onko takapenkit tukalat ja ahtaat? ainakin näyttävät kuvissa olevan..
onkosta kellähän vielä suomessa neliovista ramia?
entäs sen tilat?
sopiiko kolme kersaa taakse..
dodge ramin takatilat?
3
690
Vastaukset
- ^^^^^^^^
Et tarkentanut vuosimallia, mutta mulla on -99 malli, aukeevilla kaapparimallin takaovilla.
Ei ollenkaan niin ahdas, kun kuvista voisi luulla, auton suuri koko varmaan hämää.
Mun 170cm pitkä lapsukainen :) ainakin kehui tiloja suuremmiksi, kuin henkilöautoissa yleensä(itse en ole takapenkillä edes käynyt).
"sopiiko kolme kersaa taakse.. ", riippuu tietenkin kersojen koosta, mutta jos sopivat henkilöautoon, niin sopivat Ramiinkin.- raami rami
voisitko kertoa myös hieman kulutuksesta satasella.. diesel versio eritoten kiinnostaa.
toitko ulkomailta ja oliko vaikea katsastaa..
olen lukenut valo-ongelmista, lähinnä suuntauksessa. toki kotimaankin versiot kiinnostaa.. meneekö rami aina kuorma-autona vai mikä on nimike suomessa, siis veroja ajatellen..
mitkä ovat yleisimmät ongelmat ramin kanssa? - ^^^^^^^^
raami rami kirjoitti:
voisitko kertoa myös hieman kulutuksesta satasella.. diesel versio eritoten kiinnostaa.
toitko ulkomailta ja oliko vaikea katsastaa..
olen lukenut valo-ongelmista, lähinnä suuntauksessa. toki kotimaankin versiot kiinnostaa.. meneekö rami aina kuorma-autona vai mikä on nimike suomessa, siis veroja ajatellen..
mitkä ovat yleisimmät ongelmat ramin kanssa?En tuonut itse, vaan ostin valmiiksi rekisteröitynä. Myyjältä meinas välillä loppua usko koko rekisteriin saannissa, kun kats. viranomaiset pallotteli. Ei noissa valoissa ole muuta ongelmaa, kun pitää olla e-hyväksytyt ja varustettu korkeudensäädöllä.
2500 ja 3500 mallit on kuorma-autoja, käyttövoimavero on n.130€ vuodessa.
Kulutus: maantiellä 10-12l/100km ja kaupungissa 14-18l/100km. Kulutus on riippuvainen kaasujalan asennosta.
Yleisimmät ongelmat: ihmetyttää miksi ikinä olen ajanut eurooppalaisella autolla:) (ei ole ollut mitään ongelmia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999