Hannan menestystä seuranneena olen alkanut epäillä geeniperimän vaikutusta. Jos joku voisi kirjoittaa sukututkijalle pientä vinkkiä, niin saisin rauhan sielulleni.
Onko Esa Pakarinen sukua?
sukututkija3
3
3119
Vastaukset
- ghjä
sukua eikä mitään
- paitsi
Toinen on perinjuurin savolaenen ja toinen karjalainen.
- vlado
Olen usein pohtinut samaa asiaa myös itsekkin ja tullut siihen tulokseen, että varmasti ovat läheistä sukua. Mitä todennäköisimmin isä ja tytär. Geneettisen taustan selvittäminen vaatii kuitenkin DNA -testejä, jotka ovat aika kallita. Molempien musiikillinen taito -lähes nerous ja ulkonäköön liittyvät aspektit puhuvat kyllä lähisukulaisuussuhteen puolesta.
Ps. ei euroviisuja vahigossa voiteta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764