Sweep

patrick_

Onko kellään kokemusta sweepin ajopuvusta esim siitä mikä on nyt tarjouksessa!

16

3534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatua

      Aivan tosi paskoja, ei kannata sotkeutua! Eivät toimi huonostikaan. Tehty halvalla ja ei istu suomalaiselle vartalolle! Maahantuojalla ei taida olla vara mainostaa muuta kuin täällä, kun aina tasaisin välein kyselee, että tietääkö kukaan ja onko kokemuksia?? Säälittävää!

      • ???

        Olisko sulla antaa jotain vähän pätevämpiä perusteluita noille tiedoille? Mä olen myös katsellut samaa mainosta ja kuulisin mielelläni lisää ko. puvusta.


      • ??? kirjoitti:

        Olisko sulla antaa jotain vähän pätevämpiä perusteluita noille tiedoille? Mä olen myös katsellut samaa mainosta ja kuulisin mielelläni lisää ko. puvusta.

        just esim Sweepiä koskevista toistuvista kyselyistä vaan pitää niitä ilmaisena mainostamisena. Siitä johtuu varmasti toi kuitti "P**** laatua".
        Tällä palstalla on ollut aika usein juttua Sweep- asuista ja yleensä positiivista palautetta on tullut, joten vilkaisepas vanhoja keskusteluita ja yritä onkia sieltä tosikertomukset.
        Tuosta mainostamisesta olen hiukan eri mieltä. Jos itse olisin jonkun tuotteen myyjä, en varmastikaan yrittäisi sitä tuoda esille täällä, koska palaute on usein aivan asiatonta - huonoa mainosta.


    • Sweepin puku

      onkaan tarjouksessa? Ostin viime kesänä yhden Sweepin puvun: nahkaa ja kangasta. Oli erittäin miellyttävä kuumassa kesässä. Sadetta puku ei pidä, mutta sitä varten on sadepuku, jonka voi vetäistä päälle.
      Kylmempiä ilmoja varten mulla on sitten Halvarsson ja Sinisalo, ja alle mahtuu vaatetta. Ei yhtä jokasään pukua ole olemassakaan vaan aina pitää pukeutua tilanteen mukaan.

      • patrick_

        Eli olen ajatellut ostaa sweep breeze 2 mikä on nyt tarjouksessa 289e. Enkä todellakaan ole mikään V*tun
        mainostaja vaan alotteleva motoristi eikä ole kalliiseen pukuun varaa!


      • yrittänyt
        patrick_ kirjoitti:

        Eli olen ajatellut ostaa sweep breeze 2 mikä on nyt tarjouksessa 289e. Enkä todellakaan ole mikään V*tun
        mainostaja vaan alotteleva motoristi eikä ole kalliiseen pukuun varaa!

        väittänyt sua mainostajaksi. Asiaan mennäkseni, puku koetaan kovin henkilökohtaisena asiana. Ostin Swwepin ihan heräteostona viime kesänä. Ei ollut silloin tarjouksessa, mutta enpä ole katunut hankintaa. Taisin ajella noin 5000 km se puku päällä.


      • lukea
        yrittänyt kirjoitti:

        väittänyt sua mainostajaksi. Asiaan mennäkseni, puku koetaan kovin henkilökohtaisena asiana. Ostin Swwepin ihan heräteostona viime kesänä. Ei ollut silloin tarjouksessa, mutta enpä ole katunut hankintaa. Taisin ajella noin 5000 km se puku päällä.

        Tätä keskustelua nyt sillä minäkin olen tosissani vaimoni kanssa vaihtamassa nahkaa nykyaikaisempiin varusteisiin. Itse kylläkin olen myyjä myynyt, markkinoinut ja vaihtanut tuotteita aivan erilaisella alalla, jossa asiakkaani ovat vertailleet ja ollaan vertailtu eri tuotteita ASIAKKAALLENI sopivaksi. Ymmärrän hyvin että joka on ensimmäistä kertaa "pappia kyydissä" haluaa tietoa ja jo mahdollisesti tekemälleen päätökselleen uskon vahvistusta, kuten minäkin.


      • Maastokuvio...
        patrick_ kirjoitti:

        Eli olen ajatellut ostaa sweep breeze 2 mikä on nyt tarjouksessa 289e. Enkä todellakaan ole mikään V*tun
        mainostaja vaan alotteleva motoristi eikä ole kalliiseen pukuun varaa!

        ...housut myynnissä näköjään huuto.netissä.


    • LÖYTYY MONTA MERKKIÄ

      SAMAAN HINTAAN LÖYTYY MONTA MUUTA OIKEITA RAAKA-AINEITA KÄYTTÄVIÄ JA LÄNNESSÄ TEHTYJÄ VANHOJA TUOTEMERKKEJÄ: MP-ASU, RUKKA, YOKO, HANX , SINISALO JNE. ÄLÄ SORRU TURHAAN NÄIDEN SIVUJEN MAINONTAAN. PARILLA SADALLA SAAT MONTA ERI MERKKISTÄ ASUA. KOKEILE JA TESTAA ITSE PAIKALLISELLA KAUPPIAALLASI.

      • Jos SWEEP, MP-ASU, RUKKA, YOKO, HANX , SINISALO JNE on nyt sitten laitettu mainostuksen vuoksi syrjään??
        Koeta kestää, jos olet mp-varustekauppias. Saahan noita käyttökokemuksia jostakin kysellä ja pakostihan siinä tulee tuotemerkit esille.
        On täällä suosittuja tuotemerkkikohtaisia keskustelupalstojakin, pitäiskö mp-varusteillakin olla omat merkkipalstansa, joilla voisi retostella niin hyvässä kuin pahassa??


      • LÄNNEN MALLIIN

        Vai parilla sadalla saa noita merkkejä, ja mistähän niitä voisi saada, laitetaan mulle 10 pukua heti, niin myyn kavereille tupla hinnalla!
        Ja mitä tulee lännessä tehtyihin niin eipä tainnut noissakaan merkeissä olla yhtään lännessä huonosti ja kalliilla ommeltua olla!
        Rukka ottanee pukunsa puolivalmisteena kiinasta Portugaliin, jossa ne kootaan kehnoin tuloksin ja muutkin merkit tulee Vietnamista (MP asu), Yoko Koreasta ja Pakistanista jne.!


    • Sweepin käyttäjältä

      Pari kautta tullut ajettua Sweepin Shadow-puku päällä. Pitää vettä (on kokeiltu kunnon rankkasateissa) ja ilmastointi toimii hyvin. Nykyisin tuota Shadowta vastaa Sabre-malli. Itse ostin oman pukuni Eurobikerin tarjouksesta ja koko puvun hinnaksi tuli alle 300€. Eli ei paha jos vertaa "merkkipukujen" hintoihin.

      Kaikki tekstiilit on kesällä kuumia, mutta omassa takissa olevat "ilmastointiräppänät" auttavat kummasti. Uskallan kyllä suositella Sweepin tekstiiliasuja...halpoja ja hyviä. Breeze-mallien kangas on omasta mielestäni tuntuneet hieman heppoisilta (ainakin vanhassa mallissa) ja itse ostaisin tuon Sabren, jossa on jo astetta parempaa kangasta käytetty. Eurobikerillä saa kyllä hinnasta tingattua jos tuntuu liian kalliilta.

      Sweepin kalvollisia hanskoja en sen sijaan suosittele. 2:t Trinityt olleet ja molemmista hajosi saumat...takuu toimi jokakerta ja sain loppujen lopuksi vaihdettua Trinityt toiseen malliin, tosin niissäkin alkaa kohtuu lyhyen käytön jäljiltä sauma aukeamaan. Vettä kyllä pitivät ja pitävät edelleen.

      • ostanko vai en

        Pitää tilata itse edustusliikkeesen maksaa lähetyskulut ja jos ei käy pitää maksaa jos liike lähettää sen takaisin?
        Kuka ostaa pukua jota ei pääse sovittamaan. Vastaus on että mitat on kyllä annettu puvusta. pitää olla räätäli ammatiltaan että voi mittojen mukaan puvun ostaa eikä se käy välttämättä vielä sittenkään.
        Köyhä on maahantuoja jos näin joutuu tomimaan.Eli puvut eivät mene kaupaksi.Ja kukaan jälleenmyyjä ei niitä ota kun tietää että hyllyyn jäävät.


      • bandu 09
        ostanko vai en kirjoitti:

        Pitää tilata itse edustusliikkeesen maksaa lähetyskulut ja jos ei käy pitää maksaa jos liike lähettää sen takaisin?
        Kuka ostaa pukua jota ei pääse sovittamaan. Vastaus on että mitat on kyllä annettu puvusta. pitää olla räätäli ammatiltaan että voi mittojen mukaan puvun ostaa eikä se käy välttämättä vielä sittenkään.
        Köyhä on maahantuoja jos näin joutuu tomimaan.Eli puvut eivät mene kaupaksi.Ja kukaan jälleenmyyjä ei niitä ota kun tietää että hyllyyn jäävät.

        Jos tarkoitat sweepin maahantuojaa niin heiltä löytyy jälleenmyyjiä ympäri suomea! Katso eurobikerin sivuilta kaikki jälleenmyyjät ja käy kokeilemassa varusteita sitten voit ostaa varusteet nettikaupasta niin et saat oikean kokoiset suoraan!


    • kkkkkkkkkkk kkk

      Minulla on tuo Sweepin Breexe II ja hyvin toiminut, tosin kolmenkympin helteillä vähän lämmin, mutta niin ovat kaikki muutkin vastaavat.

      Jotkut vannovat Gore Texin perään, mutta viime kesänä testasimme ajamalla 100 km kaatosateessa. Kaverilla Rukan Gore ja minulla Sweep. Toimivat aivan samalla tavalla, eli kumpikaan ei kastunut, mutta pikkuhiljaa samalla tahdilla oli kosteus tullut läpi.

      • sademiesh

        Paitsi että tuo Sweep pitää kosteuden myös sisäpuolella koska ei hengitä niin hyvin kuin aito Goretex. Vettähän pitää sadepukukin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe