...mutta boxeri ei koskaan voi kuulostaa näin hyvältä!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MA5Z90_vDGM
Oli...
4
355
Vastaukset 4
- xxxxxxxxxxxx
Tuosta juuri kuulee, miten kasia on vaikea saada käymään kunnolla kaikilla sylintereillä. Kunnolla säädetty kone kuulostaa aivan toiselta ja erityisesti tuo kierrosherkkyyden puute vaivaa minua. Vähän ne tietysti yrittävät hämätä tuolla vaimennuksen heikentämisellä, mutta minua kyllä harmittaisi kun tietää miten sen pitää toimia.
- Olipas................
Laiska ottamaan kierroksia...
- xxxxxxxxx.
Kuulostaa siltä että kiihdytyksen syöttö on pienellä ja sitten vastaavasti tehoseosta on käännetty rikkaalle. Siis tuo pakoputken pauke kierroksia laskettaessa vaikuttaa siltä ettei säätäjä ole tiennyt mitä säätää.
- No mutta..
xxxxxxxxx. kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kiihdytyksen syöttö on pienellä ja sitten vastaavasti tehoseosta on käännetty rikkaalle. Siis tuo pakoputken pauke kierroksia laskettaessa vaikuttaa siltä ettei säätäjä ole tiennyt mitä säätää.
Olipahan taas aikamoista tuubaa! Myönnä vaan ettet tiedä moottoreista mitään. Tai ilmiselvä provohan tuo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459