olen aika kokematon, mutta poikaystäväni on joku helvetin seksiguru =D se saa mut aina johki ekstaasiin mutta ehämmä tiiä yhtään miten mä sitä käsittelisin!
ja puhun nyt oikeestaan esileikistä ja hyväilystä. yhdynnässä olen tietääkseni kyllä tyydyttänyt hänet (toivottavasti). mutta olis kiva, kun tää jätkä aina tuottaa mulle suuren nautinnon esim just esileikis, niin antaa jotaii takaski.
vai riittääks miehille se, että vastapalkaks siitä, että ne kähmii ja hyväilee, pääsee sit tökkii? ;D
voi vittu, auttakaa jok =))
Mistä miehet tykkää?
7
2418
Vastaukset
- merkiksi!
kullin/pallien lutkutusta
- Jelena
Laita ittes viimesen päälle seksikkäks ja nosta naarastiikeri esiin ittestäs. Mä suosittelen eroottista asua, joka on tarpeeks profosoiva, mut ei paljasta kaikkee. Laita sellanen meikki, että oot yhtä aikaa Pyhä Madonna ja huora. Ton jälkeen esittele itseäsi miehen edessä. Ole viaton, mutta vaarallinen. Ole nainen joka antaa miehellesi kaiken! Hän saa alistaa ja määrätä mitä teet. Ota suihin kunnolla, ja hiero palleja. Ole kuin juottolan huora, jota miehen on helppo käyttää. Välillä ota ohjat omiin käsiisi ja vie miestäsi. Voit istua miehesi kasvoille ja pakottaa hänet nuolemaan ihanaa pimperoasi tai puhua pikkutuhmia. Hiero klitoristasi hänen edessään ja anna hänen runkata samalla. Kaikki keinot yleensä toimii. Ole hänen pikkulutkansa, siitä mies tykkää, varsinkin, jos olet oikeasti kunnon nainen, mutta sängyssä eläin. Onnea!
- kiihottavinta!
mielestäni on sellainen esileikki et miehen maatessa seljällään nainen kyyköttää jalkojensa varassa pitäen"tupsuaan"miehen kasvojen päällä siittä nainen voi säädellä miehen nuolemistahdin.kiihottavaa nuuskia naisen tuoksuja sekä imee hänen kiimanesteitään!naisen saadessa siitä asennosta orgasmin on varottava ettei kallo halkia. tässä asennossa onkin"kypäräpakko"
- Essi
" ole kuin juottolan huora" " ole hänen pikkulutkansa" . Jelena on kyllä 100% varmuudella mies. Ei naiset kirjoittele tuollaisia ohjeita !
Taitaa olla keski-ikäisen miehen omia fantasioita.
- kysy siltä itseltään
Jokainen ihminen tykkää erilaisista asioista, ei sille ole mitään vakikaavaa, mitä pitäisi miehen kanssa tehdä. Tekstistäsi päätellen olet nuori, ellet sitten ole nuoreksi tekeytynyt mies ja odota vain kiihottavia vastauksia runkkuhetkeä varten. Onhan täällä semmoisia, miehiä näyttävät nämä muut vastaajat kaikki olevan Jelenaa myöten. Miksi ihmeessä pitää kirjoittaa naisen nimellä, kun ei nainen ole?? Melkein valui kuola näytöstä ulos, kun luin saamiasi vastauksia.
No, itse olen nainen ja jos olisin ensi alkuun toiminut esim. Jelenan ohjeiden tai muidenkin saamiesi vastausten mukaan, kumppanini olisi varmaan heittänyt minut pihalle ihmetellen, mikä huora oikein olen. Yhdessä olemme löytäneet vaikka mitä ihania asioita. Jos haluat tehdä toiselle hyvää, minusta paras tie on kysyä, mistä hän tykkää ja mitä haluaisi sinun tekevän. Jos olet nuori, nuolemiset sun muut saattavat tuntua aika rankoilta eikä se ole miehelle ainoa taivas. Sääliksi käy niitä, joille se on ainoa asia, joka tulee mieleen. Paljosta sitten jäävät paitsi.
Kaikenkaikkiaan miehet ovat visuaalisempia kuin naiset, joten se on asia, joka kannattaa ottaa huomioon. Ehkäpä ystäväsi haluaisi valita, mitä laitat päällesi. Kysy myös, miten hän toivoisi sinun meikkaavan. En usko, että nuori poika välttämättä haluaa nähdä sinut huoran näköisenä myöskään kasvoistasi, vaan luultavasti pikemminkin kauniina. Jos hän on kokeneempi kuin sinä, hän kyllä varmaankin osaa esittää sinulle toivomuksia siitä, mitä haluaa sinun tekevän.- Rane
Keitätä pirun hyvät sumpit ja illalla pari keppanaa hk löördin kans. Emmä oikeen muuta osaa.
- SuomalainenNainen
Tietysti ensin kannattaa kysyä suoraan, poikaystävältäsi itseltä, mistä hän tykkää. Riippuu niin miehestä. Monet miehet tykkää kun tyttökaveri hyväilee. Hyväilee ensin vatsaa, etenee siitä rintaan ja taas pikkuhiljaa alavatsaa ja aina vaan siitä alaspäin.. Mies voi hyvinkin pitää siitä että
ensin alushousujen päältä hyväilet sen jäykistynyttä kalua . Otat vaan kalusta kiinni ja liikutat edestakaisin liikkein. Sitten lopulta viet kätesi poikaystäväsi housujen sisälle ja jatkat samalla tavalla.
Itsestään selvänä pidetään, että me naiset tykätään hyväilyistä, mutta monet miehet tykkää yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735