Rähinä rokki

heikun keikun

Jotkut ylistää Ronski Gangin sinisiin, mutta kumpi rähinärokki yhtyeistä on parempi.. Peer gynt vai RG... veikkaisin ganesin vievän voiton sittenkin.

14

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli paras

      Peer Güntistä mä en ole ikinä oikein pitänyt. Smack oli kovin räminä/garagerock -yhtye mitä tästä maasta on ikinä tullut.

      • Olanderi

        Ronski Gang on keikalla muistaakseni 9.3.2007 Lohjan Lohessa. www.ravintolalohi.fi Minä menen juosten keikalle vaikka vähän matkaa onkin. Sen verran hyvin on (valitettavan) harvat keikat joilla olen ollut on mennyt. Vitutti maksaa Hurriganesin keikasta. Remulla on selvä rahastuksen maku keikkailussa ja äijä ratsastaa hurriganesin maineella edelleenkin. Toivon että saan Ronskin keikalta rahoilleni vastinetta ja sellainen kutina on perseessä että saankin. RG rocks!


    • YrjöJurri

      Juu,ei - Gynt oli jo vähän nuorempaa ryhmää Ganesiin ja Ronskiin nähden.

      Toki näitä pioneereja on arvostettava, koska asennetta löytyi niin Ganesilta kun Ronskilta. Gynt on teknisesti parempi, sanoisinko kansainvälisempi. Vaikka Järvinen oli jo legenda eläessään, ei T. Nikki himmene tippaakan rinnalla. Tämän lisäksi rumpaleina Aaltonen ja Erkinharju ovat aivan eri sarjassa.

      Nämä ovat makukysymyksiä eikä näissä ole yhtä totuutta. Hyvä bändi voi muodostua keskinkertaisista muusikoista ei kaikkien tarvitse olla mitään virtuooseja - asenne ja kokonaissoundi ratkaisee.

      • kalvotaiteilija

        The Flaming Sideburns on määrätietoisesti loistava bändi. Ne jätkät tietää miten soitetaan, sävelletään ja esiinnytään.
        Eli kokonaisuus on tärkein.
        Hurriganesilla oli Kallion aikaiset levytykset parhaita. Koskaan ymmärtänyt Roadrunnerin suosiota.
        Paskat soundit, naurettavaa ränttätänttää.
        Aika vähän KUNNON suomalaisia rock n roll bändejä loppupelissä...


      • ganes...

        Jaa että teknisesti eri tasoa...joo mutta musiikillesesti varmaan ganes parempi..

        Tarkoitan, että Gynt ei minua ainakaan hetkauttanut ollenkaan ainut mitä siinä oli hyvää oli basisti, joka muistutti ganesin Cisseä lavatyöskentelyssään.

        Pari kertaa olen kyseisen yhtyeen nähnyt..no oikeastaan hyvä yhtye oli kauhajoen Skädäm..

        Smack'istä ei jäänyt muuta mieleen kuin rumpalin ilmeet.. näytti, että olis vääntänyt paskaa koko ajan. Olenko aivan väärässä rumpalin suhteen, onko muistikuvia muilla.


      • vs kallio
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        The Flaming Sideburns on määrätietoisesti loistava bändi. Ne jätkät tietää miten soitetaan, sävelletään ja esiinnytään.
        Eli kokonaisuus on tärkein.
        Hurriganesilla oli Kallion aikaiset levytykset parhaita. Koskaan ymmärtänyt Roadrunnerin suosiota.
        Paskat soundit, naurettavaa ränttätänttää.
        Aika vähän KUNNON suomalaisia rock n roll bändejä loppupelissä...

        no onhan toi ile kallio yksi suomen kovimmista KOMPPI-kitaristeista joka ei koskaan yrittänyt soittaa järvisen aikaisen ganes-biisien soolo-osia, esim. GET ON ja ROADRUNNER biisit ovat loistavia esimerkkejä asiasta.
        ja viällä kallion kitaroinnista on SHORAI SHORAI josta kovasta menosta huolimatta ei löydy kitarasooloa vaan biisi on yhtä ja samaa komppia alusta loppuun !

        ja toi smack oli aikas lail pehmobändi verrattuna ganesiin tai ronski gangiin ...STILL SHAKIN´


      • höpöhöpö
        vs kallio kirjoitti:

        no onhan toi ile kallio yksi suomen kovimmista KOMPPI-kitaristeista joka ei koskaan yrittänyt soittaa järvisen aikaisen ganes-biisien soolo-osia, esim. GET ON ja ROADRUNNER biisit ovat loistavia esimerkkejä asiasta.
        ja viällä kallion kitaroinnista on SHORAI SHORAI josta kovasta menosta huolimatta ei löydy kitarasooloa vaan biisi on yhtä ja samaa komppia alusta loppuun !

        ja toi smack oli aikas lail pehmobändi verrattuna ganesiin tai ronski gangiin ...STILL SHAKIN´

        Shoraissa on ihan hieno soolo, urpo!


      • still shaking
        ganes... kirjoitti:

        Jaa että teknisesti eri tasoa...joo mutta musiikillesesti varmaan ganes parempi..

        Tarkoitan, että Gynt ei minua ainakaan hetkauttanut ollenkaan ainut mitä siinä oli hyvää oli basisti, joka muistutti ganesin Cisseä lavatyöskentelyssään.

        Pari kertaa olen kyseisen yhtyeen nähnyt..no oikeastaan hyvä yhtye oli kauhajoen Skädäm..

        Smack'istä ei jäänyt muuta mieleen kuin rumpalin ilmeet.. näytti, että olis vääntänyt paskaa koko ajan. Olenko aivan väärässä rumpalin suhteen, onko muistikuvia muilla.

        Kyllä toi RG on nykyään paras rock bändi jonka tiedän. Sai hyvän vertailun kun Ronski Gang ja Hurriganes oli marraskuussa yhteiskeikalla. Sai Remu musiikillisesti turpaansa. Hurriganesista ei voi puhua enään samassa merkityksessä kuin ennen. Rahastuksen makua nykyään.

        RG ei ole vain koskaan saanut ansaitsemaansa huomiota. Jätkät hoiti manageroinnin päin vittua mutta keikoille veti eniten väkeä aikoinaan ja musiikillisesti nykyään ihan huipputason bändi. Ja Ronskin ääni on mahtava. Paranee iän myötä näköjään niinkuin viini.
        Oli tosi positiivinen yllätys keikalla!


      • jake64
        vs kallio kirjoitti:

        no onhan toi ile kallio yksi suomen kovimmista KOMPPI-kitaristeista joka ei koskaan yrittänyt soittaa järvisen aikaisen ganes-biisien soolo-osia, esim. GET ON ja ROADRUNNER biisit ovat loistavia esimerkkejä asiasta.
        ja viällä kallion kitaroinnista on SHORAI SHORAI josta kovasta menosta huolimatta ei löydy kitarasooloa vaan biisi on yhtä ja samaa komppia alusta loppuun !

        ja toi smack oli aikas lail pehmobändi verrattuna ganesiin tai ronski gangiin ...STILL SHAKIN´

        Järvinen soitti joskus Ronski Gangin levylläkin näköjään..


      • Patataunista kaikki o kaunista
        still shaking kirjoitti:

        Kyllä toi RG on nykyään paras rock bändi jonka tiedän. Sai hyvän vertailun kun Ronski Gang ja Hurriganes oli marraskuussa yhteiskeikalla. Sai Remu musiikillisesti turpaansa. Hurriganesista ei voi puhua enään samassa merkityksessä kuin ennen. Rahastuksen makua nykyään.

        RG ei ole vain koskaan saanut ansaitsemaansa huomiota. Jätkät hoiti manageroinnin päin vittua mutta keikoille veti eniten väkeä aikoinaan ja musiikillisesti nykyään ihan huipputason bändi. Ja Ronskin ääni on mahtava. Paranee iän myötä näköjään niinkuin viini.
        Oli tosi positiivinen yllätys keikalla!

        Jos joku ei tiedä vuonna 2007 Ronski Gangia tai yhtä hyvin tätä nyky Ganesia parempia rock bändejä, niin aika suppealla alalla tietämys taitaa väistämättä olla. No toki maailma on täynnä mitä ihmeellisempiä makuja ja jokaisella meillä tietysti on omamme.

        Ehkä mä oon väärässä, mutta kyllä minun muistini mukaan molemmat kyseiset bändit vetelivät esim. ”70-luvulla” tuollaista 5-6 keikan viikkovauhtia. Suosikit, Helpit, Ok:t yms. väänsivät juttua ja julistetta molemmista. Toki Jyräys vuorenvarmasti peeärräsi Rempan ryhmää enemmän.

        Molempien soittokuntien muistan tehneen ison nipun levyjä. Tässä osiossa Ganes oli kyllä pääosin ihan omassa luokassaan.

        RG: n muusikot olivat varmasti vähintään ”teknisesti” yhtä hyvää / parempaakin luokkaa, mutta mielestäni sellaisia persoonattomampia, värittömämpiä & tyylittömämpiäkin.
        Joka tapauksessa Ronskit olivat ihan tosi toimiva live juttu.

        Ihan ok olisi tää RG: n nähdä taas lavalla.
        Noiden keikkalistojen mukaan näyttäisi vaan kuitenkin olevan niin että Remppa vetää viikossa yhtä paljon keikkaa kun Ronski vuodessa?

        Remppa taitaa tehdä tätä rock and rollia ammatikseen ja työstä tietysti saadaan palkkaa. Ronskien olettaisi olevan keikkamäärästäkin päätellen taasen harrastuspohjalta liikkeellä

        Enpä menisi kyseenalaistamaan kummankaan pappalauman rakkautta lajiinsa. Kun äijät vääntävät liki kuusikymppisinä rokkia ja se herättää ”faneissa” edelleen tällaista tunnekuohuntaa, niin tuskin kukaan on oikeassa tai edes väärässä.

        Nyt kun ollaan kuitenkin vierailulla Hurriganesin plantaasilla ja Gangi ei ole ainakaan vielä tällaista omaa palstaansa saanut, niin sovitaan lopuksi että on oletettavaa että ainakin siellä Rock and Rollin vanhainkodissa 20-30 vuoden sisällä RG julistetaan vihdoinkin Ganesia paremmaksi, suositummaksi, merkittävämmäksi jne… soittokunnaksi.

        Nik, nik ja Let’s Rock molemmille tiimeille.


      • hyvin pitkälle...
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        The Flaming Sideburns on määrätietoisesti loistava bändi. Ne jätkät tietää miten soitetaan, sävelletään ja esiinnytään.
        Eli kokonaisuus on tärkein.
        Hurriganesilla oli Kallion aikaiset levytykset parhaita. Koskaan ymmärtänyt Roadrunnerin suosiota.
        Paskat soundit, naurettavaa ränttätänttää.
        Aika vähän KUNNON suomalaisia rock n roll bändejä loppupelissä...

        ...eivät osaa keksiä biisejä ollenkaan. Sama pulma kuin Smackilla. Ei näkemystä.
        Lavatörmäily menettelee.


      • Oleanderis
        Patataunista kaikki o kaunista kirjoitti:

        Jos joku ei tiedä vuonna 2007 Ronski Gangia tai yhtä hyvin tätä nyky Ganesia parempia rock bändejä, niin aika suppealla alalla tietämys taitaa väistämättä olla. No toki maailma on täynnä mitä ihmeellisempiä makuja ja jokaisella meillä tietysti on omamme.

        Ehkä mä oon väärässä, mutta kyllä minun muistini mukaan molemmat kyseiset bändit vetelivät esim. ”70-luvulla” tuollaista 5-6 keikan viikkovauhtia. Suosikit, Helpit, Ok:t yms. väänsivät juttua ja julistetta molemmista. Toki Jyräys vuorenvarmasti peeärräsi Rempan ryhmää enemmän.

        Molempien soittokuntien muistan tehneen ison nipun levyjä. Tässä osiossa Ganes oli kyllä pääosin ihan omassa luokassaan.

        RG: n muusikot olivat varmasti vähintään ”teknisesti” yhtä hyvää / parempaakin luokkaa, mutta mielestäni sellaisia persoonattomampia, värittömämpiä & tyylittömämpiäkin.
        Joka tapauksessa Ronskit olivat ihan tosi toimiva live juttu.

        Ihan ok olisi tää RG: n nähdä taas lavalla.
        Noiden keikkalistojen mukaan näyttäisi vaan kuitenkin olevan niin että Remppa vetää viikossa yhtä paljon keikkaa kun Ronski vuodessa?

        Remppa taitaa tehdä tätä rock and rollia ammatikseen ja työstä tietysti saadaan palkkaa. Ronskien olettaisi olevan keikkamäärästäkin päätellen taasen harrastuspohjalta liikkeellä

        Enpä menisi kyseenalaistamaan kummankaan pappalauman rakkautta lajiinsa. Kun äijät vääntävät liki kuusikymppisinä rokkia ja se herättää ”faneissa” edelleen tällaista tunnekuohuntaa, niin tuskin kukaan on oikeassa tai edes väärässä.

        Nyt kun ollaan kuitenkin vierailulla Hurriganesin plantaasilla ja Gangi ei ole ainakaan vielä tällaista omaa palstaansa saanut, niin sovitaan lopuksi että on oletettavaa että ainakin siellä Rock and Rollin vanhainkodissa 20-30 vuoden sisällä RG julistetaan vihdoinkin Ganesia paremmaksi, suositummaksi, merkittävämmäksi jne… soittokunnaksi.

        Nik, nik ja Let’s Rock molemmille tiimeille.

        Ronski Gang on keikalla muistaakseni 9.3.2007 Lohjan Lohessa. www.ravintolalohi.fi Minä menen juosten keikalle vaikka vähän matkaa onkin. Sen verran hyvin on (valitettavan) harvat keikat joilla olen ollut on mennyt. Vitutti maksaa Hurriganesin keikasta. Remulla on selvä rahastuksen maku keikkailussa ja äijä ratsastaa hurriganesin maineella edelleenkin. Toivon että saan Ronskin keikalta rahoilleni vastinetta ja sellainen kutina on perseessä että saankin. RG rocks!


      • vidun
        Oleanderis kirjoitti:

        Ronski Gang on keikalla muistaakseni 9.3.2007 Lohjan Lohessa. www.ravintolalohi.fi Minä menen juosten keikalle vaikka vähän matkaa onkin. Sen verran hyvin on (valitettavan) harvat keikat joilla olen ollut on mennyt. Vitutti maksaa Hurriganesin keikasta. Remulla on selvä rahastuksen maku keikkailussa ja äijä ratsastaa hurriganesin maineella edelleenkin. Toivon että saan Ronskin keikalta rahoilleni vastinetta ja sellainen kutina on perseessä että saankin. RG rocks!

        nuukajussi oikein olet


      • Typerää maksaa turhasta
        vidun kirjoitti:

        nuukajussi oikein olet

        Gigantin slogania mukaillen on tyhmää maksaa liikaa ja vieläkin typerämpää maksaa turhasta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe