voisiko joku

kertoa?

että minkälaisia päiväkoteja kuusaalta löytyy?

7

2131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä....

      Maunuksela,killingin,voikkaan,mäkikylän(kuulemma yksityisen omistama) vaikka kuinka paljon muuta kuusankosken kaupungin keskus osaa yhdistää puhelun niille henkilöille jotka hoitavat päiväkoti asioita...Oma henkilökohtainen kokemus päiväkodista on 8 vuoden takaa ja se oli kun tyttäreni oli esikoulussa maunukselan päiväkodissa.. Ja siitä paikasta en voi kuin sanoa että jäi hyvät muistot kun kaikki kolme lastani oli siellä....

      • hienoa

        hyvä kuulla että on hyviä kokemuksia.itse muutin vasta ja edellisessä kunnassa sain traumoja hoitajista. kiitosta


      • pikku tiikeri
        hienoa kirjoitti:

        hyvä kuulla että on hyviä kokemuksia.itse muutin vasta ja edellisessä kunnassa sain traumoja hoitajista. kiitosta

        Päiväkotipaikat määräytyvät asuinpaikan ja hoitotarpeen, sekä vapaana olevien paikkojen mukaan. Useammasta päiväkodista on kokemusta : Maunuksela, Puistomaa, Mäkikylä ja Kymintehdas. Kymintehtaan päiväkodin esikoulu-opetukselle annan täyden kympin!
        2 kolmesta lapsestani on käynyt sen, eikä ihan peräkkäisinä vuosina. Vaikka opettajat ja hoitajat olivat vaihtuneet, tasosta pidettiin kiinni ja varmaan tullaan pitämään! Nyt ekaluokkalainen muistelee haikeana eskariaikoja ja ikävöikin silloin tällöin niitä ihania tätejä, kavereita ja kaikkia niitä kivoja retkiä, tempauksia ym.


      • aina vaan
        pikku tiikeri kirjoitti:

        Päiväkotipaikat määräytyvät asuinpaikan ja hoitotarpeen, sekä vapaana olevien paikkojen mukaan. Useammasta päiväkodista on kokemusta : Maunuksela, Puistomaa, Mäkikylä ja Kymintehdas. Kymintehtaan päiväkodin esikoulu-opetukselle annan täyden kympin!
        2 kolmesta lapsestani on käynyt sen, eikä ihan peräkkäisinä vuosina. Vaikka opettajat ja hoitajat olivat vaihtuneet, tasosta pidettiin kiinni ja varmaan tullaan pitämään! Nyt ekaluokkalainen muistelee haikeana eskariaikoja ja ikävöikin silloin tällöin niitä ihania tätejä, kavereita ja kaikkia niitä kivoja retkiä, tempauksia ym.

        paranee, kiitoksia ehkä sittenkin uskallan tyttöni laittaa hoitoon..hienoa kuulla että olet pitänyt koska nyt harkitsen hoitoon laittamista ja ei tarvitse pelätä että joutuis pettymään


    • Dfvvdfjj

      Miksi haluat viedä lapsesi niiden insestintuotosten sekaan?

    • iitanen

      Minulla 4 lasta ollut Kymintehtaan päiväkodissa. Kolmen kanssa meni kaikki nappiin ja tykkäsivät kovasti, mutta viimeisen kanssa oli tosi paljon ongelmia. Mm. laittoivat väkisin pulipäivähoitoon vaikka subjektiivinen päivähoito-oikeus pitäisi olla. Myöskin naureskelivat lapsen vaatteille aamulla lapsen kuulleen. Ja kun näin hoitajia päiväkodin ulkopuolella katselivat tosi oudosti tervehtimättä. Myöskin valittivat, että lapseni ei puhu päiväkodissa, kyllä hän kotona puhui ja minkäs minä sille mahdoin. Käskin tyhmyyksissäni lasta puhumaan päiväkodissa, niin sanoivat, että nyt pitää kieltää höpöttömästä koko ajan!! Myöskin kun lapseni pyysi päiväunilla päästä vessaan ei päässyt!! Sitten minulle sanottiin hyvin närkästyneenä, että oli sitten kakkaa housuissa påiväunien jälkeen, olivat silloin sisarusryhmässä ja isompo eskarisisko kertoi minulle tapauksesta. Että en oikein voi suositella....

      • jjrierotoo

        Kuusaan päiväkodit on tollasia. Vie muualla hyvä ihminen jos et halua lapsestasi elämän kovaa koululaista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe