Halpalennoilla Islantiin?

Rrrair

Onko kenelläkään kokemuksia halpalennoista ja Islannista? Suomesta pääsee varmaan aika hyvin Lontooseen, mutta kuinka sieltä Islantiin?

7

3334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpis

Iceland express ainakin lentää halvalla Islantiin, mm. Lontoosta ja myös esim. köpiksestä.

• Raimohärkä

näyttää, että kaikkineen veroineen sas lentää kuitenkin halviten sinne

• eka kertaa

Moi,

ootko huomannu, että Icelandairilla on vielä voimassa matkamessutarjous, suora lento Hesasta 295 euroa!

• Ryanair

http://www.icelandexpress.com/
      www.ryanair.com

yhdistelmä on usein edullisin, menopaluu noin 300€,

Näillä lennoilla on yhteys myös Frankfurt-Hahnin kautta, joka tosin on yleensä kallimpi.

• jmx

Islanti ja halpa ei ole synonyymit, vai meinaatko että pääsee halvalla perille ja on vara jotain ostaakin..Jos Norja on hintava sitten tulee Islanti..

• Katka

Moi,
      Itse lensin Iceland Air Tukholmasta Reykjavikiin hinta menopaluu 160e veroinen sun muineen, eli yli 200e halvempi kuin Helsingistä. Kyseessä oli nettitarjous eli siellä täytyy kytätä ja sitä ei sitten peruta. Varasin matkan noin 3 kk ennen lähtöä, mutta jo seuraavana aamuna hinta oli noussut noin 150e. eli tuurista on kiinni. Paluulentoani kuitenkin siirsin, koska niin hyvin viihdyin ja lisähinta siitä oli muistaakseni 50e. Ja Suomesta yhteydet Tukholmaan ja Arlandaan ovat hyvät ja edulliset, suosin usein tuota vaihtoehtoa matkoilla. Katselin myös noita Iceland Express ja vastaavia lentoja, mutta niissä tökki mm. lentoaikataulut, yötä olisi pitänyt olla lentokentällä. Eikä se hinta sitten loppujen lopuksi enää ollut edullinen kun laskee lennot Suomesta esim. Lontooseen tai Köpikseen.

• Nimetön

Mä varasin lennot Travellinkistä ja ihan suht halvalta näytti vaikka joutuikin lentelemään edestakaisin Finnairin, Iceland airin ja Blue1 koneilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      122
      1816
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      275
      1548
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      75
      1457
    5. 77
      1406
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1130
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1126
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe