onko takapenkit tukalat ja ahtaat? ainakin näyttävät kuvissa olevan..
onkosta kellähän vielä suomessa neliovista ramia?
entäs sen tilat?
sopiiko kolme kersaa taakse..
dodge ramin takatilat?
3
636
Vastaukset
- ^^^^^^^^
Et tarkentanut vuosimallia, mutta mulla on -99 malli, aukeevilla kaapparimallin takaovilla.
Ei ollenkaan niin ahdas, kun kuvista voisi luulla, auton suuri koko varmaan hämää.
Mun 170cm pitkä lapsukainen :) ainakin kehui tiloja suuremmiksi, kuin henkilöautoissa yleensä(itse en ole takapenkillä edes käynyt).
"sopiiko kolme kersaa taakse.. ", riippuu tietenkin kersojen koosta, mutta jos sopivat henkilöautoon, niin sopivat Ramiinkin.- raami rami
voisitko kertoa myös hieman kulutuksesta satasella.. diesel versio eritoten kiinnostaa.
toitko ulkomailta ja oliko vaikea katsastaa..
olen lukenut valo-ongelmista, lähinnä suuntauksessa. toki kotimaankin versiot kiinnostaa.. meneekö rami aina kuorma-autona vai mikä on nimike suomessa, siis veroja ajatellen..
mitkä ovat yleisimmät ongelmat ramin kanssa? - ^^^^^^^^
raami rami kirjoitti:
voisitko kertoa myös hieman kulutuksesta satasella.. diesel versio eritoten kiinnostaa.
toitko ulkomailta ja oliko vaikea katsastaa..
olen lukenut valo-ongelmista, lähinnä suuntauksessa. toki kotimaankin versiot kiinnostaa.. meneekö rami aina kuorma-autona vai mikä on nimike suomessa, siis veroja ajatellen..
mitkä ovat yleisimmät ongelmat ramin kanssa?En tuonut itse, vaan ostin valmiiksi rekisteröitynä. Myyjältä meinas välillä loppua usko koko rekisteriin saannissa, kun kats. viranomaiset pallotteli. Ei noissa valoissa ole muuta ongelmaa, kun pitää olla e-hyväksytyt ja varustettu korkeudensäädöllä.
2500 ja 3500 mallit on kuorma-autoja, käyttövoimavero on n.130€ vuodessa.
Kulutus: maantiellä 10-12l/100km ja kaupungissa 14-18l/100km. Kulutus on riippuvainen kaasujalan asennosta.
Yleisimmät ongelmat: ihmetyttää miksi ikinä olen ajanut eurooppalaisella autolla:) (ei ole ollut mitään ongelmia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841