Moi,voiko tuulilasissa olevan halkeaman leviämisen pysäyttää poraamalla pieni reikä halkeaman päähän.Kuulin tällaisen jutun,Ko.autossa on erikoisen kallis tuulilasi.Pitääkö olla joku timanttipora?Otan vinkkejä kiitollisena vastaan.T:Mimmin poika
Tuulilasin halkeama?
8
11340
Vastaukset
- Muha
Siihen porataan reikä ja reikä täytetään hartsilla. Lasiliikkeet korjaavat muutaman kymmenen euron maksua vastaan.
- ykköskuski
Ehkä kannattaa viedä ennemmin korjattavaksi, kuin ostaa timanttipora, säheltää, ja ostaa uusi tuulilasi .
Jos halkeama on kuskin edessä näkökentällä, lasi on vaihdettava uuteen. - helppis
ykköskuski kirjoitti:
Ehkä kannattaa viedä ennemmin korjattavaksi, kuin ostaa timanttipora, säheltää, ja ostaa uusi tuulilasi .
Jos halkeama on kuskin edessä näkökentällä, lasi on vaihdettava uuteen.kylläkään ei useinkaan pyshdy, vaikka poraisit tuulilasin reikäjuustoksi.
- kokemuksia...
Mulla tuli kivi tuulilasin ylälaitaan peilin kohdalle ja siitä lähti halkeama pituudeltaan noin 20cm. Vein sen Tojota pikahuoltoon jossa porasivat reiän ja laittoivat siihen halkeamaan myös jotain ainetta. Tekivät hyvää työtä. Halkeaminen pysähtyi siihen eikä ole lähtenyt leviämään. Kestänyt nyt pari kuukautta paikkauksesta ja luulen että tulee kestämäänkin.
Maksoi 90€ ,jonka vakuutus maksoi.- muutamasta minuutista
10 euroa maksoin porauksesta mä.
- lutkamussukka
voihan sen porata, mutta lasista tulee varsin mukavan näköinen, sitten kun lähtee sitä poraus kohdasta joskus ½ vuoden päästä uudestaan..
Se,että jos liikkeeseen menet porauttamaan sen niin 7 kerran jälkeen saat mihinkä autoon tahans uuden lasin HALVEMMALLA! Toisinsanoen, voit pistää uuden lasin tai maksaa itsesi kipeeksi.
Ja, jos halkeama on sitten kuskin puolella (tai yli puolet peilin puolen välin kuskin puolella) niin voipi olla, ettei mene katsastuksesta läpi.- Katsastettua auton
jossa lasi voi olla halki niin että se yleensä johtaisi hylkäämiseen,ai miksikö? no jos tekin katsastaisitte sanotaan nyt vaikka 15 autoa samassa paikassa joka kuukausi niin tulisihan siinä tutuksi puolin ja toisin,ei siinä pienistä huomautella,ettei vaan mentäisi muualle,olen alalla ja voin vakuuttaa että tuulilasin halkeamat on pikkuvikoja,jos kaiken paljastaisin?
- Pelleilyä
Katsastettua auton kirjoitti:
jossa lasi voi olla halki niin että se yleensä johtaisi hylkäämiseen,ai miksikö? no jos tekin katsastaisitte sanotaan nyt vaikka 15 autoa samassa paikassa joka kuukausi niin tulisihan siinä tutuksi puolin ja toisin,ei siinä pienistä huomautella,ettei vaan mentäisi muualle,olen alalla ja voin vakuuttaa että tuulilasin halkeamat on pikkuvikoja,jos kaiken paljastaisin?
Ei uskota, ei varmalla.
Pelleilyä.
Luotan puolueettomaan ja ammattitaitoisen toimintaan.
Heheeee ohhoohhooo. Kylläpä naurattaa
No en todellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835