mikä sopii

veskari-75

heissan,
kertoisiko joku,mikä merkki sopii vesimies naisen kanssa yhteen?

11

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!

      Siinä meillä taas superälykäs vesimies joka ei osaa itse etsiä vastausta horoskooppisivuilta joita netti on pullollaan.

    • Vaihko

      Veskarille sopii parhaiten vaaat ja kaksoset. Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Vaakojen kanssa synkkaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla, suosittelen :)

      • Marielle82

        toiset vesimiehet :) Niiden kans synkkaa hyvin.


    • may07

      Omasta kokemuksesta voin sanoa että mulla ei ainakaan synkannut kaksosen kanssa. Vaaka-ihmisiä on mulla kavereina monia ja niiden kanssa synkkaa. Tosin vaaka on niin "monimutkainen" että en varmaan haluaisi sellaisen kanssa seurustella. Jousimies on kanssa hyvä vaihtoehto, jos haluaa menevän seurustelu kumppanin. Neitsyen kanssa seurustelevana voin sanoa että suhde voi toimia jos neitsyyden pikkutarkkuus ja itsekeskeisyys ei haittaa. Välillä kyllä grr...
      Olen tavannut elämäni aikana yhden vesimies miehen, joka oli kyllä niin samalla aaltopituudella, mutta menevänä ei malttanut rauhoittua paikalleen. Oinas ainakin liian itsepäinen mun makuun. Rapu liian rauhallinen. Kala-ihmiset on kyllä ihania! Tosin ne ei oikeen ymmärrä aina tätä vesimies naisen elämää.
      Niin tässä tuli nyt tämmöistä omakohtaista kokemusta, sillä sillähän sen selville saa mikä sopii. Onnea etsintään.
      ps. Kauriita en kelpuuta ystäviksi enkä seurustelukumppaniksi, mä en tajuu niiden itsekeskeisyyttä. Tai sitten kohdalle on vaan sattunu liikaa mulkku-ihmisiä.

      • jFRUSCIANTE

        Saman kuvan olen minäkin saanut. Tunnen erään kaurisnaisen jolle tärkeintä on oma perse eikä muita kunnioiteta ollenkaan. Tiedä jos näitä esiintyy kauriin merkin alla jotenkin erityisesti, mutta tämä henkilö edustaa minulle ikävän ihmisen prototyyppiä. Kavereitä tällä tyypillä on näennäisesti ihan mukavasti, mutta heitäkin hän kohtelee törkeästi. Hyöty irti vaan, sehän se kavereiden idea oli eikö?


    • vesimies nainen

      Oinaat, leijonat, neitsyet ja jousimiehet. Siinä on hyviä vaihtoehtoja!:)

    • <<<vesimies

      Musta tuntuu...että jousimies on se OIKEA

    • ok ....

      oikea osoite...edellinen vastaus

    • uu la laa

      on parhain vaikkakin lievästi pissapäinen :) koukuttaa taitavasti.. sängyssä toimii ja samoin yhteinen huumorintaju... jos kummallakin sitoutuvat nousevat merkit, myös tulevaisuus voi olla yhteinen. Minulla aviomiehenä siis jousimies.

      Ihania ovat myös kalat ja neitsyet. Nämä ovat sitoutuvia ja osaavat söpöillä. Oma nouseva merkkini on neitsyt joten en ahdistu sitoutumishalusta (kuhan se ei ole mustasukkaisuutta) vaan päin vastoin se sopii minulle. :)

    • elkeenyvviittikö

      Aijai, saan päänsärkyä... Jaa että vesimiehelle sopii myös leijona? Auuuh nyt mentiin semmosella rysäyksellä jorpakkoon että aivohalvaus vähintään.
      Sen verran oon vesimiehistä juttuja kuullu ja itekin kerran kokenu vesimiesmiehen raa´an luonteen - etten kokeile enää koskaan never ever ikinä. Ainakaan missään suhteessa! Jestas että siinä osaakin olla kaks erilaista immeistä, erilaisempia ei löydä, kertistekaikkiaan. Kummatkin omalla tavallaan sekä liian älykkäitä että liian tyhmiä, kuulostaa varmana hyvältä mutta toteutuu äärimmäisen huonona. Näähän on vastamerkkejä, siis leo ja aqua mutta siinä se juju piileekin - VASTAmerkkejä, eli ei sovi mun kaavan mukaan.
      Kavereiks ehkä sopii jolteestilailla jollakin tasolla mutta hankalia kaveruuskeskusteluja tullaan siinäkin sitten käymään. Mulla on yks vesimies"ystävä" joka on kyllä välillä ihan jees ja mukava mut välillä niin grrrrrrrhhvihastuttava ettei tosikaan. Joskus tekis vaan mieli mäjästä sitä sillä saakelin vesisaavilla niin että posahtaa kun se osaa olla niin tampio. Vaan me leijonat eletään sitten tälläviisiin näin, ettei ihan kenen tahansa kanssa tullakaan toimeen, mutteipä vesimies tuu toimeen kenenkään kanssa! Mokomat ihmishirviöt.
      Terkkuja vaan vesimieskamullekin, vink vink.

    • Kate83

      Se taitaa olla tuo Oinas=)..Kokemuksista paras ja on ollut sellainen tunne kauan aikaa, jotta Oinasmies on se oikea=).. Vaikkakin luonne on kovempi ja periksi antamaton kuin itsellä=).. Ja tottahan itsellänikin on varsinainen Vesimiehen luonne.. Ja erona kuiteskin jotta olen hyvin romanttinen ja tuon tunteeni hyvin esille=) ja luonteemme sopivat ja liimautuvat hyvin yhteen ja kommunikointi sujuu paremmin kuin hyvin ja yhteinen sävel ollaan löydetty=)..Olen Vesimies Nainen=)..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe