...mutta boxeri ei koskaan voi kuulostaa näin hyvältä!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MA5Z90_vDGM
Oli...
4
324
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxx
Tuosta juuri kuulee, miten kasia on vaikea saada käymään kunnolla kaikilla sylintereillä. Kunnolla säädetty kone kuulostaa aivan toiselta ja erityisesti tuo kierrosherkkyyden puute vaivaa minua. Vähän ne tietysti yrittävät hämätä tuolla vaimennuksen heikentämisellä, mutta minua kyllä harmittaisi kun tietää miten sen pitää toimia.
- Olipas................
Laiska ottamaan kierroksia...
- xxxxxxxxx.
Kuulostaa siltä että kiihdytyksen syöttö on pienellä ja sitten vastaavasti tehoseosta on käännetty rikkaalle. Siis tuo pakoputken pauke kierroksia laskettaessa vaikuttaa siltä ettei säätäjä ole tiennyt mitä säätää.
- No mutta..
xxxxxxxxx. kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kiihdytyksen syöttö on pienellä ja sitten vastaavasti tehoseosta on käännetty rikkaalle. Siis tuo pakoputken pauke kierroksia laskettaessa vaikuttaa siltä ettei säätäjä ole tiennyt mitä säätää.
Olipahan taas aikamoista tuubaa! Myönnä vaan ettet tiedä moottoreista mitään. Tai ilmiselvä provohan tuo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983266
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2152666
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382259- 321589
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241436- 101304
- 131279
- 221261