Ensiodottajana tulee mietittyä, mikä kuuluu konseptiin ja mikä ei. Nyt parina viime päivänä olen kokenut toistuvia supistuksia, jotka eivät olleetkaan oletukseni mukaisia eli kivuttomia. Välillä menee tunteja ilman suppareita, mutta joskus tulee tunnin sisään 3-4, jotka ovat riittävän voimakkaita herättämään minut unesta. Supistukset kipuilevat pahimmin alaselässä, mutta myös aivan alavatsassa. Varsin menkkamainen polte ja kramppi päällä.
Mietin vain kuinka normaalia tämä mhtaa olla? Pitäisikö tilanne ehkä tarkistaa? Ongelmana raskaudenajan diabetes ja viime päivinä kova stressi tunnepuolella, muuten täysin normaalisti edennyt, ongelmaton raskaus.
Supistukset kivuliaita rv.27
Devil1981
2
1380
Vastaukset
- ihanteellinen..
tilanne. Sinuna soittaisin saman tien äitipolille ja kertoisit ongelmistasi. Tarvinnet kunnon sairasloman vähäksi aikaa ja paljon lepoa ja runsaasti nestettä! Jos on ennenaikaisuuden vaara noilla viikoilla, voit ehkä saada myös supistuksia estävää lääkitystä. Soita heti!
- äitiyspolille
Ei kuulu todella noin kipeät supistukset kuvioihin noilla viikoilla. Itellä oli sama homma ja olivat saaneet paikat pehmenemään aukeamaan, joten nyt olen sitten ihan lepolomalla.
Eli mene saman tien äitiyspolille näyttäytymään, saat tosiaan varmaankin lääkitystä ja lepoilua hoidoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126