Missä Antti kävi armeijan?

Ja koska?

Sotilasarvo kotiutettaessa?

23

1802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsalkka Tuisku

      Haaparannassa huoltokomppaniassa vuonna 2004 ja oli kotiutettaessa alokas.

    • siljukka

      Ei ole käyny vielä armeijaa, kun on hakenut lykkäystä vuoteen 2008 työkiireittensä takia.

      • vääpeli jörnii

        Anttihan on kovakuntoinen kaveri.Pärjää varmasti intissä ja voi päästä vaikka rukkiin..Menisi vaan jalkaväkeen.Jossain tykistössä tai muissa puolisotilaallisissa paikoissa Antin urheilijakroppa menee hukkaan.!!


      • ja varsinkin
        vääpeli jörnii kirjoitti:

        Anttihan on kovakuntoinen kaveri.Pärjää varmasti intissä ja voi päästä vaikka rukkiin..Menisi vaan jalkaväkeen.Jossain tykistössä tai muissa puolisotilaallisissa paikoissa Antin urheilijakroppa menee hukkaan.!!

        möreällä komentoäänellä pääsee vaikka kenraaliksi. Onkohan haju kohdallaan?


      • Armeijassa monelle

        tulee ikävä fjomppaa. Mutta pääseehän sieltä lomille sitten joskus ja fjönsääkin jahtaamaan.


      • Jaretc.....
        Armeijassa monelle kirjoitti:

        tulee ikävä fjomppaa. Mutta pääseehän sieltä lomille sitten joskus ja fjönsääkin jahtaamaan.

        Kato tedät eroitaa siitä, että hän saa aina kun haluu. Sä et saa vaikka haluaisitkin.

        T: Jaretc


      • minun
        Jaretc..... kirjoitti:

        Kato tedät eroitaa siitä, että hän saa aina kun haluu. Sä et saa vaikka haluaisitkin.

        T: Jaretc

        haluavan fjomppaa?


      • kirjotuksista hyvin
        minun kirjoitti:

        haluavan fjomppaa?

        paistaa läpi,minkä puutteessa siellä ollaan;)


      • paistaa
        kirjotuksista hyvin kirjoitti:

        paistaa läpi,minkä puutteessa siellä ollaan;)

        aidon selvännäkijän suunnaton viisaus.

        Koskas itse olet viimeksi päässyt haarakairaa nuolemaan?


      • oikeeseen;)
        paistaa kirjoitti:

        aidon selvännäkijän suunnaton viisaus.

        Koskas itse olet viimeksi päässyt haarakairaa nuolemaan?

        Sellasta se on!


      • No, toivotaan
        oikeeseen;) kirjoitti:

        Sellasta se on!

        jatkossa parempaa tuuria. Tutustu vaikka paikkakuntasi VPK:hon:):)

        Joku niistä voi olla tarpeeksi epätoivoinen:):):)


      • Jaretc.....
        minun kirjoitti:

        haluavan fjomppaa?

        Kirjoituksesi viittaavat vähän siihen suutaan.
        Yleisesti ne jotka puhuvat suureen ääneen täällä näistä asioista. Haluavat tuoda esiin sen mikä itselle on salattua ja kiellttyä. Se on myös toisaalta tietynlaista kateutta. Jos asiat vaikka sitten olisivatkin niin.

        T: Jaretc


      • Kaikki tietävät,
        Jaretc..... kirjoitti:

        Kirjoituksesi viittaavat vähän siihen suutaan.
        Yleisesti ne jotka puhuvat suureen ääneen täällä näistä asioista. Haluavat tuoda esiin sen mikä itselle on salattua ja kiellttyä. Se on myös toisaalta tietynlaista kateutta. Jos asiat vaikka sitten olisivatkin niin.

        T: Jaretc

        että kasarmeissa ajatellaan hyvin paljon sitä...

        Varmaan Anttikin normaalina nuorena miehenä niin tekee.

        Vai vihjailetko, että hän olisi homoseksuaali?


      • jaretc.....
        Kaikki tietävät, kirjoitti:

        että kasarmeissa ajatellaan hyvin paljon sitä...

        Varmaan Anttikin normaalina nuorena miehenä niin tekee.

        Vai vihjailetko, että hän olisi homoseksuaali?

        Mulla ei ole syytä vihjailla mitään. Mä haluan vain faktoja. Ja se onko sitten Antti homo vaiko hetero. On mulle täysin sama asia. Ja pidän sitä Antin omana yksityis asiana. Mutta minua vain kiinostaisi saada tietää miksi kirjoitat Antista tuohon sävyyn. Ja mitä Antin varusmies palvelukseen tulee niin siihen mä en ota kantaa.

        T: Jaretc


      • sitä......
        jaretc..... kirjoitti:

        Mulla ei ole syytä vihjailla mitään. Mä haluan vain faktoja. Ja se onko sitten Antti homo vaiko hetero. On mulle täysin sama asia. Ja pidän sitä Antin omana yksityis asiana. Mutta minua vain kiinostaisi saada tietää miksi kirjoitat Antista tuohon sävyyn. Ja mitä Antin varusmies palvelukseen tulee niin siihen mä en ota kantaa.

        T: Jaretc

        Ja unelmoivat siitä koko ajan. Varsinkin kasarmin ankeudessa, jossa se vaikuttaa niin kaukaiselta unelmalta.


      • Jaretc......
        sitä...... kirjoitti:

        Ja unelmoivat siitä koko ajan. Varsinkin kasarmin ankeudessa, jossa se vaikuttaa niin kaukaiselta unelmalta.

        Joo mutta katos. Jos satuukin olemaan niin, että on se ihan oma kulta. Niin inti ajankin kestää kun tietää hyvää olevan luvassa koto puolessa. Katsos kaikilla ei asiat ole niin hyvin.

        T: Jaretc


      • kultaansa,
        Jaretc...... kirjoitti:

        Joo mutta katos. Jos satuukin olemaan niin, että on se ihan oma kulta. Niin inti ajankin kestää kun tietää hyvää olevan luvassa koto puolessa. Katsos kaikilla ei asiat ole niin hyvin.

        T: Jaretc

        niin sitten....


      • ongelmas?Tiedän
        kultaansa, kirjoitti:

        niin sitten....

        että niitä on monia,mutta mikä nyt mättää?


      • Jaretc......
        kultaansa, kirjoitti:

        niin sitten....

        Hunajalta kun on aikansa sitä jumittanut, sen minäkin tiedän. Se on kuin ketto, joka vain paranee kun sitä lämmitetään. Ja joskus on ihan hyväkin olla ilman. Tietää ainakin saavansa parasta. Kun pääsee tosi toimiin.

        T: Jaretc


      • nettiyhteys.
        ongelmas?Tiedän kirjoitti:

        että niitä on monia,mutta mikä nyt mättää?

        Mikä on sinun ongelmasi?


      • torven
        Jaretc...... kirjoitti:

        Hunajalta kun on aikansa sitä jumittanut, sen minäkin tiedän. Se on kuin ketto, joka vain paranee kun sitä lämmitetään. Ja joskus on ihan hyväkin olla ilman. Tietää ainakin saavansa parasta. Kun pääsee tosi toimiin.

        T: Jaretc

        täydeltä. Olet oikeassa.


    • ANaKonDa ana

      Ei sille maistu intti.. taitaa olla hintti..:)

      • henkeen javeree

        antti ei oo ollu vielä intissä, lehtiäkin saa tottakai lukea, ei ole kielletty, vähän tönkkö viesti, mutta haittaako?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      326
      2703
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe