kenet täältä huuhaalta haluaisit tavata livessä..voit kertoa yhden miespuolisen ja yhden naispuolisen..ja toiset ei sitte loukkaannu, jos ei tule valituksi!!!! Vai haluaisitko tavata ylipäätänsä ketään..
Oletko miettinyt..
121
3583
Vastaukset
haluaisin;))) Mut varsinkin naisista on vaikee valita vaan yhtä... sori;)))
- Sinisiivetär
pitäis laajentaa moneen nämä naispuoliset...se on sitten hauskaa, että täällä päivät päästään höpötellään ventovieraille..ja väliinsä tuntuu, et on tullut tutummaksi joidenkin kanssa kuin livessä joidenkin tyyppien kanssa, mullakin muutama "hiljainen " ystävä livessä, et puhetta saa kiskoo väkisin ulos..itte olen kova höpöttään..aina ollut..
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Jotain kimppa juttuu, kiitti ei!
:)Kyllä mä naisista haluisin tavata melkeinki kaikki, jopa sutkin, Silppukurppa;)))
- Sinisiivetär
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Jotain kimppa juttuu, kiitti ei!
:)ihan vain muuten ajattelin, et kuka kenenkin haluis tavata, jos vois tai jos ylipäätään haluisis tavata..moni varmaan haluaisi tavata "oikeesti" ketään..eikö??
a-v kirjoitti:
Kyllä mä naisista haluisin tavata melkeinki kaikki, jopa sutkin, Silppukurppa;)))
Nyt kovin hämilläni, minäkin tahtoisin....Nähdä sinut ja unohtaa sen tapaamisen nopeasti, lurppa!
:)Mitä sinä tarkoitit, kun olit eilen belarukselle sanonut että, minä tulisin aamuyöstä tänne palstalle mellastamaan?
Minulla nyt sattuu olemaan live elämääkin, muistaakseni!
:)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Nyt kovin hämilläni, minäkin tahtoisin....Nähdä sinut ja unohtaa sen tapaamisen nopeasti, lurppa!
:)määkään sua muuten haluis tavata, mut ku mä kerään sellasia traumaattisia kokemuksia, joita on sit vanhana mukava muistella ja tuntee ne inhonväristykset uudestaan...;)))
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitit, kun olit eilen belarukselle sanonut että, minä tulisin aamuyöstä tänne palstalle mellastamaan?
Minulla nyt sattuu olemaan live elämääkin, muistaakseni!
:)kaiketi tulin maininneeksi... meikäläisellähän sitä live-elämää ei tunnetusti oo...
a-v kirjoitti:
määkään sua muuten haluis tavata, mut ku mä kerään sellasia traumaattisia kokemuksia, joita on sit vanhana mukava muistella ja tuntee ne inhonväristykset uudestaan...;)))
Valokuvani sinulle lähetin!
Ps. Mihin sinä muuten ripustit kuvani?
:)a-v kirjoitti:
kaiketi tulin maininneeksi... meikäläisellähän sitä live-elämää ei tunnetusti oo...
Miksi Belarus ei vastannut viestiisi, hmmm...Mietippä tarkoin!
Sorry Belarus, oli pakko...
Valokuvani sinulle lähetin!
Ps. Mihin sinä muuten ripustit kuvani?
:)Vessan seinään tietysti;))) Se jotenki sopii siihen interiööriin...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Miksi Belarus ei vastannut viestiisi, hmmm...Mietippä tarkoin!
Sorry Belarus, oli pakko...
:)tästä joku älykkäämpi vois vetää joitakin johtopäätöksiä...? Mulle ei kyllä tuu mitään mieleen...
a-v kirjoitti:
Vessan seinään tietysti;))) Se jotenki sopii siihen interiööriin...
Mahdollisesti sitä että, sinulta tulee kakit helpommin kun näet kuvani ja puhiset raivosta katsellessasi minua ja minun kauneuttani, näin sen täytyy olla!
:)a-v kirjoitti:
tästä joku älykkäämpi vois vetää joitakin johtopäätöksiä...? Mulle ei kyllä tuu mitään mieleen...
Mainitsit jossain aikaisemmassasi viestissäsi olevasi blondi, yhdyn täysin kirjoittamaasi!
Mahdollisesti sitä että, sinulta tulee kakit helpommin kun näet kuvani ja puhiset raivosta katsellessasi minua ja minun kauneuttani, näin sen täytyy olla!
:)tarkottanu sitä, se vaan sopii sinne muuten...
Eikä sitä edes kehtaa pitää sellases paikas, että sen jokainen ovestatulija näkis...;)))a-v kirjoitti:
tarkottanu sitä, se vaan sopii sinne muuten...
Eikä sitä edes kehtaa pitää sellases paikas, että sen jokainen ovestatulija näkis...;)))Oliko päässäni jotain vikaa?
Oliko päässäni jotain vikaa?
:)se vähän päätön kuva... ja kyllä; on sun päässä vikaa, nyt ku kerran puheeksi tuli;)
a-v kirjoitti:
se vähän päätön kuva... ja kyllä; on sun päässä vikaa, nyt ku kerran puheeksi tuli;)
Niin fiksaa oma pääsi siihen, niin tietäisit sinäkin, miltä tuntuu kulkea niin upeassa vartalossa, kuin mitä minulla on!
Niin fiksaa oma pääsi siihen, niin tietäisit sinäkin, miltä tuntuu kulkea niin upeassa vartalossa, kuin mitä minulla on!
:)taas kehutaan toisiaan...
jussi383 kirjoitti:
taas kehutaan toisiaan...
Tänne hajun perusteella?
Se oli ilmeisesti tuon a-v:n omakehu, joka haisi, ei minun!
Tänne hajun perusteella?
Se oli ilmeisesti tuon a-v:n omakehu, joka haisi, ei minun!
:)niin kai.. mullon hyvä hajuaisti..
- ollut
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Oliko päässäni jotain vikaa?
:)kunnolla pihkattu.
- piirretty pallopää
Silipa-Tuuli kirjoitti:
:)oikein anna vartalostasi mitään tietoa galleriassa.Kun,noin kehutaan,pitää laittaa body kuviin,että päästään arvostelemaan koko sakilla?
piirretty pallopää kirjoitti:
oikein anna vartalostasi mitään tietoa galleriassa.Kun,noin kehutaan,pitää laittaa body kuviin,että päästään arvostelemaan koko sakilla?
Olen elämäni aikana itsestäni kuullut, mutta ei koskaan, huom. ei koskaan, minua pallopääksi ole haukuttu, pöh!
:)- NYYPERIN REETU
a-v kirjoitti:
Vessan seinään tietysti;))) Se jotenki sopii siihen interiööriin...
sen kuva sijottamista ajatteleppa ku oma armaasi istuu pöntöllä ja huomaa kuvan.
Säikährys voi olla kohtalokas jos ei henki mene
kullihalvaus iskee . - oikea kuva
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Olen elämäni aikana itsestäni kuullut, mutta ei koskaan, huom. ei koskaan, minua pallopääksi ole haukuttu, pöh!
:)ettei tarvitse loukkaantua ? Täytyy muuten kestää tuo pallopää,jos et kehtaa oikeata valokuvaa laittaa? Kun,kerran kehut olevasi kaunis ja hyvävartaloinen,pitää olla myös näyttöä siitä.En epäilekkään että olisit joku kaamea lepakko,mutta usein tyhjät tynnyrit kumisevat kovimmin,vai mitä?
oikea kuva kirjoitti:
ettei tarvitse loukkaantua ? Täytyy muuten kestää tuo pallopää,jos et kehtaa oikeata valokuvaa laittaa? Kun,kerran kehut olevasi kaunis ja hyvävartaloinen,pitää olla myös näyttöä siitä.En epäilekkään että olisit joku kaamea lepakko,mutta usein tyhjät tynnyrit kumisevat kovimmin,vai mitä?
On sellainen kauneussyndrooma, siksi minä en laita kuvaani galleriaan!
Kauneussyndroomallani tarkoitan että, vaikka olen ulkoisesti kovin kaunis, niin olen sitä myös sisäisesti ja mikäli kuvani olisi tuolla galleriassa, joutuisin todistelemaan....sisäistä kauneuttani.
Kaunishan ei voi olla muuta, kuin kaunis ulkoisesti, ja siinä se, eikös se näin mene!
:)oikea kuva kirjoitti:
ettei tarvitse loukkaantua ? Täytyy muuten kestää tuo pallopää,jos et kehtaa oikeata valokuvaa laittaa? Kun,kerran kehut olevasi kaunis ja hyvävartaloinen,pitää olla myös näyttöä siitä.En epäilekkään että olisit joku kaamea lepakko,mutta usein tyhjät tynnyrit kumisevat kovimmin,vai mitä?
Mää luulin olevani huuhaapalstalla, mut vissiinki oon erehtynyt, misä palstalla mää oikkeen olen, kertokaa te, jos kaikki mun kirjoitukset otetaan torest, ni tää ei voi olla huuhaapalsta!
Kertokaa ny mulle, misä mää olen? :(- oikia
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Mää luulin olevani huuhaapalstalla, mut vissiinki oon erehtynyt, misä palstalla mää oikkeen olen, kertokaa te, jos kaikki mun kirjoitukset otetaan torest, ni tää ei voi olla huuhaapalsta!
Kertokaa ny mulle, misä mää olen? :(huuhaa mimmi ja oot huuhaa palstalla, eikä se oo sun ongelma jos joku ei älyä huuhaan ja toden eroa.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kertokaa ny mulle, misä mää olen? :(täälä oot.. älä kiroo.. mennää vaik sauhuttelee..
jussi383 kirjoitti:
täälä oot.. älä kiroo.. mennää vaik sauhuttelee..
Mennään vaan...Ollaan oikeen kauan, tai mää ainaski oon, sust en tiedä!
- impi umpilampi
tavata.... No ei perskules tuu mittään. Mä haluaisin tavata kaikki huuhaamiehet ja naiset. En mä ketään voi erotella, kun kivoja ootte kaikki :=)))
Olis kiva järkätä huuhaatapaaminen, mut joskus kun sitä on yritetty, ei ole saanut oikein tuulta purjeisiin.
Kait monet on aikas ujoja, mut tää typy en ujostele kettään :=)))- Sinisiivetär
kuule aikamoinen tilaisuus, jos tapaaminen olis..meillä kaikilla joilla ei ole edes kuvia nähtävillä..niin saa vain arvuutella, et kuka miltäkin näyttää..
- impi umpilampi
Sinisiivetär kirjoitti:
kuule aikamoinen tilaisuus, jos tapaaminen olis..meillä kaikilla joilla ei ole edes kuvia nähtävillä..niin saa vain arvuutella, et kuka miltäkin näyttää..
olis. Vaikka minut kyllä jokainen arvais kuitenkin. Sen verran oon tuntomerkkejäni tuonut huuhaalla esiin :=)))
Mä olen nähnyt muutaman huuhaalaisen.. ootas kun laksen. Yhden naisen ja viisi miestä. Kaikki tosi kivoja tyyppejä. Jutut lensi kaikkien kans samalla aaltopituudella :=)))) - Sinisiivetär
impi umpilampi kirjoitti:
olis. Vaikka minut kyllä jokainen arvais kuitenkin. Sen verran oon tuntomerkkejäni tuonut huuhaalla esiin :=)))
Mä olen nähnyt muutaman huuhaalaisen.. ootas kun laksen. Yhden naisen ja viisi miestä. Kaikki tosi kivoja tyyppejä. Jutut lensi kaikkien kans samalla aaltopituudella :=))))nähneeni joskus etäältä..
- Alien-8
minä ainakin oon nähnyt unta,että ollaan kerran tavattu livessä;)))SY:kin oli mukana..juotiin vähän siideriä,ja sulta unohtui lompakko vessaan..
Kaikenlaisia unia sitä näkeekin;=))))..
Olen muuten ensikuussa taas matkalla Ouluun päin..
- MikaelOne
...olen miettinyt sinua silloin,,enemmän kuin ketään muuuuutaaaaa...
- Sinisiivetär
hyräilty laulun mukaan..kohde vaan tietämätön..
- MikaelOne
Sinisiivetär kirjoitti:
hyräilty laulun mukaan..kohde vaan tietämätön..
..se miulkii,,kohde..(( mist mie hänet tähä hättään...)))
- Sinisiivetär
MikaelOne kirjoitti:
..se miulkii,,kohde..(( mist mie hänet tähä hättään...)))
valita..tuli sunnuntai päiväksi purtavaa..
- MikaelOne
Sinisiivetär kirjoitti:
valita..tuli sunnuntai päiväksi purtavaa..
..purtavaa piisaa...))) alappas jouvutaija..)))
- Sinisiivetär
MikaelOne kirjoitti:
..purtavaa piisaa...))) alappas jouvutaija..)))
itsekulla täällä livessäkin..monenlaisia murheita välillä..kuin nyt sekin, et olen ollut kuumeessa monta päivää..todella sitkeetä flunssaa..
- MikaelOne
Sinisiivetär kirjoitti:
itsekulla täällä livessäkin..monenlaisia murheita välillä..kuin nyt sekin, et olen ollut kuumeessa monta päivää..todella sitkeetä flunssaa..
..mahoton..((( laita rommii kohvin sekkaan pikkuse,,ruokalusikallinen...jo helepottaa,,sit meet vaik karaokkee....)))) laulat miul hempijän kipaleen..))
- Sinisiivetär
MikaelOne kirjoitti:
..mahoton..((( laita rommii kohvin sekkaan pikkuse,,ruokalusikallinen...jo helepottaa,,sit meet vaik karaokkee....)))) laulat miul hempijän kipaleen..))
kun ääni ei pihahdakkaan..ainakaan vielä..pitäs tehä rommitoti..joo..lähen tekemään heti..jos sitte vaikka sais laulettuakin..
- MikaelOne
Sinisiivetär kirjoitti:
kun ääni ei pihahdakkaan..ainakaan vielä..pitäs tehä rommitoti..joo..lähen tekemään heti..jos sitte vaikka sais laulettuakin..
...aattelin,vaik ei lentsuu ookkaan...laulamaan mie tuskin,,voin mie siul jottai ...)) "mie mistä löytäisin sen laulunnnn..sen joka...))
- Sinisiivetär
MikaelOne kirjoitti:
...aattelin,vaik ei lentsuu ookkaan...laulamaan mie tuskin,,voin mie siul jottai ...)) "mie mistä löytäisin sen laulunnnn..sen joka...))
toi Finlandersin Oikeesti on mun suosikkikipale..
- MikaelOne
Sinisiivetär kirjoitti:
toi Finlandersin Oikeesti on mun suosikkikipale..
...on..joken ja kosteikon...mie näitä polokuja tallan viimmissee ast...))))
- Sinisiivetär
MikaelOne kirjoitti:
...on..joken ja kosteikon...mie näitä polokuja tallan viimmissee ast...))))
nyt mä lähen sunnuntai levolle ton kuumeeni kanssa..hyvät jatkot sulle!!
- nikke48
sun ajatukses on hyvä,itse en usein tänne kirjoittele,rentoudun lukemalla huuhaaata .Ymmärsin että ollaan fiktiisellä tasolla aatokses kanssa ja niinpä haluisin tavata Pihtarin ,perusteena hänen henkilöarvionsa itsestään ,joka on samaa maata kuin omani,toisaalta nimimerkkinsä tuli nuoruudessa tutuksi...kaikki oli vähän .....ainakin aluksi!
- ilmeisesti
kirjoittelee tänne harvemmin?En ainakaan heti muista tuota nikkiä?
- Sinisiivetär
minäkin..oli hauska tehdä tällainen avaus ja seurata etenevää tilannetta..jotenkin minuakin täällä yksi henkilö kiehtoo..
- ylipäätänsä ketään.. -
En haluaisi.
- Manne Auki
tai ylipäätänsä nyt on itellä niin paha matalapaine, etten halua tavata ketään.
- montakertaa..
olemme keskustelleet täällä,ja niin monesti olen
ajatellut sinua ja viinejäsi...- Sinisiivetär
sinähän olet jo mulle vanhatuttu vaikkei nikki mukana kuljekkaan, mut tunnistan sinut jo kirjoitustyylistä..
- sinulle...
Sinisiivetär kirjoitti:
sinähän olet jo mulle vanhatuttu vaikkei nikki mukana kuljekkaan, mut tunnistan sinut jo kirjoitustyylistä..
täytyy poistuu sunnuntai päivälliselle....
- Sinisiivetär
sinulle... kirjoitti:
täytyy poistuu sunnuntai päivälliselle....
sitkeä flunssa kaataa minua petiin..
- impi umpilampi
kun täällä puhutaan kenet haluais tavata, ja jos kyseessä eri sukupuolta oleva, niin heti ajatellaan että siinä olis joku suhde kyseessä.
Voihan vastakkaiset sukupuolet ystävystyä ja kommunikoida keskenään muutoinkin, kun sänkytasolla.
Minä ainakin voin. Muista en tiedä :=)))- Sinisiivetär
minullakin hyvä ystävä livessä tämä viikinki, eikä meillä mitään suhdetta ole..ollaan vain kavereita..
- impi umpilampi
Sinisiivetär kirjoitti:
minullakin hyvä ystävä livessä tämä viikinki, eikä meillä mitään suhdetta ole..ollaan vain kavereita..
minäkin olen näiden tapaamieni ihmisten kanssa.
Olen muutenkin sitä mieltä, et jos jonkun palstalaisen kans alkaa suhteeseen, niin siitä ei välttämättä hyvää seuraa. Jos minä suhdetta hakisin, hakisin sen livestä.
Huom. Tämä oli vaan henkilökohtainen mielipide :=)))) - Sinisiivetär
minäkin olen näiden tapaamieni ihmisten kanssa.
Olen muutenkin sitä mieltä, et jos jonkun palstalaisen kans alkaa suhteeseen, niin siitä ei välttämättä hyvää seuraa. Jos minä suhdetta hakisin, hakisin sen livestä.
Huom. Tämä oli vaan henkilökohtainen mielipide :=))))haettava..
- impi umpilampi
Sinisiivetär kirjoitti:
haettava..
ajattelee löytäneensä sen ainoan, ihanan, palstalta, kannattaa siitä suhteesta pysyä kyllä vaiti, ja kirjoitella ja soitella toisilleen muutoin. Huuhaailu erikseen sanon minä :=)))
- Sinisiivetär evk
ajattelee löytäneensä sen ainoan, ihanan, palstalta, kannattaa siitä suhteesta pysyä kyllä vaiti, ja kirjoitella ja soitella toisilleen muutoin. Huuhaailu erikseen sanon minä :=)))
tehdä..eihän sitä sovi kaikille julistaa..
- NYYPERIN REETU
tapasin itte a-v:n siinä on nainen josta moni haaveilee.
- Sinisiivetär
on nähnyt jonkun..!!))
Minäkin olen menettänyt jopa yöuneni, miettiessäni, milloin saan tavata hänet!
Kysymys onkin enään siitä, haluaako hän nähdä minut, odottelen soittoo. a-v pliis, tahtoo nukkuu yönsä, soita!- NYYPERIN REETU
Sinisiivetär kirjoitti:
on nähnyt jonkun..!!))
tapaamista etukäteen ja jatkossa saatamme nähdä
sillä käymme samassa kauppakeskuksessa. Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minäkin olen menettänyt jopa yöuneni, miettiessäni, milloin saan tavata hänet!
Kysymys onkin enään siitä, haluaako hän nähdä minut, odottelen soittoo. a-v pliis, tahtoo nukkuu yönsä, soita!nyt mun täytyy hoitaa yks maailmantärkein homma;)
Palaan astialle myöhemmin;)))- Sinisiivetär evk
NYYPERIN REETU kirjoitti:
tapaamista etukäteen ja jatkossa saatamme nähdä
sillä käymme samassa kauppakeskuksessa.mukavaa..tapailla..joskus..
- oikein sitä
Antaa seuraavalla kerralla pesää!
typy tuol mainitsi et miittiä on yritetty järkkää..mut mut se jostain syystä aina lössähtää..=:0((
- Sinisiivetär
ketään..niin se on..nyt mä lähden sunnuntai levolle..flunssa jäytää ties monettako päivää jo päällänsä..hyvät iltapäivä jatkot sulle..
Miitit ovat perseestä, minäkin yhdellä foorumilla lupauduin lähtemään tapaamiseen, petyin...Vain minä olin sellainen kuin olin kuvitellut. Kaikki muut kirjoittajat taas, eivät vastanneet ollenkaan mielikuvaani siitä, millaiseksi heidät olin kuvitellut!
Ei sillä, mukavaa porukkaa, loppujen lopuksi!
- hupsutin
harvemmin tulee mietiskeltyä, mutta joskus on päähän pälkähtänyt, että kaupungilla kävellessä voi hyvinkin tulla ihan tietämättä huuhaa-tuttuja vastaan. Jaa-a, mitähän iloa siitä tietämättömyydestä sitten mahtaisi olla, höh..
Meillä olis voinu olla mahdollisuus törmätä Typyn kanssa Kanarialla, ku suunnteltiin matkaa sinne just näihin aikoihin, mutta se suunnitelma peruuntui.- yxtypy evk
olishan ollut kiva siellä tavata. Oltasi otettu yhdessä tequilaa palmun alla :=))
Mä lähden tiistaina, mut tuun takaisin heti maaliskuun eka päivä, joten ehdit ottaa vaikka viikon pikalähdön vaik helmikuulla :=))) - hupsutin
yxtypy evk kirjoitti:
olishan ollut kiva siellä tavata. Oltasi otettu yhdessä tequilaa palmun alla :=))
Mä lähden tiistaina, mut tuun takaisin heti maaliskuun eka päivä, joten ehdit ottaa vaikka viikon pikalähdön vaik helmikuulla :=)))on olemassa, että ehkä helmikuussa Puerto de la Cruziin, jos tulee vastaan sopiva äkkilähtö. Jos ei, niin joskus toiste sitten.
- yxtypy evk
hupsutin kirjoitti:
on olemassa, että ehkä helmikuussa Puerto de la Cruziin, jos tulee vastaan sopiva äkkilähtö. Jos ei, niin joskus toiste sitten.
menen. Minä käyn väliin lukemassa siellä sähköpostiani. Kirjoita mulle [email protected] osoitteeseen , jos oot tulossa, niin otetaan sit lähemmin yhteyttä. Olishan se mahtava tavata huuhaakaveria ihan Teneriffalla asti :=))))
- hupsutin
yxtypy evk kirjoitti:
menen. Minä käyn väliin lukemassa siellä sähköpostiani. Kirjoita mulle [email protected] osoitteeseen , jos oot tulossa, niin otetaan sit lähemmin yhteyttä. Olishan se mahtava tavata huuhaakaveria ihan Teneriffalla asti :=))))
Meidän lähtö ei oo miteenkään varmaa, mutta mieli tekee käydä taas Loro-parkissa kattomassa merileijonia, ne on niin kivoja. Ja viime kerralla se pahuksen gorillakin käänsi mulle selkänsä ynseen näkösenä, jos se olis sitte vähän paremmalla tuulella. ;)
- aliisa
kaikki ne naiset ,joiden kanssa kirjottelen....täällä on niin monta sielunsiskoa,etten ala lainkaan luetteleen nimiä...:)) Ja miehiä en niin välttis tavatakaan...ensinnäkin,olen hirmu ujo ja toiseksi ,mun mies ei ehkä tykkäis ajatuksesta,jos sanoisin ,että meen tapaamaan yhtä miestä huuhaalta...;O)) Ei,mulle riittää ihan huuhaakeskustelu heidän kanssaan...;O)))
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
keskustelu mullekki riittää...täähä on vaa huuhaata..moro vaa aliisa..
joo,mitä sitä sekottaa livee ja huuhaata...täällä on kiva heittää juttuu jos jonkinmoista,ilman,että tavata täytyy...:)) Se on silleen mukavampaa,tuntemattomana...;O))
aliisa kirjoitti:
joo,mitä sitä sekottaa livee ja huuhaata...täällä on kiva heittää juttuu jos jonkinmoista,ilman,että tavata täytyy...:)) Se on silleen mukavampaa,tuntemattomana...;O))
semmosta huulenheittoohan tää on...teittiä on nii kiva härnätä!!!!!
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
semmosta huulenheittoohan tää on...teittiä on nii kiva härnätä!!!!!
oikein on kiva,hih hih ...;O)) Sä mittään härnää... ;O)) Täällä on hienoo,kun voi alottaa keskustelun siis mistä vaan,niin se kääntyy milloin mihinkin suuntaan...;O)) Niin kuin silloin,kun alettiin niinkin tavallisesta asiasta kuin liha tai vaatteet...voi päästää oikein itsensä silleen riehaantuun,kun kukkaan ei tunne...;O))
- yxtypy evk
aliisa kirjoitti:
oikein on kiva,hih hih ...;O)) Sä mittään härnää... ;O)) Täällä on hienoo,kun voi alottaa keskustelun siis mistä vaan,niin se kääntyy milloin mihinkin suuntaan...;O)) Niin kuin silloin,kun alettiin niinkin tavallisesta asiasta kuin liha tai vaatteet...voi päästää oikein itsensä silleen riehaantuun,kun kukkaan ei tunne...;O))
ajatukset :=)))
Mutta tuo Jussi pitäis saada kyllä puheliaammaks.
Se on niin harvasananen. Vois ottaa meiltä vähän oppia :=)) aliisa kirjoitti:
kans tarkotin aliisa... välillä vaan tuntuu ku oisin vähä liikaaki suuna päänä...
yxtypy evk kirjoitti:
ajatukset :=)))
Mutta tuo Jussi pitäis saada kyllä puheliaammaks.
Se on niin harvasananen. Vois ottaa meiltä vähän oppia :=))elä sinä impi umpinainen patista aina...minä oon hidas hämäläinen...laske ny viä sanatki...
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
kans tarkotin aliisa... välillä vaan tuntuu ku oisin vähä liikaaki suuna päänä...
enpä oo huomannutkaan...sä oot kuules kovin hiljanen ...;O))
aliisa kirjoitti:
enpä oo huomannutkaan...sä oot kuules kovin hiljanen ...;O))
niinkö???täytyy kyllä sanoo että oon pohjimmiltani vähän ujompuoleinen....
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
niinkö???täytyy kyllä sanoo että oon pohjimmiltani vähän ujompuoleinen....
mutta mäkin olen ujo...siis todella ujo :) Mutta ei se täällä haittaa sekään...;O)) Kukaan ei huomaa ;O)
- impi umpilampi
jussi383 kirjoitti:
elä sinä impi umpinainen patista aina...minä oon hidas hämäläinen...laske ny viä sanatki...
onnittelut Jussi. Oot edistynyt sitte alkuajasta :=)))
Eikös sun toinen puoli oo sieltä karjalasta? Pitäis juttua tulla enemmän :=)) aliisa kirjoitti:
mutta mäkin olen ujo...siis todella ujo :) Mutta ei se täällä haittaa sekään...;O)) Kukaan ei huomaa ;O)
uskon kun kerta sanot...sen takia onki kiva härnätä sua aliisa
- yxtypy evk
aliisa kirjoitti:
siis ujo. Sinusta sais näin palstalla olon perusteella kuvat, että oot puhelias.
Mä taas puhun livessä muidenkin edestä. Täällä palstalla oon vähän hiljaisenpi :=)))) impi umpilampi kirjoitti:
onnittelut Jussi. Oot edistynyt sitte alkuajasta :=)))
Eikös sun toinen puoli oo sieltä karjalasta? Pitäis juttua tulla enemmän :=))mjaa...tutun tuntunen viesti...sillon oli jo 20 sanaa;)))))
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
uskon kun kerta sanot...sen takia onki kiva härnätä sua aliisa
ooksää huomannut sen...:)) Sanoin jo,ettet sä mua härnää ;O)) Sun kanssa on kiva jutella,mutta nyt mä meen laittaa ruokaa...muksut tulee pian luistelemasta ja niillä on sudennälkä ,kun saapuvat...broilerikastiketta ja pastaa...siinä se...nopeaa ja hyvää...Mä palailen...
- aliisa
yxtypy evk kirjoitti:
siis ujo. Sinusta sais näin palstalla olon perusteella kuvat, että oot puhelias.
Mä taas puhun livessä muidenkin edestä. Täällä palstalla oon vähän hiljaisenpi :=))))hyvinkin...lähinnä tuttujen kanssa....tarkoitin ujolla vieraiden kanssa jutskaamista ja varsinkin,jos joudun pitämään jonkun puheen tai esitelmän,huiiii ;O))
aliisa kirjoitti:
ooksää huomannut sen...:)) Sanoin jo,ettet sä mua härnää ;O)) Sun kanssa on kiva jutella,mutta nyt mä meen laittaa ruokaa...muksut tulee pian luistelemasta ja niillä on sudennälkä ,kun saapuvat...broilerikastiketta ja pastaa...siinä se...nopeaa ja hyvää...Mä palailen...
kokkaa tarvis kans jotain...
- yxtypy evk
aliisa kirjoitti:
hyvinkin...lähinnä tuttujen kanssa....tarkoitin ujolla vieraiden kanssa jutskaamista ja varsinkin,jos joudun pitämään jonkun puheen tai esitelmän,huiiii ;O))
mitään puheita, mut äkkiä yleensä tutustun uusiin ihmisiin. Niin... ja kyllähän mä karaokea oon laulellut eri puolella suomee, ja pari kertaa ulkomailla :=)))
- impi umpilampi
jussi383 kirjoitti:
mjaa...tutun tuntunen viesti...sillon oli jo 20 sanaa;)))))
mutta sä väen vängällä ne väänsit, kun sen pusun lupasin :=)))
mutta sä väen vängällä ne väänsit, kun sen pusun lupasin :=)))
niitä alkuaikoja....jouluaattona vasta tulin..ei ollu muutaka tekemistä...nii kaikkia se pusu teettää...
- Iita evk
yxtypy evk kirjoitti:
Mä taas puhun livessä muidenkin edestä. Täällä palstalla oon vähän hiljaisenpi :=))))ujo, kärsin siitä hirveesti nuorempana mutta näin vanhemmalla iällä se on hiukan helpottanu..no onneks täällä ei kukaan nää kuin mää ujostelen..:))
- Iita evk
aliisa kirjoitti:
hyvinkin...lähinnä tuttujen kanssa....tarkoitin ujolla vieraiden kanssa jutskaamista ja varsinkin,jos joudun pitämään jonkun puheen tai esitelmän,huiiii ;O))
saa mua pitämään, pelkkä ajatuskin jo hirvittää että pitäs ison ihmisjoukon eessä puhua..!
Joskus joudun istumaan kokouksissa niin hyvä että siellä saan suuni auki..:)) - aliisa
Iita evk kirjoitti:
ujo, kärsin siitä hirveesti nuorempana mutta näin vanhemmalla iällä se on hiukan helpottanu..no onneks täällä ei kukaan nää kuin mää ujostelen..:))
Vanhemmalla iällä se on helpottunut...mä olen ihan mahdoton puhumaan,kun oon tuttujen kanssa ja nykyään jo vähemmänkin tuttujen kanssa juttu luistaa...täällä on hyvä puhuu mitä vaan ja melkein kenen kanssa vaan...mutta just kokoukset,esitelmät jne. sais mut ihan lukkoon...en sais sanaa suustani...
- Iita evk
aliisa kirjoitti:
Vanhemmalla iällä se on helpottunut...mä olen ihan mahdoton puhumaan,kun oon tuttujen kanssa ja nykyään jo vähemmänkin tuttujen kanssa juttu luistaa...täällä on hyvä puhuu mitä vaan ja melkein kenen kanssa vaan...mutta just kokoukset,esitelmät jne. sais mut ihan lukkoon...en sais sanaa suustani...
tuttujen kanssa mut yleensä olen aika hiljainen ja seuraan mieluummin sivusta kun muut juttelee jos on outoja paikalla..työpaikalla kylläkin olen suunapäänä työkavereitten kanssa kun niitä ei tartte ujostella..:))
Täälläkään en uskalla mihin tahansa ketjuun mennä hölöttään jos ne ei vaikka tykkää..;) - aliisa
Iita evk kirjoitti:
tuttujen kanssa mut yleensä olen aika hiljainen ja seuraan mieluummin sivusta kun muut juttelee jos on outoja paikalla..työpaikalla kylläkin olen suunapäänä työkavereitten kanssa kun niitä ei tartte ujostella..:))
Täälläkään en uskalla mihin tahansa ketjuun mennä hölöttään jos ne ei vaikka tykkää..;)Taas sä puhut kuin mä...siis just noin mäkin teen...seurassa,jossa ihka outoja ja täällä on muutamien alotuksii,joihin en uskalla mennä...mutta muitten kanssa juttu luistaa,tuskin täällä monikaan huomannut on,että ujo oon...;O)))))
- Iita evk
aliisa kirjoitti:
Taas sä puhut kuin mä...siis just noin mäkin teen...seurassa,jossa ihka outoja ja täällä on muutamien alotuksii,joihin en uskalla mennä...mutta muitten kanssa juttu luistaa,tuskin täällä monikaan huomannut on,että ujo oon...;O)))))
susta huomannu että sää ujo oisit mutta eihän semmosta täällä huomaa..
En määkään uskalla tiettyjen alotuksiin mennä kirjotteleen, pelkään vissiin että eivät edes huomaa mua siellä niin itsetunto huononee entisestään..:)) - aliisa
Iita evk kirjoitti:
susta huomannu että sää ujo oisit mutta eihän semmosta täällä huomaa..
