Punakorvan hinta

konnamamma

Elikä paljonko noin maksaa punakorvakilpikonna eläinkaupassa ja kasvattajalla?
Olen kiitollinen vastaajille.

10

967

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siru

      moni antaa ihan ilmaiseksi pois, mutta tarttee olla tarkka että saa terveen. itse myin 10 eurolla viimeksi konnan pois.

    • don....

      Valkata kolmesta mieleisesi. Kaksi pirteää yttöä ja veijaripoika ilmaikseksi, kunhan sinulla on konnallesi tarvittavat välineet.

      [email protected]

    • ei..

      taida eläinkaupoissa enää punakorvia olla myynissä, koska niitä on jo liikaa. Meille on pelastettu useita konnia joita ihmiset ovat jättäneet heitteille. Vaikuttaisi että punakorvat ovat tällähetkellä suomen huonoimminkohdeltu lemmikki:(

      • siru

        tosi on että osalla on huonosti hoidettuja konnia, kaikki ei vaivaudu hankkimaan tarpeeksi tietoa hoidosta. näin kyllä vasta jonkin eläinkaupan ilmoituksessa konnia 5 euroa kpl.


      • -MEA-
        siru kirjoitti:

        tosi on että osalla on huonosti hoidettuja konnia, kaikki ei vaivaudu hankkimaan tarpeeksi tietoa hoidosta. näin kyllä vasta jonkin eläinkaupan ilmoituksessa konnia 5 euroa kpl.

        Tietääkä kukaan mistä voisi saada halvalla jonkin maakilpikonnan..?..Olisin kiitollinen vastauksesta. Jos jollain on myytävänä jokin maakilpikonna ottakaa yhteyttä.

        Puh. 050-3033720
        Säh. [email protected]

        Ps. Minulta saisi hyvän kodin.. :)


    • sanoi..

      ilmaiseksikin saa:) itse sain 2poika konnaa. toisella oli kilvessä lommoja mutta nykyään voivat ihan hyvin kun niitä hoiti oikein:)

      ja antoi tarvittavia lisäravinteita jne.. ja tuoretta ruokaa ja liikuntaa niin terveenä ovat olleet:D niin ja btw omat altaat:)

      • eläinkaupasta..

        itse maksoin 20e punakorva vauvasta, se oli noin 5cm pitkä =)


    • ria17

      minun mielestä ne maksaa 200e tai 400e

    • kiinnostunut

      Otetaan/ostetaan nimelliskorvauksella.

      0-10v punakorvakilpikonnia asumus saa tulla mukana/hankin tarvittaessa nopeasti tilan. nuorempana meillä on ollut kilppareita, mutta äiti antoi ne pois, koska sanoin, että en enää leiki konstan kanssa, koska se puri mua. :(, nyt halu saada ihka omat punakorvat:)

      yhteydet: [email protected]

    • konnallekoti

      Meilläkin punakorva etsisi kotia,jossa sille olisi enemmän aikaa.Ikää vajaa 20v,poika,ei kovin iso.Rescue tapaus.Mukaan saa kaiken konnalle kuuluvan.Rahaa emme halua,vain hyvän kodin.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe