VIEL KERRAN SANON TÄN

läski mikä läski, muttei tyhmä

Sen nyt sanon tämän keran ja toivottavasti mnee teitin kalloon.

OLEN LIHAVA ASUN MANSESSA. JA TEIRÄN ETTÄ OLEN LIHAVA. SIKSI OLEN ALKANUT LENKKEILEEN JA KÄYMÄÄN UIMAHALLISSA KOSKA HALUAN PÄÄSTÄ KILOISTA EROON.

JUU MÄ SYÖN NUTRILETTIN TUOTTEITA SIINÄ 2-3 TUOTETTA PÄIVÄSSÄ.

JA SOKERITTOMIA MEHUJA JUON, NO TIETYSTI VETTÄKIN JA TEE, KAHVIAKIN MENEE. SALAATTEJA JA HEDELMIÄ UNOHTAMATTA.

ETTÄ NYT SAA RIITTÄÄ MUN MOLLAAMINEN TÄÄLLÄ JA MIELUMMIN MUITENKIN IHMISTEN.

JOKAINEN LIHAVA TIETÄÄ VARMASTI OLEVANSA LIHAVA JA TIETÄÄ MITEN SEN YLIPAINON SAA POIS. MUTTA SE EI LÄHE HETKESSÄ. EIKÖ TÄÄ MEE JO VITTU TEILLE PERILLE.

MÄ KOHTA SUUTUN !!!

13

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka ja fiksu

tyhmäkin. Katsos, tällä palstalla tuo kirjoitustaito olisi ihan hyvä olla hallussa. Kysypäs joltakin viisaammalta, missä siinä näppäimistöllä on "caps lock" ja kuinka sitä käytetään.

• sitä

ihminen huutaa, jos huudattaa.NIIIIIIIIII !!!!!!!

• laihdutukseen!

Tiedän itsekin, ettei se ole helppoa. Iloisella mielellä ja kärsivällisyydellä varmasti onnistut!

• motiivia siihen

tarvitaan.Samoin kuin alkoholistilla,tai tupakoijalla.Täytyy tehdä voimakas päätös,ja pysyä päätöksensä takana.Onnea kaikille painonpudotukseen

• sulle..

Plösö!

Jäikö peruskoulu kesken vai mistä moinen kirjoitusasu tekstissäsi? Valitettavasti todennat teoriani aivosolujen rasvoittumisen rappiottavasta vaikutuksesta älyllisiin toimintoihin.

Sehän on tosi vaikuttavaa, että ihan noin vihainen olet. Voin kuvitella, kuinka posket hyllyvät ja leuka tutisee suuttumuksesta. Purapa nyt tuo energia vaikkapa lenkkipolulle.

Sormiliikunta kun ei juurikaan laihduta varsinkin kun samalla mussutat aamupäivän välipalaa eli croissantia ja suklaapatukkaa....

• ölli

Tässäpä meillä mielestään viisas veijari! Kyllä tuntuu olevan sana hallussa mutta lukemisen ymmärtämisen kanssa on niin ja näin. Aloittaja kertoi laihduttavansa ja että liikkuu ja syön Nutriletia. Mielikuvitus lisää jokaiselle ylipainoiselle "hyllyvät posket" ja vielä tutisevan leuankin. Tämä alkaa olla jo vanha vitsi kun sitä on toistettu useampi kuukausi tällä palstalla. Purapa sinä rassukka oma energiasi johonkin hyödyllisempään. Hanki vaikka elämä!

• laihrutan jo

Mutta tuo sun veikkaus että en muka lenkkeilis ja vahinko mutta enpä syö mitään suklaata niinkuin väitit.

Sun arviointis sattui meneen aivan pehvaan.

En nyt ole tili velvollinen tekemisistäni mutta ihan vaan sivulauseessa" painoni on viikossa lähtenyt 4 kg ja uimassakin olin.

Ei muuten hukkunut kukaan.

• Maitotuote

Ookko sä nähny kyseisen ihmisen... Luulen että et ole eli ensinäkään et voi sanoa häntä plösöksi.

"Jäikö peruskoulu kesken vai mistä moinen kirjoitusasu tekstissäsi? Valitettavasti todennat teoriani aivosolujen rasvoittumisen rappiottavasta vaikutuksesta älyllisiin toimintoihin."
        Jäikös ittelläs sivistys koulu väliin?

Niin, helppohan sitä on täällä vittuilla... Nyt mäkin alan sitten analysoimaan sua...Kivaa vai mitä?

Purat pahaa oloasi muihin ihmisiin...Netissä...
        Tukehtuisit jos nettiä ei olisi keksitty!
        Taidat olla sellainen hiljainen hissukka TODELLISESSA elämässä... Leikit kovista täällä... Hienoa, Sitten kun sovellat tämän oikeaan elämään niin hyvin menee

• sadasdads
        Maitotuote kirjoitti:

Ookko sä nähny kyseisen ihmisen... Luulen että et ole eli ensinäkään et voi sanoa häntä plösöksi.

"Jäikö peruskoulu kesken vai mistä moinen kirjoitusasu tekstissäsi? Valitettavasti todennat teoriani aivosolujen rasvoittumisen rappiottavasta vaikutuksesta älyllisiin toimintoihin."

Niin, helppohan sitä on täällä vittuilla... Nyt mäkin alan sitten analysoimaan sua...Kivaa vai mitä?

Taidat olla sellainen hiljainen hissukka TODELLISESSA elämässä... Leikit kovista täällä... Hienoa, Sitten kun sovellat tämän oikeaan elämään niin hyvin menee

surkeaa spekulointia, sinä se hiljanen hissukka tässä taidat olla.. enkä oo se joka kirjotti ton viestin

• läski mutta laihdutus menossa
        sadasdads kirjoitti:

surkeaa spekulointia, sinä se hiljanen hissukka tässä taidat olla.. enkä oo se joka kirjotti ton viestin

Minä en tuota äsköistä kirjoittanut, olen se joka kirjoitti alun ja sanon vaan että täällä jokaisella taitaa olla jotain onkelmia, mulla on yli paino joka on nyt alkanut lähtee pois koska syön 2-3- ateria korviketta tuota nutrilettiä.
        jos joku ei tierä mitä on nutrill niin ota asiasta selvää.

Täällä aina pitää jokaista mollata ja haukkua.

• odotan tapaamistamme
        Maitotuote kirjoitti:

"Ookko sä nähny kyseisen ihmisen?"

En ole! Ookkona Oulusta, sinä kirjallinen ihmelapsi?

"Jäikös ittelläs sivistys koulu väliin?"

En valitettavasti tiedä mitä sinä, Älyn ja Sivistyksen kruunamaton kuningatar, tarkoitat "sivistys koululla". Mikäli tällainen koulu jostain päin maailmaa löytyy, on se varmastikin jäänyt minulta kokematta.

Mikäli puolestaan tarkoitat suomalaista, yleissivistävää lukiota ja/tai yliopisto-opintoja, niin nämä on suoritettu kyllä erinomaisin arvosanoin.

"Että olisi ihanaa nähdä sut kylällä... Sulla tuskin olisi pokkaa sulla sanoo mitään...-.- "

Asun Helsingissä, joten "kylällä" minua on erittäin epätodennäköistä nähdä. Mutta jos arvelet, että se olisi ihanaa, niin suhtaudun ehdotukseesi kyllä suopeasti.

Voit meilata minulle ja tulla katsomaan tänne pääkaupunkiin "surkeuttani" ja epävarmuuttani puhua.

[email protected]

Yleensä en kyllä pidä keskenkasvuisista maalaisista, mutta yritän olla ennakkoluuloton tapaamisemme suhteen.

• Maitotuote
        odotan tapaamistamme kirjoitti:

"Ookko sä nähny kyseisen ihmisen?"

En ole! Ookkona Oulusta, sinä kirjallinen ihmelapsi?

"Jäikös ittelläs sivistys koulu väliin?"

En valitettavasti tiedä mitä sinä, Älyn ja Sivistyksen kruunamaton kuningatar, tarkoitat "sivistys koululla". Mikäli tällainen koulu jostain päin maailmaa löytyy, on se varmastikin jäänyt minulta kokematta.

Mikäli puolestaan tarkoitat suomalaista, yleissivistävää lukiota ja/tai yliopisto-opintoja, niin nämä on suoritettu kyllä erinomaisin arvosanoin.

"Että olisi ihanaa nähdä sut kylällä... Sulla tuskin olisi pokkaa sulla sanoo mitään...-.- "

Asun Helsingissä, joten "kylällä" minua on erittäin epätodennäköistä nähdä. Mutta jos arvelet, että se olisi ihanaa, niin suhtaudun ehdotukseesi kyllä suopeasti.

Voit meilata minulle ja tulla katsomaan tänne pääkaupunkiin "surkeuttani" ja epävarmuuttani puhua.

[email protected]

Yleensä en kyllä pidä keskenkasvuisista maalaisista, mutta yritän olla ennakkoluuloton tapaamisemme suhteen.

Sanalla "kylällä" Tarkotin että tuolla pihalla!

Maaltahan mä joo oon... Tampere on tosi maalla-.-
        Joo siis ihan niittyy löytyy ja heinämiehiä tuolla-.-

Luulekko olevas viisaskin?
        -Tottakai sä oot, niin ihana että huhhuh

• dfsdfsdfs

oikeasti, ketään ei kiinnosta hyvät sulle mut oikeesti.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe