nainen ruokailemassa lounaalla miespuolisten ystäviensä kanssa.
Miehet: Mitäs tiina, löytyks se sun kissa eilen?
Tiina: No ei, harmittaa tosi paljon, koska se on voinut eksyäkin. Rassukka toivottavasti se löytää takas! No pitää vaan ootella. Kyselin eilen naapureiltakin vähän..ei ollut havaintoa kellään.
Miehet: Joo ne voi joskus tehä pitkiäkin reissuja.
Tiina: Toivottavasti vaan kukaan ei oo alkanut ruokkia sitä ja ottanut omakseen. Olihan sillä se kaulapanta, et en mä usko että kukaan varastais..tai mistäs sitä koskaan tietää..
Miehet: niin no, onhan sitä kaikenlaista porukkaa..
Miehet: jätkät hei, eiks jossain aasias ne syö kissoja?
Tiina: Voi pidä nyt se pääs kinni!
Miehet: Kattokaa jätkät, täällä lihapullas näyttäis olevan kissankynsi...ettei vaan olis pörristä tehty pyöryköitä..heh hee
Tiina: mulla meni nyt ruokahalu..(lähtee pöydästä)
Kerrotko miehenlogiikalla miksi mies/miehet käyttäytyy kuvatulla tavalla.
kerrotteko
20
1210
Vastaukset
- ......................
ja niillä ei oo mitään hajua siitä miten naisten seurassa yleensä ollaan. Ne on niin alkukantasta porukkaa et ei ne oo selvillä vielä tänäpäivänäkään et naiset ei oo niin karskeja kun ne. Mahtaako olla pikkasen hidas sytytys vai mitä??
- scale
Vikahan on tietenkin siinä, että me miehet emme ymmärrä naisia. Tietenkään naisilla ei tätä velvoitetta ole? Siis ymmärtää meitä luolamiehiä ja meidän karskeja juttuja ja hidasta sytytystä.
- Mies.
vain ole yksinkertaisesti empatiakykyä ja tilannetajua ollenkaan. Mitäpä tuohon muutakaan sanoa. Hän varmasti kuvitteli olevansa vitsikäs ja keventävän tunnelmaa tyhmillä kommenteilla.
Kaikki ei ole Miehiä, vaikka ääni möriseekin. - huhheijaa
Ei hyvin mene. Huumoria.
- ........
sä oot tietty mies ja sulle tollanen puhe on normaalia. Veikkaanpa että jos sä oot samassa pöydässä naisten kanssa ja yksinäs ja naiset alkaa keskusteleen vaikka kuukautisista niin kyllä sulla varmaan on ihan mukavaa mutustaa sitä pullaas siinä pöydässä.
........ kirjoitti:
sä oot tietty mies ja sulle tollanen puhe on normaalia. Veikkaanpa että jos sä oot samassa pöydässä naisten kanssa ja yksinäs ja naiset alkaa keskusteleen vaikka kuukautisista niin kyllä sulla varmaan on ihan mukavaa mutustaa sitä pullaas siinä pöydässä.
Vai tarkoitatko, että tuollainen olisi naisille normaalia?
- ........................
Ratikkakuski kirjoitti:
Vai tarkoitatko, että tuollainen olisi naisille normaalia?
vertaus oli ontuva mut meni varmaan perille mitä tarkoitin, ja jos ei menny niin sillon on varmaan korvien välissä vikaa.
- V utti
........ kirjoitti:
Miksi naiset alkaa puhua kuukautisista ruokapöydässä?
- Padamppa
Ne miehet jotenki silleen kollektiivisesti, niiku kuorolausuntana tai jotain?
- Padamppa
Richartti kirjoitti:
Repesin täysin.....
Sen käsityksenhän tost alotuksest saa. Moon mietiskelly, et oliks niil miähil joku kässäri mitä ne seuras, vai oliks ne niin taitavii et ne osas ihan kuoroimprovisoida.
- Nainen.
Padamppa kirjoitti:
Sen käsityksenhän tost alotuksest saa. Moon mietiskelly, et oliks niil miähil joku kässäri mitä ne seuras, vai oliks ne niin taitavii et ne osas ihan kuoroimprovisoida.
No ei tietenkään tässä tarkoitettu, että ne miehet olisi mitenkään kuorossa ja yhteen ääneen puhuneet, oot sä vähän tyhmä?
- V utti
Nainen. kirjoitti:
No ei tietenkään tässä tarkoitettu, että ne miehet olisi mitenkään kuorossa ja yhteen ääneen puhuneet, oot sä vähän tyhmä?
Teinityttö ei ole nainen eikä teinitytön teinipoikaystävä ole mies.
- Padamppa
Nainen. kirjoitti:
Kyl mä sit taidan olla. Must tos sanoitaan selvästi et ne miehet puhu kollektiivisesti.
Lisäks mä oon viel niinki tyhmä, et mä en ymmärrä mistä se ap veti herneet nenuun, toihan oli ihan normaalia läppäilyä.
- tossa
ollut kyllä mitään aihetta loukkaantua?!
- vili
tuollaista läppää ei ystävien kesken kestä, niin maailma on liian kova paikka sulle.
- Kolli_Kellinen
Mun mielestä toi oli ihan hauskaa mustaa huumoria. Miksi nyt ihmiset vitsailee yleensäkään, keventääkseen tunnelmaa...? Vaikka tykkäänkin kissoista, voisin ihan hyvin heittää vastaavaa läppää.
- V utti
Koska ne on hauskoja.
- välitä
Tuo oli kyllä valitettava teko sanoa noin. Se tyyppi ei ole ainakaan kovin hyväsydäminen, onko tunteita ollenkaan ihmisiä ja eläimiä kohtaan. Älä ala millekkään tuollaisen tyypin kanssa. Toisella kadonnut rakas lemmikki eikä ymmärrystä sen vertaa, julma sydän, ei välitä oikeasti kovin paljoa.
- plöööhh
aika väärin keittiöpsykologilta, ei se kerro oikeastaan yhtään mitään ihmisestä. Kissat on kissoja ja tekee reissujaan; ne selviää kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164