Korvan suuteleminen

YTK

Pidän suunnattomasti naisen korvien suutelemisesta. Kaikki eivät pidä tästä ollenkaan. Ne, jotka pitävät voisivat kertoa mikä siinä on mukavaa. Saako se kehon väreilemään.

9

4426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

      ite en ole suudellut mut entinen muija tykkäs nuolla mun korvaa..tuntu kyl aika jännältä

    • pelkkä

      ajatuskin kiihottaa. Korvani ovat niin herkät, että on pakko kiemurrella pois ja niihin ei tarvitse kuin hipaista niin olen täynnä himoa.

    • NJK

      Naisena pidän suunnattomasti korvieni suutelemisesta. Pieni sormilla annettu nipistyskin korvastani saa mahtavat väreet aikaan.

    • ei saa koskea !

      Mulla korvat olleet aina kielletty alue, joihin ei ole saanut koskea yhtään. Nykyinen seksi partnerini kuitenkin imi mun korvaa ja mä meinasin lentää muihin lakeuksiin.Ihana tunne tuntea miehen kuuma huohottava hengitys korvassa ja se imuttelu/nuoleskelu on tosi kiihottavaa!!!

      • gechyz

        joo mutta monet miehet ei tajua että sitä korvanlehteä nuollaaan ja imetään ja huohotetaan sinne korvaan. Vaan monet haluaa änkeä kielen sisällle korvaan ja sehän ei edes tunnnu millekään! Plus että se on niin ÄLYTTÖMÄN ällöttävää kun korva on sitten ihan märkä.. hyi hemmetti


      • Geost
        gechyz kirjoitti:

        joo mutta monet miehet ei tajua että sitä korvanlehteä nuollaaan ja imetään ja huohotetaan sinne korvaan. Vaan monet haluaa änkeä kielen sisällle korvaan ja sehän ei edes tunnnu millekään! Plus että se on niin ÄLYTTÖMÄN ällöttävää kun korva on sitten ihan märkä.. hyi hemmetti

        Korvan suuteleminen on taitolaji. Moni mies luulee et kielen saa työntää korvaan miten vaan. Hellä ote on mieleeni - nam! Kevyt hipaisu ja kutittelu vaikka sormella on myös upeaa. Sukat pyörii jalassa.


    • uh.....

      Korvan suutelu saa "sukat pyörimään jaloissa". Minun korvaani vain ei saa puhkua suoraan. Väreily tuntuu koko kropassa kunhan on osaava mies asialla... ;)

    • en tykkää

      yhtään :( Lähinnä vaan ärsyttää..No, meitä on moneksi :)

    • kyllä vain

      Korvan suuteleminen se vasta nannaa on. Saa todellakin pään aivan sekaisin ja himot nousemaan. Nykyisen partnerin kanssa tämä on jo kamala kiusaus kun toinen oikein väkisin tahtoo kiusata, vaikka olenkin kertonut korvien olevan juuri se kielletty alueeni. ;D Se lämpö ja huohotus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe