Vanessa Kurri piristystä arkeen

mistähän minäkin

Kahden tytären äiti Vanessa Kurri kailotttaa IS 20.01.07, että saa "tanssiohjelmasta piristysruiskeen arkeen" kun on nyt valittu oikein siihen hommaan.
-Mistähän minäkin kolmen pienen lapsen äiti saisin tuollaisen piristyksen.
-Työtön mieheni makaa sohvalla ja vatii hakemaan uusia mäyräkoiria. lapset kirkuvat ja vaativat ruokaa videopelejä ja karkkia ja rahaa kun ei ole.
-Ukkoni tilttaa välillä silmäni mustiksi jos kaljaa ei tule tarpeeksi.Tai kossua!?

-Mitä teen että pääsisin Vanessan kanssa samalle viivalle.

49

18726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuja katti

ENSIKSI POTKASE UKKO PELLOLE .Mitä teet sellaisella kalja kallella.Pärjäät paremin sitä usko pois lapsetkin muuttu kun ei ole räyhääjää ja kaljan kittaaja kotona minatiedän kokemuksesta sen

• tämän asunnon

Asun Helsingin kaupungin vuokralaisena ja jos potkin tuon juoppohullun ukkoni pellolle(rikkoi muuten vimme keväänä 3 kertaa porraskaytävän lasit että pääsee pyrkimäänn takasin tänne meille)
        niin en pääse siitä eroon koskaan
        Vanessalla taitaa olla hauskempaa!

• ratkaistavaksi
        tämän asunnon kirjoitti:

Asun Helsingin kaupungin vuokralaisena ja jos potkin tuon juoppohullun ukkoni pellolle(rikkoi muuten vimme keväänä 3 kertaa porraskaytävän lasit että pääsee pyrkimäänn takasin tänne meille)

Tämä on liian mahdoton tapaus ratkaistavaksi näin nettiteitse. En kuitenkaan ehdota yhteydenottamista kunnan sosialiviranomaisiin, koska siitä vasta todelliset vaikeudet alkavat!
        Ehdotan, että haet kerrankin kunnon viinalastin, niin että tuo hullu jätkä kuolee siihen niin pääset helvetistä eroon.

• vastuullinen
        tämän asunnon kirjoitti:

En usko, että olet tosissas.
        Ei kolmen lapsen äiti voi olla noin itsekäs.
        Jos sulla olisi 3 lasta, ajattelisit heitä, et itseäsi.
        Ettäs kehtaat!!!!!!!
        Suomessa äiti lapsineen saa aina asunnon ja apua.

• BUHHAAAAA...
        vastuullinen kirjoitti:

En usko, että olet tosissas.
        Ei kolmen lapsen äiti voi olla noin itsekäs.
        Jos sulla olisi 3 lasta, ajattelisit heitä, et itseäsi.
        Ettäs kehtaat!!!!!!!
        Suomessa äiti lapsineen saa aina asunnon ja apua.

EN MIE AINASKAA SAANU ASUNTOO, NET SANOI KAUPUNIGN ASUNTOTSTOSSA, VAI MIKÄ SE NY OLI, ET KO SINULLA SENTÄÄ KATTO PÄÄN PÄÄLLÄ. EI NE VÄLITTÄNYT MUKULOISTA PÄTKÄÄKÄÄN. SOS.VIRASTO OLI SAMAOILLA LINJOILLA. NII KAUAN SAIN JA ENNEN KAIKKEA LAPSIPARAT, ETTÄ ÄIJÄ JOI ITTENSÄ SAIRAALAKUNTOON, NYT PÄÄSTIIN EROON SIITÄ.

• on tärkeempää
        tämän asunnon kirjoitti:

se asunto vai elämäs? Lähde nyt ensteks siitä. En kattelis päivääkään sellasta miestä, enkä voi kunnioittaa naista, jolla ei riitä äly lähteä lätkimään moisesta suhteesta, se kun ei ole ollenkaan niin vaikeeta kuin kuvittelet.

• on tärkeempää kirjoitti:

se asunto vai elämäs? Lähde nyt ensteks siitä. En kattelis päivääkään sellasta miestä, enkä voi kunnioittaa naista, jolla ei riitä äly lähteä lätkimään moisesta suhteesta, se kun ei ole ollenkaan niin vaikeeta kuin kuvittelet.

Nyt otat ja lähdet tiehesi!
        Jätät sen äijän makaamaan siihen sohvalle!
        Vain sinä itse pystyt auttamaan itseäsi. Siihen on turha odottaa apua muualta.

Elämä on sinun, ajattele lapsiasi. Olet vastuussa myös heistä.

Vanessan tasolle tuskin monikaan yltää eikä tarvitsekaan mutta paremman elämän ansaitset kuin se jota nyt elät!

• moko

Lähde hittoon tollasen ukon luota, ei se mitä ilmeisimmin elätä sua tai avita edes kotihommien saati lasten kanssa

• kokemusta on

Juu, ei taida muita vaihtoehtoja olla, kuin laittaa elämän arvot uusiks ja miettiä, mitä todella haluat elämältäsi?? Onko se sohvalla röhkivä porsas sopiva isäksi ja aviomieheksi? Sulla on vaan yksi elämä, älä anna sen valua hukkaan!!! Mieti , tee päätös ja rohkeasti eteenpäin....itse en moista ukonretaletta katseli päivääkään...

• Huh huh...

Kärsi tai lähde kävelemään -siinä vaihtoehdot, tuskin se sohvasika muuttuu -ainakaan parempaan suuntaan! Voimia ja jaksamista Sinulle joka tapauksessa

• Hard_Rock_Mama

Sinullakin on mahdollisuus alkaa iloitsemaan elämästäsi. Ei nyt muuttua Vanessa Kurriksi, vaan..
      Tiedän, että "helpommin sanottu, kuin tehty", mutta lähde nopeasti tuosta tilanteesta pois!!!!? Laiska miehesi ei tule muuttumaan muuta, kuin korkeintaan pahemmaksi.
      Lapsesikaan eivät varmasti ole onnellisia ja tasapainoisia tuollaisissa oloissa..
      Sinuna ratkaisisin asian joko muuttamalla lasten kanssa muualle tai heivaisin ukon mäyriksineen pihalle.
      Apua saat asunnon löytämiseen, vaikka sosiaaliviranomaisilta. Yksinhuoltajana saat takuuvuokriin ym. taloudellista apua.
      (Onko teillä muuten omistusasunto?)
      Jokatapauksessa lapsesi tulevat olemaan katkeria ja pettyneitä lapsuuden kotioloihinsa melko varmasti koko loppuelämänsä ja syyttävät sinuakin siitä, että olet suostunut noin elämään.
      Kerran täällä todistettavasti vaan ollaan, joten ala suunnittelemaan erilaista tulevaisuutta ja jätä se laiskuri hakemaan kaljansa itse. Varmasti saa ukko ruhonsa kauppaan raahattua, kun et ole enää passaamassa.
      Ja vielä.., Sellainen ihminen, joka lyö kerran, lyö uudestaankin ja ajallisesti pahoinpitelyt tihenevät ja muuttuvat kovakouraisemmiksi.
      Eipä muuta, kuin jaksamista Sinulle ja ala ihan oikeasti järjestämään elämästäsi elämisen arvoista.

