Mistä johtuu se, että nuorempana kun ryyppäsin( noin 16-18 vuotiaana, nyt olen kohta 24)ei tullut minkäänkaista krapulaa, olin kyllä kuullut puhuttavan siitä, mutta en tiennyt miltä se tuntuu. Pystyin juomaan sekaisin kaikkea mahdollista lähes sammumiseen asti ja aamulla oli loistava olo ja pystyi vaikka menemään suoraan röökille. Sitten tuossa 19 vuoden hujakoilla alkoi jo kankkusta tulemaan, mutta se ei ollut vielä kovin kova, siitä se on sitten pahentunut näihin päiviin asti ja nyt karpulat ovat jo todella hirveitä.
Osaatteko kertoa?
4
853
Vastaukset
- Alan mies.
Aivan tieteellisestä näkökulmastakin jo sinun iässäsi alkaa elimistön hidas rappeutuminen.
Entisillä juomistottumuksilla voit takuuvarmasti varautua siihen, että vuosien myötä krapulat aina vaan pahenevat, ja vaikutuksensa tuo sekin, että kestokyky/toleranssi kasvaa, jonka kautta myös tarvittavat viinamäärät lisääntyvät.- kooaa
mutta mikäs selittää sen, että joillakin ihmisillä tapahtuu juuri päinvastoin eli krapulat lievenevät iän karttuessa ja toleranssin kohotessa. Esim. veljelläni oli teininä oikein "tappokarpulat" mutta myöhemmällä iällä en ovat hävinneet. Ja monet väittävät, että kun juo tarpeeksi usein niin krapulaa ei enää tule, tosin tuohon en itse kyllä usko.
- rajoittaa dokaamista,
ennen kuin olet rappioalkoholisti ?
- huoledstunut
Minun täytyi elää 33 vuotiaaksi ennen kuin krapulat alkoi tökkiä...kymmenen päivän putki ei tuntunut missään, päässä vain vähän humisi pari päivää. No nyt voin otta alkoholia korkeintaan 2 päivää, sitten täytyy parin viikon paussi pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745