NF ruuna Kotimäen Kingis? "Kinkku" on syntynyt 1985 ja pelkään rakkaan ystäväni siirtyneen vihreämmille laitumille. Ikäähän ponille on jo kertynyt 22 vuotta.
Tietääkö kukaan missä on....???
*kingis*
2
861
Vastaukset
- sdfsd
Juups, itsellenikin tuli tässä sellainen tunne, että onkohan poni jo saanut maistaa maukkaampaa ruohoa.. Oli se kyllä ponien poni! =)
- jassu-ope
olen hyvä hevos-ope ja kyllä ne hevosetkin saavat vanhentua minulla on noin 6-hevosta kuollut vanhuuteen ja vieläkin minä heitä muistelen tiedän että hevoset ovat meille kuin rakkaimpia tai perheenjäseniä ja niin ne ovatkin älä lannistu vaan pidä pää pystyssä niin kinkku ainakin toivoo.kysy minulta lisätietoja hevosista tai pyyydä vaikka tunteja sähköpostini on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976