Mitä köynnöstä suosittelisitte kun häissä on tarkoitus koristella sali köynnöksillä.
Niitä ei voi laittaa vesiastiaan eikä voi olla ruukussa siirrettävä.
Laitetaan penkkien väliin penkin päästä toiseen, samoin parvekkeelta roikkumaan. Tarkoitus olisi laittaa paljon.
Onko tietoa mikä kestäisi.
Hääkoristeeksi
Kestävin köynnös
2
442
Vastaukset 2
- ainakin...
Muratti kestää. Kysy kukkakauppiaalta muitakin vaihtoehtoja.
- kukkiva horsma
Nykyään saa aivan ihania silkkikukkiakin. Jotkut ovat niin aidon näköisiä, ettei erota muuta kuin koskemalla.
Toinen hyvä konsti voisi olla pujottaa kukkia ikään kuin köynnökseksi. Vähän samaan tyyliin kuin jouluiset havuköynnökset. Näin tehden voi käyttää myös omasta pihasta löydettyjä taikka luonnosta noukittuja kasveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13594- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577