kuka kiusasi taas....

hrrrr....

alkaa jo naurattamaan!
Ei ole enää sattumaa eikä sattumanvaraista.

ilmoita itsestäsi henkiolento,senkin näkymätön painajainen:)

13

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painajainen...

minäpä ilmoitan täällä ollaan, tule tänne =))

• minä täällä

tällä kertaa.Miksi sä kiusaat?Nyt jo alkaa naurattamaan,kun päiväkin on jatkunut ja ja elämä voittaa lopultakin....

• et sinäkään

näe minua,koska olen niin näkymätön.....

Osaan ainakin väistellä ja juosta karkuun.Ei siinä sinulla enää riitä vieraat kädet ja jalatkaan,muru.Mutta,mutta toivoisin,että kun joku päivä juoksisin,piiloon NIIN sinä olisit jo siellä.Olipas rohkeaa:)))))

• mieh täälläh
        et sinäkään kirjoitti:

näe minua,koska olen niin näkymätön.....

Osaan ainakin väistellä ja juosta karkuun.Ei siinä sinulla enää riitä vieraat kädet ja jalatkaan,muru.Mutta,mutta toivoisin,että kun joku päivä juoksisin,piiloon NIIN sinä olisit jo siellä.Olipas rohkeaa:)))))

siellä piilossa suojeleva uros....Sellinen joka vähät välittää:)))

Mutta siis sellainen joka olis ainakin vapaa,en minä ketään varattuja ottaisi piiloonkaan.Ja sillä sipuli!!!!

• Bon-es

tunnusta..Minä en tee koskaan mitään...

ES

• kiinni jäit

sano niille jotka kiusaa,että mä en pelkää.

Ja kysy myös,että tartteeko niitä pelätä?

Tee palvelus,jookos,ole kiltti....Ilmoita sitten tänne.

• Bon-es
        kiinni jäit kirjoitti:

sano niille jotka kiusaa,että mä en pelkää.

Ja kysy myös,että tartteeko niitä pelätä?

Tee palvelus,jookos,ole kiltti....Ilmoita sitten tänne.

kukaan ei ole nähnyt minua kahteen päivään, mut se ei estä minua "liikkumasta" paikasta toiseen..;)

"Painajainen?" Totta, huomenna on maanantai ja moni joutuu miettimään virkansa puolesta seuraavaa "siirtoa", tuskin maltan odottaa..;)

ES

• ei taida
        Bon-es kirjoitti:

kukaan ei ole nähnyt minua kahteen päivään, mut se ei estä minua "liikkumasta" paikasta toiseen..;)

"Painajainen?" Totta, huomenna on maanantai ja moni joutuu miettimään virkansa puolesta seuraavaa "siirtoa", tuskin maltan odottaa..;)

ES

liittyä.Iskitkö silmää ja oletko ilkikurinen?

Kaikkea hyvää sinun huomiseen päivääsi ja tee hyvä siirto,tarkoitan sellainen,että ratkaisu on kaikille hyväksi.No,jos olet pelinainen niin ajattelet itse ja liikut toistenkin tontilla enimmäkseen omissa oloissasi....Tarkoitan siis maailman mutkaisilla poluilla.

• Bon-es
        ei taida kirjoitti:

liittyä.Iskitkö silmää ja oletko ilkikurinen?

Kaikkea hyvää sinun huomiseen päivääsi ja tee hyvä siirto,tarkoitan sellainen,että ratkaisu on kaikille hyväksi.No,jos olet pelinainen niin ajattelet itse ja liikut toistenkin tontilla enimmäkseen omissa oloissasi....Tarkoitan siis maailman mutkaisilla poluilla.

minun sydämessä on ollut koko viikonlopun pieni kapina-kipinä, joka pyrkii ulos...

ES

• vai livahtiko
        Bon-es kirjoitti:

minun sydämessä on ollut koko viikonlopun pieni kapina-kipinä, joka pyrkii ulos...

ES

vai syntyikö sinne itsestään...?Kerro lisää!

• Bon-es
        vai livahtiko kirjoitti:

vai syntyikö sinne itsestään...?Kerro lisää!

mm. valheista, vääryyksistä, epäoikeudenmukaisuudesta, eriarvoisuudesta, laintulkitsemisesta aina heikomman tappioksi jne.
        Tässä maassa on ihmisiä, jotka ei enää jaksa, eikä pysty ajamaan omia asioitaan, monet ei edes tiedä omista mahdollisuuksistaan vaikuttaa, tälläisia pieniä ihmisiä käytetään sumeilematta hyväksi. Esim. nyt vaalien alla taas luvataan sitä ja tätä, ja mitä taas vaalien jälkeen tapahtuu? No, jotain sentään on saaneet aikaan esim. hoitotakuu oli hyvä ja erittäin tärkeä asia katso sitä miltä kantilta tahansa.

ES

• häiriköin

jotakuta taas ensi yönä ;)

• Bon-es

Mä otan aamuvuoron...;)

ES

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12498
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11250
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3793
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3267
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2954
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2658
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      61
      2227
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2015
    Aihe