Krapulani

kooaa

Elikkä karpulassa minulla on seuraavia oireita:

Ei pysty nukkumaan kuin muutaman tunnin ryyppyreissun jälkeen vaikka olisi valvonut vuorokauden putkeen.

Ei pysty syömään mitään

Tupakaa ei voi ajatellakkaan(tosin olen nykyään lopettanut muutenkin)

Krapularyyppyä ei voi ajatellakkaan.

Suu on kuiva ja "limainen"

Olo on hikinen

Hyvä jos pääsee sängystä ylös juomaan vettä

Mihinkään vähänkään älyä vaativaan suoritukseen ei pysty, puhumattakaan mistään fyysisestä

Panettaa, mutta on niin paha olo, että ei pystyisi kyllä tekemään mitään naisen kanssa.

Krapula kestää aamusta iltaan ja joskus vielä illasta aamuun.

Ainut positiivinen asia on, että en ole ikinä oksentanut krapulassa ja harvoin edes oksettaa, ei ainakaan kovin pitkään.

9

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaako dokata,

      ja itselleen hommata tuollaisen olon ?

      • Dr. Dragon

        Vittuako tänne kirjottelet, kunnon krapulaa pitää kunniottaa


    • Alan mies.

      Ja mitähän ihmeellistä niissä oireissa on?
      Samanlaisiahan nuo ovat kaikilla.
      Vielä kun treenaat omaan repertuaariin hillittömän vapinan, kunnon oksentamisen, ja vahingossa housuihin paskomisen krapuloissasi, niin sitten olet saavuttanut ainakin tällä alalla lähes täydellisyyden.

      • juominki-tiina

        tuossa ollut se ihmeellisyys, ettei krapularyyppy maistu? Sen kun saa vielä maistumaan muutamaksi viikoksi joka päivä, niin sen jälkeistä olotilaa vasta voisi kutsua kunnon krapulaksi. En rehvastele millään tavoin, mutta on ollut kokemuksia. Nyt kylläkin vietän taas tipatonta aikaa ja jos mieli alkaa viinaa tehdä, koetan palauttaa mieleeni nuo kunnon putket ja kuinka hankalaa niistä on päästä pois. Menee usea päivä sen jälkeen, ennekuin alkaa olla edes joten kuten ihmisen olo.


      • Alan mies.
        juominki-tiina kirjoitti:

        tuossa ollut se ihmeellisyys, ettei krapularyyppy maistu? Sen kun saa vielä maistumaan muutamaksi viikoksi joka päivä, niin sen jälkeistä olotilaa vasta voisi kutsua kunnon krapulaksi. En rehvastele millään tavoin, mutta on ollut kokemuksia. Nyt kylläkin vietän taas tipatonta aikaa ja jos mieli alkaa viinaa tehdä, koetan palauttaa mieleeni nuo kunnon putket ja kuinka hankalaa niistä on päästä pois. Menee usea päivä sen jälkeen, ennekuin alkaa olla edes joten kuten ihmisen olo.

        että jos hän treenaa itselleen vielä krapularyypyn ottamisen jalon taidon (jonka hallitsen suvereenisti viikkoja), niin silloin krapulaa ei koeta sillä kertaa koko kirjossaan, vaan sitä siirretään.


      • itse oppinut
        Alan mies. kirjoitti:

        että jos hän treenaa itselleen vielä krapularyypyn ottamisen jalon taidon (jonka hallitsen suvereenisti viikkoja), niin silloin krapulaa ei koeta sillä kertaa koko kirjossaan, vaan sitä siirretään.

        Syö suolaista juomiesi välillä ja juo vettä välillä, niin kuin olet itsekurissa huolehtien neste- ja suolatasapainostasi. Hätätapauksessa ota B-vitamiini ja juo runsaasti vettä, kunhan vaan muistat. Niin että humalasi pysyy miellyttävänä ja tasaisena ja nouset herättyäsi kohtuullisen virkeänä. Mieluiten ylinukkuneena. Älä koskaan ota krapularyyppyä! Jos tulee isot bileet jne, niin varaa itsellesi mukaan suolaista ja mene tarvittaessa nakkikioskille jonottamaan,(vältä tappelua) syömään ja lopuksi taksilla kotiin! Ja vielä vettä juomaan ennen pehkuihin painumista.
        Mutta menee yli överiksi, niin ainakin kannattaa otta VETTÄ, koska krapula johtuu yleensä nestevajauksesta. Hyväksy oksentaminen, jos tulee ja juo silti vielä vettä päälle. Lepää pää koholla( mahdollinen refluksitauti) Iltapäivällä tai illalla yritä syödä kevyttä keittoa tai kevyttä iltapalaa!Tsemppiä!


      • kooaa

        Minun kavereistani ei ainakaan suurimmalla osalla ole tuollasita karpulaa, kuin minulla. Monilla kavereillani ei tule juuri minkäänlaista krapulaa vaikka joisivat monta iltaa putkeen! Armottoman ryyppäämisen jälkeen aamullä herätään normaalisti hyvin nukutun yön jälkeen ja mennään vaikkapa kahville ja tupakalle, yksi kaverini saattaa jopa käydä juoksulenkillä krapulassa, eikä se raskasta työntekoakaan estä. Tämän takia minä olenkin kaveripiiristäni se kaveri joka juo harvemmin kuin muut. Nytkin on tipaton tammikuu menossa ja aina kun alkaa tehdä mieli viinaa niin muistelen krapulaa ja kummasti juomahalut vähenevät.


      • krapuloista..
        kooaa kirjoitti:

        Minun kavereistani ei ainakaan suurimmalla osalla ole tuollasita karpulaa, kuin minulla. Monilla kavereillani ei tule juuri minkäänlaista krapulaa vaikka joisivat monta iltaa putkeen! Armottoman ryyppäämisen jälkeen aamullä herätään normaalisti hyvin nukutun yön jälkeen ja mennään vaikkapa kahville ja tupakalle, yksi kaverini saattaa jopa käydä juoksulenkillä krapulassa, eikä se raskasta työntekoakaan estä. Tämän takia minä olenkin kaveripiiristäni se kaveri joka juo harvemmin kuin muut. Nytkin on tipaton tammikuu menossa ja aina kun alkaa tehdä mieli viinaa niin muistelen krapulaa ja kummasti juomahalut vähenevät.

        ennen nukkumaanmenoa ryppäjäisten jälkeen kiskaisen 2 buranaa, tuubin fruktoositabletteja kera 1,5L vissypullon.'

        Jos jostain syystä alkaa seuraavana päivänä tykyttään, niin 0,5mg xanoria tasoittaa olon alle tunnissa. Krapularyyppyjä olen 37v ikään saakka hörppäilyt alle 5 kertaa.


    • heti1

      juominen sul on vakava sairaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe