Jokainen on varmaan joskus tavannut ihmisen jolla on voimakas tarve paljastella intiimejä paikkojaan julkisesti.
Kuulin eilen miehestä joka on johtavassa asemassa työssä ja joka kuningas alkoholia nautittuaan tykkää paljastella suvunjatkamiselimiään.
Meillä taas pikkujouluissa yks mies intoutui strippaamaan vastusteluistamme huolimatta, ja todennäköisesti olisimme estelleet ponnekkaammin jos olisimme tienneet hänen järkyttävän karvaisesta selästään, jota ei hevillä pääse unohtamaan, kuten eilen saatoimme huomata kun puolet illasta mietimme minkälaisen kuvion sheivaisimme hänen selkäänsä.
Avivai, onko miesten välillä (tai naisten?)sellaisia hyvä veli jengejä, jotka pitävät tuollaisia tempauksia niin hauskoina, että menevät esiintyvää taiteilijaa taputtamaan selkään ja kehumaan hyväksi jätkäksi? Sillä seurauksella, että tyypillä kiiluu silmissä jo seuraavan keikan koreografiat... ;)
Varmasti tällaisia löytyy, mutta tehdäänkö se kehuminen huumorilla vai onko taustalla vahingonilo toiveena päästä todistamaan moinen nollaus uudestaan. Ja saattaako estraditaiteilija rohkaistua pelkästään yleisön naurusta toistamaan repertuurinsa?
Sillä totta hemmetissä meitäkin nauratti kun pieni karvainen mies keikkuu kalsareissa meidän edessä, mutta tervettä myötähäpeää tuntien emme toivo näkevämme sitä enää koskaan ikinä.
Julkinen vilauttelu
24
964
Vastaukset
- -k32v-
eiköhä se taikasana ollu toi viina ;D
jotku alkaa käyttäytyy aika ennalta-arvaamattomasti ollessaan hieman ottaneita :)
et aika idioottimaisetki jutut alkais kuulostaa niinku hyvältä jutulta. ja huomionhakuisuus vaan korostais sitä sanoisko performansialttiutta :D- Padamppa
Siis vähän, sen takia että kyllähän se viina joitain rohkaisee.
Vaan kyllä kylmä tosiasia on, että yksikään ihminen ei tee kännipäissään mitään sellaista mikä ei olis käynyt edes mielessä selvinpäin, ja olis totaalisesti vastaan ko. ihmisen periaatteita ja luonnetta.
Eli ihan turha vedota siihen et "mä olin niin kännissä", se ei ole puolustus!!!
- riehumiseen :)
onkin syytä pontevasti puuttua jo heti rekrytointivaiheessa, on kysyttävä oletteko nyt tai oletteko aiemmin kuuluneet *VALKOISEEN ROSKAVÄKEEN*
- Naikkonen_sanoo
kanssasi ;)
- iudfhisdubhpsdioub
Eihän se sanonu minkä värisiä ne oli. Jos ne oli vaikka vihreitä tai jotai.
johtavassa asemassa oleva mies sellanen kaksneuvonen, ku se oli paljastamassa elimiään? Toi on just tota Discovery-kanavan materiaalia, sielt tulee just tollasta friikki-matskua.
- Naikkonen_sanoo
perustui kuulo puheisiin, mutta sen karvasen selän näin ikävä kyllä omin silmin...
Mullei näy diskoveryä mutta sen raelity zonen vai mikä se nyt on haluisin, kattelin sitä viime kesänä romaniassa ja aikast veikeitä dokumenttejä tuli.
"Meillä taas pikkujouluissa yks mies intoutui strippaamaan vastusteluistamme huolimatta"
- Yllytyshullu joutunut äijäporukan jäynän kohteeksi....."et uskalla, et varmasti uskalla, satku vetoo, niin..."- Naikkonen_sanoo
ei me oltais haluttu nähdä sen riisumista, mutta ihan sata varma en nyt enää ole liittyikö tämä johonkin pullonpyöritys tehtävään...;)
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
ei me oltais haluttu nähdä sen riisumista, mutta ihan sata varma en nyt enää ole liittyikö tämä johonkin pullonpyöritys tehtävään...;)
ihan halusitte nähän alasti. Miks muuten sun mielestä siitä olis niin ihana jutella?
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
ihan halusitte nähän alasti. Miks muuten sun mielestä siitä olis niin ihana jutella?
housut jalkaan kait sen takia ku se oli riisunu paitansa niin niistä sen selkäkarvoista nousi ihan hirvee älämölö ;)
Onx sulla selkäkarvoja? Naikkonen_sanoo kirjoitti:
housut jalkaan kait sen takia ku se oli riisunu paitansa niin niistä sen selkäkarvoista nousi ihan hirvee älämölö ;)
Onx sulla selkäkarvoja?toivottavasti ei.
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
toivottavasti ei.
Kyllä mun täytyy tunnustaa että olin mä ehkä vähä pettyny ku ei se niitä housuja sit ottanutkaan pois, ku kuitenki niin harvoin on tollanen tilaisuus nähdä jotain edes.
Kyllä mun täytyy tunnustaa että olin mä ehkä vähä pettyny ku ei se niitä housuja sit ottanutkaan pois, ku kuitenki niin harvoin on tollanen tilaisuus nähdä jotain edes.
Sä olisit halunnut nähdä sen secret goodien, kyl mä ymmärrän.
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
Sä olisit halunnut nähdä sen secret goodien, kyl mä ymmärrän.
sitä vähän utelias pitää olla. Paljastithan säkin tässä yks päivä tirkistelleesi naisten pikkareita, sullon mun luonto ;)
sitä vähän utelias pitää olla. Paljastithan säkin tässä yks päivä tirkistelleesi naisten pikkareita, sullon mun luonto ;)
koska mä olen herrasmies. Vitsi sä olet muuten taas ihastunut muhun, vaik sul oli se syrjähyppy siel metrossa.
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
koska mä olen herrasmies. Vitsi sä olet muuten taas ihastunut muhun, vaik sul oli se syrjähyppy siel metrossa.
koko ajanhan mä olen ollu ihan lovena suhun ;) Noi metrohemmot ny on tollasii, niitä tulee ja menee kolmen minuutin välein. Enkä mä hetkeekään ajatellu olla uskoton sulle. Mä oon kato sellanen yhen miehen nainen, vaikk toi Wittgensten onki aika hyvillä sijoilla kans.
koko ajanhan mä olen ollu ihan lovena suhun ;) Noi metrohemmot ny on tollasii, niitä tulee ja menee kolmen minuutin välein. Enkä mä hetkeekään ajatellu olla uskoton sulle. Mä oon kato sellanen yhen miehen nainen, vaikk toi Wittgensten onki aika hyvillä sijoilla kans.
tuolt toisesta keskustelusta. Sen nimi on Papeete. Se aikoo vaihtaa sen patalaput tulevaisuudessa silikoneihin. Nää on just näitä ratkaisuja, joita pitää pitää pitää mielessä. Vai oot sä eri mieltä?
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
tuolt toisesta keskustelusta. Sen nimi on Papeete. Se aikoo vaihtaa sen patalaput tulevaisuudessa silikoneihin. Nää on just näitä ratkaisuja, joita pitää pitää pitää mielessä. Vai oot sä eri mieltä?
tosi mustis...
Mä olen eri mieltä ku ei oo tota tarvetta uusiin patalappuihin. Eikä muihinkaa korjauksiin enää ku toi naamavärkki tost saatiin kuntoon.
Ai sua ei niinko haittaa jos sun muijalla on sellaset valtavat daisarit jotka vastustaa painovoimaa joka tilanteessa? Ei se haittaa mä voin sitt vaikk ostaa tuolta sittarista sellaset irtosilikoonit sun mieliks. Naikkonen_sanoo kirjoitti:
tosi mustis...
Mä olen eri mieltä ku ei oo tota tarvetta uusiin patalappuihin. Eikä muihinkaa korjauksiin enää ku toi naamavärkki tost saatiin kuntoon.
Ai sua ei niinko haittaa jos sun muijalla on sellaset valtavat daisarit jotka vastustaa painovoimaa joka tilanteessa? Ei se haittaa mä voin sitt vaikk ostaa tuolta sittarista sellaset irtosilikoonit sun mieliks.Meitsi ei puhunut painovoimia vastustavista jättiambersoneista, tai no mist mä tiiä minkälaiset papeeta aikoo hankkii. No joo, eihän boobsit oo kaikki kaikessa.
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
Meitsi ei puhunut painovoimia vastustavista jättiambersoneista, tai no mist mä tiiä minkälaiset papeeta aikoo hankkii. No joo, eihän boobsit oo kaikki kaikessa.
ett toi papana on niinku muutenki hyvä saalis etkä vaa oo senkaa sen tissien takia. se ois niinku tosi perinteistä miehistä ajattelua ottaa joku bimbo blondi sen kuppikoon takia.
tiesitkö muuten ett bimbo on italiaa ja tarkoittaa pikku poikaa, ja bimba on pikku tyttö. Naikkonen_sanoo kirjoitti:
ett toi papana on niinku muutenki hyvä saalis etkä vaa oo senkaa sen tissien takia. se ois niinku tosi perinteistä miehistä ajattelua ottaa joku bimbo blondi sen kuppikoon takia.
tiesitkö muuten ett bimbo on italiaa ja tarkoittaa pikku poikaa, ja bimba on pikku tyttö.Tää nyt on vähän hölmöö et mä oon jeesannu sua täs S24 skabassa. Sul on jo nyt näin monta vastausta tullut tähän ketjuun, MUN ANSIOSTA. Siis emmä haluu leijuu enkä mitään, mut kuiteski.
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
Tää nyt on vähän hölmöö et mä oon jeesannu sua täs S24 skabassa. Sul on jo nyt näin monta vastausta tullut tähän ketjuun, MUN ANSIOSTA. Siis emmä haluu leijuu enkä mitään, mut kuiteski.
nyt mä oon ihan myyty, sähän oot TÄY-DEL-LI-NEN. Wautsi wau, mennääx naimisiin, mullois ei ens lauantai mut sitä seuraava vapaa, käykö? Mä voisin varata ton Pyhän Laurin kirkon meille.
nyt mä oon ihan myyty, sähän oot TÄY-DEL-LI-NEN. Wautsi wau, mennääx naimisiin, mullois ei ens lauantai mut sitä seuraava vapaa, käykö? Mä voisin varata ton Pyhän Laurin kirkon meille.
vaan puheen tästä kilpailusta pois vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164