Härkämiehet on ärsyttäviä

jousimies

härkä miehet on todella ärsyttäviä ja ajattelevat vain itseään! He eivät kunnioita muita ja ovat laiskoja.... tunnen yhden härkä miehen ja hän ei osaa muuta kuin loukata ja nolata itsensä!!! millaisia teistä ovat härkä miehet?

13

3952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leo87

      Niin kyllähän ne härät vähän tollasia tuppaa olemaan.Todella itsekeskeisiä,ja joo ei tarvii kenekään taas sanoo että juu leijona täälä haukkuu muita itsekeskeiseks vaikka ite on pahimmasta päästä =D tiedän sen että leijonat on Mutta eri tavalla kuin härät ,minkäs nyt sanoisin esimerkiks hmm...... No sanotaan vaikka tämä että jos on vaikka pieni tilkka maitoo enkä mä ole viittiny sitä ottaa just sen takia että joku muu sais ni kyllä härkä sen ottaa elikä härkä ei ajattele muita tollasissa asioissa niinku minä ajattelen...Niin ja härät ovat ärsyttävän nuukia,ihan ku raha ratkasis kaiken voi herran jumala sentää =D mutta joo ei niitä voi silti muutaku rakastaa =D

      • Härästä

        Itse erosin puol vuotta sitten pitkästä suhteesta härkämieheen, ja juuri laiskuus, saamattomuus, nuukuus, itsekkyys, tunnekylmyys ja epäsiisteys olivat pääsyyt erooni. Ei ole ikävä :D


    • NNainen

      elämäni Härkä-mies on, to-del-la ärsyttävä !!!
      Siihen ärsyttävyyteen sisältyy vaan niin paljon eri vivahteita, jotka tekevät hänestä myös hyvin puoleensavetävän. Härän kanssa todellakin tuntennen eläväni - miehessä pitää olla haastetta ja sitä m:lla alkavaa !
      Härän kunnioitusta ja luottamusta on vaikea saavuttaa - mutta kun ne kerran saa, ne eivät ole kertakäyttökamaa. Elämäni Härkä-mies antaa itsestään leppoisan ja laiskan kuvan - mutta todellisuudessa hänellä on tuhat rautaa tulessa.
      Tässä huomioita 10 v tuttavuuden jälkeen...

    • ...

      ..ainakaan kyllästymään ei.
      Hermoja kysyvät kyllä, mutta silloin tällöin
      osataan olla sitten niin ihanaa ettei mitään rajaa

      • härkämiehen vaimoksi19.01.07

        Yhdyn täysillä edelliseen kommentoijaan,kyllä härkä miehessä on kaikkea jotka ihastuttaa ja vihastututtaa.Vannoutunut poikamies jokypsässä iässä adaut47v,löysi lopultakin itselleen ihmisen jonka kanssa uskalsi ja(minäkin)joka olen viel epäilevä luonne analyytikko neitsyt,käytiin sitoutumassa virallisesti.Jotenkin mies aivan kuin muuttui pehmeämmäksi,huomioon ottavaksi,huolehtivaisemmaksi,tyypillistäkö vanha-poika härälle,kun lopulla löytää sen oikean,vai onko tämä vaan alku huumaa,on kylläkin asuttu yhdessä jo muutama vuosi.


      • teille !!!
        härkämiehen vaimoksi19.01.07 kirjoitti:

        Yhdyn täysillä edelliseen kommentoijaan,kyllä härkä miehessä on kaikkea jotka ihastuttaa ja vihastututtaa.Vannoutunut poikamies jokypsässä iässä adaut47v,löysi lopultakin itselleen ihmisen jonka kanssa uskalsi ja(minäkin)joka olen viel epäilevä luonne analyytikko neitsyt,käytiin sitoutumassa virallisesti.Jotenkin mies aivan kuin muuttui pehmeämmäksi,huomioon ottavaksi,huolehtivaisemmaksi,tyypillistäkö vanha-poika härälle,kun lopulla löytää sen oikean,vai onko tämä vaan alku huumaa,on kylläkin asuttu yhdessä jo muutama vuosi.

        Hmm... Ehkei tässä kannata heittää kirvestä kaivoon, vaan jatkampa vääntöä oman sarvipääni kanssa sinnikkäästi... Ollaan samanmerkkinen pari nimittäin.


    • jouskarinainen vm66

      että David Beckham ei kyllä ärsytä laisinkaan...on alfauros parhaimmasta päästä. Ottaisin !

    • HÄRHÄÄÄHHÄÄHÄHÄÄÄ

      Joo tosi laiska, öh, no hö.
      Meinasin just yhtyä mielipiteeseenne ku tunnen yhe Mujusen mut onkoha se härkä ku sil o synnttäritki tammikuussa ??????????????

      Pölvät ei tähtimerkki tee laiskaa se laiskuus opitaa kotoo.

    • minä vaan

      Mitä Mitä !!!???

      Härkämies muka nuuka ja laiska? Itselläni kokemusta kahdesta Härkämiehestä, ja voisin sanoa että laiskuudesta näitä miehiä ei voi todellakaan sanoa, jatkuvasti pitää olla puuhaamassa jotain ettei tylsyys iske.

      Ja siitä nuukuudesta.. No näitten suhteiden aikana minulta ei ainakaan puuttunut mitään, niin hyvin otti Härkämies minun tarpeeni huomioon.

      Toista se on ollut esim. Jousimiehen kohdalla.. Yök.. Yök.. ja vielä kerran Yök...

      Kannattaisikohan mennä hieman itseensä?

      • njdmndjsd

        eiköhän totuus tässäkin asiassa ole se että horoskooppi merkki ei kerro mitään siitä millanen ihminen on!


    • keski-ikäistä

      Isäni ja poikakaverini isä. Yhteistä heille on nuukuus, periksiantamattomuus ja itsekkyys. Ovat yhtä taipuisia ja joustavia kuin rautakanget. Laiskoja eivät mielestäni ole.

      Tunnen myös nuorempia härkämiehiä, joissa on erilaisia piirteitä, mutta tahtoihmisiä ovat molemmat (kuten jousimieskin, samanlaisuus monesti ärsyttää).

      Oliskohan kaiken takana kuitenkin enemmän tietyn ikäluokan kasvatus?

    • Nimetön

      Ei pidä paikkansa. Se on vain sattumaa, että juuri sinun tuntemasi härkämiehet ovat ei-kivoja.

      • mullakin....

        Kuule ystäväiseni kyllä meitä on joka junaan,ole onnellinen jos oket saanut omaksesi täys-päisen ja tasapainoisen härkämiehen.Ne kun tuntuvat olevan aika harvassa,kyllä ne vaan tahtoo olla aika itsekeskeisiä"pikkupoikia"olivat vaikka kuinka vanhoja,kuinka vanha itse olet ja entäs miehesi,kuinka kauan olette yhdessä asuneet,sekin usein vaikuttaa käyttäytymiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe