ei tainut mertsu olla rehellinen

totuus valkenee

Kysa julkaisi ehdokkaiden vaalibudjetit. Luulin perussuomalaiseen arvomaailmaan kuuluvan rehellisyyden. Ehdokas merivirta ei ole ihan rehellisellä ja avoimella linjalla liikenteessä, mikäli on ilmoittanut vaalibudjetikseen 2000 euroa. Mies on ilmoitellut pitkin vuotta ankkurissa ja jakelusuoran kautta taisi luukusta esitekin tulla jo alkuvuodesta. Tätä ei saa 2000 egellä aikaan.

Mertsu rehellisyys maan perii...

31

2612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinkin

Saa!

• soini & halme

Mies, siis Merivirta on kehuskellut torilla laittaneensa lähes 30 000 neliväri A4:sta jakoon jakelusuoran kautta. Jakelukustannukset vähintään 3-4 snt/kpl eli 900-1200 euroa. Tuon kokoluokan painos hinnaltaan lienee jossain 800 euron luokissa. Sen lisäksi toistakymmentä pientä ja muutama vähän isompi mainos ankkurissa. Niihinkin on uponnut mertsun rahoja muutaman satasen verran. Karhulalaisessa on ollut mainokset koko vuoden. eli kyllä 2000 egee on mennyt aikoja sitten rikki.

Eli jos hän todella on liikkeellä 2000 egen budjetilla niin eipä paljon enää pitäisi mainoksia näkyä. Ja todellisuudessa vauhti vain kasvaa mitä lähemmäksi vaalit tulevat.

• Juho Eerola

Olipa eilisessä lehdessä tosiaan hurjia lukuja noista ehdokkaiden vaalirahoituksista. Se että Kokoomukselta ja Kepun ökyisänniltä löytyy useita kymmeniä tuhansia euroja ehdokkaittensa vaalibudjettiin, ei sinänsä ole mikään ihme. Joutuvat vain samalla hieman outoon valoon ne ainaiset puheet siitä, että mihinkä milloinkin ei muka rahat riitä, jukulauta.
      Jyri Häkämies (kok.) käyttää muutamassa kuukaudessa eduskuntapaikkansa uusimiseen 50 000 euroa. Tämän päivän Kymen Sanomissa hän on huolissaan Merimuseoon tulevien näyttelyiden rahoituksesta. Jos asia olisi oikeasti Häkämiehelle tärkeä, hän kyselisi sponsoreiltaan tuota 50 000 euroa Suomen kaikkien aikojen hienoimman merinäyttelyn kokoamista varten.
      Pentti Tiusanen edustaa "todellista työväenpuolue" Vasemmistoliittoa. Kovasti on Pentti rukkasia heiluttanut, kun on saanut kokoon 35 000 euroa. Tiusanen oli kuulemani mukaan ollut puhumassa Karhuvuoressa Länsi-Kotkan peruspalveluiden säilyttämisen puolesta ja se onkin tärkeä asia. Pentti Tiusasen vaalirahoitus 35 000 euroa riittäisi hyvin esimerkiksi yhden terveydenhoitajan palkkaamiseen vuodeksi Länsi-Kotkan neuvolaan.
      Minä olen Perussuomalaisen puolueen kansanedustajaehdokas. Julkaisen nyt tässä tähän astisen vaalibudjettini:
      Nettisivut: 35 euroa (kaveri teki, www.peruseerola.com)
      Lentolehtiset: 400 kpl. yhteensä 48,50 euroa (nuorten atk-paja)
      Rahoitusta olen saanut yksityishenkilöltä nimeltä Asko Kervinen yhteensä 20 euroa 07 senttiä. Muun olen kustantanut palkastani.
      Tervetuloa kaikki ihmiset 24.1 Konserttitalon Duetto-kahvilaan klo. 18.00. Minä, puoluetoverini van Wonterghem ja kaksi Vihreää väittelemme silloin maamme maahanmuuttopolitiikan suuntaviivoista. Tilaisuus on maksuton.
      5.2 on sitten puoluejohtajamme, kansanedustaja Timo Soini kiertämässä Kymenlaaksoa. Kotkassa siinä klo. 13-15 välillä. Tarkka aika selviää myöhemmin, mutta Pasaatissa ollaan.

• ketkä

Vihreät on siinä? Kiitos

• ketkä kirjoitti:

Vihreät on siinä? Kiitos

Sami Virtanen ja Galina Punkinen

• J.O.

"Jos asia olisi oikeasti Häkämiehelle tärkeä, hän kyselisi sponsoreiltaan tuota 50 000 euroa Suomen kaikkien aikojen hienoimman merinäyttelyn kokoamista varten.

Pentti Tiusasen vaalirahoitus 35 000 euroa riittäisi hyvin esimerkiksi yhden terveydenhoitajan palkkaamiseen vuodeksi Länsi-Kotkan neuvolaan."

Eikös noihin rahat pitäisi löytyä kaupungilta. Eihän kenenkään ehdokkaan kannata maksaa kunnan ja valtion kuluja omasta henkilökohtaisesta vaalikassasta.

Vai laittaisitko itse sen 20.07e vaikka Länsi-Kotkan neuvolaan? Terveyden hoitajan 1.5h palkka kuitenkin?

• Jees Mies..
        J.O. kirjoitti:

"Jos asia olisi oikeasti Häkämiehelle tärkeä, hän kyselisi sponsoreiltaan tuota 50 000 euroa Suomen kaikkien aikojen hienoimman merinäyttelyn kokoamista varten.

Pentti Tiusasen vaalirahoitus 35 000 euroa riittäisi hyvin esimerkiksi yhden terveydenhoitajan palkkaamiseen vuodeksi Länsi-Kotkan neuvolaan."

Eikös noihin rahat pitäisi löytyä kaupungilta. Eihän kenenkään ehdokkaan kannata maksaa kunnan ja valtion kuluja omasta henkilökohtaisesta vaalikassasta.

Vai laittaisitko itse sen 20.07e vaikka Länsi-Kotkan neuvolaan? Terveyden hoitajan 1.5h palkka kuitenkin?

"Eikös noihin rahat pitäisi löytyä kaupungilta. Eihän kenenkään ehdokkaan kannata maksaa kunnan ja valtion kuluja omasta henkilökohtaisesta vaalikassasta."

Juuri näin.
        Mutta pitäähän tämän populisti "Etno" Eerolan päästä jeesustelemaan ja puuttumaan asioihin joista tuntee katkeruutta.
        MONEY TALKS BULSHIT WALKS....

• Jees Mies.. kirjoitti:

"Eikös noihin rahat pitäisi löytyä kaupungilta. Eihän kenenkään ehdokkaan kannata maksaa kunnan ja valtion kuluja omasta henkilökohtaisesta vaalikassasta."

Juuri näin.
        Mutta pitäähän tämän populisti "Etno" Eerolan päästä jeesustelemaan ja puuttumaan asioihin joista tuntee katkeruutta.
        MONEY TALKS BULSHIT WALKS....

Itse harkitsin sponsoriraha haalimista, mutta luovuin ajatuksesta, haluan olla riippumaton enkä
        haluaa ajaa kenenkään vaalikampanjani rahoittava tahon.

www.koti.mbnet.fi/fredi

• Mitä jeesustelua
        wonterghem kirjoitti:

Itse harkitsin sponsoriraha haalimista, mutta luovuin ajatuksesta, haluan olla riippumaton enkä
        haluaa ajaa kenenkään vaalikampanjani rahoittava tahon.

www.koti.mbnet.fi/fredi

Juuri perussuomalaista sontaa. Älkää itkekö jos ei ole rahaa niin ole mainostamatta äläkä itke täällä.
        Kyllähän sinäkin otat arahaa vastaan kun vaan saisit, mutta kun kukaan ei usko pesun politiikkaan niin kukaan ei sponsoroi.

• Yksinäinen yrittäjä
        Mitä jeesustelua kirjoitti:

Juuri perussuomalaista sontaa. Älkää itkekö jos ei ole rahaa niin ole mainostamatta äläkä itke täällä.
        Kyllähän sinäkin otat arahaa vastaan kun vaan saisit, mutta kun kukaan ei usko pesun politiikkaan niin kukaan ei sponsoroi.

Juho Eerola on kerännyt vaalien alla sponsorirahaa. Ei tosin itselleen, vaan kymi darkwinter-festivaalia varten. Niiden tuotto menee Koksin lastenosaston tuki ry:lle. Minä laitoin sinne rahaa, vaikka koksin lastenosastonkin toiminta pitäisi kuulua jollekin muulle, kuin yksityiselle yrittäjälle, tai Juho Eerolalle.

• JOS kerran
        Yksinäinen yrittäjä kirjoitti:

Juho Eerola on kerännyt vaalien alla sponsorirahaa. Ei tosin itselleen, vaan kymi darkwinter-festivaalia varten. Niiden tuotto menee Koksin lastenosaston tuki ry:lle. Minä laitoin sinne rahaa, vaikka koksin lastenosastonkin toiminta pitäisi kuulua jollekin muulle, kuin yksityiselle yrittäjälle, tai Juho Eerolalle.

On mukana keräämässä niin onpas iso juttu. Vaalit teettää kaikenlaista.

• onko
        Yksinäinen yrittäjä kirjoitti:

"Etno"Eerola muka yksin keräämässä tuota rahaa lastenosastolle?
        Eiköhän "etno" ole näitä siipeilijöitä vaalien alla...Darkwinter-järjestäjiin kuuluu isojoukko muitakin kuin tämä yksi populisti.

• Juho Eerola
        onko kirjoitti:

Eiköhän "etno" ole näitä siipeilijöitä vaalien alla...Darkwinter-järjestäjiin kuuluu isojoukko muitakin kuin tämä yksi populisti.

Kiitos mielenkiintoisesta lempinimestä.
        Olen nyt mukana kaksien festivaalien järjestämisessä. Tämä darkwinter-tapahtuma on jatkoa vuodesta 2005 lähtien järjestämillemme kymi-darkriver rokkijuhlille (www.kymidarkriver.com). Siitä festarista isoin kiitos kuuluu veljelleni Laurille, jota parhaani mukaan tuen. Keräämme tosiaan rahaa koksin lastenosaston tuki ry:lle, eikä asialla ole mitään tekemistä vaalikampanjani kanssa. Itseasiassa olen pyytänyt muutamaa kaveriani keräämään ikään kuin minun puolestani, ettei vaan mitenkään näyttäisi siltä, että teen tässä nyt rokkijuhlien varjolla jotain vitun vaalityötä. Darkwinteriä on järjestämässä iso joukko hevidiggareita, jollainen olen itsekin, mutta eduskuntavaalit, tai Perussuomalainen puolue eivät siihen liity mitenkään.
        Olen myös Kaakon kulttuurimyllyn hallituksen jäsen. Kulttuurimylly järjestää ensi kesänä Kymijoen Lohisoiton yhteydessä etnomusiikin festivaalit. Itse en festareille pääse, koska olen Kotkan Laulumiesten riveissä keikkamatkalla Italiassa samaan aikaan. Tämäkään tapahtuma ei liity mitenkään eduskuntavaaleihin. Jos erityisesti haluaisin kalastella kaikkien stereotyyppi-perussuomalaisten ääniä, niin päin vastoin pysyttelisin todella kaukana kaikesta ns. etnojutusta.
        Minä nyt vain yksinkertaisesti tykkään monen moisesta musiikista ja kulttuuritarjonnasta yleensäkin ja olen aina ollut mukana järjestämässä tämän kaltaisia tapahtumia. Jos joku niiden kautta minuun tutustuu myös poliittisena toimijana, niin hyvä, mutta varsinaisen vaalityön tekeminen jonkun koksin lastenosaston tuki ry:n hyväksi olisi ihan vitun halpaa ja noloa.

• Näin ei
        onko kirjoitti:

kaveria ole näkynyt missään ennen kuin nyt kun vaalit lähestyy. Tosi uskottavaa

• Juho Eerolaa
        Näin ei kirjoitti:

Ja tulen antamaan ääneni hänelle.

• Pitkään tuntenut
        Juho Eerolaa kirjoitti:

Ja tulen antamaan ääneni hänelle.

Juho on näkynyt ja kuulunut monessakin paikassa jo monta vuotta, mutta nyt vaalien alla tietysti media on entistä kiinnostuneempi. Minäkin tulen Juhoa äänestämään.

• Älähtää
        Pitkään tuntenut kirjoitti:

Juho on näkynyt ja kuulunut monessakin paikassa jo monta vuotta, mutta nyt vaalien alla tietysti media on entistä kiinnostuneempi. Minäkin tulen Juhoa äänestämään.

Kun totuus kolahtaa....ennen täysin pimennossa, nyt...joka tuutista,ja vittuakin vielä viljellään,niin hevyä niin hevyä...no jokainen kerää äänensä tavallaan.
        Tiusanenkin näyttää kohta pyhimykseltä;)

• Juho Eerola
        Älähtää kirjoitti:

Kun totuus kolahtaa....ennen täysin pimennossa, nyt...joka tuutista,ja vittuakin vielä viljellään,niin hevyä niin hevyä...no jokainen kerää äänensä tavallaan.

Mikä totuus nyt on kolahtanut ja minne? Oliko tuossa kirjoituksessani jotain sellaista minkä voit oikeasti kiistää vai mikä?
        En ole koskaan pyrkinyt olemaan mikään julkisuuden henkilö. Näille sivuille ja monille muillekin sivuille olen kuitenkin kirjoittanut jo useiden vuosien ajan. Aiemmin kuitenkin lähinnä nimimerkeillä. Lehdissä on kuvani tai nimeni ollut myös milloin minkäkin jutun tähden. Näiden vaalien takia en kuitenkaan ole aloittanut mitään uutta touhua tai harrastetta, mitä en olisi jo tehnyt aiemmin. Sen kuitenkin myönnän, että vaalien kannalta on todella hyvä näkyä julkisuudessa. Nyt kun sinäkin minulle vittuilet (taas viljelin v-sanaa), niin huomioi, että taas yhä useampi henkilö noteeraa nimeni ja ehkä kiinnostuu ajatuksistani, joita nettisivuillani www.peruseerola.com julkaisen.
        Otetaan sen verran takaisin, että aiemmin en lehtiin kirjoitellut. Nyt kirjoittelen yleisönosastoon, mutta kummallinen olisi sellainen ehdokas, joka ei omia mielipiteitään muiden tiedoksi haluaisi. Niistä mielipiteistäni en ole saanut kuin positiivista palautetta. Ainoa negatiivinen on tämmöistä, vailla perusteita olevaa vittuilua (taas) populismista tms. epäkypsää kateutta.

• Kova kannattaja
        Älähtää kirjoitti:

Ei taida olla mitään nokan koputtamista kenelläkään noihin herra Eerolan yleisönosastokirjoituksiin..

• J.O.
        Näin ei kirjoitti:

Kyllä Juho on pyörinyt musiikki kuvioissa jo useita vuosia.. Eli ei varmaa vaaleilla ole mitään tekemistä asian kanssa. Ensimmäinen Darks River Festival oli muistaakseni 2004 elokuussa. Ei tainnut Juho edes tietää että olisi vuonna 2007 ehdokkaana.

• Kerrotko meille
        Pitkään tuntenut kirjoitti:

muillekin että missähän on näkynyt.

