asiamme kestänyt...eikä se ole meistä riippunut. Hyvin murheellista. En osaa muuta enää sanoa.
Tiedät (n) kuinka
15
1412
Vastaukset
- NaInEn*
Mutta kyllä se hiukan on meistä myös riippunut. En kuitenkaan sanoisi että murheellista. Minusta on ihanaa tuntea sinut! =)
- riippunut myös
meistä. Asiat vaan ovat kai vaihtuneet jossakin vaiheessa. Mutta siihen uuteen asiaan olen kai ollut valmis.
- NaInEn*
riippunut myös kirjoitti:
meistä. Asiat vaan ovat kai vaihtuneet jossakin vaiheessa. Mutta siihen uuteen asiaan olen kai ollut valmis.
,,, että olet valmis siihen uuteen asiaan! Mitä tarkoitat että asiat ovat vaihtuneet...? Et voi olla varma siitä...
- vaan arvailen
NaInEn* kirjoitti:
,,, että olet valmis siihen uuteen asiaan! Mitä tarkoitat että asiat ovat vaihtuneet...? Et voi olla varma siitä...
että kiinnostus ulkopuolisella taholla on kokonaan muualla kuin alkuperäisessä asiassa. En tietenkään voi muuta sanoa kuin että arvailen.
- NaInEn*
vaan arvailen kirjoitti:
että kiinnostus ulkopuolisella taholla on kokonaan muualla kuin alkuperäisessä asiassa. En tietenkään voi muuta sanoa kuin että arvailen.
putosin... Kuinkas monta tahoa tähän juttuun sinun mielestäsi kuuluu?
- jota tavoittelin,
NaInEn* kirjoitti:
putosin... Kuinkas monta tahoa tähän juttuun sinun mielestäsi kuuluu?
sillä hän olisi tiennyt meidän lisäksi olevan mukana yksi meidän ulkopuolinen taho ja hän tietää mitä on tekeillä. Sorry, mutta en usko, että olet hän.
- NaInEn*
jota tavoittelin, kirjoitti:
sillä hän olisi tiennyt meidän lisäksi olevan mukana yksi meidän ulkopuolinen taho ja hän tietää mitä on tekeillä. Sorry, mutta en usko, että olet hän.
et voi olla varma etten ole hän. Täällä ei koskaan noista vihjeista saa selvää ihan sillä lailla kun itse toivoisi toisen saavan. No, sanotaan vaikka näin että "meidän" tilanteeseen kuuluu kuin kuuluukin ulkopuolinen taho. Tuosta vihjeestä ei kukaan voi tietää mitä on tekeillä.
- niistä asioista
NaInEn* kirjoitti:
et voi olla varma etten ole hän. Täällä ei koskaan noista vihjeista saa selvää ihan sillä lailla kun itse toivoisi toisen saavan. No, sanotaan vaikka näin että "meidän" tilanteeseen kuuluu kuin kuuluukin ulkopuolinen taho. Tuosta vihjeestä ei kukaan voi tietää mitä on tekeillä.
kertoa täällä, niin asiat ovat niinkuin sanoit. En minä tiedäkkään kuka olet, mutta kaipa ne asiat selviää ja on syytäkin selvitä pian.
- NaInEn*
niistä asioista kirjoitti:
kertoa täällä, niin asiat ovat niinkuin sanoit. En minä tiedäkkään kuka olet, mutta kaipa ne asiat selviää ja on syytäkin selvitä pian.
Voitko sanoa, koska olit viimeksi yhteydessä tähän naiseen..? Sulkisi pois ainakin muutaman vaihtoedon.
- lähettämisestä
NaInEn* kirjoitti:
Voitko sanoa, koska olit viimeksi yhteydessä tähän naiseen..? Sulkisi pois ainakin muutaman vaihtoedon.
n. 2v. ja sitä ennen olin yhtyedessä häneen 90-lla. Silloin hän ensin tyrmäsi minut mutta antoikin muutaman vuoden päästä merkkejä joista ei voinut muuta päätellä kuin, että hän oli kiinostnut minusta. Tilanteemme on kehittynyt jo hyvin kauan sitten ja se ulkopuolinen taho on todellakin sellainen josta en voi puhua. En voi ottaa yhteyttä suoraan tämän ulkopuolisen tahon vuoksi. Asia on hyvin monimutkainen, mutta luulen että koko juttu selviää varsin pian.
Arvioisin, että et tunnista itseäsi tästä. Mutta kiva kun kuuntelit. - NaInEn*
lähettämisestä kirjoitti:
n. 2v. ja sitä ennen olin yhtyedessä häneen 90-lla. Silloin hän ensin tyrmäsi minut mutta antoikin muutaman vuoden päästä merkkejä joista ei voinut muuta päätellä kuin, että hän oli kiinostnut minusta. Tilanteemme on kehittynyt jo hyvin kauan sitten ja se ulkopuolinen taho on todellakin sellainen josta en voi puhua. En voi ottaa yhteyttä suoraan tämän ulkopuolisen tahon vuoksi. Asia on hyvin monimutkainen, mutta luulen että koko juttu selviää varsin pian.
Arvioisin, että et tunnista itseäsi tästä. Mutta kiva kun kuuntelit.nainen. Kyllä meitä enemmän ja vähemmän onnettomia tässä maassa taitaa aika paljon olla. Ei muuta kuin jaksamisia sinne ja hyvät yöt! =)
- (n)
kun tietäisin varmasti seikkaileeko se (m) täällä oikeasti?ja mitähän se musta oikeasti ajattelee, jos ajattelee yhtään mitää?
- me kaikki
epäröijät sovitaan menevämme johonkin chat huoneeseen keskustelemaan ja tutustumaan ?
- .....
me kaikki kirjoitti:
epäröijät sovitaan menevämme johonkin chat huoneeseen keskustelemaan ja tutustumaan ?
sopii vaikka heti! tosin en epäröi mitää :)
- mihinkäs
..... kirjoitti:
sopii vaikka heti! tosin en epäröi mitää :)
olet menossa ja minne mahtuu koko poppoo?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769