Elikkäs, miten itse teette suolihuuhtelun? Millä välineillä, Teettekö ettö miehelle että naiselle? kokemuksia?
Suolihuuhtelu
11
6272
Vastaukset
- P.E.Ppu
Käytän yleensä painepesuria. 20bar riittää hyvin. Kun vesi on mennyt suoliston läpi ja ruskeahkoa nestettä alkaa nousta suuhun on suoli puhdas.
- päätellen
Kyllä vastauksestasi todellakin huomaa, että olet tehnyt niin. Suosittelen ensi kerralla, että avaat suun, kun ruskea liete alkaa nousta sinne. Kaikkea ei tarvitse välttämättä niellä kahteen kertaan.
- Nimetön
Se onnistuu hyvin... Teen sen joka kerta, kun käyn kakalla. ihan siitäkin syystä, että minulla on peräpukamat.
- tapaan
Kuten edellinenkin sanoi, se on todella helppo tehdä käsisuihkulla. Sen lisäksi apteekissa on myynnissä kertakäyttöisiä suolihuuhtelupusseja. Taitaa olla myös palloruiskuja. Kyllähän ne kaikki toimivat. Kun nähtävästi olet kiinnostunut aiheesta laajemminkin, päätellen siitä, kun kysyit naisista ja miehistä, olet varmaan jo seikkaillut netissä, jossa on aikamoinen kirjo erilaisia suolihuuhteluun käytettäviä välineitä.
- Hoitsu52
Suomestakin saa vessanpönttöön asennettavan suolihuuhtelulaitteen. Sillä voi oikein tehdä kunnollisen suolihuuhtelun ja saa koko paksunsuolen tyhjäksi. Nuo muut menetelmät ovat vain ns.peräruiskeita joissa tyhjenee vain suolen loppuosa. Ammatillisessa mielessä peräruiske ja suolihuutelu ovat hiukan eri asioita.
- oikeassa
Hoitsu52 kirjoitti:
Suomestakin saa vessanpönttöön asennettavan suolihuuhtelulaitteen. Sillä voi oikein tehdä kunnollisen suolihuuhtelun ja saa koko paksunsuolen tyhjäksi. Nuo muut menetelmät ovat vain ns.peräruiskeita joissa tyhjenee vain suolen loppuosa. Ammatillisessa mielessä peräruiske ja suolihuutelu ovat hiukan eri asioita.
Puhuin äskeisessä kommentissani suolihuuhtelusta, koska kysyjä käytti sitä sanaa. Olet oikeassa siinä, että oikeampi nimitys sille lienee peräruiske. Toisaalta apteekissa myytävissä peräruiskepusseissa käytetään myös virheellisesti nimitystä suolihuuhtelupussi, joten termit menevät vähän ristiin myös ammatillisissa paikoissa. Toisaalta onhan peräsuolikin vielä suoliston osa, sen sanoo jo nimikin, joten ei suolihuuhtelukaan kai ihan väärin ole. Kai tuo terminologia menee vähän pilkunviilaukseksi. Itse olen käynyt mm. koneellisissa paksusuolen huuhteluissa ja toisaalta joudun ottamaan peräsuolen huuhtelun lähes päivittäin, joten tiedän hyvin, mikä ero on sillä, että huuhdellaan vain peräsuolta ja toisaalta koko paksusuolen aluetta. En ole tiennyt, että wc:hen kiinnitettävä laite huuhtelee koko paksusuolen alueen. Olen ollut aiheeseen liittyvällä luennolla, jonka perusteella sain sen käsityksen, että sillä huuhdellaan vain peräsuolen alue, siitäkin huolimatta, että siinä on ymmärtääkseni vedelle sekä otto- että poistosuutin. En ole itse käytännössä kokeillut, mutta esittelijällä oli sellainen kotonaan ja sitä käytti koko perhe, joka aamu. Ei paksusuolen huuhtelua voi tehdä säännöllisesti joka päivä. Itse kävin paksusuolen huuhteluissa kuurinomaisesti muutaman kerran muistaakseni kuukauden välein. Paksusuolen huuhtelussa ollaan makuuasennossa, en oikein jaksa uskoa, että wc-altaaseen asennettava laite voi pitää yllä niin kovaa painetta, että sillä saadaan koko paksusuoli huuhdeltua ja kenellä siihen olisi tarvettakaan? Voisin kuvitella, että siinä olisi jo vaaratekijöitäkin. Paksusuolen huuhtelu tehdään siihen kehitetyllä laitteella, joka ei mahdu vessanpönttöön ja toimenpide kestää noin tunnin, siis ei ihan pikkujuttu. Jo alkaisi kehittyä jonoa kotivessan ovelle...
- Hoitsu52
oikeassa kirjoitti:
Puhuin äskeisessä kommentissani suolihuuhtelusta, koska kysyjä käytti sitä sanaa. Olet oikeassa siinä, että oikeampi nimitys sille lienee peräruiske. Toisaalta apteekissa myytävissä peräruiskepusseissa käytetään myös virheellisesti nimitystä suolihuuhtelupussi, joten termit menevät vähän ristiin myös ammatillisissa paikoissa. Toisaalta onhan peräsuolikin vielä suoliston osa, sen sanoo jo nimikin, joten ei suolihuuhtelukaan kai ihan väärin ole. Kai tuo terminologia menee vähän pilkunviilaukseksi. Itse olen käynyt mm. koneellisissa paksusuolen huuhteluissa ja toisaalta joudun ottamaan peräsuolen huuhtelun lähes päivittäin, joten tiedän hyvin, mikä ero on sillä, että huuhdellaan vain peräsuolta ja toisaalta koko paksusuolen aluetta. En ole tiennyt, että wc:hen kiinnitettävä laite huuhtelee koko paksusuolen alueen. Olen ollut aiheeseen liittyvällä luennolla, jonka perusteella sain sen käsityksen, että sillä huuhdellaan vain peräsuolen alue, siitäkin huolimatta, että siinä on ymmärtääkseni vedelle sekä otto- että poistosuutin. En ole itse käytännössä kokeillut, mutta esittelijällä oli sellainen kotonaan ja sitä käytti koko perhe, joka aamu. Ei paksusuolen huuhtelua voi tehdä säännöllisesti joka päivä. Itse kävin paksusuolen huuhteluissa kuurinomaisesti muutaman kerran muistaakseni kuukauden välein. Paksusuolen huuhtelussa ollaan makuuasennossa, en oikein jaksa uskoa, että wc-altaaseen asennettava laite voi pitää yllä niin kovaa painetta, että sillä saadaan koko paksusuoli huuhdeltua ja kenellä siihen olisi tarvettakaan? Voisin kuvitella, että siinä olisi jo vaaratekijöitäkin. Paksusuolen huuhtelu tehdään siihen kehitetyllä laitteella, joka ei mahdu vessanpönttöön ja toimenpide kestää noin tunnin, siis ei ihan pikkujuttu. Jo alkaisi kehittyä jonoa kotivessan ovelle...
Valvotun yön jälkeen pitää vielä vastata.
Tarkensin tietouttani tee se itse huuhtelusta.
Olin mainoksen uhri. Kolleegani sanoi sen huuhtovan kunnolla peräsuolen lisäksi vain paksunsuolen nousevan osan.Idea perustuukin siihen, että joidenkin käsitysten mukaan se loppuosa olisi pahin mm. paksunsuolen syövän syntymisessä.
Mutta tällä palstalla taidetaankin enemmän kokea tälläiset hoidot seksuaalisena kiihokkeena kuin lääketieteelisenä hoitoina? Mietinkin hymyssä suin ,että montakohan ihmistä olen sillätavoin kiihottanut? Asiakkaalle edullinen sessio. On saattanut saada kela-korvaustakin? ;)) - tarkoituksia
Hoitsu52 kirjoitti:
Valvotun yön jälkeen pitää vielä vastata.
Tarkensin tietouttani tee se itse huuhtelusta.
Olin mainoksen uhri. Kolleegani sanoi sen huuhtovan kunnolla peräsuolen lisäksi vain paksunsuolen nousevan osan.Idea perustuukin siihen, että joidenkin käsitysten mukaan se loppuosa olisi pahin mm. paksunsuolen syövän syntymisessä.
Mutta tällä palstalla taidetaankin enemmän kokea tälläiset hoidot seksuaalisena kiihokkeena kuin lääketieteelisenä hoitoina? Mietinkin hymyssä suin ,että montakohan ihmistä olen sillätavoin kiihottanut? Asiakkaalle edullinen sessio. On saattanut saada kela-korvaustakin? ;))Kyllä varmaan siinäkin mielessä täällä näistä asioista kysellään, oletin kyllä vastatessani, että tämä aihe oli nimenomaan seksuaaliselta kantilta ilmoille heitetty. Ei kai siinä mitään negatiivista ole. Ihmiset saavat kiksejä niin monenlaisista asioista, että puhuttiinpa siitä tai tästä, niin joka asiasta joku saa myös seksuaalista mielihyvää. Helppo nakki, jos nautinto syntyy niin helposti :) Itse otin koko paksusuolen alueelle tehtyjä huuhteluita nimenomaan lääketieteellisen syyn takia, mutta tunnen kyllä useampiakin ihmisiä, jotka nauttivat peräruiskeiden ottamisesta ihan vaikka ei olisi niin syytäkään.
- lisäkysymys
oikeassa kirjoitti:
Tuo pönttöön kiinnitettävä laite alkoi kiinnostaa, en ole moisista kuullutkaan. Mistä niitä saa ostaa ja paljonko sellaisesta joutuu maksamaan?
- löytyy
lisäkysymys kirjoitti:
Tuo pönttöön kiinnitettävä laite alkoi kiinnostaa, en ole moisista kuullutkaan. Mistä niitä saa ostaa ja paljonko sellaisesta joutuu maksamaan?
Laite on Medimealin markkinoima Clysmatic-laite. Kun laitat googleen hakusanaksi clysmatic, löydät kyseisen laitteen ja tarkempaa selostusta siitä.
- muistoni..
..on vuosien takaa. Annoin tyttöystävälleni s/m-puuhien yhteydessä peräruiskeen apteekin huuhtelupussia käyttämällä. Jälkeenpäin tyttis sanoi sen olleen uskomattoman nolo, mutta kiihottava kokemus. Parhaat fiilikset sain nimen omaan vallantunteesta. Peräruisketta antaessaan sitä ikään kuin kontrolloi toista niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Bonuksena alistujan nöyryyttävä pyllistys, mikä herkullinen näky..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2143313Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232630Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä82074Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri211528Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!2261474Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t181308- 791268
kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001165- 741063
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171052