Taitaa kyllä Hetfieldillä olla yksi maailman rytmitajuisimmista kitaristeistä kun pystyy laulamaan ja soittamaan samaan aikaan tolla tavalla. Itelläni menee sormet muutenki ihan tarpeeks solmuun ku tota yrittää soittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=K-vhbbkHW28&mode=related&search=
Pakko kyllä myöntää
5
733
Vastaukset
- MÈTÀLLICÀ
Kyllä uskaltaisin väittää että Hetfieldin James on maailman paras komppikitaristi!
- airix2
näin on : jamesia on sanottu useaan kertaan maailman parhaaksi komppikitaristiksi
- Demon's Eye
Malcolm...
- TheRiffiman92
Demon's Eye kirjoitti:
Malcolm...
Mä pidän Malcolmia ja Hetfieldiä parhaimpina komppaajina maailmassa mutta Hetfieldillä on kyllä parempi rytmitaju kuin Malcolmilla. Hetfield laulaa kaikkien biisien kaikki sanat mutta Malcolm laulaa vain kertosäkeen taustalla.
- kalvotaiteilija
TheRiffiman92 kirjoitti:
Mä pidän Malcolmia ja Hetfieldiä parhaimpina komppaajina maailmassa mutta Hetfieldillä on kyllä parempi rytmitaju kuin Malcolmilla. Hetfield laulaa kaikkien biisien kaikki sanat mutta Malcolm laulaa vain kertosäkeen taustalla.
"Mä pidän Malcolmia ja Hetfieldiä parhaimpina komppaajina maailmassa mutta Hetfieldillä on kyllä parempi rytmitaju kuin Malcolmilla" HAHAA ! Toi oli hauskasti sanottu ! Opetteleha poju soittaa itse tarkkaa ja kopiomatonta komppikitarointia ennenkuin vertaa rytmikunkku-Malia johonkin nu-metallica Hetfieldiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042