Mitä mieltä olette siitä uudesta kekabpaikasta Kauppatorilla? En ole vielä ehtinyt käydä.
Uusi kebabpaikka
14
2808
Vastaukset
- enkä luultavasti
koskaan käykään. Koska osaan tehdä itse ruokaa!
- ...............
Taasko tänne kylään perustetaan uusi rahanpesulaitos..
- rahaa
mainostaa muualla? Lisää vaan paikalliseen
lehteen kehumista. Voi olla "rehellistä"
mainostaa sellanen. Ed. tyyppi tuossa mainitsi
valuutanpesun. Jaa jaa............ - tsekattu on
No minä kävin poikaystäväni kanssa hakemassa sieltä safkaa. Paikka oli aivan siisti, siitä plussaa ja palvelukin ihan hyvää. Kebab lohkoperunoilla oli ihan syötävä, mutta ei mitenkään kovin hyvä vaan hieman aneeminen, sekä perunoita että lihaa olisi saanut paistaa paremmin. Kastike oli aika tomaattista, mutta ihan ok, ja sitä oli runsaasti. Salaatti oli raikas ja tuore, salaatinkastiketta oli tosi paljon (mun makuuni liikaa). Kyllä paremmat kebabit saa Uskudarista tai Filitzistä. Mutta täytyy tän Hurghadan pizzat tsekata vielä jossain vaiheessa.
Ai niin, ja salaattipöytä oli sellaista vastaavien paikkojen peruskamaa. - Tukkijätkä.
Eikö ihminen osaa mennä sinne vitun kepappiin syömään sitä sitä VITUN kepappii, niin tietää miltä se maistuu, eikä tarvii täällä sitä kysellä.
- Hohhoijjaa!!!
Opettelehan kirjoittamaan ennenkuin kun auot sitä päätäs...
- Tukkijätkä.
Hohhoijjaa!!! kirjoitti:
Opettelehan kirjoittamaan ennenkuin kun auot sitä päätäs...
vaan ihe, tai tulee pataan.
- ja EI oltu
kyllä tyytyväisiä. :(
Mene kuule itse maistamaan, johan nyt on kumma.
PS: Muista ottaa tekohampaasi mukaan jotta saat lihat purtua.- kylmästi kutittaa
selkää, se eteenpäin työntää, älä siis pelkää..
- kiinnostaa....
joku savonlinnalainen kebab paikka..
pelkkää sontaa koko paikka!! - fdsas
Jokohan paikasta saa falafeleja? Kävin ehdottamassa, että tulisi Savonlinnaankin edes yksi kebab-paikka josta kys. herkkua saisi :) Ottivat nimen ylös ja positiivisena kyselivät falafelien valmistamisesta esim. Kohta saa kasvissyöjätkin kaupungista kebab-safkaa!
- fdsas
Niin, onko joku ottanut kebabin pitaleivällä kys. paikassa? Millanen leipä oli, ohut/paksu? Millaiset kastikkeet? Ei kehtaisi vähiä rahojaan mennä tuhlaamaan huonoon..
- persePalojaRupiSulikii
ei kannata mennä ihan paska paikka, ripuli tuli ja oksennus tauti päälle.... tonnikala hais ihan PILLULTA jota ei oo pesty kuukauteen.... hyi vittu sanon minä.... CAPERO kunniaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454