-Hard_Rock_Mama-

• on Lapset

Eli hae se ero ja HANKI LÄHESTYMISKIELTO!
        "apua saat asunnon löytämiseen, vaikka sosiaaliviranomaisilta. Yksinhuoltajana saat takuuvuokriin ym. taloudellista apua." Tää ei muuten pidä paikkaansa Hard_Rock_Mama ainakaan Länsi-Hesan sossussa, siellä palvellaan ainoastaan huntuakkoja, jotka vääntää penskoja kelle vaan.. ja passi "hukkuu" hups... mut se menee just saman näköiselle "velipojalle" somaliaan. Sieltä tulee taas yks elätettävä lisää ja sille pian pers..eikun siis perhettä milloin kenenkin akan kanssa. Et mikäs se olikaan yleisin nimi tänä päivänä Suomessa.. ettei vaan joku Muhammed, ei Timo.
        Tää on ihan faktatietoa. Kusettavat valtiota senkun kerkiivät ja täällä paikalliset soppatykin ääressä ja Hurstin jonoissa. Vähän on vajaata toimintaa.

• chamira

Ihan ensiksi ota vastuu lapsiesti ja itsesi elämästä. Heitä äijä pellolle ja muutenkin ryhdistäydy.
      Ihan oikeesti, oletko tosissasi jos odotat, että kaikki vaan tulla tupsahtaa elämääsi sinun tekemättä yhtään mitään.

• päätät

mitä elämälläsi teet! Tiedän kokemuksesta, että päätitpä mitä tahansa se ei ole helppoa. Pelko on, loppujen lopuksi, aika kattava "voima"...ihmiset, jotka eivät ole joutuneet ko.asian kanssa elämään eivät voi tietää. Voin kuitenkin Sinulle kertoa, että minun kohdallani, lähteminen pois mieheni luota oli oikea ratkaisu. Rahaa ei ole vieläkään (joka päivä lasken mitä kaupasta voin tuoda, jos on rahaa edes mennä kauppaan), mutta pelko on poissa. Minä odotin liian kauan (nyt asun jo yksin), kuitenkin entinen elämä vaikuttaa vieläkin ihmissuhteisiin...ei jaksa enää luottaa...

• ihminen.

Luin tarinasi. Aika usein alkoholisti perheessä on erittäin yksipuolisia asioitten käsittely. En tiedä raadatko sinä kotona työssä ja kustannat lapset yksinäsi ja mies käyttää oman osuutensa mihin haluaa, mutta kun väkivalta on ajanviete,niin joko
      mies poliisin haltuun välillä ja useamman kerran ja jos ei opi niin ota avioero. Se on parempi ratkaisu ja ei kannata lähteä väittelemään asioista. Senkus
      ottaa muksut ja lähtee.

Moni uskovakin kokee väkivaltaa ja ne ihmiset ovat
      vain olevinaan uskovia osa ja joistakuista toinen on vain ja toinen vain puhuu asioista, mutta juo aina välillä ja tupakoi. Ei semmoiset liitot ole onnistuvia.

Mollaan nyt,mutta en koskaan perustaisi suhdetta, jossa toisen elämänasenteet olis väärin,vaik kuin rakastasin. Tein näin eräälle. Hän halusi että avioliitto olisi kulissi ja silti pitäisi lapsi tehdä. Mutta tämä on vain yksi pieni asia eläkmästäni. Sen verran olen sitä nähnyt nuoreen ikääni,että olen jo karaistunut joissakin asioissa ja en enää kiinnostu niistä.

Onhan se ikävää,jos joutuu eroa edes harkitseaan, mutta se on toteuduttava,jos on pelkkää väkivaltaa ja mies on joo mies,kuten suomalaiset ja ei ole kasvanut lapsesta ulos ja purkaa huonoa tuuriaan pelikoneissa tai humatilaansa jossakin tapauksessa sinuun.

Noh,en minä muuta. Itse en sano mitään enää. Tämäpä tästä. Moni eroaa,mutta ei mene uuteen
      avioliittoon,koska se on Jumalan sanankin vastais-
      ta. Avioliitto on Jumalan edessä tehty liitto,
      jossa 2 ihmistä solmitaan yhteen hengellisellä
      tasolla ja siksi se on pyhä.

voimia arkeen ja työhön

• Matti & Mervi

Hae sossusta rahaa ja kaupasta kaljaa ja ota vähän itsekin. Pienessä pöhnässä maailma näyttää paljon valoisammalta !

• Kohtuus kaikessa

Ensinnäkin ei auta valittaa, itse oot valintas tehty ja oot siinä tilanteessa vapaaehtoisesti. Jos todella haluat muutosta, teet sen. Mikä saa jäämään suhteeseen, jossa alistetaan ja kohdellaan huonosti...? Rakkaus vissiin. Usein se turvallinen tunkio ja löyhkä koetaan turvalliseksi, ei uskalleta alkaa mihinkään uuteen. Sosiaalinen turvaverkko olis oltava kunnossa. Et jää yksin. Hae tai hakekaa apua, jos miehesi on jonkin verran seijarilla. Lapset tosta kärsii ja se on vissi. Jos jäät ja tilanne ei muutu, susta tulee kassialma...! Jos mitään ei tee, tilanne yleensä pahenee. Älä ota marttyyrin roolia ja edesauta miehes alkoholisoitumista,vai oletko sittenkin luuserimagneetti...? Voimia sulle tekemään oikea päätös itsesi ja lastesi kannalta...:)

• Ohgod

Jokainen pelaa kuule niillä omilla korteillaan ja makaa niinkuin petaa. Itse olet elämäsi valinnat tehnyt, tee siis niin uudelleen jos nyt muutosta haluat. Turhaa on täältä kysellä ja toivoa että "joku" pelastaisi sun elämän. Katso peiliin, siellä se pelastaja on.

• >:D

Joo, ite oon ollu tollanen lapsi.
      Isä oli täys alkoholisti ja hakkas äitiä. Ei meillä rahaa ollu, eikä uskallettu lähteekään, kaikki suurempi omaisuus kun oli isän nimissä.
      Ja niin mäkin luulin, ettei se nyt lapsia löis, vaikka äitiä kyllä. Mut ei siitä loppupeleis ollu välii, oliko lapsi vai aikuinen. Se hakkas meitä kaikkia.

Mutta sitte kuitenki äidin vanhemmat puuttu touhuun ja homma alko selkiintyä. Muutettiin niitten turvin pois. :)

En voi toisaalta syyttää äitiäkään siitä, ettei me lähdetty. Oishan se vaikeeta ollu. Ja ilman tukee mahdotonta.

Nyt on kuitenkin mun isäni kuollu. Ja aika sydämetöntä varmaan, mut ei mun sitä ikävä oo. Se oli liian alkoholisoitunu ja väkivaltanen neljän lapsen isäks, ja vaimollensa mieheks.

Mut ketjun alottajalle sanoisin et tee siis pian jotain. Ei mulle nyt kai mitään sen erikoisempia traumoja oo jääny, mut ei lapsuus kovin jees ollu. Ei sellast kellekkään toivo.

• Mht

Mene vieraisiin. Piristää arkea ja on syy puolustaa itseään.

• Inge

Näe asiassa hyvät puolet,ei ainakaan tarvitse sitä kurria katsella.

• Jebaz

Kovin on heikonlaista elämänlaatu kaljasiepon kanssa, eivät lennä edes etelään talveksi pois jaloista kuleksimasta.
      Itse ole mies ja moinen öykkäröinti bisse handussa sohvanpohjalla ei tulisi kuuloonkaan, raja se on sikailullakin.

Mikäli et itsestäsi niinkään välitä, ajattele lapsia. Minkälaisen lapsuuden he saavat, eivät todellakaan ansaitse moista käytöstä keltään, saati isältään.
      Syyllistää en teitä halua, vaihtoehtojen miettimistä yilanteen korjaamiseksi kylläkin. Elämänlaatu kohoaa kummasti kun kaljasieppo lentää muitten "iloksi".

• sirsis

Ei auta muu kuin lähteä, sen tiedät itsekin ja kaikki lähes vastaajat tässä ketjussa ovat samaa mieltä.

Minulle sanoi alan ammatti-ihmiset monta kertaa,että ala pakkaamaan tavaroita. Enhän olisi pystynyt siihen. Mies olisi hermostunut moisesta touhusta. Ajattelin etten millään pysty elämään yksin lasten kanssa, mistä saan rahat, asunnon ja miten yleensä osaan junailla kaiken.

Huom! minun mies ei polttanut, juonut ei käynyt vieraissa, oli vain henkistä kidutusta kaikille. Kävimme kasvatus- ja perheneuvolassa yrittämässä etsiä ratkaisua. Meille sanottiin, että on tultava muutos.
      Sitten kun lapsissa aikoi ilmaantua masennusta,joka kasvatusneuvolassa huomattiin tuli minulle vain yksi päivä mitta täyteen. Menin kunnan asunto-asioita hoitavan luo,toinen lapsista oli mukana. Lapsi oli yleensä hiljainen vieraiden seurassa,mutta siellä puhui ihan vuolaana millainen isä on, hakka remmeillä ovenpieliin ja pelottelee ja kulkee perässä remmin kanssa,vaikka ei lyö. Lapset saivat pelätä jatkuvasti.Toinen lapsista ei voinut keskittyä ensimmäisellä luokalla tunnilla. Sanoi että isän huuto kuuluu korvissa.

Lähdettiin joulukuisena iltana uuteen asuntoon vain mukana oli koulukirjat,kaksi täkkiä ja aamupalaksi jotain syötävää. Ensimmäinen yö nukuttiin kolmestaan lattialla toinen täkki alla, toinen päällä ja OLTIIN ONNELLISIA!

Lapset sanoivat, että "ethän äiti mene enää takas isän luo". Lupasin lapsille ettemme palaa enää entiseen. Lapsilta hävisivät kaikki pelko-oireen ja koulu alkoi sujua huvin.
      Ei se herkkua ole ollut, mutta päivääkää en ole katunut.Lapset ovat jo aikuisia ja ovat edelleen sitä mieltä,että oli oikein että lähdettiin. Myöhemmin kasvatusneuvolan psykologi sanoi, että tätä he tarkoittivat, kun sanoivat että on tultava muutos. He eivät voi suoraan sanoa, että erotkaa,mutta sitä tarkoittivat muutoksella.

ÄLÄ ODOTA LIAN KAUAN! MIEHESI EI MUUTU AINAKAAN NIIN KAUAN!!

• sirsis

Niin jatkoa: MIEHESI EI MUUTU PAREMMAKSI AINAKAAN ENNEN KUIN OLETTE LÄHTENEET POIS. SINULLA ON MAHDOLLISUUS SAADA PAREMPI ELÄMÄ, USKO VIISAAMPA, KOKENUTTA IHMISTÄ.

• ensi alkuun

tyytyä hieman vähempään kuin Vanessa Kurrin elämään...
      Aikoinaan kun mä olin kotona kahden vuoden sisällä syntyneen lapseni kanssa, otin itselleni kerran viikossa aikaa. Pari tuntia yksin touhuillen teki ihmeitä! Saatoin käydä kaupoilla (välttämättä en ostellu mitään), aerobikissä, syömässä, ystävän luona tms.
      Mutta ensimmäiseksi sinun täytyy joko selvittää asiat tyranni miehesi kanssa, tai sitten yksinkertaisesti jätät hänet. Etkä missään nimessä jätä hänelle yhtään lasta!
      Kotipalvelusta saa apua siivoukseen sekä lasten hoitamiseen sillä välin kun otat itsellesi aikaa. Enkä tarkoita näitä maksullisia juttuja vaan esim. kaupungilta on mahdollisuun vähävaraisena anoa tätä apua.

• JuhaVaan

Hoh hoijaa

• ilmottaudut...

Tilttaat ukon mäyräkoirineen pihalle ja itse osllistut treffipalstoihin päiväkahvin merkeissä, kyllä piristäjiä riittää ovi käy kuin palkeet,- numerolappu systeemin joudut ovenpieleen laittamaan:))

• One more!

Aika hyvä provo kaikkine mausteineen.... Niin onkii.

• .......

niin minäkin tein ja nyt sitä menee todella mielellään töihin.ihana vanhempi mies ja salaiset kahdenkeskiset hetket...

• säde51

on todella ikävää tuommoinen elämä.olet varmaan aika kiltti luonne.ota niskasta kiinni ittees ja jätä se kaljaukko.elämäs paranee huomattavasti.ei sun tarvi olla mikään piika ja kaljakuski.

• ginipiiga

Noita provoja on sitten Suomi puolillaan. Itse olen samassa tilanteessa, paitsi, että meillä väkivalta on henkistä laatua, huorittelua, alistamista, nöyryyttämistä jne. Kai pitäis lähteä, mutta on vaan niin helvetin väärin, että minun ja lasten pitäisi luopua kodista, joka on minun nimillä vuokrattu, ja josta ainoastaan minä maksan vuokrat, laskut jne. Ja etenkin, joka on minulle ja lapsille rakas, mutta jota armas mieheni mollaa päivittäin liian pieneksi, huonoksi lääväksi.

• jättää haluat
        ginipiiga kirjoitti:

Noita provoja on sitten Suomi puolillaan. Itse olen samassa tilanteessa, paitsi, että meillä väkivalta on henkistä laatua, huorittelua, alistamista, nöyryyttämistä jne. Kai pitäis lähteä, mutta on vaan niin helvetin väärin, että minun ja lasten pitäisi luopua kodista, joka on minun nimillä vuokrattu, ja josta ainoastaan minä maksan vuokrat, laskut jne. Ja etenkin, joka on minulle ja lapsille rakas, mutta jota armas mieheni mollaa päivittäin liian pieneksi, huonoksi lääväksi.

niin tuo vuokran ja laskujen maksaminenhan sulta loppuu siihen kun käyt sanomassa vuokrasopimuksesi irti ja hankit tietenkin sitä ennen uuden asunnon itsellesi ja lapsillenne!
        Seuraava koti voi olla sinulle ja lapsillesi vielä rakkaampi ja se on teille kaikille huojennus päästä huorittelevasta, alistavasta ja itseäsi nöyryyttävästä äijästä!
        Minä jätin omani vähän aikaa sitten, yksinkertaisesti siitä syystä että sillä ei ollut aikaa minulle, muuten oli ihan kiltti mies, ahkera ja työssäkäyvä. Mutta minä minä minä ihminen. Olis yhden kerran huoritellut, niin oisiin jättänyt aiemmin!

• säde51
        ginipiiga kirjoitti:

löytyy niitä kauniita koteja muualtakin ja oot paljon onnellisempi siellä lastes kanssa.nyt vaan asuntoa hakee hopi hopi..kato saat kyllä olla sitten kaljakuskina loppuikäs tai tapahtuu vielä jotain ikävämpääkin jos et laita toppia.

• miisukkakin

Voi sua! ensin sanon että on oma vika jos kattelet tuollaista miestä, olen itsekin ollut tilanteessa jossa nyt olet.Hae oma asunto lastesi kanssa, opeta lapsillesi ettei kaikkea voi saada, lainaa kirjastosta pelejä ja videoita, ilmaista. Yksinhuoltajat saavat kunnalta tukea lastenhoitoon, esim kerran kk:ssa vapaan viikonlopun, lapset siis menevät jonnekin kunnan järjestämään hoitopaikkaan ja silloin sinulla on aikaa itsellesi, käyt vaik uimassa, ulkoilet, vaik siivoot, mutta aika on sinun omaasi. Ensin sun on vain päästävä siitä sohvalla makaavasta kaljasaavista eroon. Nykyään ei ole konstikaan lähteä yhteisestä kodista lasten kanssa, yhteiskunta auttaa, älä pilaa elämääsi ja siinä sivussa myös lastesi elämää. Se on jo paljon että huudat näin tietsikan kautta apua, ota ja lähde, silloin varmaan jaksat paremmin lastenkin kanssa kun ei tartte sitä sohvan ääliöö katella ja voit vapaalla vaikka mennä tanssimaan, onnea yritykseen

• vonna

Kyllä lapsistasi tulee katkeria, jos jatkat tuota perkeleen liittoa. Itse olen katkera lapsi. Kiroan kokoajan sitä että sitä alkoholistia ei voi jättää, syytän osittain sitä raitista osapuolta, kun on niin saamaton, mutta hänkin on vain loppu. Me kaikki olemme niin loppu.

Ja tämä perkeleen talokin on sen alkoholistin. JA kun en voi itse alaikäisenä vaikuttaa tilanteeseen..ODOTAN vain että vanhempani EROAISIVAT... OLE rohkea ja TEE SE. Jos lapset ovat vielä edes vähän nuorempia..anna heille myös parempi elämä..

• juoma
        vonna kirjoitti:

Kyllä lapsistasi tulee katkeria, jos jatkat tuota perkeleen liittoa. Itse olen katkera lapsi. Kiroan kokoajan sitä että sitä alkoholistia ei voi jättää, syytän osittain sitä raitista osapuolta, kun on niin saamaton, mutta hänkin on vain loppu. Me kaikki olemme niin loppu.

Ja tämä perkeleen talokin on sen alkoholistin. JA kun en voi itse alaikäisenä vaikuttaa tilanteeseen..ODOTAN vain että vanhempani EROAISIVAT... OLE rohkea ja TEE SE. Jos lapset ovat vielä edes vähän nuorempia..anna heille myös parempi elämä..

Minäkin olen alkohosti perheen lapsi ja sain kärsiä ja pelätä monta yötä. Isäni joi yleensä viikonloppuisin ja hän huudatti radiota kovalla ja meidän lasten piti yrittää nukkua sängyn alla patjalla ,että isä ei olisi kaatunut humalapäissään päälle. Koulusta tullessa jo pelotti, juokohan isä taas. Äiti oli neuvoton sellaisen miehen kanssa ja pelkäsi hänkin,koska joskus lennettiin pellolle koko muu perhe ja kahvipannu lensi perästä. joskus mentiin naapuriin pakoon. Äiti yritti kahdestikkin erilleen muutoa, mutta isä löyti aina meidät ja lupasi parantaa tapansa. Tunnetusti juopon sanaan ei pidä ikinä luottaa. Meissä lapsissa jäljet näkyy vieläkin aikuisena. Veljestä tuli myös alkoholin suurkuluttaja ja minulle masennus. Niin että sinä ensimmäinen kirjoittaja, pakene kun vielä voit.
        kaikkea hyvää sinulle ja lapsille!!!!!!!!!!!!

• vaida

Ei siihen muu auta kuin aihtaa miestä ainakin vähäksi aikaa. Hyviä tarjokkaita on kokom ajan tarjolla. PS. VAIHTELU VIRKISTÄÄ

• kannustaja.

en täysin tiedä kun en tunne perhettänne mistä saisi piristystä arkeen ja yleensä elämään.mutta joskus piristystä voi saada sellaisesta asiasta jota ei ole ymmärtänyt aikaisemmin.pahinta perheessänne on väkivalta. ehkä se jos poistut hetkeksi palvelemasta perhettäsi voi herättää piristyksen sinulle.tai otat asian puheeksi sekin saattaa herättää arvostusta sinua kohtaa.jolloin huomaat piristyväsi.en todellakaan väitä että elämässä kaikki tapahtuu noin vain helppoa ei ole oikeasti kenelläkään ei edes vanessa kurrilla.mehän emme tunne häntä,hänelläkin voi olla oikeesti vaikeita ongelmia jotka hän kokee vaikeiksi elämässä. sehän käy ilmi jo jos on sanonut saavansa piristysruiskeen kyseisestä tanssiohjelmasta.voimia sinulle sori kun tökkii kirjotus taito.

