on tullu kirjakauppoihin, mä en oo nähny?
joko se Kosket
5
527
Vastaukset
- on kustantanut
Syöksyn heti sen ostamaan. Tietääkö kukaan kustantajaa? Vanhempi tuotanto lienee ihan vaan kirjastojen varassa.
- Juicikko
Runokokoelman kustantaja on Tammi, ja sen pitäisi Suomalaisen kirjakaupan mukaan ilmestyä 9.2.
Sivumennen sanoen, huomasin mielenkiintoisen seikan Tammen nettisivuilta. Sivuilla olevasta "Kirjailijat"-listasta ei löydy Juicea vaan Sari Leskinen. Sarin nimeä klikkaamalla tuleekin sitten näkyviin Juicen kuva ja tiedot.
Veikkaisin, että kirjailijalista tulee automaattisesti jostain yhteyshenkilötietokannasta, johon on nyt Juicen poismenon jälkeen vaihdettu Sari :) - itselleni..
Juicikko kirjoitti:
Runokokoelman kustantaja on Tammi, ja sen pitäisi Suomalaisen kirjakaupan mukaan ilmestyä 9.2.
Sivumennen sanoen, huomasin mielenkiintoisen seikan Tammen nettisivuilta. Sivuilla olevasta "Kirjailijat"-listasta ei löydy Juicea vaan Sari Leskinen. Sarin nimeä klikkaamalla tuleekin sitten näkyviin Juicen kuva ja tiedot.
Veikkaisin, että kirjailijalista tulee automaattisesti jostain yhteyshenkilötietokannasta, johon on nyt Juicen poismenon jälkeen vaihdettu Sari :)Olen nimittäin Raija. Pistänpä tilaukseen. Kiitos tiedosta ja samalla kaikista muista arvokkaista aiemmista viesteistäsi. Olet todella Juiceen liittyen asiantuntija ja muutenkin erinomaisen fiksun tuntuinen kaveri.
- Juicikko
itselleni.. kirjoitti:
Olen nimittäin Raija. Pistänpä tilaukseen. Kiitos tiedosta ja samalla kaikista muista arvokkaista aiemmista viesteistäsi. Olet todella Juiceen liittyen asiantuntija ja muutenkin erinomaisen fiksun tuntuinen kaveri.
Sattuipa julkaisupäivä sulle mukavasti. Mukavaa nimpparia jo etukäteen :)
Ja kiitos kehuista :) Onhan täällä muutama muukin Juice-asiantuntija. Mukavaa kun on avattu tällainen foorumi, jossa voi vaihdella mielipiteitä :) Juicikko kirjoitti:
Sattuipa julkaisupäivä sulle mukavasti. Mukavaa nimpparia jo etukäteen :)
Ja kiitos kehuista :) Onhan täällä muutama muukin Juice-asiantuntija. Mukavaa kun on avattu tällainen foorumi, jossa voi vaihdella mielipiteitä :)Tosi hyvä että tällainen foorumi on olemassa. Ihan yllätyin vaikka olihan se tiedossa millainen kannattajajoukko Juicella on. Mutta tosiaan että voi vaihtaa tietoja ja mielipiteitä, jotenkin tietää kuuluvansa joukkoon. Sehän on laumaeläimille tärkeintä.
Ja sitten että jos löytää jotain uutta, itselle tai yleensä niin voi tuoda tiedon ilmi.
-Sol86-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764