Olen itse hoikka ja urheilullinen naishenkilö. Minua on jostain syystä aina kiinnostanut mitä te lihavat syötte päivän aikana. Eli, syöttekö te normaalisti ja lihoatte silti, syöttekö paljon ja lihoatte, vai pistättekö läskiksi kunnolla ja esimerkiksi meidän kuntoilijoiden tumma leipäpala ilman margariinia vastaa teidän ranskanleipä puoliksi ja puoliskojen päälle paljon voita, sekä kinkkua, juustoa, kanamunaa, majoneesia ja ehkä joku viherviipale lisukkeeksi siihen vielä?
Ihan tosi, kertokaa meille jotta tiedetään teidän metkut ruokapöydässä. Kirjoittakaa vaikkapa tämän päivän menu tänne.
Minulla on lihava naiskaveri ja se syö tosi vähän julkisesti, mutta epäilen että hän tankkaa itsensä useasti Burilais-asemilla päivän mittaan...
Lihavien päiväannos
36
3154
Vastaukset
- jasu
Mulla menee päivittäin melkein
kerrosateria, sipsejä, karkkia, suklaata, limua litra, pullaa, keksejä, jäätelöö ym ym makeaa - mä&mä
Ranskanleivän välistä unohtui lisäksi silava, pekoni ja jauhelihapihvi. Luonnollisesti leivän kera ryystetään litra kokista ja jälkiruoaksi varttikilo suklaata ja piispanmunkki.
- operet
Joskus kieltämättä huvittaa kun reippaasti ylipainoiset immeiset närppii seisovasta pöydästä näytösluontoisesti lautaselleen annoksen joka ei mene missään synkronissa henkilön päivittäisen ruokailumäärän kanssa. Yleensä naisihmisiä, äijät kokoaa ihan sen saman "tulivuoren" kuin kotioloissa.
Saattaa olla tietysti jojottajiakin, mutta on enemmän kuin yleistä tuo "esiintyminen".
Eiköhän ne kilot kerry aika monella tuosta sipsi,limu,pulla,karkkipaskasta jota sitten mätetään päivittäin napaan. Eipä niistä paljon listaa tarvitse tehdä kun tietää missä mennään. Kaiken on oltava lapsenmaulle suunniteltua "hyvää" ja mitään makunautintoa ei voi jättää ilman kauheaa kitinää. Liikunta on sitten sitä kerran viikossa köpöttelyä tai uintia tukka kuivana 10min jonka jälkeen onkin palkinnon aika kahviossa.- uija.
Lihavat harrastavat muutakin liikuntaa, ns. vesikävely on suosittu harrastus. Elikkä se jossa mennään sellainen sininen kelluke vyötäröllä ja ikäänkuin kävellään vedessä.
Tarkloitus on siis että ei tarvi ponistella pinnalla pysyäkseen, ja siten uimahallissa sitten menee kuus lihavaa akkaa rinnakkain sellaista vauhtia että aikaa menee altaan päästä päähän n. 10 minuuttia. Suurin energian kulutus tapahtuu näiden akkojen pärpättävissä leuoissa.
Siinä ei sitten muilla olekaan asiaa ohittaa.
Niin, ja asiaan kuuluu tietysti että akat ovat autolla liikkeellä. - laihrutan jo
uija. kirjoitti:
Lihavat harrastavat muutakin liikuntaa, ns. vesikävely on suosittu harrastus. Elikkä se jossa mennään sellainen sininen kelluke vyötäröllä ja ikäänkuin kävellään vedessä.
Tarkloitus on siis että ei tarvi ponistella pinnalla pysyäkseen, ja siten uimahallissa sitten menee kuus lihavaa akkaa rinnakkain sellaista vauhtia että aikaa menee altaan päästä päähän n. 10 minuuttia. Suurin energian kulutus tapahtuu näiden akkojen pärpättävissä leuoissa.
Siinä ei sitten muilla olekaan asiaa ohittaa.
Niin, ja asiaan kuuluu tietysti että akat ovat autolla liikkeellä.Minä ainakin käyn lenkillä ja uimassa koska haluan laihtu ja syön vain 2-3 ateriaa nutrilettia.
Ensin te valitatte että lihavat ei tee läskien eteen mitään ja kun tekee niin siittäkin te valitatte.
Nyt ehrottaisin sinun menenvän lääkäriin ja puhuisit asiasta lääkärille että saatais sun mielenterveys kuntoon.
Eikö sun nupiis mee että ne jotka uivat ja ovat salilla tai lenkillä ne yrittääkin kovasti tehä asialle jotain.
Ja viel kerran lihavuus ei atrtu. Myönnän kyllä että lihavai on paljon. Mutta minä ainakin tästäkin eteen päin laihdutan ja käyn niin uimassa kuin lenkillä. - millä perusteella...
laihrutan jo kirjoitti:
Minä ainakin käyn lenkillä ja uimassa koska haluan laihtu ja syön vain 2-3 ateriaa nutrilettia.
Ensin te valitatte että lihavat ei tee läskien eteen mitään ja kun tekee niin siittäkin te valitatte.
Nyt ehrottaisin sinun menenvän lääkäriin ja puhuisit asiasta lääkärille että saatais sun mielenterveys kuntoon.
Eikö sun nupiis mee että ne jotka uivat ja ovat salilla tai lenkillä ne yrittääkin kovasti tehä asialle jotain.
Ja viel kerran lihavuus ei atrtu. Myönnän kyllä että lihavai on paljon. Mutta minä ainakin tästäkin eteen päin laihdutan ja käyn niin uimassa kuin lenkillä.lihavat voivat sanoa ettei ole tyhmiä..
kattokaas tämänkin lyllertäjän kirjoitusvirheitä... - myös muistuttavat
millä perusteella... kirjoitti:
lihavat voivat sanoa ettei ole tyhmiä..
kattokaas tämänkin lyllertäjän kirjoitusvirheitä...erehdyttävästi HK:n Camping-grillimakkaroita, mikä osaltaan vaikeuttaa toimintaa näppäimistöllä.
Tämä fyysinen tosiasia yhdistettyna alhaisiin kognitiivisiin kykyihin tuo edellisen kaltaisia kirjallisia hengentuotteita meidän kaikkien ihailtavaksi.. - uija.
laihrutan jo kirjoitti:
Minä ainakin käyn lenkillä ja uimassa koska haluan laihtu ja syön vain 2-3 ateriaa nutrilettia.
Ja viel kerran lihavuus ei atrtu. Myönnän kyllä että lihavai on paljon. Mutta minä ainakin tästäkin eteen päin laihdutan ja käyn niin uimassa kuin lenkillä.Minäkin käyn uimasa. Ja näen kyllä että kolme neljästä vesikävelijästä on ylipainoisia.
Tietysti vesikävely on ylipainoisen nivelille parempi liikuntamuoto kuin juoksu tms. ja varmasti se on hauskaakin, mutta näyttää aika hyödyttömältä kuntoilun ja laihdutuksen kannalta.
Kun tosiasia on että sykkeen pitäisi nousta ainakin 120:een ennen kuin voi sanoa että liikunnalla on kuntoa kohottava vaikutus. Vesikävely lieneekin valittu liikuntalajiksi juuri siksi että siinä ei tarvi rasittaa itseään.
Niin että se ei todellakaan ole toimintaa jonka avulla veiskävelijät "yrittääkin kovasti tehä asialle jotain", he todella "ei tee läskien eteen mitään".
Mutta tietysti voin olla väärässä sykkeen taajuuden suhteen. Mutta haluaisin kyllä jotain näyttöä siitä, että etanan vauhtia etenevä vesikävely nostaa sykettä riittävästi, muuten en usko. - Sparraaja
uija. kirjoitti:
Minäkin käyn uimasa. Ja näen kyllä että kolme neljästä vesikävelijästä on ylipainoisia.
Tietysti vesikävely on ylipainoisen nivelille parempi liikuntamuoto kuin juoksu tms. ja varmasti se on hauskaakin, mutta näyttää aika hyödyttömältä kuntoilun ja laihdutuksen kannalta.
Kun tosiasia on että sykkeen pitäisi nousta ainakin 120:een ennen kuin voi sanoa että liikunnalla on kuntoa kohottava vaikutus. Vesikävely lieneekin valittu liikuntalajiksi juuri siksi että siinä ei tarvi rasittaa itseään.
Niin että se ei todellakaan ole toimintaa jonka avulla veiskävelijät "yrittääkin kovasti tehä asialle jotain", he todella "ei tee läskien eteen mitään".
Mutta tietysti voin olla väärässä sykkeen taajuuden suhteen. Mutta haluaisin kyllä jotain näyttöä siitä, että etanan vauhtia etenevä vesikävely nostaa sykettä riittävästi, muuten en usko.Käyn uimassa lähes päivittäin joten jotakin jää verkkokalvoille noilla reissuilla. On totta, että vesijuoksijoista 2/3 on ylipainosia naisia ja toinen silmiinpistävä piirre on, että tämä liikunta otetaan aika monen kohdalla vain "rupatteluna" eli mennään meduusan vauhdilla leuat päpättäen pari altaanmittaa jonka jälkeen saunaan ja kahvioon.
Kokeilin tuota piruuttani ja kyllä se käy ihan kuntoilusta kunhan pitää koivilla ja käsillä kunnon vauhtia eikä ajelehdi korkkina päästä toiseen. Sama koskee muuten uintiakin. Kunnon kannalta ei ole kovinkaan suurta merkitystä jos kerran viikossa käydään lipumassa 100 metriä välillä terapia-altaassa huilaten. Virkistävää ja miellyttävää kylläkin. - Rehellinen
Sparraaja kirjoitti:
Käyn uimassa lähes päivittäin joten jotakin jää verkkokalvoille noilla reissuilla. On totta, että vesijuoksijoista 2/3 on ylipainosia naisia ja toinen silmiinpistävä piirre on, että tämä liikunta otetaan aika monen kohdalla vain "rupatteluna" eli mennään meduusan vauhdilla leuat päpättäen pari altaanmittaa jonka jälkeen saunaan ja kahvioon.
Kokeilin tuota piruuttani ja kyllä se käy ihan kuntoilusta kunhan pitää koivilla ja käsillä kunnon vauhtia eikä ajelehdi korkkina päästä toiseen. Sama koskee muuten uintiakin. Kunnon kannalta ei ole kovinkaan suurta merkitystä jos kerran viikossa käydään lipumassa 100 metriä välillä terapia-altaassa huilaten. Virkistävää ja miellyttävää kylläkin.Pakko sanoa sananen vesijuoksusta, koska se on myös minun liikuntalajini. Ylipainoisille vesijuoksu on mitä parhain tapa liikkua. Ei rasita niveliä niin kuin esim. reipas kävely "suuren taakan" kanssa. Toiseksi käsittääkseni juoksuvyö lisää vastusta vedessä, ja näin kuluttaa energiaa enemmän.
Onhan näitä rivissä "polkevia" rouvashenkilöitä joskus melkein altaanmitallinen vierekkäin keskustelemassa, mutta kyllä heistä ohi pääsee. Ei haittaa, ainakaan minua.
Sitten ryhmä esim. reuma- ja lihassairaat, johon ryhmään kuulun myös. Mikä sen parempi paikka liikkua kuin vesi. Vaikka ei menisikään eteenpäin kuin höyryveturi, em. liikunnasta hyötyy niin mieli kuin kroppa. Menen välillä "lujempaa" muutaman altaanmitan ja sitten hellitän vauhtia hitaammaksi.
Jokainen varmaan ui tai vesijuoksee omista lähtökohdistaan, johon kuuluu kunto, mahdolliset liikuntavaikeudet, ylipaino ym. Eli eiköhän me kaikki sinne altaaseen mahduta, kun noudatetaan "herrasmiesten ja -naisten tapaa ottaa huomioon toisetkin, ihan niin kuin autoillessa. Ei arvostella, ettei joltakin mene sekin liikkumisenhalu, jonka on löytänyt altaasta. - hahahaha!!!!!!!!
millä perusteella... kirjoitti:
lihavat voivat sanoa ettei ole tyhmiä..
kattokaas tämänkin lyllertäjän kirjoitusvirheitä...kattat vaan, kivaa kun huomattiit vilhleeniii.
siittä tyytä olekin lihavaa : D
hyvii että hokastyy
:D
No oikseeti, luultavasti se ei ole kiloista kiinni jos on luki vaikeus.
Tiedän monia joilla on luki ja kirjoitus vaikeutta ja ovat laihoja.
Mutta aiheesta keskustelu täällä on aivan turhaa koska täällä on pää asia se että saaraan toiselle paha olo. - läski mutta jo laihiksella
myös muistuttavat kirjoitti:
erehdyttävästi HK:n Camping-grillimakkaroita, mikä osaltaan vaikeuttaa toimintaa näppäimistöllä.
Tämä fyysinen tosiasia yhdistettyna alhaisiin kognitiivisiin kykyihin tuo edellisen kaltaisia kirjallisia hengentuotteita meidän kaikkien ihailtavaksi..Minun sormet ovat hoikat vain ksekivartolo on kaamee.
Mutta tosiaankin teen sille läskivatsalleni jotain.
Jos nyt sua niin kamalasti kiinnostaa niin laitanpa mitä tuli ahmittua tänään, no 2 ruisleipää palaa,(runsaskuituinen) päällä tomaattia, sit kanakeittoa (nutrilett)
ja appelsiiiä 2.
sokerionta mehua ja kahvia.
Eli syyn lihomiseen tieätkin nyt.
Muuten haluatko että joka ikinen päivä laitan ruokapäivä kirjan tänne.
Mutta mä luulen ett sä saat tyyrytyksen kun saat meidät lihavat suuttuman.
No siinähän saat sit aivan sama mulle. - Harppuunakalastaja
Kuulemma seisovan pöydän pitäjän eniten kammoama asiakas on lauma bodarimiehiä. Kalorintarve järkäleellä kun voi bulkilla olla jopa 5000kcal päivässä! Enkä edes puhu mistään kilpabodareista tai muista "mömmölijöistä", vaan salilla ahkerasti käyvistä, isoista miehistä. Yleensä näillä on rasvakerroskin tietysti, mutta lihas se eniten painaa.
- Rehellinen
Olen lihava, laihduttanut 20 kiloa, mutta vielä on matkaa tavoitepainoon, joka ei edes ole ihannepaino. Meillä ruokapöydässä ei ole tarjolla sokerilimuja, vaan ruokajuomana on miehelläni maito, minulla vesi. Limuja meillä juodaan tosi harvoin. Leipänä meillä on yleensä kokojyväleipää tai ruispaloja, päällä Beceliä, ei siis voita, jotain kevytjuustoa ja "viherviipale" koristeena.
Ruokana on tavallista kotiruokaa, yleensä ilman ruokakermalisukkeita, ellei sitten ole vähän "hienommasta" syömisestä kyse. Yleensä emme edes syö leipää ruuan kanssa. Leipä on enemmän välipala. Kananmunia en edes muista, koska olen niitä viimeksi ostanut. Kinkkua joskus, sehän on vähärasvaista. Vähärasvaisempaa kuin juustot. Joskus herkutteluhetkiin metukkaa, jossa on noin 9% rasvaa. Paha vain, että mitä kevyemmäksi juustot ja metukat tehdään, sitä enemmän niissä on suolaa.
Näkkäriä syömme välipalana ihan sellaisenaan, ilman mitään lisukkeita. Myös hedelmiä banaaneja, mandariineja ym. on yleensä aina tarjolla.
Mieheni on normaalipainoinen, minä lihava, vaikka syömme samaa ruokaa. Johtuu varmaan siitä, että mieheni on paljon liikunnallisempi kuin minä. Se taas johtuu siitä, että minulla on sairaus, joka estää kunnon liikunnan. Lisäksi minulla on paniikkihäiriö, joka estää tehokkaasti tällä hetkellä lähtemästä uimahalliin vesijuoksuun, josta muuten pidän kovasti.
Suurin kompastuskivi itselläni on makea. Suklaa, täytepullat ym. sellaiset "kielletyt" herkut. Tällä hetkellä nekään eivät oikeastaan ole ongelma, koska niitä ei ole pakko ostaa.
Sairastuessani tähän fyysiseen, krooniseen sairauteen, sai monenlaista lääkettä mm. kortisonia tosi isolla annoksella. Kortisonihan on lääke, joka lisää mm. ruokahalua ja vajaassa kahdessa vuodessa lihoin noin 50kg:a. Siis 50kg:a! Tiesinhän minä kortisonin sivuvaikutukset, mutta olen myös masennukseen taipuvainen, joten tuolloin sairastuessani, kaikki tuntui jotenkin samantekevältä. Syöminen toi hetkellisen lohdun, kunnes havahduin valtavaan painonnousuun.
En ollut mikään laiheliini ennen sitäkään, joten tuo valtava lihominen teki minut sairaalloisen lihavan. Ei ollut kiva huomata, mitä olin itselleni tehnyt. No, nyt olen kuitenkin saanut 20kg:a pois ja aion saada vielä ainakin ne 30kg:a. Silloinkin olen vielä ylipainoinen, mutta huomattavasti vähemmän.
Luulisin, että lihavilla ei ole sen kummempia "metkuja" ruokapöydässä kuin muillakaan. Ahmiminen tapahtuu, kun on yksin. Ei siihen todistajia tarvita. Ja syitä lihomiseen on varmaan monenlaisia muitakin kuin minun tarinani. Tämä on vain yhden ihmisen kokemus, jota en toivo kenellekään.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, mikä sinua kiinnostaa lihavien syömisessä? Onko sinulla jotain luuloja lihavien syömisorgioista tms? Suuri ylipaino kuitenkin hankitaan yleensä yksin, ilman ruokaseuraa. Ja jos voisin kääntää kelloa taaksepäin, kääntäisin sen siihen hetkeen, kun sairastuin, ja toimisin toisella tavalla. Sitä en kuitenkaan voi tehdä, joten minun on lähdettävä siitä tilanteesta, mikä se on. Ja se on tämä, jonka kerroin. Yksi tarina monien joukossa.- Normaali painoinen.
Hei!
Ihan siksi kysyin, koska kiinnostaa tietää pitääkö se paikkansa mitä lihavat sanovat, eli väittävät syövänsä vain vähän. Mutta, sinä olet rehellinen ja tunnustit asian. Kiitos siitä ja tsemppiä painonpudotus- projektiisi :D - jokunen007
Taiat olla pelleriina!
- ranskista,ja pekoonia,kanam...
jokunen007 kirjoitti:
Taiat olla pelleriina!
aamiaiseksi,välipalaksi sipsejä,ja kokista.Päivälliseksihämpurilainen,ranskisperunoita,ja keskikaljaa.Välipala 2 jaskiaispullaa,ja suklaalevy Lounaaksi sianlihakastiketta,ja perunoita. iltapalaksi jauhelihapihvejä,makkaroita,ja italiansalaattia,ja kokista
- saa kuvitelmastaan
seksuaalista mielihyvää!
- mimmu
Hei,Käyppäs lainaamassa kirjastosta kirja nimeltä SOKERIPOMMI.Kertoo kuinkas muuten kuin sokeririippuvuudesta.Saat siittä monta vastausta kysymyksiisi esim. Miksi toiset lihoo ja toiset ei ? suosittelen lämpimästi ! Tsemppiä laihduteukseesi !
- Lihava = Leppoisa
Aamiaiseksi appelsiini, kahvia ja myslipatukka.
Lounas: Hesen mega-ateria (slurps!) jälkkäriksi suklaapyörrepehmis.
Välipala: porkkana
Päivällinen: Hesen kerrosateria (slurps!), jälkkäriksi suklaarusinapyörrepehmis, kahvi ja korvapuusti.
Iltapala: (syön just nyt) jugurtti ja marjoja!- tehdä
nimimerkki "Lihava=leppoisa" näin: Ostat kaupasta lohen ja valmistat sen oliiviöljyssä paistinpannussa, teet perunamuusia ja porkkana raastetta. Kokeile edes kerran ja tule kertomaan kumpi oli makuelämys: Kunnon ruoka, tai Hesen pika -ateria?
- Ardelia
Jos kiinnostaa miten paljon lihavat syövät katso tv:stä Olet mitä syöt-ohjelmaa. Tulee tiistaisin Mtv3:lta klo 18.00. Tällä hetkellä tv:ssä pyörii ulkomaalainen versio, mutta suomalainen alkaa muistaakseni huhtikuun puolella.
Siinä käsketään ohjelman osallistuvan lihavan pitää viikon ajan ruokapäiväkirjaa ja kun ravintoterapeutti tulee vierailulle, näytetään lihavalle ruokapöytä jossa on kaikki hänen syömänsä moska. Iljettävää katsottavaa, eikä tosiaan tee mieli roskaruokaa ohjelman jälkeen.- niitä pienirintaisia
naisia jotka lähinnä muistuttaa ja miehiä. kuntoilevat hampaat irvessä ja hakkaavat nyrkkeilysäkkiä. Luulevat olevansa seksikkäitä. Kyllä naisella naisen muodot pitää olla..
Niin se ruokalista.No ei tietenkään mitään kevyt-tuotteita eikä rasvattomia ruokia. Kunnon kotiruokaa. Munakasta, pekonia, Ym. ihanaa ! - Ardelia
niitä pienirintaisia kirjoitti:
naisia jotka lähinnä muistuttaa ja miehiä. kuntoilevat hampaat irvessä ja hakkaavat nyrkkeilysäkkiä. Luulevat olevansa seksikkäitä. Kyllä naisella naisen muodot pitää olla..
Niin se ruokalista.No ei tietenkään mitään kevyt-tuotteita eikä rasvattomia ruokia. Kunnon kotiruokaa. Munakasta, pekonia, Ym. ihanaa !En kyllä maininnut että olen pienirintainen nainen, mutta ei minua tarvitse sääliä. Mieheni mielestä on tärkeintä että naisella on kapea takapuoli ja vatsa ei pömpötä. Hänen mielestään ja omastakin mielestäni olen seksikäs. Minulla on upea vartalo, siitäkin huolimatta, että rintani ovat pienet.
- miehelläsi
Ardelia kirjoitti:
En kyllä maininnut että olen pienirintainen nainen, mutta ei minua tarvitse sääliä. Mieheni mielestä on tärkeintä että naisella on kapea takapuoli ja vatsa ei pömpötä. Hänen mielestään ja omastakin mielestäni olen seksikäs. Minulla on upea vartalo, siitäkin huolimatta, että rintani ovat pienet.
kapea pylly ja pyykkilauta vatsa ?
- tykkää,
Ardelia kirjoitti:
En kyllä maininnut että olen pienirintainen nainen, mutta ei minua tarvitse sääliä. Mieheni mielestä on tärkeintä että naisella on kapea takapuoli ja vatsa ei pömpötä. Hänen mielestään ja omastakin mielestäni olen seksikäs. Minulla on upea vartalo, siitäkin huolimatta, että rintani ovat pienet.
pienipyllysistä ja pyykkilautavatsaisista naisista eikä häntä haittaa ettei naisella ole rintoja... Niin tuli vain mnieleeni, ettei miehesi vain kaipaa jotain ihan muuta rinnalleen... Jospa hän ei ole viel tullut kaapista ulos.. --tuli vain mieleeni..
- listaa...
kahvia mustana * 2kuppia, kaksi näkkileipää.
Kohta meen syömään pinaattikeittoa, laiton kaksi näkkileipää, toisen just söin.
illalla syön salaattia ja kalkkunaa.
Suklaata teksi mieli, mutta ei voi syödä kun se jää kiinni persauksiin... - Läskilöllykkä
Syön kerran päivässä lämpimän aterian (tänään valkosipuliperunapaistosta) illemmalla pari voileipää (kevytjuusto, kinkku, raejuusto, tomaatti, kurkku) ja kaakaon (rasvaton maito) ennen nukkumaanmenoa lautasellisen Weetaflakeseja rasvattomalla maidolla. Juon n. 1,5 litraa light-limuja päivässä. Kerran viikossa syön jotain makeaa, kuten viime perjantaina pari laskiaispullaa ja kaakaota. Käyn kaupungilla kerran-pari kuussa ja yleensä Mäkkärillä, QP-ateria ranskiksilla ja Fantalla joskus kuusi nuggettia.
En liiku. Istun koneella päivät pitkät. Pituus 162 ja paino 78 kg. Ei mee ylös eikä alas. Jotta syön ilmeisesti turhankin sopivasti. - nainen 125 kg
Näin se menee ja on mennyt jo puoli vuotta.
aamulla kaurapuuroa ja rasvatonta maitoa. Kahvia ilman sokeria tai maitoa. Light-mehua.
Iltapäivällä lämmin ruoka. Jotain tavallista kotiruokaa kevennettynä versiona. Meillä ei kalanpaistossakäytetä rasvaa ja uunia hyödynnetään rasvattomassa kypsennyksessä. Salaattia puoli lautasellista. Leipää aterialla vain jos ruokana on keitto. Pasta ja riisi tummana versiona. perunaa vain hyvin harvoin. Jälkkärinä mustaa kahvia.
Illalla 2 palaa ruisleipää. Kinkkua tai kalkkunaleikettä tai 5 % juustoa sekä kurkkusiivuja päällä. Rasvatonta jugurttia ja fitnes-muroja. Hedelmä tai kaksi.
Ruokajuomana light-mehut ja-limpat sekä vesi. Jos välipalaa otan päivällä se on hedelmä ja ruisleipäpala kevyin päällisin.- SIKA OLET
Tuolla ruokavaliolla olisit vuodessa 50 kg kevyempi.
Minkään laskukaavan mukaan tuosta ei saa 1000-1500 kilokaloria enempää. Silloinkin puuro- ja ruoka-annos saavat olla tosi reilun kokoisia. - ___
SIKA OLET kirjoitti:
Minkään laskukaavan mukaan tuosta ei saa 1000-1500 kilokaloria enempää. Silloinkin puuro- ja ruoka-annos saavat olla tosi reilun kokoisia...että ehkäpä tämä henkilö on jo laihtunut?
- nainen 125 kg
SIKA OLET kirjoitti:
Minkään laskukaavan mukaan tuosta ei saa 1000-1500 kilokaloria enempää. Silloinkin puuro- ja ruoka-annos saavat olla tosi reilun kokoisia.Miksi sinulle valehtelisin täällä? Luuletko että siitä saan jotain mielihyvää niinkuin sinä tunnut saavan vieraiden ihmisten haukkumisesta. Ja kyllä olen laihtunut 25 kg puolessa vuodessa. Puuroannos on sen kokoinen kuin yhdestä mikroannoksesta ohjeen mukaan tulee ja ruoka-annos on normaaliin lautaseen puolet ruokaa ja puolet salaattia.
- on ihan uskottavaa..
..minun kaverini laihtui 1/2 vuodessa 38 kg..hän haki kipinää painareista ja liikkui tosi paljon..mm.hiihti,sulkkista ja rulliksilla viiletti kesäisin.Liikutko sinä kuinka paljon viikossa?
Itse olen keventänyt eväspolitiikkaa suurin piirtein noin niinkuin sulla mutta liikunta on sellasta pihapuuhastelua lasten kanssa ja kepukkakävelyä pari kertaa viikossa.Vesijuoksua vois kokeilla kunhan sais ensin tuota läsää vähemmäx jotta kehtaa halliin mennä.Eräs fys.terapeutti sanoi koulutuksessa jotta
eräs nainen oli laihtunut 8 kk:n aikan 17 kg käymällä 2 krt viikossa vesijuoksussa 1/2 kerrallaan.(toki ruokavalio on huomioitava).
Tällä palstalla näköjään jotku saa kiksejä toisten haukkumisesta...noh onhan se halpa huvi mutta antaa tyypistä aika simppelin kuvan.."hulluilla halvat huvit".Jokaisen kannattais pitää huoli omista syömisistään.Iloista kevättä kaikille!
:-D - nainen 125 kg
on ihan uskottavaa.. kirjoitti:
..minun kaverini laihtui 1/2 vuodessa 38 kg..hän haki kipinää painareista ja liikkui tosi paljon..mm.hiihti,sulkkista ja rulliksilla viiletti kesäisin.Liikutko sinä kuinka paljon viikossa?
Itse olen keventänyt eväspolitiikkaa suurin piirtein noin niinkuin sulla mutta liikunta on sellasta pihapuuhastelua lasten kanssa ja kepukkakävelyä pari kertaa viikossa.Vesijuoksua vois kokeilla kunhan sais ensin tuota läsää vähemmäx jotta kehtaa halliin mennä.Eräs fys.terapeutti sanoi koulutuksessa jotta
eräs nainen oli laihtunut 8 kk:n aikan 17 kg käymällä 2 krt viikossa vesijuoksussa 1/2 kerrallaan.(toki ruokavalio on huomioitava).
Tällä palstalla näköjään jotku saa kiksejä toisten haukkumisesta...noh onhan se halpa huvi mutta antaa tyypistä aika simppelin kuvan.."hulluilla halvat huvit".Jokaisen kannattais pitää huoli omista syömisistään.Iloista kevättä kaikille!
:-DLiikuntaa en koskaan ole "harrastanut" mutta en pidä ajatusta mahdottomana kunhan pääsen lähemmäs uimahallikuntoa. Uinti oli lapsuudessa ihan himohommaa ja silloin tuli hankittua hyvä uimataito. Minulle myös fysioterapeutti suositteli vesijuoksua/kävelyä. En ole koskaan ollut sohvaperuna mutta liikkuminen on yleensä sitä arkiliikuntaa. Tykkäisin kyllä esim. jumpasta ryhmässä musiikin tahtiin kunhan löytyisi vertaisryhmä. Nyt jumppa rajoittuu jokailtaiseen vatsa-ja reisilihasliikkeisiin joita olen tehnyt muutaman kuukauden.
- tänään..
-2 kananmunaa
-purkillinen tonnikalaa vedessä
-kaksi lautasellista kasvis-linssikeittoa
-5 siivua ruisleipää
-vihanneksia
-1 hedelmä
-n. 2dl maustamatonta jogurttia
-2 rkl fetakuutioita (3%)
-6 mantelia
-2 pientä lakupötköä
-vihreää teetä, vettä
-2 kpl kalaöljykapseleita, tilkka oliiviöljyä
Tuntuu paljolta, mutta syön sellaisen ruokakortin mukaan. Pitäisi tulla n. 1600 kcal päivässä. Nuo lakutkin kuuluvat ohjelmaan "herkkurukseina". En tiedä onko tuosta mitään apua, kun ennen söin vähemmän, enkä siltikään laihtunut. Sanoivat, että pitäisi lisätä syömistä, että voisi laihtua. Hassua, mutta kokeilen silti. Mitat 164cm, 104 kg. Liikun paljon. - liikaa94kg
Onko kysyjällä kenties taka-ajatuksia? Mun päivän satsi on seuraava:
Aamulla 4 kuppia kahvia, johon vähän maitoa. Pari paahtoleipää tai sämpylä, Bezeliä 10g, edam-juustoa 17% neljä siivua, 2 kalkkunaleikettä, vesilasi.
Lounaaalla alkusalaatti, broilerisalaatti, sämpylä margariini, vesi, kahvi mustana, joskuks jälkkäri.
Kahvitauolla kahvi maidolla, pulla
Töistä kotiin tullessa 2 kuppia kahvia maidolla, 2 leipää Bezeliä 10g, edamjuustoa 17% neljä siivua, 2 kalkkunaleikettä.
Illalla teetä iso mukillinen, 2 leipää Bezeliä 10g, edamjuustoa 17% neljä siivua, 2 kalkkunaleikettä.
Tosin neljänä iltana tuo töistä kotiin tullessa syöminen jää väliin, koska käyn koulua ja menen töistä suoraan koululle. Silloin syön vain tuon teen kanssa pari leipää.
Viikonloppuisin teen perheelle ruuan, mutta itse syön pääasiassa kahvia ja leipää.
Niin kuin huomaat, kasviksia ja hedelmiä ei paljoa ole, vettä juon tosi vähän. Maha toimii joka päivä pari kertaa. En liiku, muuten kuin autolla. Töissä osallistunut taukojumppaan ja kerran viikossa tapahtuvaan aamujumppaan.
Kolesteroli on 6, LDL 4,3! Verenpainelääkkeet on. Hb on 160, en saa syödä kananmunia, enkä maksaruokia. Minulla on sukurasitteena sydänsairauksia, joten saatan itsekin saada sydärin lähitulevaisuudessa.
Perheemme on viisihenkinen, asumme omakotitalossa, nuorimmainen on 5 vuotias. Lumityöt teen kerran pari viikossa, jos on tarvis. Ymmärrän itsekin, että liikkua pitäis ja painoa on saatava alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393