Uteliaisuuttani kyselen...
Mitä muita keskustelupalstoja seuraatte/kommentoitte kuin tätä 40 :ssaa?
Itse seuraan ainakin vähän seuraavia:
* tiede/tähtitiede
* koti&rakentaminen/useampia sieltä
* urheilu&kuntoilu/juokseminen
Mitä muita keskusteluja seuraatte?
10
819
Vastaukset
Tämä on numero uuno...=))))
Sitten käyn haahuilemassa huuhaalla...=))))- valttia
Tänne eksyin ihka ensimmäistä kertaan. Vasta 41 kun olen:) Minulla on tapana jakaa viisauksia äidit osiossa ja kasvattaa koko kylää... Kommentoin hanakasti myös naisten statukseen liittyviä keskusteluketjuja. Ja olenpa pistänyt näppini myös moneen avo-/avioerosoppaan - puhumattakaan yhteisthuollon ongelmista. Huumoria unohtamatta. Parasta on osata nauraa itselleen.
- buteo
Luontopalstalla tulee käytyä.
Anoppi ja appi palstalta saa tiedot kaameista anopeista.Jotka muuten poikkeuksetta on aina miehen äitejä.
Jos mulla on tylsää niin äkkiseltään voin käydä metsästys palstalla,siellä kun joku sanoo sanan susi niin porukalla vaahto suupielistä kuohuu ja tyrät rytisee.
Pitää käydä tuolla tähtitieteen puolella,siitä oon kiinnostunut.
Minä en oo netin suurkuluttaja joten en jaksa hirveästi tutustua kaikkiin palstoihin. - DoeJohn
pääasiassa, mutta myös:
- autot puolta, jos tulee kysyttävää vanhan kotteroni fiksausvinkkeihin
- tietotekniikka puolta, jonne en kovinkaan paljoa jaksa kommentoida, kun se maistuu liikaa oikealle työlle. Tätähän minä, 40
ja myös moottoripyöräily palstaa.
Niin ja autot ja liikenne palstaa tietenkin, siellä tulee myös viisasteltua eniten.
Satunnaisesti myös:
-kemia
-fysiikka
-ateismi
-tähtitiede
-Tunnustan, eksyn joskus myös tuonne seksi juttuihin- blackwomans
Joskus noita mp juttuja tulee seurailtua,harvoin tosin kommentoitua niihin.
Seurailen myös kauneus ja terveys keskusteluja,kuitenkaan itse niihin en kommentteja heittele.
Katselen myös matkailu keskusteluja. - tuffe
Olen työntänyt nokkani vähän joka puolelle; kaffi, galluppi, huuhaa, ero, suhteet, naisten logiikka, miestenkin kävin etsimässä ;) kissa, lasten kasvatus, lenkki.. lista jatkuu.. Karavaanareissakin kävin ja sain aikaiseksi melkein mellakan :/
Kaikissa olen käyttänyt vain tätä yhtä ja samaa nikkiä.- Kilroy4
hyvä, hyvä! "mellakan aikaiseksi" Helppo uskoa, kun muistaa sun terävän "kielesi"
Hauskaa jatkoa, olet mainio pakkaus! :)
- demi.moore
oon käynyt joskus seksi palstaa lukemassa... ;)
- painopiste
- matkailu
- seksi / leikit&fetissit
- talous&raha
- työpaikat / ammattiliitot, palkat, potkut ja työttömyys, työ ottaa päähän, työ ulkomailla, työttömyysturva.
- urheilu&kuntoilu / kuntoilu, voimailu
soneraplaza ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913