Onko ulkonäöllä merkitystä, jos on muuten mukava ihminen..siis mies tai nainen..joskus olen kuullut naisille sopivan kriteerin ulkonäöstä, että ei saa naisen olla niin ruma, että mukulat pelkää,no entäs sitten miehet..saako mies olla niin ruma, et omat muksut pelkää..
Onko ulkonäöllä merkitystä..
89
2035
Vastaukset
- MuisQuu
Itseasiassa...(tää on tosi)..ulkonäöllä ei ole merkitystä..Ihmisen persoona on tärkein..Eli tahtoo sanoa et henkilökemia..ja se et tavoittaa ihmisen..koskettaa henkisesti..se on tärkeintä:o))...
- Sinisiivetär
luonne merkitsee kaikista eniten, mutta eihän siinä mitään pahaa ole..jos on vähän silmänkin ruokaa. on muuten totta, et joku voi olla niin ruma, että se on samalla kaunis..
- MuisQuu
Sinisiivetär kirjoitti:
luonne merkitsee kaikista eniten, mutta eihän siinä mitään pahaa ole..jos on vähän silmänkin ruokaa. on muuten totta, et joku voi olla niin ruma, että se on samalla kaunis..
Mut mieluummin sellainen mies jolla jotain korvien välissä...Mä en voi vastustaa älykästä miestä..Oli ruma tai komee..Niin ja kukas se määrittelee..sen mikä on komeeta ja mikä ei..Toi kaikki on katsojan silmässä;o)))..
- Sinisiivetär
MuisQuu kirjoitti:
Mut mieluummin sellainen mies jolla jotain korvien välissä...Mä en voi vastustaa älykästä miestä..Oli ruma tai komee..Niin ja kukas se määrittelee..sen mikä on komeeta ja mikä ei..Toi kaikki on katsojan silmässä;o)))..
kauneus on katsojan silmissä..joo, kyllä miehessä pitää olla hieman älykkyyttäkin, samaten naisessa..eihän tässä muuten edes pärjää, jos älykkyysosamäärä on vajaa älykkään miehen seurassa varsinkaan..
- MuisQuu
Sinisiivetär kirjoitti:
kauneus on katsojan silmissä..joo, kyllä miehessä pitää olla hieman älykkyyttäkin, samaten naisessa..eihän tässä muuten edes pärjää, jos älykkyysosamäärä on vajaa älykkään miehen seurassa varsinkaan..
et miehet pelkää älykästä, mutkatonta ja keskustelevaa naista. Naista joka ei oikuttele ja on vain sitä mitä on..Mikasiköhän näin?...
- Sinisiivetär
MuisQuu kirjoitti:
et miehet pelkää älykästä, mutkatonta ja keskustelevaa naista. Naista joka ei oikuttele ja on vain sitä mitä on..Mikasiköhän näin?...
että ne eivät saa kaikkea tahtoaan läpi..kun on älykäs nainen vastassa..kevyt kenkäisemmän on helpompi saada taipumaan tahtoonsa..))
- MuisQuu
Sinisiivetär kirjoitti:
että ne eivät saa kaikkea tahtoaan läpi..kun on älykäs nainen vastassa..kevyt kenkäisemmän on helpompi saada taipumaan tahtoonsa..))
Alistaminen on anaalista...Mä en alistu enää koskaan...Paitsi sit kun se sopii minulle..ja silloinkin se on näennäistä;o)))...Joskus on kiva leikkiä blondien blondia....
- Sinisiivetär
MuisQuu kirjoitti:
Alistaminen on anaalista...Mä en alistu enää koskaan...Paitsi sit kun se sopii minulle..ja silloinkin se on näennäistä;o)))...Joskus on kiva leikkiä blondien blondia....
se on varmaa..älykkyysosamäärä on kasvanut kasvamistaan vuosien saatossa..en ole sinisilmäinen vaikkakin siipinen..
- Belarus.
MuisQuu kirjoitti:
Leikkiminen on kivaaa...
- MuisQuu
Belarus. kirjoitti:
Leikkiminen on kivaaa...
todella kivaa....enemmänkin..
- tiinuli69
Hänen mielestään on. Ja sen lisäksi Suomalaiset naiset on persjalkaisia.
http://www.cuzetus.com/2007/01/suomalaiset_nai.html- Sinisiivetär
mutta tarkemmin luettuani huomasin, etten kuulu kastiin..kun olen käynyt Ruotsia ja Viroa kauempana..huh..huh..))
- Belarus.
tietenkin jonkinmoinen merkitys. Jo eläinmaailmassa korskeillaan väreillä ja poskien pulleudella.
Oikeasti sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin ulkoinen habitus. Nainen joka hallitsee älykkään keskustelutaidon on kovaa kamaa miesten silmissä.
Älykäs nainen on toki haastava, jopa peloittava.
Kesytettynä karmea peto...- MuisQuu
blondin mahdollisuudet...:o/...
- Belarus.
MuisQuu kirjoitti:
blondin mahdollisuudet...:o/...
Kuuleman mukaan blondit ovat kuitenki oikein suosittuja, kuka hitto sitä älyä kestäisi kokoajan. Tarvitaan turhuutta ja hekumaakin.
- Sinisiivetär
että älykkyyttä tarvitaan naisella..mutta vaadin sitä myös hieman mieheltä..
- MuisQuu
Belarus. kirjoitti:
Kuuleman mukaan blondit ovat kuitenki oikein suosittuja, kuka hitto sitä älyä kestäisi kokoajan. Tarvitaan turhuutta ja hekumaakin.
mut eikö Puh..inaa...en osaa muuta...No joskus Quu...mottaa...:o/....
- S-Y
että ne rumimmat miehet ovatkin niitä kaikkein sympaattisempia ja mukavampia miehiä,eikä mitään omaan napaansa tuijottajia! Näin on :))
- Sinisiivetär
mainitsin..monesti ruma mies on niin ruma, että se on jopa kaunis..ja ei ulkomuodolla niin hirveän väliä ole..luonnehan sen ratkaisee ja yleiset käytöstavat ja hauskuus..
ulkonäöllä ei pitäis olla merkitystä.... ihmisen sisin se tärkeä on...=:0))
- Sinisiivetär
sisäinen kauneus, luonnollisuus, älykkyys, mukavuus, nallemaisuus ym. ym..))
- Belarus.
Sinisiivetär kirjoitti:
sisäinen kauneus, luonnollisuus, älykkyys, mukavuus, nallemaisuus ym. ym..))
Aika hyvin sattuu nuo adjektiivit.
Kiitos, hyvältä tuntuu. - Sinisiivetär
Belarus. kirjoitti:
Aika hyvin sattuu nuo adjektiivit.
Kiitos, hyvältä tuntuu.kymmenen pistettä ja Aku Ankka merkki..))
- Naavakorva
Omat lapset eivät sinua näe rumana ja pelottavana,vaan isänä/äitinä.Mukavaahan kuitenkin olisi lapsille,että vanhemmat olisivat mukiinmenevän näköisiä.Muuten kaverit haukkuu:Äitis näyttää ihan lepakolta ja satamahuoralta. Isäs on kuin seinästä revitty,laitettu takaisin ja repästy uudestaan,sekä muutenkin näyttää aivan Nodre Damen kellonsoittajalta..Eli ynnäys:On sillä hieman väliä....
- Sinisiivetär
mutta ei paljon kokonaisuudessa..sisäinen kauneus ratkaisee paljon..
- Naavakorva
Sinisiivetär kirjoitti:
mutta ei paljon kokonaisuudessa..sisäinen kauneus ratkaisee paljon..
toisiaan kohtaan,eikä auta selvittää kavereille,että mun iskä on sisäisesti kaunis,vaikka näyttääkin aivan deekulta.Kahden lapsen isänä(aikuisia jo)tiedän mistä puhun.Onneksi en ole kuitenkaan ruma ja se on vastakkaisen sukupuolen arvio,ei minun,joten eivät joutuneet kärsimään ainakaan siitä..
- Sinisiivetär
Naavakorva kirjoitti:
toisiaan kohtaan,eikä auta selvittää kavereille,että mun iskä on sisäisesti kaunis,vaikka näyttääkin aivan deekulta.Kahden lapsen isänä(aikuisia jo)tiedän mistä puhun.Onneksi en ole kuitenkaan ruma ja se on vastakkaisen sukupuolen arvio,ei minun,joten eivät joutuneet kärsimään ainakaan siitä..
onnea..on se tietty häpeä lapselle..jos äiti tai iskä näyttää ihan spurgulta..mut vaikee siinä on vanhempiaan vaihtaa ja uskon, että kaikille lapsille se oma isä ja äiti ovat maailman parhaita ja kauneimpia..
- Naavakorva
Sinisiivetär kirjoitti:
onnea..on se tietty häpeä lapselle..jos äiti tai iskä näyttää ihan spurgulta..mut vaikee siinä on vanhempiaan vaihtaa ja uskon, että kaikille lapsille se oma isä ja äiti ovat maailman parhaita ja kauneimpia..
totesin,vaan ulkomaailma heitä rankaisee.Kyllä lapset vanhempiaan rakastaa,se on vissi,se...
- Sinisiivetär
Naavakorva kirjoitti:
totesin,vaan ulkomaailma heitä rankaisee.Kyllä lapset vanhempiaan rakastaa,se on vissi,se...
rakastettuja ulkonäöstä riippumatta..lasten suusta sen totuuden kuulee..
- NYYPERIN REETU
TOISET VOI RAKASTUA VARALLISUUTEEN
SITÄ EN TIEDÄ SAAKO MIEHEN OLLA RUMA,MUTTA MINUN ON PAKKO.ON KUITENKIN LOHDULLISTA,ETTÄ KAUNEUS KATOAA MUTTA RUMUUS LISÄÄNTYY.- Sinisiivetär
sanoo, että rumuus lisääntyy..mutta eletään toivossa, että tarpeeks rumaks kun käypi..niin jo komeelta alkaa näyttää..
- NYYPERIN REETU
Sinisiivetär kirjoitti:
sanoo, että rumuus lisääntyy..mutta eletään toivossa, että tarpeeks rumaks kun käypi..niin jo komeelta alkaa näyttää..
siitä ,että en kelpaa kansikuviin.
Nyt kehun itseäni minkä kauneudessa häviän sen käytöksessä voitan. - Sinisiivetär
NYYPERIN REETU kirjoitti:
siitä ,että en kelpaa kansikuviin.
Nyt kehun itseäni minkä kauneudessa häviän sen käytöksessä voitan.miss suomen tasoa ole..siis ihan..mutta käytöstavoiltani 10 ..niin olen aina saanut kuulla, että olen kuin ihmisen mieli..
- sola
..mä en ainakaan tykkää mistään kiiltokuva-pojista, jotka käy useemmin kosmetologilla, kuin mie
..miehessä pitää olla särmää, karismaa ja rohkeutta olla oma itsensä..vaikka sitten rumana.. ;)- MuisQuu
rakastat mua....en mä munallinen ole....Vai siks just...;o)))??????????...
- sola
MuisQuu kirjoitti:
rakastat mua....en mä munallinen ole....Vai siks just...;o)))??????????...
..sä oot yks isomunaisimmista muijista, joita mä tunnen...;)
- MuisQuu
sola kirjoitti:
..sä oot yks isomunaisimmista muijista, joita mä tunnen...;)
Susta voin sanoa samaa..ja tosi suurella sydämellä:o)))....
- Sinisiivetär
ovat kaikista petollisimpia..liipparityyppejä..
kyllä miehen pitää olla mies, eikä mikään nukke.. - sola
MuisQuu kirjoitti:
Susta voin sanoa samaa..ja tosi suurella sydämellä:o)))....
..eikä me olla veljeksiiä vaikka me ollaan kaharen.. ;)
- Naavakorva
on aivan mukava olla,mutta ei sillä peruspiirteitä korjata.Tuleepahan vaan mukava olo itselle.Muutaman kerran kasvohoidossa olen käynyt,kun olen lahjakortteja saanut(joku vihjaus sekin)ja voin suositella muillekin miehille.(Ja tietysti tuolla Thaimaassa on nuo hoidot aivan omaa luokkaansa.)Ei voi uskoa sitä töhnän määrää,minkä nuo plikat naamasta saa irtoamaan.Saippualla ei ihohuokosia saa puhtaaksi.Ainakin kerran elämässä pitää kokeilla joka ukon,ei se teidän miehisyyttä poista.Käykää vaikka salaa,jos ette muuten kehtaa....
- Sinisiivetär
Naavakorva kirjoitti:
on aivan mukava olla,mutta ei sillä peruspiirteitä korjata.Tuleepahan vaan mukava olo itselle.Muutaman kerran kasvohoidossa olen käynyt,kun olen lahjakortteja saanut(joku vihjaus sekin)ja voin suositella muillekin miehille.(Ja tietysti tuolla Thaimaassa on nuo hoidot aivan omaa luokkaansa.)Ei voi uskoa sitä töhnän määrää,minkä nuo plikat naamasta saa irtoamaan.Saippualla ei ihohuokosia saa puhtaaksi.Ainakin kerran elämässä pitää kokeilla joka ukon,ei se teidän miehisyyttä poista.Käykää vaikka salaa,jos ette muuten kehtaa....
vain jalkoja..minulla tuttava mies, joka hoidattaa silloin tällöin jalkojaan..
- sola
Sinisiivetär kirjoitti:
kyllä miehen pitää olla mies, eikä mikään nukke....mun existä käytti kajalia..no kyllä se sen hevari-styleen oikeestaan sopi, mut siinä vaiheessa, kun se halus lainata mun korsettia, niin potkasin pellolle.. ;)
- Naavakorva
Sinisiivetär kirjoitti:
vain jalkoja..minulla tuttava mies, joka hoidattaa silloin tällöin jalkojaan..
varpaankynsiäni en lakkauta.Siinä menee se raja...
(pitäsköhän välillä kirjoittaa omalla nikilläkin?Hehe) - Sinisiivetär
sola kirjoitti:
..mun existä käytti kajalia..no kyllä se sen hevari-styleen oikeestaan sopi, mut siinä vaiheessa, kun se halus lainata mun korsettia, niin potkasin pellolle.. ;)
kyllä minäkin vielä kajalin ymmärrän..mut, että korsetti lainaan..yäk..))
- Sinisiivetär
Naavakorva kirjoitti:
varpaankynsiäni en lakkauta.Siinä menee se raja...
(pitäsköhän välillä kirjoittaa omalla nikilläkin?Hehe)että joku kynsiään lakkauttaa, mutta juuri noita kasvojen käsittelyjä ja jalkakäsittelyjä tuttavamiehet käyvät ottamassa ja silti ovat maskuliinisia..
- Iita evk
Sinisiivetär kirjoitti:
kyllä miehen pitää olla mies, eikä mikään nukke..minäkään, kyllä miehen pitää olla miehekkään näkönen eikä mikään valokuvamalli..
- Sinisiivetär
Iita evk kirjoitti:
minäkään, kyllä miehen pitää olla miehekkään näkönen eikä mikään valokuvamalli..
sitä mieltä olen minäkin..että pitää olla mistä ottaa kiinni ja turvautua hädän hetkellä..))
- Iita evk
Sinisiivetär kirjoitti:
sitä mieltä olen minäkin..että pitää olla mistä ottaa kiinni ja turvautua hädän hetkellä..))
nallekarhun näkönen ja olonen mies on aiiivan ihana..:))
- Sinisiivetär
Iita evk kirjoitti:
nallekarhun näkönen ja olonen mies on aiiivan ihana..:))
minäkin tykkään..
- Naavakorva
Sinisiivetär kirjoitti:
että joku kynsiään lakkauttaa, mutta juuri noita kasvojen käsittelyjä ja jalkakäsittelyjä tuttavamiehet käyvät ottamassa ja silti ovat maskuliinisia..
et ymmärtänyt,että oli vitsiksi tarkoitettu..
Rehellisesti niin, ettehän pidä minua pinnallisena ihmisenä!
Sillä minulle miehen ulkonäkö on kaiken A ja O. Puhun tilanteesta kun joudun miehen kanssa kontaktiin ensimmäistä kertaa, myöhemmin luonne ratkaisee ulkonäköä enemmän.
Mikäli miehen ulkonäkö ei sytytä minua, niin olkoon, vaatimuksia ulkonäön suhteen minulla ei ole. Olkoot pitkä/lyhyt, laiha/paksu jne.- Sinisiivetär
kuitenkin pitää olla sitä "jotain"..joka sytyttää naisen..
Sinisiivetär kirjoitti:
kuitenkin pitää olla sitä "jotain"..joka sytyttää naisen..
sitä ny...jotain..
- Sinisiivetär
jussi383 kirjoitti:
sitä ny...jotain..
vaikka hymykuoppa poskessa..
- Belarus.
pidetään mutta, väliäkös sillä.
Kerros nyt kaikelle kansalle se ensimmäisen kontaktin kriteerit, miten ja missä se hyrskäyttää. Millainen on toive ensihyrskäytykselle!
Haluu tietää kun meinaa hurmata. Sinisiivetär kirjoitti:
vaikka hymykuoppa poskessa..
ymmärsin ton jotain...vaikka pilkettä silmäkulmassa...
- Sinisiivetär
jussi383 kirjoitti:
ymmärsin ton jotain...vaikka pilkettä silmäkulmassa...
mutta sopivassa määrin sitäkin..
Belarus. kirjoitti:
pidetään mutta, väliäkös sillä.
Kerros nyt kaikelle kansalle se ensimmäisen kontaktin kriteerit, miten ja missä se hyrskäyttää. Millainen on toive ensihyrskäytykselle!
Haluu tietää kun meinaa hurmata.Pety, huijjasin kumminkin, ei minulle ole tuo ulkonäkö tärkeä ollenkaan, vaan se miltä mies tuoksuu tai sanotaan nyt suoraan että, HAISEE
Mitä vahvemmin haisee mieheltä, niin meitsiltä alkaa kostumaan...silmät. On se niin surullista että, miehet haisevat miehiltä. Haju saa jopa silmäni kirvelemään!
:).Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pety, huijjasin kumminkin, ei minulle ole tuo ulkonäkö tärkeä ollenkaan, vaan se miltä mies tuoksuu tai sanotaan nyt suoraan että, HAISEE
Mitä vahvemmin haisee mieheltä, niin meitsiltä alkaa kostumaan...silmät. On se niin surullista että, miehet haisevat miehiltä. Haju saa jopa silmäni kirvelemään!
:).mää haisen aina hyvälle...
- Belarus.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pety, huijjasin kumminkin, ei minulle ole tuo ulkonäkö tärkeä ollenkaan, vaan se miltä mies tuoksuu tai sanotaan nyt suoraan että, HAISEE
:).Tuon ulkonäön ja habituksen kanssa itsetunto on ihan kohdallaan. Komea mutta uljas. Turhaan murehdit, kelpaan salonkeihin.
Haju nyt joskus käy nenään, etenkin vieraiden neniin. Mutta eikös sen hajun saa peiteltyä jollakin nardusvoiteella, vahvalla sellaisella.
Käyn suihkussa ennen tapaamista, pesen hyvin kaikki paikat. jussi383 kirjoitti:
mää haisen aina hyvälle...
Jokos sä tänää kehtaat sanoo, et tuuks mä kattoon sitä sun jökötyst?
Samalla reissulla, voisin vähän nuuhkaista...
:)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Jokos sä tänää kehtaat sanoo, et tuuks mä kattoon sitä sun jökötyst?
Samalla reissulla, voisin vähän nuuhkaista...
:)sanoo että tu vaan..mutta emmää kehtaa....
Belarus. kirjoitti:
Tuon ulkonäön ja habituksen kanssa itsetunto on ihan kohdallaan. Komea mutta uljas. Turhaan murehdit, kelpaan salonkeihin.
Haju nyt joskus käy nenään, etenkin vieraiden neniin. Mutta eikös sen hajun saa peiteltyä jollakin nardusvoiteella, vahvalla sellaisella.
Käyn suihkussa ennen tapaamista, pesen hyvin kaikki paikat.Kovin vaativainen tuon suhteen, mitä hajustetta käytät, mutta älä kuitenkaan natusan tuotteita, saa mulle niin huonot fiilikset aikaseks!
Millos me nähdään, vai nähtiiks me jo?- Belarus.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kovin vaativainen tuon suhteen, mitä hajustetta käytät, mutta älä kuitenkaan natusan tuotteita, saa mulle niin huonot fiilikset aikaseks!
Millos me nähdään, vai nähtiiks me jo?Melkoisen täynnä mutta ei toki naisten tapaamisista.
Ehdotan aikaa ennenkuin jäät lähtee Tammerkosken yläjuoksulta? Vai onko tuolla jäiden lähdöllä mitään kohtaloa tapaamiselle?
Heti ja nyt, niin se menee. jussi383 kirjoitti:
sanoo että tu vaan..mutta emmää kehtaa....
Ens tual nurkan takana... Tupakil, sanot sit hermosauhujen jälkeen, joohan?
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ens tual nurkan takana... Tupakil, sanot sit hermosauhujen jälkeen, joohan?
nurkan taa...(ettei kaikki nää)...
Belarus. kirjoitti:
Melkoisen täynnä mutta ei toki naisten tapaamisista.
Ehdotan aikaa ennenkuin jäät lähtee Tammerkosken yläjuoksulta? Vai onko tuolla jäiden lähdöllä mitään kohtaloa tapaamiselle?
Heti ja nyt, niin se menee.Heti, kun mulla olisi niin paljon asiaakin sinulle, vaan tänään on niin huono päivä, tai koitan mä, jos pääsisin silleen nopeest kipaseen siellä...Tammerkosken sillalla, nähräänkö me siin postilaatikon vieressä?
jussi383 kirjoitti:
nurkan taa...(ettei kaikki nää)...
Kaks kertaa, kuka meijjät löytää kummiski? No tietty aliisa, ko sill on niin hyvä toi vainu!
Ollaan hiljaa ja vedetään imut silleen...Huomaamattomasti, eiks yeah!
:)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kaks kertaa, kuka meijjät löytää kummiski? No tietty aliisa, ko sill on niin hyvä toi vainu!
Ollaan hiljaa ja vedetään imut silleen...Huomaamattomasti, eiks yeah!
:)joo...
- Belarus.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Heti, kun mulla olisi niin paljon asiaakin sinulle, vaan tänään on niin huono päivä, tai koitan mä, jos pääsisin silleen nopeest kipaseen siellä...Tammerkosken sillalla, nähräänkö me siin postilaatikon vieressä?
Ulkopaikkakuntalaisena ihan näin nopeesti en hahmota ja muista kaikkia siltoja. Toki löydän perille ja ihan mihin vaan. Olenhan asunut ja paininut monet paininut siellä Treen puistikoissa.
Sen Hiliman kanssa.
Tulen kun annat koordinaatit, ihan milloin vaaan. Belarus. kirjoitti:
Ulkopaikkakuntalaisena ihan näin nopeesti en hahmota ja muista kaikkia siltoja. Toki löydän perille ja ihan mihin vaan. Olenhan asunut ja paininut monet paininut siellä Treen puistikoissa.
Sen Hiliman kanssa.
Tulen kun annat koordinaatit, ihan milloin vaaan.Tien @ merkeillä, siten osaat perille. Lähden kohta viitoittamaan kohdetta, maltathan vielä hetken?
- Belarus.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Tien @ merkeillä, siten osaat perille. Lähden kohta viitoittamaan kohdetta, maltathan vielä hetken?
Jos sahaan puuta niin sen pitää kaatua heti, ei ole aikaa jäädä makaamaan tuleen.
Nuotion loimotus tunturin laella toki antaa aikaa viitoitukselle. Odotan ja hillitsen mieleni.
Laula minulle. Tai kirjoita. Belarus. kirjoitti:
Jos sahaan puuta niin sen pitää kaatua heti, ei ole aikaa jäädä makaamaan tuleen.
Nuotion loimotus tunturin laella toki antaa aikaa viitoitukselle. Odotan ja hillitsen mieleni.
Laula minulle. Tai kirjoita.Niin ensimmäinen @ löytyy stokkan kulmalla, kiiruhda!
Ulkonäöllä on merkitystä ensivaikutelmaan. Monikin harmaahkolta ensialkuun näyttänyt nainen on alkanut näyttää viehättävältä, kun on pitempään ollut näkösällä. Varsinkin hymy tekee ihmeitä. Eikä älykkäs huumorintajukaan tee estettä kaikille miehille.
Naimisissa ollessa näyttää monikin mies kyllästyneen kaunottareen. Ettei se ulkonäkö sitten taida kantaa yksin?
Sitten on vielä pari maininnan arvoista vaihtoehtoa kosmeettisiin ongelmiin: musliminaisten säkki tai lisää viinaa.- Sinisiivetär
kaunista pariskuntaa, jotka eronneet..eli sillä näkymällä..ei se ulkoinen kauneus kanna kauaa, jos muuta harmoniaa ei yhteiselosta löydy..
- NYYPERIN REETU
Huonossa repussa voi olla hyvät eväät.
- Arkkiblondi
mutta kyllä muutkin asiat merkkaa. Ja itse asiassa ne muut asiat merkkaa enemmän kuin ulkonäkö ainakin mulle.
Nythän hollywoodin uusin laihdutus niksi on hommata matoja ja sitten ne madot syö susta rasvaa yms pois ja sitten otetaan matolääketä. Todella hullua.
Minä ainakin tykkä enemmän muodokkaista naisista kuin laudalta näyttävistä malleista.- Pentti..
miehelläkin pitää olla mistä kiinni ottaa ettei luut kolise! En ymmärrä tätä laihdutushysteriaa että pitäisi olla luun laiha, eihän se ole kaunistakaan..
- liian lihavakaan
Pentti.. kirjoitti:
miehelläkin pitää olla mistä kiinni ottaa ettei luut kolise! En ymmärrä tätä laihdutushysteriaa että pitäisi olla luun laiha, eihän se ole kaunistakaan..
Normaali normaalia.
- Arkkiblondi
Pentti.. kirjoitti:
ole kattellu miehiä oikein sillä silmällä kun olen ihan perushetero, mutta kai ne naisetkin voi tykätä semmosista normaaleista miehistäkin. En mä ainakaan vois seurustella minkään terveysterroristin kanssa.
Kyllä mää helpostikkin juoksen 20 kilsaa 2 tuntiin, mutta kyllä minä silti syön normaalia ruokaa ja ranskiksia, makkaraa ja juon kaljaa. Minusta laihuus ei pitäisikään olla joku mitta terveydelle vaan pikemminkin yleiskunon pitäisi olla se mitta.
- missä yhteydessä
Hyvänpäiväntuttuna ihan ok mutta en tekisi lähempää tuttavuutta.
Olen jättänyt aikoinani yhden ulkonäön vuoksi.Sängyssä ja muuten ihan kiva mutta se naamataulu ja olemus oli kamala. - aliisa
En lukenut ketjua,voi olla ,että tää on toistoa jo...Mielestäni miehen ulkonäkö,koko, ja ikä ei ole tärkeitä,jos mies on luonteeltaan ihana...naista kunnioittava ja huomioiva,avulias,älykäs,huumorintajuinen ja kaikin puolin fiksu...se komeus ei ole mitään ,jos mies on ittensä ja komeuttaan täynnä..."Rumat" miehet ovat usein juuri näitä ihania,sisältä kauniita...ja miten niin,"ruma",kaikissa on jotain kaunista....
sitä miältä, jotta kyllä ruma saa olla, mutta sitte pitää ymmärtää pysyä kotonansa!
Ja ny mää meen lenkille, jotten vaan lihoo;)))- aliisa
a-v kirjoitti:
sitä miältä, jotta kyllä ruma saa olla, mutta sitte pitää ymmärtää pysyä kotonansa!
Ja ny mää meen lenkille, jotten vaan lihoo;)))lihoomisesta...mä vaan muistelin tässä kuvaasi ;O))
- Belarus.
a-v kirjoitti:
Ja ny mää meen lenkille, jotten vaan lihoo;)))ihan just ja samaa mieltä.
Kyllä komia miehen olla pitää, vaikka olis rumakin.
Ja jos nainen ei ole kaunis niin sitten pitää seisoa ryhdikkäänä ja rinta kaarella. - aliisa
Belarus. kirjoitti:
ihan just ja samaa mieltä.
Ja jos nainen ei ole kaunis niin sitten pitää seisoa ryhdikkäänä ja rinta kaarella.olet sitä mieltä,että rumat pysykööt pirtissään???...;O) Aika ilkiää...mun mielestäni :))
- Sinisiivetär
Belarus. kirjoitti:
ihan just ja samaa mieltä.
Ja jos nainen ei ole kaunis niin sitten pitää seisoa ryhdikkäänä ja rinta kaarella.olla, kumpikin suht komeita..ei mitään filmitähtiä..mut muuten sopusuhtaisia..tai miten sen nyt sanoisi..
- Belarus.
aliisa kirjoitti:
olet sitä mieltä,että rumat pysykööt pirtissään???...;O) Aika ilkiää...mun mielestäni :))
Kuka tuonmäärittä,ruma vai komia?
Torille vaan kaikki, ketun-nahkoja silittelemään.
- Sinisiivetär
olleen ulkonäöllä..
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881