Miltä vitussa tuntuu, kun...

Pilluhuoltomies

Selittäkää nyt, arvon naiset, miltä vitussa oikein tuntuu, kun kyrpä työntyy sisään ja liikkeet alkaa? Olen käynyt panemassa yhtä rouvaa, ja hän väittää että hänen miehensä ei osaa nussia. Miten niin, eikö se ole sama kuka nussii ja kenen kyrpä tekee hyvää tai ei? Tämä rouva haluaa, että nojaan normaalissa asennossa suoriin käsiini, ja katselemme liikkeitä samalla kun rouva näplää sormellA klitoristaan. Mikä tässä on erilaista? Eikö oma mies voi vai ei halua tehdä niin?

56

41104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melasi

      ei tunnu missään jos " rouva " joutuu näplää ja katsoa liikkeitä että edes näkee teetkö mitään.

    • neitokainen

      Olen miettinytkin että miesten on varmasti hankala käsittää miltä se tuntuu.
      Eikä sitä osaa kuvailla. Tuntuu vaan kuinka joku työntyy sisään, ja kalu hieroo liikkeellään. Ja on niitä eroja. Parasta on kun terska osuu g-pisteeseen, eli etuseinämään.

      • M.Oulu

        sä tied'ät miltä tuntuu kun kulli sisään ja hitaasti syvällä pikkasen välillä palottaa takaspäin ja nussii sit kauan ja lujemmin välillä ja klitorista kullin päällä kun nai ja sit syvälle takas sisään tekee usiamman kerran niin kyllä spermat lentää ja orkku tulee molemmille mun musta käyrä kulli nai reunat myös ja on kestävä


      • *massa*
        M.Oulu kirjoitti:

        sä tied'ät miltä tuntuu kun kulli sisään ja hitaasti syvällä pikkasen välillä palottaa takaspäin ja nussii sit kauan ja lujemmin välillä ja klitorista kullin päällä kun nai ja sit syvälle takas sisään tekee usiamman kerran niin kyllä spermat lentää ja orkku tulee molemmille mun musta käyrä kulli nai reunat myös ja on kestävä

        Meillä suomalaisilla on tapana yrittää olla osumatta niihin reunoihin.


      • Anonyymi
        M.Oulu kirjoitti:

        sä tied'ät miltä tuntuu kun kulli sisään ja hitaasti syvällä pikkasen välillä palottaa takaspäin ja nussii sit kauan ja lujemmin välillä ja klitorista kullin päällä kun nai ja sit syvälle takas sisään tekee usiamman kerran niin kyllä spermat lentää ja orkku tulee molemmille mun musta käyrä kulli nai reunat myös ja on kestävä

        Takaapäin nussiessa voi välillä panna persereikään,moni nainen saa orkun kun vaihtaa välillä vitusta perseeseen ja runkkaa toista reikää kyrvän ollessa toisella puolella, nimim. kokemusta on . anhemmat naiset tykkää kun nai sekä että.


      • G pisteen stimulointi on parasta. Nainen lähtee ns. lentoon


    • Mariaxx

      kun kova kyrpä työntyy hitaasti kosteaan pilluun.
      Ja erojahan niissä on. Parhaimmalta tuntuu oman rakkaan kiimainen kulli, joka halua minua. Se härnää ja työntyy varovasti sisään, tunnustelee ja minun pilluni puristelee sitä hellästi.
      Se kaikki tuntuu lämpimänä, hyväilevänä sähköisenä virtana.Sitä haluaa kiihtyvällä vauhdilla lisää ja koko alapää syttyy tuleen. Lopussa koko vartalo on kuuma ja orgasmi pyyhkii lämpöisen hyökyaallon lailla jättäen jälkeensä raukean, tyydyttyneen olotilan johon on ihana nukahtaa yhdessä, sylikkäin. Ja se tuntuu vielä paljolta muulta, joille tunteille ei löydy oikeita sanoja....

      • onkuin

        Kismet, niin hyvää ettei sanotuksi saa?


      • Niin hyvältä maistuu...
        onkuin kirjoitti:

        Kismet, niin hyvää ettei sanotuksi saa?

        Ei löydy sanoja


      • Tahtoo tietää

        Uskon joka sanan mitä sanot Mariaxx mutta onko niin että naisilla kuitenkin on se henkinen puoli tärkeämpää? Eli kun on oma rakas tekemässä tätä niin on aivan sama millä lailla hän liikkuu kunhan liikkuu ja kyseessä tietysti on se oma kulta.
        Onko siis siinä perää ollenkaan että joku ns. panomies saa naisen kuin naisen taivaisiin omalla tekniikalaan välittämättä siitä onko henkistä yhteyttä naisen ja miehen välillä ollenkaan?


      • en mariaxx
        Tahtoo tietää kirjoitti:

        Uskon joka sanan mitä sanot Mariaxx mutta onko niin että naisilla kuitenkin on se henkinen puoli tärkeämpää? Eli kun on oma rakas tekemässä tätä niin on aivan sama millä lailla hän liikkuu kunhan liikkuu ja kyseessä tietysti on se oma kulta.
        Onko siis siinä perää ollenkaan että joku ns. panomies saa naisen kuin naisen taivaisiin omalla tekniikalaan välittämättä siitä onko henkistä yhteyttä naisen ja miehen välillä ollenkaan?

        "sielläkin".
        Tietty seksi on parasta rakkaan ihmisen kanssa, mutta ei se tunto henkisistä asioista synny vaan siitä, miten kosketetaan eli ei ole yksi ja sama miten liikkuu.
        Omasta mielestäni hyvään seksiin ei tarvita mitään syvällisempää henkistä yhteyttä.


      • Anonyymi

        Naisena voin sanoa että ainut asia mikä merkkaa on kundin koko. Paksu jorma tekee paineen jolla saa orkut nopeasti. Kerran olin naimisissa enkä koskaan saanut kun äijällä oli niin pieni ettei se antanut painetta.


    • OSAAT HOIDELLA

      Tämän naisen eritavalla,kuin hänen oma miehensä.
      Ei siinäsen kummempaa.
      Ainahan vieraissa on mukavaa käydä.............

    • mmmh

      nussia voi monella tavalla. Voi työntää hitaasti tai nopeasti, tasaisesti tai survaisten.Syvälle tai vähän sisään. Kulman vaihdos vaikuttaa tuntemukseen. Siis jos mies esim on päällä niin välillä hän voi istua polviensa päällä jolloin kulli osuu eri kohtaan kuin silloin kun hän makaa aivan päälläni. Molon koko vaikuttaa myös.
      Hyvä nussija osaa varioida.

      • näin...

        hyvä rakastaja osaa varioida. On niin monta tapaa harrastaa seksiä :-)

        Mutta vastaus kysymykseen: sitä ei voi sanoin kuvailla silloin, kun asialla on sen osaava mies. Se vaan on niin ihanaa.


      • hyvvää tekköö

        Liikaa selityksiä. Vähemmän puhetta, enemmän tekoja!


      • M.Oulu

        Hmnn... kyllä kullia pitää antaa monelle eri kantille ku työntää sisään ja myös sillai et naiset jalat yhdessä ja työntää sisään et terskanpää käy huulilla ja sit levitttää jalat ja nai terkanpäällä klitorista niin kyllä tuntuu


    • riku-58

      nykyisin vaimoni saa orkun vain ollessaan päälläni ja hieroessaan itseään mahaani vasten, ilman että kalu on ollenkaan sisällä.

      • vanha tekijätär

        Kun te "normaalit suomalaiset miehet" sen joskus tajuaisitte, ettei naisen orgasmiin tarvita penetraatiota ollenkaan!!!! Se kyllä kruunaa kaiken, mutta vain hyvin lämmitetty ja hienovaraisesti "kiusattu" pillu nauttii....


      • Mariaxx
        vanha tekijätär kirjoitti:

        Kun te "normaalit suomalaiset miehet" sen joskus tajuaisitte, ettei naisen orgasmiin tarvita penetraatiota ollenkaan!!!! Se kyllä kruunaa kaiken, mutta vain hyvin lämmitetty ja hienovaraisesti "kiusattu" pillu nauttii....

        malttaisivat todellakin lämmittää meitä naisia kunnolla niin hommasta tulisi todella nautittavaa kummallekin osapuolelle.
        Eikös miehenkin ole parempi naida turvonnutta, kiimaista ja kullia haluavaa pillua. Sillä sellainen siitä tulee oikean lämmittelyn ja härnäyksen tuloksena! Ei se suuri ja kova kulli vielä kunnon panomiestä tee....hyvään sexiin liittyy paljon muutakin ja edelleenkin se on parasta naiselle tunteiden kanssa, läheisen ja rakkaan ihmisen sylissä.
        Enpä kiellä pikapanoakaan joskus jossain sopivassa tilanteessa, kuka mitenkin....mutta kannattaa opetella muutamia pikku juttuja, jos naisestaan haluaa todella nauttia!


      • ...
        Mariaxx kirjoitti:

        malttaisivat todellakin lämmittää meitä naisia kunnolla niin hommasta tulisi todella nautittavaa kummallekin osapuolelle.
        Eikös miehenkin ole parempi naida turvonnutta, kiimaista ja kullia haluavaa pillua. Sillä sellainen siitä tulee oikean lämmittelyn ja härnäyksen tuloksena! Ei se suuri ja kova kulli vielä kunnon panomiestä tee....hyvään sexiin liittyy paljon muutakin ja edelleenkin se on parasta naiselle tunteiden kanssa, läheisen ja rakkaan ihmisen sylissä.
        Enpä kiellä pikapanoakaan joskus jossain sopivassa tilanteessa, kuka mitenkin....mutta kannattaa opetella muutamia pikku juttuja, jos naisestaan haluaa todella nauttia!

        juu... :o) Kyllähän me ymmärretään hyvän pillun päälle, joka on mukavan kutsuvasti turvonnut ja jossa kosteus kimaltelee kuin aamukaste... Ja ymmärretään myös että tuollainen nautinnollisen olotilan saavuttaminen vaatii pientä vaivaa ja ennenkaikkea kärsivällisyyttä.
        Mutta mutta - kun tuon kokonaisuuden hahmottaminen vie oikeesti muutaman vuoden, niin ei sitä ihanuutta vielä joka näppylänaama ymmärrä... ;o)


      • vanha tekijätär kirjoitti:

        Kun te "normaalit suomalaiset miehet" sen joskus tajuaisitte, ettei naisen orgasmiin tarvita penetraatiota ollenkaan!!!! Se kyllä kruunaa kaiken, mutta vain hyvin lämmitetty ja hienovaraisesti "kiusattu" pillu nauttii....

        kyllä monesti pelkkä pillun ulkoinen hieronta plus persereijän hieronta saa orkun tulemaan.


    • kerälisko

      ekkös kysyny rouvalta miltä tuntuu,kai sentää haluut tietää siltä kene reikää kairaat,ootko nää oikei lukenu oppaasta tätä juttua,et kuitekaa tiijä,ei kuule kysyvä eksy,kysypä seuraavan kerran rouvalta,ja mite ei äijä ossaa, akanha se täytyy ite opastaa miten ja kuinka akti tehhää

    • Ökkomökkö

      Tutkimusten mukaan 20%naisista saa yhdynnässä orgasmin, ilman klitoriksen hivelyä samaan aikaan. Ja luulen että osa heistäkin valehtelee. Naisen "penis" on klitoris...se pullistuu ja sykkii kun saa orgasmin.

      Itse olin monta vuotta ilman orgasmia yhdynnässä, koska kumppanini ei antanut hivellä itseäni samalla...onnekseni löysin uuden miehen.

      Ja itse asiaan, kyllä on tärkeää, kuinka mies vehjetään käyttää ja rakastelu on eri asia kun paneminen. Ja orgasmi tuntuu parhaalta, kun on lihaa sisällä =)

    • salaisuus paljastuu nyt

      naisen pillussa ei oikeasti tunnu kertakaikkisen miltään.
      Niin kuin ei tunnu suussakaan, kun sinne työntää jotakin.
      Se siitä.
      Jos nainen kiihottuisi siitä, että pilluun työnetään jotakin, hän voihkisi asettaessaan tamponia ja odottaisi innokkaana gynegologille pääsyä.

      Miksi naiset sitten kiihottuvat, siksi, kun he elävät tunteidensa kanssa kosketuksissa. Ja mielikuviensa.

      Jos sinä olet naapurin rouvan mielestä mies, joka ottaa itsevarmasti hänet, se mielikuva on (tuntuu) parempi kuin oma mies, joka kenties on haukkunut häntä vuosien mittaan jo niin paljon, että nainen tietää tasan tarkkaan olevansa epähaluttava hänen silmissään.

      Se on totta, että taitava rakastaja voi saada ihan kenet tahansa naisen ekstaasiin, sillä hän osaa näytellä naisiin uppoavaa casanovaa, katsoa kuin olisi rakastunut heihin, olla ylpeän vahva miehuudestaan ja röyhkeäkin, kaikki mielikuvat silloin tukee naisen fantasiaa ihanasta rakastelusta, jolloin se -kas vain- tuntuu naisen mielestä siltä.

      Samahan se on miehilläkin. Mielikuvat luo todellisuuden. Jos oma naisesi "vilauttaa" vakoaan saunassa istuessaan, kuten tuhat kertaa ennenkin, niin ei sytytä.
      Mutta annapa olla, kun sen tekee vieras nainen ja jossakin passintarkistusjonossa, huhhuh, tuntuisipa samankokoinen yhtä liukas vittu yhtäkkiä täysin toiselta, paljon paremmalta.

      Seksi on psykologiaa.

      Jos lääkäri tutkii penistä, se ei tunnu miltään. Jos housut kiristää, ei tunnu miltään. Mutta annahan olla kun sitten nainen ottaa kalun käteen ja puristaa ja juttelee, kuinka haluaisi työntää sen kurkkuunsa, niin johan alkaa tunto palata.

      • pomppasi

        tuohan kuulostaa siltä, niin kuin olisi sama mitä tekee ja miten, niin kaikki on vain siitä kiinni, millaisia mielikuvia sekstailijat pyörittävät omassa päässä???


    • Anonyymi

      Kyllä on suuria eroja miehissä ja kyrvissä..itsestäni tunne taivaallinen kun jäykkä kiihottunut kyrpä alkaa hitaasti liukua sisääni..jos molemmat ovat kunnolla kiihottuneita niin miehen kalu täyttää koko vitun..taas miehen naidessa joko hiljaa tai täysillä..kaikki kiinni miestä miten hän osaa lukea naisen kehon kieltä..vähän kuin hevosella ratsastus! Olen ollut miesten kaznssa jotka ottavat potensi napin ennen yhdyntää ja suurin ero on juuri kehon lukemisessa ja tunteesta..silti aina tuntuu hyvältä kun mies on sisällääni. N 55

      • <<....silti aina tuntuu hyvältä kun mies on sisällääni. N 55<<

        Rivien välistä on luettavissa, että olet suloinen tyttö, jolla on suloinen vittu. 🌹


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        <<....silti aina tuntuu hyvältä kun mies on sisällääni. N 55<<

        Rivien välistä on luettavissa, että olet suloinen tyttö, jolla on suloinen vittu. 🌹

        Kauniisti sanottu🤗 En itse voi kehua sinun pitäis nähdä😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanottu🤗 En itse voi kehua sinun pitäis nähdä😋

        Olen ollut havaitsevinani, niin tässäkin, että herttainen ilmaisusi kertoo suloisuudestasi, ja suloisuutesi ihanasta vitustasi. Ne kulkevat käsi kädessä. Kuvittelen mielessäni, kuinka työnnän kyrpäni ihananihanaan vittuusi. Hyvää kesää Sinulle! 🌹👀💗


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Olen ollut havaitsevinani, niin tässäkin, että herttainen ilmaisusi kertoo suloisuudestasi, ja suloisuutesi ihanasta vitustasi. Ne kulkevat käsi kädessä. Kuvittelen mielessäni, kuinka työnnän kyrpäni ihananihanaan vittuusi. Hyvää kesää Sinulle! 🌹👀💗

        Olet suloin kun kirjoitat😋 Samoin kuvittelen minäkin kun sinun halukas kyrpäsi liukuu ihanan hiljaa märkään pilluuni😗hyvää kesää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet suloin kun kirjoitat😋 Samoin kuvittelen minäkin kun sinun halukas kyrpäsi liukuu ihanan hiljaa märkään pilluuni😗hyvää kesää!

        Toit minulle ensi yöksi miellyttäviä unia.👍


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Toit minulle ensi yöksi miellyttäviä unia.👍

        Samoin sinä minulle😋 odotan että pääsen nukkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinä minulle😋 odotan että pääsen nukkuu.

        Oli miellyttävä ajatella, miten nautit, kun työnnän kyrpäni herttaiseen ja kauniiseen vittuusi. Olet kerta kaikkiaan ihana. 🌹👀


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Oli miellyttävä ajatella, miten nautit, kun työnnän kyrpäni herttaiseen ja kauniiseen vittuusi. Olet kerta kaikkiaan ihana. 🌹👀

        Olet erikoinen mies😋 kirjoitat ja sanot asiat kiihottavan rumasti mutta silti kauniist ! Fantasioin sinusta yöllä ja sanoistasi samalla sauvani oli sinun kyrpäsi vitussani AAH ja laukesin useamman kerran! Ps. Jos jatkat minun härnäämistäsi vielä pittkään joudut oikeesti rakastelee kanssani😗t.Aino


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet erikoinen mies😋 kirjoitat ja sanot asiat kiihottavan rumasti mutta silti kauniist ! Fantasioin sinusta yöllä ja sanoistasi samalla sauvani oli sinun kyrpäsi vitussani AAH ja laukesin useamman kerran! Ps. Jos jatkat minun härnäämistäsi vielä pittkään joudut oikeesti rakastelee kanssani😗t.Aino

        Aino, olipa ilo kuulla, että sait nautintoa, vieläpä useamman kerran.

        En pyri härnäämään, vaan ketomaan vain biologisen tiedon perusteella, että kauneinta ja kiihottavinta miehen silmissä on naisen herttainen luonne ja suloinen vittu. Ikään kuin kääntöpuolena herttainen nainen tahtoo näyttää suloisia elimiään miehelle ja tuottaa toiselle suurinta mahdollista nautintoa ja samalla nauttii itsekin. 🌹


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Aino, olipa ilo kuulla, että sait nautintoa, vieläpä useamman kerran.

        En pyri härnäämään, vaan ketomaan vain biologisen tiedon perusteella, että kauneinta ja kiihottavinta miehen silmissä on naisen herttainen luonne ja suloinen vittu. Ikään kuin kääntöpuolena herttainen nainen tahtoo näyttää suloisia elimiään miehelle ja tuottaa toiselle suurinta mahdollista nautintoa ja samalla nauttii itsekin. 🌹

        Sinä sen kerroit oikeilla sanoilla🤔 Todellakin itse toimin niin, pidän paikkani kunnossa ja näytän avoimesti miehelle kenen kanssa kulloinkin olen intiimissä suhteessa😋 haluan miehen nauttivan kunnolla ja samallla itse nautin täysillä. Ajatuksena aina että mies muistaa loppu ikänsä minut, ehkä jonkun mielestä itsekästä mutta minun tapani toimia näin😋 Olet ihanne mies malli muille miehille😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sen kerroit oikeilla sanoilla🤔 Todellakin itse toimin niin, pidän paikkani kunnossa ja näytän avoimesti miehelle kenen kanssa kulloinkin olen intiimissä suhteessa😋 haluan miehen nauttivan kunnolla ja samallla itse nautin täysillä. Ajatuksena aina että mies muistaa loppu ikänsä minut, ehkä jonkun mielestä itsekästä mutta minun tapani toimia näin😋 Olet ihanne mies malli muille miehille😗

        Mitä enemmän luen kirjoittamaasi, sitä varmemmaksi tulen, että olet herttainen tyttö, jolla on herttaiset ja kauniit sukupuolielimet.😊


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Mitä enemmän luen kirjoittamaasi, sitä varmemmaksi tulen, että olet herttainen tyttö, jolla on herttaiset ja kauniit sukupuolielimet.😊

        😗😗 Olet hassuin tapaus mitä tunnen


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗😗 Olet hassuin tapaus mitä tunnen

        Ehkä olen hassu, mutta minusta on surkeata, kun jotkut miehet, joita ajavat takaa samat seksuaaliset fantasiat kuin minuakin, yrittävät halventaa suloisia tyttöjä näillä palstoilla. He vain osoittavat, etteivät ole saaneet seksuaalista hyvää.

        Heidän mukaansa sievät tytöt ovatkin löysäpilluisia kurppaantuneita lahnoja. Kun jotakin ei saavuta, haukkuu sen, jottei näkyisi, kuinka keljuttaa. "Happamiahan ne olisivatkin", sanoi kettu, joka ei yltänyt pihlajanmarjoihin. 🙄


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Ehkä olen hassu, mutta minusta on surkeata, kun jotkut miehet, joita ajavat takaa samat seksuaaliset fantasiat kuin minuakin, yrittävät halventaa suloisia tyttöjä näillä palstoilla. He vain osoittavat, etteivät ole saaneet seksuaalista hyvää.

        Heidän mukaansa sievät tytöt ovatkin löysäpilluisia kurppaantuneita lahnoja. Kun jotakin ei saavuta, haukkuu sen, jottei näkyisi, kuinka keljuttaa. "Happamiahan ne olisivatkin", sanoi kettu, joka ei yltänyt pihlajanmarjoihin. 🙄

        Ihmettelen kyllä itsekkin, ensin kaivataan naisia keskustelemaan sitten haukutaan ja sanotaan olet mies🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä itsekkin, ensin kaivataan naisia keskustelemaan sitten haukutaan ja sanotaan olet mies🤔

        Keskenkasvuiset ovat erityisen taipuvia salaliittoteorioihin. Luulevat paljastavansa feikkejä, joita muut eivät ole huomanneet.


      • Aino! 🧡

        Palstoilla käydään loppumatonta sukupuolien välistä sotaa. Vastapuolen moittiminen tuottaa biologista etua evoluutiossa. Pyrkimys on alentamalla toista ylentää itseään. Lopulta on kyse omien geenien, tai omien geenien kanssa identtisten geenien, runsastumisesta populaatiossa.

        Koko populaation, tässä ihmiskunnan, kannalta geenien jakauma on vakiintunut sopivaksi vallitsevaan ekolokeroon, mutta koska geenien periminen on osin satunnaista, joku voi saada ylimääräisen annoksen taisteluhalua aiheuttavia geenimuunnelmia. Tällaista ihmistä kaihertaa joku asia aina.

        Silti halu harrastaa seksiä ja pariutumista tuottaa evoluutiossa parhaan tuloksen saada populaatioon maksimimäärän omia geenejä. Naisella ja miehellä on sekä yhteinen että oma geneettinen etu kyseessä.

        Koska nainen voi saada vain vähän lapsia, geenien jättämistä ihmiskuntaan edistää eniten pariutuminen laatumiehen kanssa, miehellä taas pariutuminen mahdollisimman monen naisen kanssa, sillä mies voi jättää geeninsä valtavalle määrälle jälkeläisiään. Siksi naisella ja miehellä on eri strategia parinvalinnassa.

        On siis biologisista syistä naisen ja miehen välillä loputon taistelu, joka tuottaa jatkuvaa epämiellyttävää oloa. Sen syy ei siis ole värinkäsitys, joka puhumalla selviää, niin kuin ns. perheneuvonnassa yritetään väittää, vaan ETURISTIRIITA, jota ei voi poistaa.

        Onnellisempaa on, jos on sattunut saamaan geenikoktailin, joka vähentää taisteluhalua ja pyrkii toimimaan toisen tarpeen mukaan. Vain harvalle tällainen onni on sattunut, vielä harvemmin molemmille parittelukumppaneille, ihan tilastomatemaattisista syistä.

        Kaikkein onnellisimpia ovat ne, joiden geenimuunnelmat ajavat heitä nauttimaan toisistaan. Miehenä en pysty sanomaan, millainen mies eniten miellyttää naista, mutta samasta syystä pystyn sanomaan, millainen nainen eniten miellyttää miestä: herttainen, miehen visuaalisenkin tarpeen tyydyttävä tyttö, joka sievästi näyttää ja avaa lumoavaa vittuaan. Suutelen suloisia sukupuolielimiäsi. 🙄


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Aino! 🧡

        Palstoilla käydään loppumatonta sukupuolien välistä sotaa. Vastapuolen moittiminen tuottaa biologista etua evoluutiossa. Pyrkimys on alentamalla toista ylentää itseään. Lopulta on kyse omien geenien, tai omien geenien kanssa identtisten geenien, runsastumisesta populaatiossa.

        Koko populaation, tässä ihmiskunnan, kannalta geenien jakauma on vakiintunut sopivaksi vallitsevaan ekolokeroon, mutta koska geenien periminen on osin satunnaista, joku voi saada ylimääräisen annoksen taisteluhalua aiheuttavia geenimuunnelmia. Tällaista ihmistä kaihertaa joku asia aina.

        Silti halu harrastaa seksiä ja pariutumista tuottaa evoluutiossa parhaan tuloksen saada populaatioon maksimimäärän omia geenejä. Naisella ja miehellä on sekä yhteinen että oma geneettinen etu kyseessä.

        Koska nainen voi saada vain vähän lapsia, geenien jättämistä ihmiskuntaan edistää eniten pariutuminen laatumiehen kanssa, miehellä taas pariutuminen mahdollisimman monen naisen kanssa, sillä mies voi jättää geeninsä valtavalle määrälle jälkeläisiään. Siksi naisella ja miehellä on eri strategia parinvalinnassa.

        On siis biologisista syistä naisen ja miehen välillä loputon taistelu, joka tuottaa jatkuvaa epämiellyttävää oloa. Sen syy ei siis ole värinkäsitys, joka puhumalla selviää, niin kuin ns. perheneuvonnassa yritetään väittää, vaan ETURISTIRIITA, jota ei voi poistaa.

        Onnellisempaa on, jos on sattunut saamaan geenikoktailin, joka vähentää taisteluhalua ja pyrkii toimimaan toisen tarpeen mukaan. Vain harvalle tällainen onni on sattunut, vielä harvemmin molemmille parittelukumppaneille, ihan tilastomatemaattisista syistä.

        Kaikkein onnellisimpia ovat ne, joiden geenimuunnelmat ajavat heitä nauttimaan toisistaan. Miehenä en pysty sanomaan, millainen mies eniten miellyttää naista, mutta samasta syystä pystyn sanomaan, millainen nainen eniten miellyttää miestä: herttainen, miehen visuaalisenkin tarpeen tyydyttävä tyttö, joka sievästi näyttää ja avaa lumoavaa vittuaan. Suutelen suloisia sukupuolielimiäsi. 🙄

        Olet tutkinut asioita! Itseäni miehessä kiihottaa aitous,silmät sekä aito kiima😋 toisin kuin moni luulee kroppa ei tartte olla reenattu. Naisena juuri näytän aidosti miehelle vittuni annan myös täysin miehen käyttöön🤗 ihana suutee levitän jalkani aivan auki..AAH olen aivan märkä😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tutkinut asioita! Itseäni miehessä kiihottaa aitous,silmät sekä aito kiima😋 toisin kuin moni luulee kroppa ei tartte olla reenattu. Naisena juuri näytän aidosti miehelle vittuni annan myös täysin miehen käyttöön🤗 ihana suutee levitän jalkani aivan auki..AAH olen aivan märkä😗

        Olet ymmärtänyt. Suurinta ystävyyttä toista kohtaan voi osoittaa antautumalla kokonaan toisen käyttöön. Vanhan perinteen mukaan puhutaan vieläkin joskus vain naisen antautumisesta. mutta naista arvostava mies tekee ihan samoin.

        Kun pari kiihottuu seksin hurmiossa, toisen kiihotus kasvattaa toisen kiihotusta. Kun mieskin huomaa, että tyttö nauttii vitun suutelusta, miehen tekee mieli suudella entistä kiihkeämmin.👀🌹

        PS. Itse tunnen suurta nautintoa, kun tyttö on jalat auki edessäni, tyyny alaselän alla, niin että pääsen hyväilemään kielelläni hänen ihanaa persereikäänsä, kuin suloista ruusunnuppua, ja katselemaan aivan läheltä hänen herttaista vittuaan, aukeavaa ruusunkukkaa. Suutelen hänen sukupuolielimiään ja näen hänen kasvoistaan, kuinka hän nauttii.


    • Satunnaisissa suhteissa on sekä naisten että miesten mielestä suuri puute, että täytyy olla kumi välissä. Juuri yhdynnässä tuntuu siltä, että mikään ei saa olla meidän välissämme.

      Siksi vaimoni ja minun kaunein haave on, että olisimme jo nuoruudessamme löytäneet toisen parin, sukulaissielut, joiden kanssa olisimme voineet laajentaa ystävyytemme myös heteroseksiin toisen puolison kanssa. Ei olisi pelkoa taudeista eikä ei-toivotusta raskaudesta.

      Ajatus, että työnnän kyrpäni naisen todella paljaaseen ja kosteaan vittuun, tuntuu aivan satumaiselta. Eiköhän naisenkin tuntemukset ole mahdottomia kuvata. 🌹

    • Anonyymi

      Se hetki kun jäykkä kalu ponnahtaa silmieni eteen ensimmäistä kertaa..

      Se hetki kun kyrpää sovitellaan ja hiljalleen työntämään sisään..

      Ja se hetki kun riittävän pitkä kalu painuu pohjaan asti ja purkaantuu sykäyksin sisääni..

    • Anonyymi

      Alkuperäiseen, niin kiitos, mutta minulla on vagina, eikä vittu. Olen 40-vuotias nainen, pienikokoinen ja pieni vaginasta. Ymmärrän, että hyvä seksi ei tarvitse erityisempiä tunteita, joten en puhu lainkaan siitä, että miltä työntyminen tuntuu parisuhteessa ollessa ja miltä sinkkuna ollessa. Työntyminen vain yksinkertaisesti tuntuu taivaalliselta. Hieman silkkinen, painostava tunne. On kokemusta ympärysmitaltaan eri kokoisista peniksistä ja kyllä vaan sanon kiertelemättä, että paksummat ovat antaneet varmimmin orgasmin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se vieraan kalu on aina se taika sauva.
      Vieras tyydyttää itsensä , oma mies hyssyttelee.

    • Anonyymi

      Vaimoni sanoo ettö se tuntuu niin hyvältä. Aloitan varovasti keskikokoisella kalulla
      17, 5 paksuus terskan kohdalta ei ole kuin n. 12. Sitten kova kulli sisään ja vaimo kääntyy päälleni.
      Nussitaan ja herkin kohta löytyy paremmin. Sitten jyystöä reilut varttitunti ja käännös lähetryssaarnaaja asentoon ja loppuhuipennus ja ihanan lämmintä ja liukasta spermaa pohjaan saakka.
      Vaimo sanoo että hyvin koko ja aika riittää.
      Hän hyvä seksissä. On saanut ainakin kolmea eri mulkkua kun on leski, joten kokemusta on. Se kiihottaa minuakin, kun haluan antaa paremapaa seksiä kuin muilta miehiltä

    • Anonyymi

      Iso, kova ja paksu kyrpä kirnuaa märkää litisevää vittua.

    • Anonyymi

      Kova sen pitää olla.Muuten ei tule mitään. Pystyyn mars !

    • Anonyymi

      Pääasiassa usko pois,ei varmasti tunnu miltään

    • Anonyymi

      Mitä isompi kyrpä sitä paremmalle tuntuu. Pitää olla pitkä ja paksu.

    • Anonyymi

      Tuntuu valtavalta paineelta ja levitykseltä. Ensin on tosi tiukkaa ja vasta hetken päästä paikat alkaa mukautua miehen elimeen eli aloitettava aika rauhassa. Loppua kohti pimppi tuntuu siltä, että se kiristyy peniksen ympärille sopivasti ja alkaa oikein sykkien ja puristavasti imemään penistä sisäänsä. Mulla ainakin pimppi puristaa miestä voimakkaasti ja näkee, että miehen on ihan pakko tulla.

    Ketjusta on poistettu 115 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe