Sotilasarvo kotiutettaessa?
Missä Antti kävi armeijan?
23
1832
Vastaukset
- Marsalkka Tuisku
Haaparannassa huoltokomppaniassa vuonna 2004 ja oli kotiutettaessa alokas.
- siljukka
Ei ole käyny vielä armeijaa, kun on hakenut lykkäystä vuoteen 2008 työkiireittensä takia.
- vääpeli jörnii
Anttihan on kovakuntoinen kaveri.Pärjää varmasti intissä ja voi päästä vaikka rukkiin..Menisi vaan jalkaväkeen.Jossain tykistössä tai muissa puolisotilaallisissa paikoissa Antin urheilijakroppa menee hukkaan.!!
- ja varsinkin
vääpeli jörnii kirjoitti:
Anttihan on kovakuntoinen kaveri.Pärjää varmasti intissä ja voi päästä vaikka rukkiin..Menisi vaan jalkaväkeen.Jossain tykistössä tai muissa puolisotilaallisissa paikoissa Antin urheilijakroppa menee hukkaan.!!
möreällä komentoäänellä pääsee vaikka kenraaliksi. Onkohan haju kohdallaan?
- Armeijassa monelle
tulee ikävä fjomppaa. Mutta pääseehän sieltä lomille sitten joskus ja fjönsääkin jahtaamaan.
- Jaretc.....
Armeijassa monelle kirjoitti:
tulee ikävä fjomppaa. Mutta pääseehän sieltä lomille sitten joskus ja fjönsääkin jahtaamaan.
Kato tedät eroitaa siitä, että hän saa aina kun haluu. Sä et saa vaikka haluaisitkin.
T: Jaretc - minun
Jaretc..... kirjoitti:
Kato tedät eroitaa siitä, että hän saa aina kun haluu. Sä et saa vaikka haluaisitkin.
T: Jaretchaluavan fjomppaa?
- kirjotuksista hyvin
minun kirjoitti:
haluavan fjomppaa?
paistaa läpi,minkä puutteessa siellä ollaan;)
- paistaa
kirjotuksista hyvin kirjoitti:
paistaa läpi,minkä puutteessa siellä ollaan;)
aidon selvännäkijän suunnaton viisaus.
Koskas itse olet viimeksi päässyt haarakairaa nuolemaan? - oikeeseen;)
paistaa kirjoitti:
aidon selvännäkijän suunnaton viisaus.
Koskas itse olet viimeksi päässyt haarakairaa nuolemaan?Sellasta se on!
- No, toivotaan
oikeeseen;) kirjoitti:
Sellasta se on!
jatkossa parempaa tuuria. Tutustu vaikka paikkakuntasi VPK:hon:):)
Joku niistä voi olla tarpeeksi epätoivoinen:):):) - Jaretc.....
minun kirjoitti:
haluavan fjomppaa?
Kirjoituksesi viittaavat vähän siihen suutaan.
Yleisesti ne jotka puhuvat suureen ääneen täällä näistä asioista. Haluavat tuoda esiin sen mikä itselle on salattua ja kiellttyä. Se on myös toisaalta tietynlaista kateutta. Jos asiat vaikka sitten olisivatkin niin.
T: Jaretc - Kaikki tietävät,
Jaretc..... kirjoitti:
Kirjoituksesi viittaavat vähän siihen suutaan.
Yleisesti ne jotka puhuvat suureen ääneen täällä näistä asioista. Haluavat tuoda esiin sen mikä itselle on salattua ja kiellttyä. Se on myös toisaalta tietynlaista kateutta. Jos asiat vaikka sitten olisivatkin niin.
T: Jaretcettä kasarmeissa ajatellaan hyvin paljon sitä...
Varmaan Anttikin normaalina nuorena miehenä niin tekee.
Vai vihjailetko, että hän olisi homoseksuaali? - jaretc.....
Kaikki tietävät, kirjoitti:
että kasarmeissa ajatellaan hyvin paljon sitä...
Varmaan Anttikin normaalina nuorena miehenä niin tekee.
Vai vihjailetko, että hän olisi homoseksuaali?Mulla ei ole syytä vihjailla mitään. Mä haluan vain faktoja. Ja se onko sitten Antti homo vaiko hetero. On mulle täysin sama asia. Ja pidän sitä Antin omana yksityis asiana. Mutta minua vain kiinostaisi saada tietää miksi kirjoitat Antista tuohon sävyyn. Ja mitä Antin varusmies palvelukseen tulee niin siihen mä en ota kantaa.
T: Jaretc - sitä......
jaretc..... kirjoitti:
Mulla ei ole syytä vihjailla mitään. Mä haluan vain faktoja. Ja se onko sitten Antti homo vaiko hetero. On mulle täysin sama asia. Ja pidän sitä Antin omana yksityis asiana. Mutta minua vain kiinostaisi saada tietää miksi kirjoitat Antista tuohon sävyyn. Ja mitä Antin varusmies palvelukseen tulee niin siihen mä en ota kantaa.
T: JaretcJa unelmoivat siitä koko ajan. Varsinkin kasarmin ankeudessa, jossa se vaikuttaa niin kaukaiselta unelmalta.
- Jaretc......
sitä...... kirjoitti:
Ja unelmoivat siitä koko ajan. Varsinkin kasarmin ankeudessa, jossa se vaikuttaa niin kaukaiselta unelmalta.
Joo mutta katos. Jos satuukin olemaan niin, että on se ihan oma kulta. Niin inti ajankin kestää kun tietää hyvää olevan luvassa koto puolessa. Katsos kaikilla ei asiat ole niin hyvin.
T: Jaretc - kultaansa,
Jaretc...... kirjoitti:
Joo mutta katos. Jos satuukin olemaan niin, että on se ihan oma kulta. Niin inti ajankin kestää kun tietää hyvää olevan luvassa koto puolessa. Katsos kaikilla ei asiat ole niin hyvin.
T: Jaretcniin sitten....
- ongelmas?Tiedän
kultaansa, kirjoitti:
niin sitten....
että niitä on monia,mutta mikä nyt mättää?
- Jaretc......
kultaansa, kirjoitti:
niin sitten....
Hunajalta kun on aikansa sitä jumittanut, sen minäkin tiedän. Se on kuin ketto, joka vain paranee kun sitä lämmitetään. Ja joskus on ihan hyväkin olla ilman. Tietää ainakin saavansa parasta. Kun pääsee tosi toimiin.
T: Jaretc - nettiyhteys.
ongelmas?Tiedän kirjoitti:
että niitä on monia,mutta mikä nyt mättää?
Mikä on sinun ongelmasi?
- torven
Jaretc...... kirjoitti:
Hunajalta kun on aikansa sitä jumittanut, sen minäkin tiedän. Se on kuin ketto, joka vain paranee kun sitä lämmitetään. Ja joskus on ihan hyväkin olla ilman. Tietää ainakin saavansa parasta. Kun pääsee tosi toimiin.
T: Jaretctäydeltä. Olet oikeassa.
- ANaKonDa ana
Ei sille maistu intti.. taitaa olla hintti..:)
- henkeen javeree
antti ei oo ollu vielä intissä, lehtiäkin saa tottakai lukea, ei ole kielletty, vähän tönkkö viesti, mutta haittaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019