Mitä te näillä palstoilla oikein pelottelette, että kun luottotiedot menne, niin elämä on pilalla. Eihän siitä tuu kun korkeintaan 5 vuoden menetys ja jospa sinä aikana oppii elämään omien varojen mukaan kun ei mistään saa lainaa tai ostettua mitään velaksi. Se on vaan pieni oppitunti, miten tämä elämä voi koetella. kokemusta on, eikä loppujen lopuksi harmittanut yhtään ja vaikka olikin merkintä sain silti pankista lainaa (merkintä tuli opintolainoista). Tietenkin kaikki oli maksettu ulosottoon pois, mutta edelleen silloin oli merkintä. Enää ei ole merkintää missään ja elämä hymyilee jälleen!!! Tämä ei ole mikään mainostus siitä että kannattaisi vippijä ottaa ja jättää maksamatta. Korkoja tulee niin paljon että vituttaa varmasti maksaa ja kun se vielä tapahtuu sillein, että kun menee töihin niin vouti ottaa automaattisesti mukavan summan tilistä, kun saa tietää että on töissä!! Noh, kunhan lämpimikseni kirjoittelin!!!
Luottotiedoista
4
740
Vastaukset
- ei velka katoa mihinkään
Monella kuvitelma vippiä ottaessaan ettei sitä tarvi maksaa takas,kun on niin näppärää näpytellä teksti viesti ja tulee tilille rahaa.Kyllä se maksun aika tulee ennemmin tai myöhemmin,ei se elämä voi olla kauheen hääppöistä jos vipit tarvii jättää maksamatta kyllä muitakin ongelmia taustalta löytyy.
- ulosotto vanhenee.
"Velkaa voidaan uuden lain mukaan periä velallisena olevalta luonnolliselta henkilöltä ulosottotoimin 15 vuoden ajan. Jos kuitenkin velkojana on yksityinen ihminen tai rikoksen johdosta vahinkoa kärsinyt asiassa, jossa on tuomittu vankeutta, määräaika on 20 vuotta. Määräaika lasketaan lopullisesta tuomiosta.Laki tulee voimaan osittain taannehtivasti niin, että jos velkaa koskeva lopullinen tuomio on annettu ennen 1. maaliskuuta 1993, velka on perittävissä ulosotossa 1.3.2008 tai 1.3.2013 saakka määräajan pituudesta riippuen. Jos tuomio on annettu 1.3.1993 tai sen jälkeen, ulosotto päättyy 15 tai 20 vuoden kuluttua tuomion antopäivästä."Jos sinulla on sama velka uudistettu 1999, lasketaan vanhenemisaika kuitenkin velan alkuperäisestä tuomiopäivästä.
- minulle-----------
Kun luottotiedot menee vipeistä niin kauanko on maksuhäiriömerkintä?
Kun ymmärsin niin et vippifirmat voi merkinnän laittaa 60 pvän jälkeen merkinnän,( 2 vuotta ) mutta hakevat kuitenkin yksipuolisen tuomion velkomusasiassa joten nostaako se häiriömerkinnän neljään vuoteen???????????
Onnistuuko oikeasti yhdistelmähaasteen saaminen perintätoimistolta?
Olen idiootti, mutta sen olen jo tiedostanut ja samoin tekemäni useat virheet joten sitä ei tarvi tulla toitottaan. Tästä kusesta kun selviän niin uutta vippiä tai luottoa ei enää ikinä tule. - hchc
minulle----------- kirjoitti:
Kun luottotiedot menee vipeistä niin kauanko on maksuhäiriömerkintä?
Kun ymmärsin niin et vippifirmat voi merkinnän laittaa 60 pvän jälkeen merkinnän,( 2 vuotta ) mutta hakevat kuitenkin yksipuolisen tuomion velkomusasiassa joten nostaako se häiriömerkinnän neljään vuoteen???????????
Onnistuuko oikeasti yhdistelmähaasteen saaminen perintätoimistolta?
Olen idiootti, mutta sen olen jo tiedostanut ja samoin tekemäni useat virheet joten sitä ei tarvi tulla toitottaan. Tästä kusesta kun selviän niin uutta vippiä tai luottoa ei enää ikinä tule.Ennen oikeudenkäyntiä!! Tuomioistuimen päätöksellä tulee merkintä viralliseen luottotietorekisteriin tms..., ei muuten!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478