En määkään uskalla tiettyjen alotuksiin mennä kirjotteleen, pelkään vissiin että eivät edes huomaa mua siellä niin itsetunto huononee entisestään..:))Musta tuntuu,että jotkut alottajat oottelee vaan joitain tiettyjä vastaajii,ei ne välttis edes reagoi jos sinne menee joku muu...Mutta niitä on harvassa :))
- Iita evk
aliisa kirjoitti:
Musta tuntuu,että jotkut alottajat oottelee vaan joitain tiettyjä vastaajii,ei ne välttis edes reagoi jos sinne menee joku muu...Mutta niitä on harvassa :))
huomaavinani jotain semmosta tiettyjen alotuksissa mutta onneks suurin osa on kivaa porukkaa..:))
- aliisa
Iita evk kirjoitti:
huomaavinani jotain semmosta tiettyjen alotuksissa mutta onneks suurin osa on kivaa porukkaa..:))
sinne,missä on tuttuja ja turvallisia immeisiä :))
- kun yhteinen
Laivareissu,,,sitten vaan kaikki huuhaata puhumaan,,,,vois olla hyvä näky, puida keskusteluja mitä täällä on kirjoittanut.
ei mitään yksittäis tapaamisia, kaikki porukalla.- yxtypy evk
joskus reilu vuosi sitten sitä laivareissua suunniteltiin täällä, mutta eipä sitten kukaan uskaltautunut lähtemään kun toisissaan olis alettu asiaa viemään eteenpäin.
Olen kuullut, et noissa ikärymissä järkkäävät joskus tapaamisia :=))) - hupsutin
jussi383 kirjoitti:
kaikille läppärit???kysyn vaa...
Nyt vasta alko naurattaaa :DDDDD, kun aloin kuvitella, että porukat istuu jossain laivan baarissa, vai tilataanko oikein konferenssihuone. Ja kaikki istuu läppäri nokan alla ja näpyttelee viestejä toisilleen...uuuuuhhh.. mä kuolen nauruun...
- aliisa
hupsutin kirjoitti:
Nyt vasta alko naurattaaa :DDDDD, kun aloin kuvitella, että porukat istuu jossain laivan baarissa, vai tilataanko oikein konferenssihuone. Ja kaikki istuu läppäri nokan alla ja näpyttelee viestejä toisilleen...uuuuuhhh.. mä kuolen nauruun...
*nauraa* Olis se näky ...;O))) Naputus vaan kuuluis ja yksittäisiä naurun purskahduksia siellä täällä...;O))
- nenääääääää
jussi383 kirjoitti:
hihhiihihhohhoijjaa...kääk...mää tukehun
- Mimmi43
jussi383 kirjoitti:
Ajatelkaas,minäkin raahaisin tätä tuhannen tonnin vanhaa konetta vaikka kaljakärryssä ympäri laivaa ja ettisin pistokkeitä että virtaa saisin.Ja sitten kun pitäs se yhteys saada niin joku setä tulis ystävällisesti sanomaan että kerääs täti kamat ja mee kotiis.Siinä sitten istuisin hytissä ja pelaisin loppu matkan pasianssia.Siinä sitä huuhaata ois kerrakseen ;))
- aliisa
Mimmi43 kirjoitti:
Ajatelkaas,minäkin raahaisin tätä tuhannen tonnin vanhaa konetta vaikka kaljakärryssä ympäri laivaa ja ettisin pistokkeitä että virtaa saisin.Ja sitten kun pitäs se yhteys saada niin joku setä tulis ystävällisesti sanomaan että kerääs täti kamat ja mee kotiis.Siinä sitten istuisin hytissä ja pelaisin loppu matkan pasianssia.Siinä sitä huuhaata ois kerrakseen ;))
mielikuvitteleen,niin ei voi muuta kuin nauraa...;O)) olis siinäkin huuhaareissu..;O))
- Sinisiivetär
niin säästyis mun viinit, kun ajattelin, et jos mun viinikellarissa olis tapaaminen..ei vaan ei mun kellariin mahtuis tämä sakki..liian pieni näille kemuille..ja en mä tiedä laivalle menosta muutenkaan..hitsi kuitenkin joku meistä humalapäissään putois yli laidan ja kuka siitä sitten ottais vastuun..en määkään heikoilla siivilläni jaksais esim. isoo miestä lennättää takasin laidalta..
- nikke48
Mielenkiintoista asiaa raapaisit,olemme kiinnostuneita toisistamme ,ja se on mukava juttu ,osoittaahan se ettemme sittenkään ole kiinnostuneita pelkästään ulkoisista seikoista vaan ihminen kuoren sisällä herättää uteliaisuutta.
Piristävä havainto ja fiksua kun osasit heittää tämmöstä peliin!
Kuka olet , siinäpä arvoitus?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881