• rajatapaus

se ukkos,koita saada ulkoiltua puolisen tuntia päivässä ja tapaa kavereitas vähintään 2 kertaa viikossa...

• varpa

Ollaan saatu kestää tota mun äitipuolen ryyppäämistä
      jo kaksi helvetillistä vuotta. Oma biologinen äiti on muuten vaan sairas.
      Mun puolesta sais kuollakin siihen viinaansa. Päästäis siitäkin. Aiotaan faijan kans muuttaa pois tästä helvetistä.

• se siitä

Voi,voi ,kun et voi tehdä mitään,kun et ole julkkis. Tartteis tehä parannusta teidän elämään. En neuvo, mutta jos vaikka ensin aattelisit enstex.

• voi sitä elämää

Jo on elämää,jos kaljaakaan ei jaksa itse kantaa.Onneksi ei ole niitä murheita,ei ole akkaa ja kaljaa en tarvitse,koska en ymmärrä mihin sitä elämässä tarvitaan.Taidan olla vähän tyhmä.Elämässä on muutakin kun naisten hakkaaminen ja kalja.Usko sinäkin.

• ja päästä kissa ulos!

• ei nimi miestä pahenna jne

..jos vaikka alkaisit missiksi tai ottasit eron ja naisit julkkiksen :)
      jo löytyi ratkaisu..ole hyvä vaan

• ette kuutta

teitä hulluja on tässä maassa ihan liikkaa,siks
      kun teillä ei ole aivoja,en voi auttaa teitä,siis
      KÄRSIKÄÄ Niin kirkaaman kruunun saatte.

• repe

hanki lätkämaila ja opettele pelaan lätkää siin se

• KAHDEN LAPSEN JA ELÄINTEN.....

Kotiäitinä, sanon, että koittakaa molemmat:sinä ja miehesi hakeutua ammatti-ihmisen juttusille.
      Kokemuksesta tiedän, että auttaa mutta toki molempien on sitä haluttava, että siis muutosta tapahtuu.
      Ymmärrän sua hyvä ihminen erittäin hyvin, vaikka meillä mies on aina töissä ja samalla opiskelee ja mä saan olla omassa kodossa ja nytkin odotan omia ekaluokkalaisiani koulusta.
      Kissat ja koirat antavat iloa ja lapset oppivat kunnioittamaan eläimiä.
      Hanki myös itsellesi sopiva harrastus. Mä käyn maanantai-iltaisin jumpassa ja on tosi hyvä juttu! Laulan myös kirkon esilaulajana, joskin kaljaakin välillä maistelen mutta saahan meistä kuka tahansa juoda,kunhan osaa pelisäännöt.
      TOIVOTELEN SUN ELÄMÄSIPOLUILLE KAIKKEA HYVÄÄ JA ETTÄ SAISIT NAUTTIA ELÄMÄSTÄSI!!!

• ota omasi

Hei
      Ala elämään kaksoiselämää, hankkimaan erilaisia virkistäviä miesseikkailuja ja tienaamaan siinä sivussa hieman extraa itsellesi. Pistä nahjusäijäsi kilometritehtaalle tai pulloja keräämään kaljojensa eteen. Ota homma haltuun. Kyllä se siitä.

• vivi-ko

jätä nyt ekaks se ukkos.. jne kyl e siit lähtee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      73
      3246
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2545
    3. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2186
    4. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      94
      2105
    5. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      55
      2012
    6. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      42
      1624
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      40
      1610
    8. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      14
      1293
    9. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      139
      1218
    10. Vuodetvierii

E siitä tulee nyt 50 vuotta oivoi
      Ähtäri
      6
      1113
    Aihe