• Ei "Etnolle"
        Juho Eerola kirjoitti:

Mikä totuus nyt on kolahtanut ja minne? Oliko tuossa kirjoituksessani jotain sellaista minkä voit oikeasti kiistää vai mikä?
        En ole koskaan pyrkinyt olemaan mikään julkisuuden henkilö. Näille sivuille ja monille muillekin sivuille olen kuitenkin kirjoittanut jo useiden vuosien ajan. Aiemmin kuitenkin lähinnä nimimerkeillä. Lehdissä on kuvani tai nimeni ollut myös milloin minkäkin jutun tähden. Näiden vaalien takia en kuitenkaan ole aloittanut mitään uutta touhua tai harrastetta, mitä en olisi jo tehnyt aiemmin. Sen kuitenkin myönnän, että vaalien kannalta on todella hyvä näkyä julkisuudessa. Nyt kun sinäkin minulle vittuilet (taas viljelin v-sanaa), niin huomioi, että taas yhä useampi henkilö noteeraa nimeni ja ehkä kiinnostuu ajatuksistani, joita nettisivuillani www.peruseerola.com julkaisen.
        Otetaan sen verran takaisin, että aiemmin en lehtiin kirjoitellut. Nyt kirjoittelen yleisönosastoon, mutta kummallinen olisi sellainen ehdokas, joka ei omia mielipiteitään muiden tiedoksi haluaisi. Niistä mielipiteistäni en ole saanut kuin positiivista palautetta. Ainoa negatiivinen on tämmöistä, vailla perusteita olevaa vittuilua (taas) populismista tms. epäkypsää kateutta.

"Jyri Häkämies (kok.) käyttää muutamassa kuukaudessa eduskuntapaikkansa uusimiseen 50 000 euroa. Tämän päivän Kymen Sanomissa hän on huolissaan Merimuseoon tulevien näyttelyiden rahoituksesta. Jos asia olisi oikeasti Häkämiehelle tärkeä, hän kyselisi sponsoreiltaan tuota 50 000 euroa Suomen kaikkien aikojen hienoimman merinäyttelyn kokoamista varten.
        Pentti Tiusanen edustaa "todellista työväenpuolue" Vasemmistoliittoa. Kovasti on Pentti rukkasia heiluttanut, kun on saanut kokoon 35 000 euroa. Tiusanen oli kuulemani mukaan ollut puhumassa Karhuvuoressa Länsi-Kotkan peruspalveluiden säilyttämisen puolesta ja se onkin tärkeä asia. Pentti Tiusasen vaalirahoitus 35 000 euroa riittäisi hyvin esimerkiksi yhden terveydenhoitajan palkkaamiseen vuodeksi Länsi-Kotkan neuvolaan."

Tuo yllä kirjoittamasi on juuri sitä populismia,eikö??
        Miksi Häkämiehen pitäisi rahoittaa joitain näyttelyitä,sen enempää kuin Tiusasen palkata terkkareita??
        Se on helppoa luoda mielikuvia että sinä "etno"toimisit toisin jos sinulle vastaavat rahat jostain järjestyisi.

Kirjoituksesi ovat yleensä hyviä,sitä ei kukaan voi kieltää.
        Esillä olosi on minulle yhdentekevää ja mielestäni niin sinun kuin muidenkin ehdokkaiden tulee olla näkyvillä,mutta edelleen sanon että kukin kerää näköjään kannatuksensa tyylillään,ja silloin on myös kestettävä vittuilua,,,,eikö?
        Epäkypsään kateuteen en tarvetta tunne,ainoastaan pikku piikittelyyn silloin tällöin. :))

• Arvon vittuilija
        Kova kannattaja kirjoitti:

Ei taida olla mitään nokan koputtamista kenelläkään noihin herra Eerolan yleisönosastokirjoituksiin..

Kirjoitukset ovat ihan jees....toki sallit minun niitä kommentoida tällä palstalla....jookos?

• työhön ja asumiseen

Voi herranjumala mitä populismia. Miten rahoitat asiat kerro. Et ole kertaakaan kertonut miten rahoittaisit kova olet ehdottelemaan kaikenlaista kansalaispalkkoja.

• ÄÄNESTÄN

Hyvä Juho.. Älä lannistu luusereiden vittuilusta.

• Kannalla
        ÄÄNESTÄN kirjoitti:

Hyvä Juho.. Älä lannistu luusereiden vittuilusta.

PERUSSUOMALAINEN

• Kiinnostaisi ...

Kuulla.
        Millä perussuomalaiset aijotte kaiken rahoittaa.

• Pesun ystävä
        Kiinnostaisi ... kirjoitti:

Kuulla.
        Millä perussuomalaiset aijotte kaiken rahoittaa.

Suomen bruttokansantulo on nyt korkeampi kuin koskaan. Silti ei pystytä kustantamaan sellaisia Peruspalveluita, joita aiemmin on pystytty, vaikka oltiin köyhempiä! Erittäin outo yhtälö on se.
        Suomi maksaa EU:lle miljoonia euroja enemmän kuin mitä sieltä saa. Fortumin sun muiden optiot rahoitetataan kansalla. Nämä seikat saavat minut Eerolan, Ledon, van Wonterghemin ja etenkin Mertsun ajatusten taakse.

• www.perusraul.ehdolla.fi
        Pesun ystävä kirjoitti:

Suomen bruttokansantulo on nyt korkeampi kuin koskaan. Silti ei pystytä kustantamaan sellaisia Peruspalveluita, joita aiemmin on pystytty, vaikka oltiin köyhempiä! Erittäin outo yhtälö on se.
        Suomi maksaa EU:lle miljoonia euroja enemmän kuin mitä sieltä saa. Fortumin sun muiden optiot rahoitetataan kansalla. Nämä seikat saavat minut Eerolan, Ledon, van Wonterghemin ja etenkin Mertsun ajatusten taakse.

Mitenkäs tämä kaikki on ennenkin rahoitettu.
        Valtio kerää tuloja ja siitä kustannetaan palvelut. Kysymyshän on siitä miten rahat jaetaan. Mikä on tärkeää ja mikä ei?
        Syydetäänkö rahaa EU:lle ja kehitysapuun tai öljyparoni venäläisten hankkeisiin.

Eihän tässä ole rahasampoa mikään puolue esille rahtaamassa.

Menot täytyy olla tulojen mukaiset, säästöä varmasti löytyy.

Ihan ekaksi voi säästää vaikka kehitysavusta, se on kieltämättä tärkeää mutta on omiakin asioita. Sieltä saa helposti muutaman kymmenmiljoonaa euroa jaettavaksi. Samoin valtion byrokratiaa voisi karsia. Kumma kun Pesua morkataan, esim SDP jakaa veronkevennyksiä ja vaatii SAK:n suulla lisää liksaa, kaikille riittää jaettavaa. Samalla tavalla rahat kerätään, kyse on painopistealueista.

Raul Lehto

• Mitä et saa
        Pesun ystävä kirjoitti:

nyt mitä ennen sait et kertonut.

• asiaa kirjoitit
        www.perusraul.ehdolla.fi kirjoitti:

Mitenkäs tämä kaikki on ennenkin rahoitettu.
        Valtio kerää tuloja ja siitä kustannetaan palvelut. Kysymyshän on siitä miten rahat jaetaan. Mikä on tärkeää ja mikä ei?
        Syydetäänkö rahaa EU:lle ja kehitysapuun tai öljyparoni venäläisten hankkeisiin.

Eihän tässä ole rahasampoa mikään puolue esille rahtaamassa.

Menot täytyy olla tulojen mukaiset, säästöä varmasti löytyy.

Ihan ekaksi voi säästää vaikka kehitysavusta, se on kieltämättä tärkeää mutta on omiakin asioita. Sieltä saa helposti muutaman kymmenmiljoonaa euroa jaettavaksi. Samoin valtion byrokratiaa voisi karsia. Kumma kun Pesua morkataan, esim SDP jakaa veronkevennyksiä ja vaatii SAK:n suulla lisää liksaa, kaikille riittää jaettavaa. Samalla tavalla rahat kerätään, kyse on painopistealueista.

Raul Lehto

Hyvä Raul, kyllähän ihmiset alkavat jo tajuamaan mikä on tärkeää ja mikä ei! Ei nykypoliitiikalla ole paljonkaan kannattajia, mutta kun he äänestävät monetkin vain verenperinnöllä suurpuolueita!
        Muutosta tarvitaan ja esittämäsi asiat ovat juuri niitä, mitä taantumuksen voimat ja suuri raha vastustavat!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe