Korvan suuteleminen

YTK

Pidän suunnattomasti naisen korvien suutelemisesta. Kaikki eivät pidä tästä ollenkaan. Ne, jotka pitävät voisivat kertoa mikä siinä on mukavaa. Saako se kehon väreilemään.

9

4965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

ite en ole suudellut mut entinen muija tykkäs nuolla mun korvaa..tuntu kyl aika jännältä

• pelkkä

ajatuskin kiihottaa. Korvani ovat niin herkät, että on pakko kiemurrella pois ja niihin ei tarvitse kuin hipaista niin olen täynnä himoa.

• NJK

Naisena pidän suunnattomasti korvieni suutelemisesta. Pieni sormilla annettu nipistyskin korvastani saa mahtavat väreet aikaan.

• ei saa koskea !

Mulla korvat olleet aina kielletty alue, joihin ei ole saanut koskea yhtään. Nykyinen seksi partnerini kuitenkin imi mun korvaa ja mä meinasin lentää muihin lakeuksiin.Ihana tunne tuntea miehen kuuma huohottava hengitys korvassa ja se imuttelu/nuoleskelu on tosi kiihottavaa!!!

• gechyz

joo mutta monet miehet ei tajua että sitä korvanlehteä nuollaaan ja imetään ja huohotetaan sinne korvaan. Vaan monet haluaa änkeä kielen sisällle korvaan ja sehän ei edes tunnnu millekään! Plus että se on niin ÄLYTTÖMÄN ällöttävää kun korva on sitten ihan märkä.. hyi hemmetti

• Geost
        gechyz kirjoitti:

joo mutta monet miehet ei tajua että sitä korvanlehteä nuollaaan ja imetään ja huohotetaan sinne korvaan. Vaan monet haluaa änkeä kielen sisällle korvaan ja sehän ei edes tunnnu millekään! Plus että se on niin ÄLYTTÖMÄN ällöttävää kun korva on sitten ihan märkä.. hyi hemmetti

Korvan suuteleminen on taitolaji. Moni mies luulee et kielen saa työntää korvaan miten vaan. Hellä ote on mieleeni - nam! Kevyt hipaisu ja kutittelu vaikka sormella on myös upeaa. Sukat pyörii jalassa.

• uh.....

Korvan suutelu saa "sukat pyörimään jaloissa". Minun korvaani vain ei saa puhkua suoraan. Väreily tuntuu koko kropassa kunhan on osaava mies asialla... ;)

• en tykkää

yhtään :( Lähinnä vaan ärsyttää..No, meitä on moneksi :)

• kyllä vain

Korvan suuteleminen se vasta nannaa on. Saa todellakin pään aivan sekaisin ja himot nousemaan. Nykyisen partnerin kanssa tämä on jo kamala kiusaus kun toinen oikein väkisin tahtoo kiusata, vaikka olenkin kertonut korvien olevan juuri se kielletty alueeni. ;D Se lämpö ja huohotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      155
      3700
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      84
      3168
    3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      85
      2625
    4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      44
      2519
    5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      67
      2475
    6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      21
      2356
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      136
      2307
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      152
      2195
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1940
    10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1816
    Aihe