kaduttaa vähäsen ilkeily

...........

Olen kirjoitellut Antista joskus tänne ilkeyksiä. Nyt aloin miettiä, että eihän minustakaan olisi hauska lukea, jos joku kirjoittaisi tuollaisia asioita itsestäni.

Vaikka en Antin musiikista pidäkään, niin toivotan hänelle silti hyvää jatkoa. Antti on varmasti aivan mukava ihminen. Hyvää jatkoa hänelle elämään.

9

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittamat

      ilkeydet.

      • koskaan.... vihaan

        Antti-faneja ylikaiken. Paskasakkia, idiootteja.


    • Jaretc.....

      Antti on ihana, ja taiteelinen lahjakuus. Ja luulen, että kestää arvostelua ja kritiikiä aika hyvin. Kyllä julkisuus tarvitsee kielteistä arvostelua. Silloin ei ainakaan pääse kehumaan sillä, että on tehnyt loistavan artisti uran. Kritiikki kertoo usein mahdolisuuksista, jossa voi onnistua vain tekemällä asioita paremmin. Ja kun kuulee kritiikiä, tajuaa ettei tämä homma ole selaista, jossa vois vaan paukutella henkseleitään siitä vois seurata se että homma voi alkaa niin sanostusti nousta hatuun. Ja se ei menestyvälle artistille tiedä kovinkaan hyvää. Minä aikanani opin Pääkösen veljeksistä sen, ettei se julkisuuden päähän nousu saa aikaan kovinkaan paljoa. Se voi joskus jopa olla haitaksi. Ruvetaan olemaan liijan ylpeitä itsestään. Ja jonakin päivänä koko homma jämähtää paikaleen. Jos rupee ajatelamaan sen niin, ettei enää pystykään tekemään mitään uutta. Toisaalata näen Kuitenkin Antilla olevan hyvät mahdollisuudet pysyä urallaan hyvinkin pitkään. Jos hänellä on mahdolisuudet tarjota kuulioilleen uuuta. Fanit ovat faneja. Ja niitä pitää olla. Ja mun mielestäni julkisten tulee kestää fainien kriitistä arvosteluakin. Sillä sitäkin julkisuus vain on. Ja sitäkin on pakko kestää. Maailma olisi liijan helppo paikka jos kritiikkiä ei olisi.
      Nykyaika luo kritiikillekkin omat julkisuus rakenteensa. Se on vain pakko hyväksyä. Kun nykypäivänä on erilaisia media välineitä kuin ennen. Netissä julkinen arvostelu on niin vaivatonta ja helppoa, mutta toisin oli ennen kun ei ollut näitä netti palstoja. Julkikset kohtaavat suoraan konkreetisesti faniensa arvostelun ja mielipiteet. Ja joskus se arvostelu voi olla hyvinkin julman kriitistäkin.
      Se kaunis maailma jossa fanit olivat vain keikoilla ihailemassa ja kuuntelemassa artistiaan on kaukana, siitä missä se nyt on kun on nämä fani palstat. Totuus kuitenkin näistäkin palstoista on vain se, että artistit vain harvoin kerkeävät tutustua siihen sisältöön kokonaisuudessaan. Jota täälläkin tarjotaan. Musiikki taiteiliana eläminen on hyvin kiireistä ja strssaavaa hommaa. Kun vielä pitää tehdä uutta musiikiakin levyttää sitä ja tehdä tekstejä.

      T: Jaretc

      • kiva lukea

        kiitos sinulle siitä!


      • Jartsun
        kiva lukea kirjoitti:

        kiitos sinulle siitä!

        testiä. Harmi, ettei hän tällä kertaa kirjoittanut rakkausrunoa.


      • Toivotaan että
        Jartsun kirjoitti:

        testiä. Harmi, ettei hän tällä kertaa kirjoittanut rakkausrunoa.

        hän rustaa vielä runonkin.


      • Antista.

      • Jaretc....
        Antista. kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000452&posting=22000000022923797

        Miksi et muuten itse kirjoita runoja Antista? Antti varmaan pitäisi niistä. Enemmän kuin provoistasi.

        Se että ne kaksi runoa syntyivät jyuuri siinä niitä kirjoitaessa. Katsokaas kun minä satun olemaan tavallinen ihminen. Ihminen ihmisen muodossa ja elämässä. Omistaen tietynlaisen taiteelisuuden, runollisen selaisen. Muu maailma ympärilläni saa toisenlaisen arvoin, kun kohtaa oman sisimpänsä sielukuuden ja sydämmen arvon sille kuuluvassa oikeassa valossa. Oikeastaan me olemme kaikki omalla tavallame taiteilioita. Elämän taiteilioita joilla on oma julinen kuvansa.

        NIIN...

        Varjoja me vain olemme.
        Elämän varjoja.
        Ikuisuuden valtameressä.
        Omaa kuva kanname hautaame.
        Kuvaa jonkä säröt ovat kokemuksia.

        Varjoja elämän savussa.
        Jonne sukellamme odottaen ja etsien.
        Etsien totuutta.
        Sitä jonka sydämmeme kahlitsisi.
        Jolle sydän määräisi arvon.

        Olemme välillä niin pieniä.
        Ettei suuri maailma erota meitä.
        Me näemme sen,
        mutta emme kykene näkemään sen laajuuta.
        Kylin selvästi ja ymärrettävästi.

        Yksi elämä on ihmisen arvo.
        Määräämätön on sen arvo.
        Sen arvon joikainen itse määrätköön.
        Mutta jokainen tietäköön.
        Ihminen on arvokas silläkin.
        Minne hänen ymmärryksensä ei yllä.

        Terveisin: Jaretc


      • osaa runoja rustailla
        Jaretc.... kirjoitti:

        Se että ne kaksi runoa syntyivät jyuuri siinä niitä kirjoitaessa. Katsokaas kun minä satun olemaan tavallinen ihminen. Ihminen ihmisen muodossa ja elämässä. Omistaen tietynlaisen taiteelisuuden, runollisen selaisen. Muu maailma ympärilläni saa toisenlaisen arvoin, kun kohtaa oman sisimpänsä sielukuuden ja sydämmen arvon sille kuuluvassa oikeassa valossa. Oikeastaan me olemme kaikki omalla tavallame taiteilioita. Elämän taiteilioita joilla on oma julinen kuvansa.

        NIIN...

        Varjoja me vain olemme.
        Elämän varjoja.
        Ikuisuuden valtameressä.
        Omaa kuva kanname hautaame.
        Kuvaa jonkä säröt ovat kokemuksia.

        Varjoja elämän savussa.
        Jonne sukellamme odottaen ja etsien.
        Etsien totuutta.
        Sitä jonka sydämmeme kahlitsisi.
        Jolle sydän määräisi arvon.

        Olemme välillä niin pieniä.
        Ettei suuri maailma erota meitä.
        Me näemme sen,
        mutta emme kykene näkemään sen laajuuta.
        Kylin selvästi ja ymärrettävästi.

        Yksi elämä on ihmisen arvo.
        Määräämätön on sen arvo.
        Sen arvon joikainen itse määrätköön.
        Mutta jokainen tietäköön.
        Ihminen on arvokas silläkin.
        Minne hänen ymmärryksensä ei yllä.

        Terveisin: Jaretc

        jätän sen puuhan muille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe