Ostetaan Z3 !

Etelä-Suomi

Oletko myymässä asiallista Z3:sta?
Ensisijaisesti musta tai hopeanharmaa, myös vihreä voi kiinnostaa. Kovakatto plussaa.

Kuvilla ja asillisella hinnalla luonnollisesti varma yhteydenotto. En ole tarjoamassa mitään vaihdossa.

Nim. vaimolle kauppakassi ja itselle satunnaista hubaa...

40

8688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En myy

      Olen tutustunut viimeaikoina käsitteeseen asiallinen hinta, ja sen suosittuun alalajiin tiukka hinta.

      Ostajan mielestä tiukka hinta on sellainen, että auto on saatava sikahalvalla.

      Auton tulee olla vähän ajettu, koiria ei saa olla kuskattu, ja muutenkin sisustan tulee vastata uutta autoa.
      Mielellään sen tulee olla varustettu kaikilla varusteilla, mutta tietenkin ne kuuluu saada "ilmaiseksi". Vetokoukku olisi myös hyvä, ilman lisähintaa tietenkin.

      Mielellään mukaan tulisi saada myös kattotelineet ja suksipoksi, siis kaupanpäälle tietenkin.

      Se on huono, jos talvirengaskoko on liian pieni.
      Tiukan hinnan ostajalle on annetta siitä hyvästä lisäalennusta. On siitä ostajalle vaivaa, jos niitä joutuu itse myymään, että voisi sitten ostaa ne ajo-ominaisuudet pilaavat 18" kiekot.

      Jobbareille on annettava tiukasta hinnasta, lisäponusalennus. Meinaan on se perhanan vaikea sitten myydä, kun värikin on väärä, vaikkapa musta tai hopea. Alennus mielellään pari kolme tonnia halvemmalla, kuin merkkiliikkeen nettohintahyvitys.

      Tiukanhinnan ostajalle on auto vietävä toiselle paikkakunnalle. "Sähän pääset sitten pussilla kotio".

      Palveluun kuuluu myös luopua autosta 12 tunnin kuluessa. Siis siitä puhelinsoitosta alkaen, kun tiukan hinnan kinuuja on soittanut.
      Siitä ei saa suuttua jos, ostaja on jo noutohetkellä unohtanut puhelimessa sovitun tiukan hinnan. Tiukan hinnan ruinaaja kun on kuninkas, jolle antaa mieluusti vielä tonnin lisäalennuksen.

      Ihan nyt sanon teille köyhät ja ahneet paskiaiset, että haistakaa v....u.
      Teen autokauppoja vain merkkiliikkeen kanssa.

      • Alkuperäinen kysyjä

        : )

        Autot ovat vain autoja, harvoin sijoituksia...sen olen huomannut, kun myynyt pakastavedetyn takaisin autokauppaan...yksityiset ostajat ovat sentään inhimillisempiä :)


      • itket ?

        Kovia kokenut taidat olla ;)

        Paras paikka hukata rahat on merkkiliike ! ! !


    • Myynnissä asiallinen Z3 coupe vm.2000 aj. n 170tkm, väri topazblau.

    • //M

      Avo vai coupe?
      Millä moottorilla?
      MZ3 3,2-litran 321-heppaisella on kallein, 4-sylinteriset halvimpia.

      • Alkuperäinen ostaja

        avo, miel. kovakatto lisävar.
        1.8...2.8
        ei väliä vm:lla eikä km:llä
        väritoiveet:musta, hopea, (vihreä)
        man. / autom. ihan sama
        miel. nahat: mustat tai mustat/beige
        hinta 15-24 keur


    • vertaa.fi kautta

      lapsikin osaa.

      • Alkuperäinen kysyjä

        Juu juu, lapsikin osaa....Nuo kaikki ovat nettiautossa ja/tai autotallissa myynnissä....eivät syystä tai toisesta ainakaan vielä kelpaa...siksi tänne kirjoitinkin kun kaikki paikat on jo koluttu...


    • 2.8 R6

      Kyseessä vuoden 1998 Z3 Convertible, sähkönsininen,mustilla nahkapenkeillä. Ajettu vain 115 tkm (aukoton huoltokirja). Todella huippukuntoinen auto sillä parhaalla moottorilla tähän kevyeeseen urheiluautoon,eli 2.8 litraisella kutosella (se 1.8 litranen on suoraansanoen vähän turhan lussu tämäntyyppiseen,ominaisuudet muuten tarjoavaan laatuautoon ja M3 taas maksaa hunajaa ostaa ja ylläpitää puhumattakaan bensalaskusta..) ja manuaalilaatikolla. Kaikki herkut mitä optioina oli mahdollista autoon uutena saada. Kauppaan tulee mukaan 18 tuuman Griffith- mattamustat aluvanteet hyvillä Pirellin kumeilla.

      Toi on Suomen hienokuntoisin Z3 mitä olen nähnyt ja talvehtii nyt yksityistallissa Helsingissä. Auto on kuulema tulossa keväällä myyntiin.

      Hinta asettunee sinne 25 000 euron paikkeille,mikä on alakanttiin jo pyyntihintana tästä yksilöstä (auton kunnon todella ymmärtää vatsa kun sen näkee ja sitä ajaa, se on kuin pakasta vedetty).

      • kulut?

        Eipä nuo huoltokulut/kulutus minusta nyt niin hirvetä M:ssä ole jos vertaa 2.8l:een.


      • .ostaja

        Noin 25000 euron hintaluokka on alkupään Z3M:ien tasoa, se paras ja halutuin Z3!

        M:n ja 2.8:n välissähän olisi vielä 3.0:kin (tosin uudempi ja sen takia hintava).


      • Z3..

        Toi m3 konehan on suunniteltu alunperin 300-sarjaan ja jo 90-luvun alkupuolella,auttamattoman vanhaa tekniikkaa ja erittäin kallista korjata. Nää Z3M:t jotka Suomessa on myynnissä alkaa olemaan jo 10 vuotiasta kalustoa.

        M-kone vaatii huoltoa todella usein (ihan öljynvaihdoista venttiilien säätöön),siis verrattuna 2.8-koneeseen. Ja kyllä,ne osat on tyyriimpiä M-sarjalaisiin. Lisäksi M-koneella kulutus useita litroja enemmän kuin 2.8:lla vaikka käytännön suorituskyvyssä noin kevyessä autossa ei nyt niin hirveää eroa ole normaali nopeusaluilla ajettaessa. Siinä missä M-sarjan koneilla ajetaan sen keskimäärin alle 200 tkm ennen ensimmäistä täydellistä (lue hemmetin kallista)koneremonttia niin 2.8:lla ajat puoli miljoonaa pelkillä suodattimien vaihdoilla, kärjistäen mutta silti.

        Jos lompakossa riittää varaa,niin osta M3 leikkikaluksi,mutta jos meinaat ajaakkin autolla ja yhtään enempää niin suosittelisin kyllä 2.8-koneista versiota,sekun on kokonaisuutena paras paketti (bonuksena vielä että M:ssä on usein pyynnissäkin sellainen 10 000 euron M-lisä,joka on kuitenkin aika paljon kun ottaa huomioon että eroja ei nyt kauheasti ole ja monet niistä eroista ovat varsin,hmm "lisäkustanteisia" yhtään pidemmällä aikavälillä).


      • ohoh...
        Z3.. kirjoitti:

        Toi m3 konehan on suunniteltu alunperin 300-sarjaan ja jo 90-luvun alkupuolella,auttamattoman vanhaa tekniikkaa ja erittäin kallista korjata. Nää Z3M:t jotka Suomessa on myynnissä alkaa olemaan jo 10 vuotiasta kalustoa.

        M-kone vaatii huoltoa todella usein (ihan öljynvaihdoista venttiilien säätöön),siis verrattuna 2.8-koneeseen. Ja kyllä,ne osat on tyyriimpiä M-sarjalaisiin. Lisäksi M-koneella kulutus useita litroja enemmän kuin 2.8:lla vaikka käytännön suorituskyvyssä noin kevyessä autossa ei nyt niin hirveää eroa ole normaali nopeusaluilla ajettaessa. Siinä missä M-sarjan koneilla ajetaan sen keskimäärin alle 200 tkm ennen ensimmäistä täydellistä (lue hemmetin kallista)koneremonttia niin 2.8:lla ajat puoli miljoonaa pelkillä suodattimien vaihdoilla, kärjistäen mutta silti.

        Jos lompakossa riittää varaa,niin osta M3 leikkikaluksi,mutta jos meinaat ajaakkin autolla ja yhtään enempää niin suosittelisin kyllä 2.8-koneista versiota,sekun on kokonaisuutena paras paketti (bonuksena vielä että M:ssä on usein pyynnissäkin sellainen 10 000 euron M-lisä,joka on kuitenkin aika paljon kun ottaa huomioon että eroja ei nyt kauheasti ole ja monet niistä eroista ovat varsin,hmm "lisäkustanteisia" yhtään pidemmällä aikavälillä).

        Johan oli värittynyt myyntipuhe...

        M:ssä on ylivoimaisen moottorin lisäksi myös M-varusteet! Siis M-sisustus, M-alusta jne.

        Täysin puppua tuo kestävyysarvaus, eikä käyttökustannuksissa todellakaan ole suurta eroa. M:n suorituskyky on oikeasti valovuosia parempi kuin 2.8:lla, etenkin käytännön sitkeydessä/ohituksissa.

        On totta että valinta tehdään hinnan perusteella, mutta tuollaista soopaa ei toivoisi lukevansa. 2.8:kin on hieno kone, mutta pysyttäisiin kuitenkin realismissa.
        Mitähän lienee ollut motiivina?

        Miksei 3.0 olisi parempi kuin 2.8 ??

        Tehoa ei ole koskaan liikaa, aina sitä toivoisi lisää!


      • nohnoh.
        ohoh... kirjoitti:

        Johan oli värittynyt myyntipuhe...

        M:ssä on ylivoimaisen moottorin lisäksi myös M-varusteet! Siis M-sisustus, M-alusta jne.

        Täysin puppua tuo kestävyysarvaus, eikä käyttökustannuksissa todellakaan ole suurta eroa. M:n suorituskyky on oikeasti valovuosia parempi kuin 2.8:lla, etenkin käytännön sitkeydessä/ohituksissa.

        On totta että valinta tehdään hinnan perusteella, mutta tuollaista soopaa ei toivoisi lukevansa. 2.8:kin on hieno kone, mutta pysyttäisiin kuitenkin realismissa.
        Mitähän lienee ollut motiivina?

        Miksei 3.0 olisi parempi kuin 2.8 ??

        Tehoa ei ole koskaan liikaa, aina sitä toivoisi lisää!

        Eiköhän tässä nyt ole kyse siitä että itse(?) haluat saada myydyksi M Z3:n,ainakin teksistä ilmenevän katkeruudesta perusteella.

        Ylivoimainen moottori? Vaparikone jossa on yli 100 hv per 1000cc on erittäin korkeaviritteinen ja korkeapuristeinen. Sen kestoikä ei vaan ole samaa luokkaa kun viriasteeltaan kevyemmissä koneissa. Korkean viriasteen vuoksi moottori vaatii myös useammin kuluvien osien vaihtamista(en ole kuullut 3,2 litraisesta M-koneesta että olisi ajettu yli 200 tkm ikinä ilman suurempia remontteja,esimerkiksi koko yläkerran uusiminen) sekä säätämistä(esim.venttiilit alkavat naksuttaa ellei niitä käy säädättämässä parinkymmenen tuhannen kilometrin välein). En nyt luettele miksi ja mitä kustannuksia karkeasti sanoen aiheutuu enemmän M-koneelle kuin 2.8 litraiselle kutoselle,mutta ihan öljynkulutuksesta lähtien eroja on ja paljon. Jos täällä joku elvistelee kykenevänsä näyttämään kuinka halpaa huollot on jollain omalla dokumentoinnillaan,niin siitä vaan. Itse vaan epäilyttäisi kyllä että jos huollot on olleet halpoja ja niitä on ollut vähän niin millaisen pommin huoltokulut saankaan päälleni ostaessani tuon auton(ja laukeaako se seuraavaan mutkaan,kärjistäen). Ei tarvitse kun katsoa vaikkapa www.mobile.destä jos et muuten usko, on enemmän sääntö kuin poikkeus että 150 tkm ajettuun m3-tekniikalla ladattuun autoon (on se sitten e36 M3 tai Z3M) on vaihdettu kärjistäen "puolimoottoria" ja usein ihan kokonaan uusi vaihtokonekin siinä missä 2.8:eilla ajaa tosiaan sen puoli miljoonaa ilman isoja remontteja. Tottakai koneetkin ovat yksilöitä ja ajohistorialla on merkitystä koneen jäljellä olevaan elinikään(esimerkiksi älä koskaan kuormita m-sarjan konetta kylmänä..),mutta turha yrittää maalata siitä M:stä mitään luotettavuustähteä,sitä se ei ole vaikka kysyisit asiaa ihan BMW-clubistakin asti..

        Tottakai on kun toinen on alkuperältään puhdas kisakone ja toinen enemmän siviilipuolen moottoriksi alunperin tarkoitettukin.

        Sanonpa vaan, että 2.8 litranen tulee paljon halvemmaksi ylläpitää ja ajaa. On arvostuskysymys onko siitä sekunnin paremmasta kiihtyvyydestä 0-100 km/h(Z3 2.8:lla 6,5 sekuntia 0-100 km/h vakiona) valmis maksamaan sitten jo käytettynä väliä 10 tuusaa,siis lähes 100% extraa. (ja ylläpidoissa parinkin vuoden sisällä paljon lisää). Paljon suurempiin kiihtyvyyksiin tässä maassa ei pääsekkään.

        Z3 M3 on hieno auto, ja varmasti kiva peli sille jolla on rahaa ajaa sillä. Mielestäni Z3 2.8:n rivikutosella on vaan järkevin valinta tohon autoon. Riittävästi suorituskykyä mutta järkevin kustannuksin.

        1.8 on edelleen jo imagonsakin takia turhan lussu Z3:en kaltaiseen koriin ja alustaan, ja M3-tekniikka liian lyhytikäinen ja kallis ylläpidettävä omalle budjetilleni. En tiedä millä budjetilla alukperäinen kysyjä on liikkeellä,mutta sain sen kuvan että mielummin se 25 000 euroa ja puolet pienemmät ylläpitokulut(huollot,bensalaskut,vakuutukset,kaikki..)/vuosi
        kuin 35 000 euroa ja vähän isommat kulut.
        Siksi kultainen keskitie :)


      • ex-Z3
        Z3.. kirjoitti:

        Toi m3 konehan on suunniteltu alunperin 300-sarjaan ja jo 90-luvun alkupuolella,auttamattoman vanhaa tekniikkaa ja erittäin kallista korjata. Nää Z3M:t jotka Suomessa on myynnissä alkaa olemaan jo 10 vuotiasta kalustoa.

        M-kone vaatii huoltoa todella usein (ihan öljynvaihdoista venttiilien säätöön),siis verrattuna 2.8-koneeseen. Ja kyllä,ne osat on tyyriimpiä M-sarjalaisiin. Lisäksi M-koneella kulutus useita litroja enemmän kuin 2.8:lla vaikka käytännön suorituskyvyssä noin kevyessä autossa ei nyt niin hirveää eroa ole normaali nopeusaluilla ajettaessa. Siinä missä M-sarjan koneilla ajetaan sen keskimäärin alle 200 tkm ennen ensimmäistä täydellistä (lue hemmetin kallista)koneremonttia niin 2.8:lla ajat puoli miljoonaa pelkillä suodattimien vaihdoilla, kärjistäen mutta silti.

        Jos lompakossa riittää varaa,niin osta M3 leikkikaluksi,mutta jos meinaat ajaakkin autolla ja yhtään enempää niin suosittelisin kyllä 2.8-koneista versiota,sekun on kokonaisuutena paras paketti (bonuksena vielä että M:ssä on usein pyynnissäkin sellainen 10 000 euron M-lisä,joka on kuitenkin aika paljon kun ottaa huomioon että eroja ei nyt kauheasti ole ja monet niistä eroista ovat varsin,hmm "lisäkustanteisia" yhtään pidemmällä aikavälillä).

        Hei haloo...

        Ei kai ketään oikeasti kiinnosta harrasteauton("lelun") tai ns. kakkosauton kulutus ja ylläpitokulut?
        Käyttöautot täysin eri asia, niillä ajetaan paljon enemmän ja säännöllisesti.


      • M3 sport evo cab
        .ostaja kirjoitti:

        Noin 25000 euron hintaluokka on alkupään Z3M:ien tasoa, se paras ja halutuin Z3!

        M:n ja 2.8:n välissähän olisi vielä 3.0:kin (tosin uudempi ja sen takia hintava).

        toi 3,0i ois mielenkiintosempi ku lussu 2,8
        http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_Z3

        M mallit tietty parhaita :)


      • keijokeke
        Z3.. kirjoitti:

        Toi m3 konehan on suunniteltu alunperin 300-sarjaan ja jo 90-luvun alkupuolella,auttamattoman vanhaa tekniikkaa ja erittäin kallista korjata. Nää Z3M:t jotka Suomessa on myynnissä alkaa olemaan jo 10 vuotiasta kalustoa.

        M-kone vaatii huoltoa todella usein (ihan öljynvaihdoista venttiilien säätöön),siis verrattuna 2.8-koneeseen. Ja kyllä,ne osat on tyyriimpiä M-sarjalaisiin. Lisäksi M-koneella kulutus useita litroja enemmän kuin 2.8:lla vaikka käytännön suorituskyvyssä noin kevyessä autossa ei nyt niin hirveää eroa ole normaali nopeusaluilla ajettaessa. Siinä missä M-sarjan koneilla ajetaan sen keskimäärin alle 200 tkm ennen ensimmäistä täydellistä (lue hemmetin kallista)koneremonttia niin 2.8:lla ajat puoli miljoonaa pelkillä suodattimien vaihdoilla, kärjistäen mutta silti.

        Jos lompakossa riittää varaa,niin osta M3 leikkikaluksi,mutta jos meinaat ajaakkin autolla ja yhtään enempää niin suosittelisin kyllä 2.8-koneista versiota,sekun on kokonaisuutena paras paketti (bonuksena vielä että M:ssä on usein pyynnissäkin sellainen 10 000 euron M-lisä,joka on kuitenkin aika paljon kun ottaa huomioon että eroja ei nyt kauheasti ole ja monet niistä eroista ovat varsin,hmm "lisäkustanteisia" yhtään pidemmällä aikavälillä).

        Vähän liikaa maalailet piruja seinille, vaikka M-mallien kanssa voi kustannuksia toki tulla ja sen kannattaa ostajankin tietää.
        Kulutuksesta sen verran, että normiajossa ei paljon eroa ole 2.8:n ja 3.2:n välillä, ja ihan omakohtaisia kokemuksia.

        Ja tiedän yli 200tkm ajettuja s50b32 koneita ja myös alle 100tkm ajettuja 2.8 koneita, jotka on rikki. Eli tuurista kiinni.

        M-lisä on siitä, että auto on erittäin suorituskykyinen ja harvinainenkin, ajajan auto. Kyllä siinä M-mallissa on tunnelma aivan eri tasolla, yhtään väheksymättä 2.8:ia. Mutta aivan eriteholuokan pelejä kuitenkin.


    • Spy

      käteisellä tinkivaraa-->

      http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=959603&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php

      jos käyttökulut huolestuttaa, niin sähköpostiin saa ajopäiväkirjan, missä kaikki tankkaukset/keskikulutukset/huollot muut pientarvikkeet listattuna.

      ja on huippukunnossa kaikinpuolin ja ainoa oikea moottorivaihtoehto Z3:seen.

      • Alkuperäinen ostaja

        Todella upea on...sikasiisti...ikävä kyllä liian tehokas ja kallis kakkosautoksi : (


      • n.25-28000 e

        "käteisellä tinkivaraa"--

        Hintaa näyttää olevan lähes 10000 euroa liikaa.


      • spy
        n.25-28000 e kirjoitti:

        "käteisellä tinkivaraa"--

        Hintaa näyttää olevan lähes 10000 euroa liikaa.

        saksasta kovakatollinen M-Roadster 20k€ ylöspäin, verot tällä hetkellä 97 vuosimalliin 9500-11000€ tuontikulut, eli liikutaan halvimmillaan tuossa 32t€ kieppeillä...

        Toki joku voi näitä tappiollakin myydä..


      • arto69
        n.25-28000 e kirjoitti:

        "käteisellä tinkivaraa"--

        Hintaa näyttää olevan lähes 10000 euroa liikaa.

        näitä vinkujia aina sikiää??? Täällä ei voi esittää hintaa edes villasukalle ettei joku tyhjätasku olis narisemassa. vittu mikä palsta...


      • spy
        Alkuperäinen ostaja kirjoitti:

        Todella upea on...sikasiisti...ikävä kyllä liian tehokas ja kallis kakkosautoksi : (

        yrittää, vaikka tiesinkin tuon mun vaihdokin alkuperäiset speksit ylittävän.

        Joka tapauksessa onnea auton hankinnalle! Z3 on loistava valinta leikkikaluksi hinta-/laatu-/hauskuussuhteeltaan ja 2.8 litrainen riittää mainiosti ripeään liikkumiseen=)


      • Osta Micra=vaihtoehto.
        n.25-28000 e kirjoitti:

        "käteisellä tinkivaraa"--

        Hintaa näyttää olevan lähes 10000 euroa liikaa.

        on 2.8 litrasella koneella oleville.

        Kyllähän Z3M:t maksaa Suomessa verotettuna ja katsastettuna ja kunnossa olevina käytännössä - 40 000 euroa.


      • ex-Z3
        n.25-28000 e kirjoitti:

        "käteisellä tinkivaraa"--

        Hintaa näyttää olevan lähes 10000 euroa liikaa.

        Niin, eipä ole mennyt kaupaksi tuollaiset 35000 euron hintapyynneillä olevat, vaan roikkuvat kuukaudesta toiseen myytävänä.

        Esim. Saksassa on (on ainakin ollut) myytävänä useitakin MZ3:ia n. 119oo-14ooo euron hintoihin. Normaaleja kolaroimattomia, jopa merkkiliikkeissä, tosin ilman kovakattoa.

        Oikealla hintapyynnillä autot menevät kaupaksi, ylihinnoilla roikkuvat kuukausitolkulla...


      • Corollisti tilittää?
        ex-Z3 kirjoitti:

        Niin, eipä ole mennyt kaupaksi tuollaiset 35000 euron hintapyynneillä olevat, vaan roikkuvat kuukaudesta toiseen myytävänä.

        Esim. Saksassa on (on ainakin ollut) myytävänä useitakin MZ3:ia n. 119oo-14ooo euron hintoihin. Normaaleja kolaroimattomia, jopa merkkiliikkeissä, tosin ilman kovakattoa.

        Oikealla hintapyynnillä autot menevät kaupaksi, ylihinnoilla roikkuvat kuukausitolkulla...

        Jos ei ole rahaa niin kannattaa pitäytyä sillä Almera Corolla-linjalla.

        Saksasta et saa merkkiliikkeeltä,huollettua ja hyväkuntoista Z3 edes tuolla 2.8:n koneella noihin hintoihin,tai hinnat lähtevät yhtään hyväkuntoisilla yksilöillä sieltä 11500 euroa ylöspäin.

        M Z3:t on sitten siihen karkeesti sanoen 6000 euroa lisää. Siis siellä hinnat lähtien 17500e (puhun nyt huolletuista,vähän ajetuista,huippukuntoisista autoista,en turkkilaisilta jobbareilta ostetuista loppuunajetuista vikapommeista, niitäkin sieltä kyllä saa ostettua,ja halvemmalla saakin).

        Suosittelen vaihtamaan tosiaan Nissan-palstalle täältä remuamasta,varsinkaan jos ei hyvien autojen hinnoista oikeasti tiedä mitään.


      • ex-Z3
        Corollisti tilittää? kirjoitti:

        Jos ei ole rahaa niin kannattaa pitäytyä sillä Almera Corolla-linjalla.

        Saksasta et saa merkkiliikkeeltä,huollettua ja hyväkuntoista Z3 edes tuolla 2.8:n koneella noihin hintoihin,tai hinnat lähtevät yhtään hyväkuntoisilla yksilöillä sieltä 11500 euroa ylöspäin.

        M Z3:t on sitten siihen karkeesti sanoen 6000 euroa lisää. Siis siellä hinnat lähtien 17500e (puhun nyt huolletuista,vähän ajetuista,huippukuntoisista autoista,en turkkilaisilta jobbareilta ostetuista loppuunajetuista vikapommeista, niitäkin sieltä kyllä saa ostettua,ja halvemmalla saakin).

        Suosittelen vaihtamaan tosiaan Nissan-palstalle täältä remuamasta,varsinkaan jos ei hyvien autojen hinnoista oikeasti tiedä mitään.

        Uskomattoman huonosti käyttäytyviä ja tietämättömiä täällä pelleileekin...

        Muiden lisäksi myös minä olen ihan itse käynyt viime vuonna Saksassa koeajamassa kaverin puolesta eri liikkeisssä (ei häkkitarhoista, ei turkkilaisilta eikä muiltakaan jobbareilta) tavallisen hyviä ajokuntoisia M-roadstereita ja M-coupeja hintaluokista 12500-14500 euroa, halvin oli todellakin tingattuna 11950 euroa oikeasti!!

        Totuushan on, että oikealla(edullisella) hinnalla autot menevät nopeasti kaupaksi niin Suomessa kuin muissakin maissa!
        Kaikki eivät siis ehdi huomaamaan niiden edes olleen myynnissä - toisin kuin ylihintaiset, joita yritetään piiitkään saada kaupaksi tai roikutetaan myyntipalstoilla jostain muusta syystä!

        Tämän hetkisestä tarjonnasta pari esimerkkiä:

        http://www.blocket.se/vi/10668037.htm?ca=11_s

        http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?id=11111111222240094&

        http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=5422531&id=grkjgh2iv4e&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

        Eivät varmastikaan ole edes edullisimpia, koska löytyvät helposti haulla. Ja hinnat laskevat koko ajan.

        Edes Corollasta tai Micrasta unelmoivan keskenkasvuisen provoilijan ei ole pakko olla tyhmä..!!


      • zeta4

        Tuohan on ollut myynnissä syksystä lähtien !

        ???


      • spy
        zeta4 kirjoitti:

        Tuohan on ollut myynnissä syksystä lähtien !

        ???

        myyntiin marraskuun lopussa. Jos todella olet Z4 omistaja, niin olet varmaankin tiedostanut itsekin kuinka marginaalinen ryhmä on oikeasti potenttiaalista asiakaskuntaa Z3/Z4 tyylisille autoille.

        Tätä asiakaskuntaa supistaa vielä lisäksi se, että kyseessä on yli 300 hevosvoimainen malli, minkä käyttökustannukset ylittävät keskikokoisen perheauton käyttökulut roimasti. Myytävällä merkillä ei tässä tapauksessa ole väliä, erikoisautot ovat aina hankalia myydä, mutta kun se oikea ostaja saapuu niin tavallisesti kaupat syntyy ilman turhia mutinoita.

        Tuohon aikaisempaan topiikkiin viitaten, ainakaan minä en mobile.de:stä löydä yhtään M-Roadsteria millä olisi ajettu alle 100tkm alle 17500€ hintaan. Näyttää ekalla sivullakin noiden pyynnit hyppäävän yli 22500Euron, joten verojen tuontikulujen kanssa mennään aina reippaasti yli 30teuron hintaan.

        Mitäpä minä tätä hintaa teille perustelen, omapa on asiani...


      • vettet
        spy kirjoitti:

        myyntiin marraskuun lopussa. Jos todella olet Z4 omistaja, niin olet varmaankin tiedostanut itsekin kuinka marginaalinen ryhmä on oikeasti potenttiaalista asiakaskuntaa Z3/Z4 tyylisille autoille.

        Tätä asiakaskuntaa supistaa vielä lisäksi se, että kyseessä on yli 300 hevosvoimainen malli, minkä käyttökustannukset ylittävät keskikokoisen perheauton käyttökulut roimasti. Myytävällä merkillä ei tässä tapauksessa ole väliä, erikoisautot ovat aina hankalia myydä, mutta kun se oikea ostaja saapuu niin tavallisesti kaupat syntyy ilman turhia mutinoita.

        Tuohon aikaisempaan topiikkiin viitaten, ainakaan minä en mobile.de:stä löydä yhtään M-Roadsteria millä olisi ajettu alle 100tkm alle 17500€ hintaan. Näyttää ekalla sivullakin noiden pyynnit hyppäävän yli 22500Euron, joten verojen tuontikulujen kanssa mennään aina reippaasti yli 30teuron hintaan.

        Mitäpä minä tätä hintaa teille perustelen, omapa on asiani...

        ei ole mitään tekemistä keskenään. Kulutusero on kuitenkin marginaalinen jollei puhuta 0.9 Suzuku Altosta ja 600 Mersusta. Sitten vain ajetaan vähemmän. Muutenkaan z3:lla tms. ei juuri talvella ajella.

        5t hinnasta pois niin kaupaksi menee.


      • repa s.
        spy kirjoitti:

        myyntiin marraskuun lopussa. Jos todella olet Z4 omistaja, niin olet varmaankin tiedostanut itsekin kuinka marginaalinen ryhmä on oikeasti potenttiaalista asiakaskuntaa Z3/Z4 tyylisille autoille.

        Tätä asiakaskuntaa supistaa vielä lisäksi se, että kyseessä on yli 300 hevosvoimainen malli, minkä käyttökustannukset ylittävät keskikokoisen perheauton käyttökulut roimasti. Myytävällä merkillä ei tässä tapauksessa ole väliä, erikoisautot ovat aina hankalia myydä, mutta kun se oikea ostaja saapuu niin tavallisesti kaupat syntyy ilman turhia mutinoita.

        Tuohon aikaisempaan topiikkiin viitaten, ainakaan minä en mobile.de:stä löydä yhtään M-Roadsteria millä olisi ajettu alle 100tkm alle 17500€ hintaan. Näyttää ekalla sivullakin noiden pyynnit hyppäävän yli 22500Euron, joten verojen tuontikulujen kanssa mennään aina reippaasti yli 30teuron hintaan.

        Mitäpä minä tätä hintaa teille perustelen, omapa on asiani...

        Siinähän se juju onkin .Ylihintaiset roikkuvat näkyvillä myytävänä pitkään ,niin suomessa kuin muuallakin !Sitäpaitsi mobile on vain yksi noin kymmenestä saksan myyntisivustosta muut maat päälle .Jos seuraa päivittäin ,voi huomata oikean hintaisten menevän nopeasti kaupaksi !

        On totta et sun auton mittarilukema on pieni ja varustelu kovakaton myötä tavallista parempi .Todelliset ajomäärät voi olla eri asia .Mutta tämä ei ollut pääasia ,vaan hintojen suhde myyntiin


    • Alkuperäinen ostaja

      Ei niitä zetoja taida olla myynnissä...?

      Pitäisiköhän käydä varaamassa menolippu Saksaan...

      • ???

        Nyt ollaan keskellä talvea... ei kaupankäynnin aika kesä-/avoautoille Suomessa.

        Avoautojen kysyntä ja kaupankäynti kiivaimmillaan noin puolen vuoden päästä.


      • Alkuperäinen ostaja
        ??? kirjoitti:

        Nyt ollaan keskellä talvea... ei kaupankäynnin aika kesä-/avoautoille Suomessa.

        Avoautojen kysyntä ja kaupankäynti kiivaimmillaan noin puolen vuoden päästä.

        ...on hyvä olla ajoissa liikkeellä ; )
        ...kuoritaan kermat päältä...
        ...onko yhtälössä z3 talvi muka jotain vikaa??


      • ???
        Alkuperäinen ostaja kirjoitti:

        ...on hyvä olla ajoissa liikkeellä ; )
        ...kuoritaan kermat päältä...
        ...onko yhtälössä z3 talvi muka jotain vikaa??

        "onko yhtälössä z3 talvi muka jotain vikaa??"

        Tuskin muuta "vikaa" kuin se että omistajat pitävät avoautojaan talvet säilytykessä ja ajavat talvisin muilla autoillaan.Varmasti z3 kestäisi talviajoa mutta aniharva tekee niin.


      • mrlari
        ??? kirjoitti:

        "onko yhtälössä z3 talvi muka jotain vikaa??"

        Tuskin muuta "vikaa" kuin se että omistajat pitävät avoautojaan talvet säilytykessä ja ajavat talvisin muilla autoillaan.Varmasti z3 kestäisi talviajoa mutta aniharva tekee niin.

        Mulla on 2.8 zeta roadster kovalla katolla ja musta talviautoilu zetalla on parasta. suorastaan mahtavaa. luistonesto vie turhan hurjat slaidit ja takavetoisuus on mannaa. autohan on siis ihan talviajettava: penkinlämmittimet, normaalimmat kiekot talvella, kunnon lämppärit, takaikkunanlämmitin ym.


      • katoton
        mrlari kirjoitti:

        Mulla on 2.8 zeta roadster kovalla katolla ja musta talviautoilu zetalla on parasta. suorastaan mahtavaa. luistonesto vie turhan hurjat slaidit ja takavetoisuus on mannaa. autohan on siis ihan talviajettava: penkinlämmittimet, normaalimmat kiekot talvella, kunnon lämppärit, takaikkunanlämmitin ym.

        Täydellinen auto, mutta olisiko kenelläkään myydä kovakattoa? Vai pitääkö sekin hommata Saksasta? BMW liikkeestä lähtee hintaan 3200€ joten...


    • Siisti Z3

      Hei!

      Mulla olis tosi siisti hopeanharmaa BMW Z3 1.9 -96 myytävänä. Ajettu vain kesäisin ja siksi
      ainoastaan noin 55 000 km mittarissa! Ota yhteyttä jos kiinnostaa niin lähetän kuvia ja hintaidean.
      Terveisin Pirjo

      [email protected]

      • Z3 tai Z4

        7000€ sopiva? Jos tuontiauto niin sitten ei mistään hinnasta.


      • B. Emppu

        Parahin Pirjo, luulen että alkuperäinen ostajakanditaatti löysi auton jo vuonna 2007, jos oli oikeasti autokuumeessa :)

        Lisäksi, omaa sähköpostiosoitetta, etenkään työnantajan sellaista, ei kannata postitella julkisilla foorumeilla. Kohta sinulle alkaa nimittäin tulla roskapostia niin maan perkeleesti (nimim. osoitteeni oli joskus nettiautossa näkysällä). Tällaisiin tilanteisiin sopiva muoto olisi kertoa olevansa [email protected] tai sitten rekisteröi joku [email protected] itsellesi vain tätä käyttöä varten. Tai sitten kerro vain puhelinnnumero.

        Itsellekin tuollainen Z3 voisi kelvata leikkikaluksi, mutta oikeasti ajattelin TVR Chimaeran tuontia suomeen. Jos sen saisi vaikka kilpiinkin, kenelläkään kokemusta TVR:stä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Alle 15 oli

      Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

      Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

      Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

      Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

      Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

      Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

      Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45
      867
    9. Rakastan sinua

      Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      64
      864
    10. Millaistakohan

      Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      61
      835
    Aihe