Autotalliin einhell ovenavaaja??

avaaja

Onkohan toimiva peli hong kongissa myytävänä oleva einhellin autotallin ovenajaava? Hintaa laitteella on 99€
Kahden vuoden takuukin laitteessa näkyy olevan. Onkohan laadussa tingitty paljonkin kun "merkkituote" maksaa noin 250€

18

12181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfdxv

      einhell= hajoo kohta ja eikun hongonkiin vaihtamaan uuteen ja se taas hajoo ja eikun vaihtamaan uuteen ja..........

    • sanoisin

      Omakohtaisia koemuksia näistä halpis tuotteista on että halvemaksi tulee ostaa kerralla kunnon värkki, eikä ensiksi einhell ja sitten se kunnon värkki.

      Näissä sähkötyökaluissa menee hinta ja laatu käsikädessä.

      Jo nimi einHELL saa karvat nouseman pystyyn :)

    • tarkoitettu..

      Ostettaviksi, mutta ei missään nimessä käytettäviksi.

      Itselläni lukee laitteessa "standoor"
      ja siinä ei ole rehellisesti sanottuna ollut mitään vikaa, mutta hinta oli 4 v sitten 260€/kpl ja tuntui pikkuisen kalliilta. Saattaahan sekin olla kiinalainen, mutta länsimaalainen laaduntarkkailu.

    • on_

      Osat eivät ole kovin laadukkaita ja ketju pitää jonkun verran ääntä. Kerran on talvella rajakytkin jäätynyt, joten ovi meni sen yli laitteen maksimiasentoon. Asennettaessa joutui vaihtamaan moottorin johdot päikseen, jotta kone toimisi oikeinpäin. Asennusohjeet eivät olleet kovin selkeät. Mutta jos on käsistään näppärä, niin kyllä Einhellin laitteesta saa rakennettua jopa toimivan pelin.

      • nopea??

        Kuinka nopea tuo Einhelvetti on? Meneekö siis oven avaamisessa kauan?


      • jeppesyu
        nopea?? kirjoitti:

        Kuinka nopea tuo Einhelvetti on? Meneekö siis oven avaamisessa kauan?

        Eipä se kovin nopea ole. Tuskin mikään ovi hirveän nopea, hajottaa muuten paikat.


      • 544445

        Toja-kippiovi : kiinni: 20 sekuntia. Auki 55 sekuntia. Tojan jouset on aivan löysällä ja lisäksi olen tehnyt 2.5 kertauksen alennusvaihteen ketjulle. Toiminut jo 13 vuotta, kolmas moottori ja nyt sieppasi kettenrad (kettinginratas, 8 hampainen) akselin reiästä (pyälletty akseli). Ostettava nyt halpa varaosa!


    • ja lisää tulee

      Ihan hyvin on toimineet ihme ja kyllä.
      Toisessa nostoovessa ensin kokeilin ja
      vuoden kokeilun jälkeen ostin toisenkin.
      Ekalla ikää n.6v
      Kiinnitykset rakensin asennuksen yhteydessä uusiksi.Ja ensimmäinen ohjaimen patteri loppu
      jouluna.

    • menin ja ostin kumpaankin oveen.eka kesti kaks viikkoa takuuseen korjattiin.nyt ollut käytössä
      n.8kk toinenkin paskana kupikaan ei meinaa yleensä auveta nyt mitta täys ja ostamaan kunnon vehkeet.

    • periksiantamaton

      Nyt toimii hyvin, jo kaksi vuotta ongelmitta.
      On Toja-kippiovi, joka painaa varmaan yli 100 kg! autotalliinni ei voinut ajatella muuta mallia kuin kattoon asennettava laite, koska seinät ovat ohutta moduulitiiltä. Asensin laitteen (158€) tuettuna useampaan kattoparruun. Ensimmäisen moottorin messinkinen ruuvivaihteen hammaspyörä kesti 4 vuotta (uusi moottori maksoi 65€) seuraava kesti 2 vuotta (uusi moottori maksoi 75€). Nyt uudessa ruuvivaihteessa olikin muovinen hammaspyörä. Erillistä hammaspyörää ei saanut ostettua, piti ostaa koko vaihde.Päätin, että enää en ruuvivaihteita osta! Katkasin alumiinikiskon ja tein moottorin ja oven väliin alennusvaihteen.Tein sen mummon polkupyörän rattaista ja siihen sopivasta kettingistä. Alennusvaihde (1:2,5) alentaa oven painon noin 40 kg:een, mutta vastaavasti auki/kiinni-aika kasvoi nyt samassa suhteessa suuremmaksi. Aiemmin se oli 20s, nyt se on 50s. Nyt nostolaite on toiminut jo 8 vuotta häiriöittä. Lisäksi asensin sisälle näytön, joka toimii mikrokytkimellä (vanhan astianpesukoneen luukusta) autotallin oven liikkeestä. Sisältä eteisessä voin nähdä milloin ovi on auki (valo vilkkuu) ja milloin ovi on kiinni (valo ei vilku). Lisäksi toteutin alkuperäisen idean siitä kuinka voin nähdä onko autotallin ovi kiinni vai auki. Laitoin pienen peilin räystään alle takaviistoon 45 asteen kulmaan, josta näen myös onko ovi kiinni vai auki. Remontti maksoi 10 €. Kokemusta työstä sain paljon ja vahvan luottamuksen omiin taitoihin.

    • jhi

      Toimii ihan ok jos lämmin talli

    • jhi

      Minulla on 2 nostoovellista tallia toisessa on einhel ja toisessa usa lainen mut en muista merkkiä , usa puolta nopeampi ja toimii vaikka 35 pakkasta.

    • jhi

      Toimii noin 10 pakkasasteeseen asti sen jälkee tahtoo tökkiä joutuu avamaan montakertaa ennen kuin ovi aukeaa,usa toimii hyvin malli semmoinen jossa moottiri liikkuu mukana

    • uol

      rakensin vanhaan navettarakennukseen pari oville työntösauvat ja asensin einhellin avaajat niihin kahteen oviaukoon, toimi vähintään 10 vuotta, ainoastaan yhden sulakkeen vaihdoin sinä aikana, ovia käytettiin päivittäin. Sitte tuli poltti koko rakennuksen ei jäänyt kuin muutama kiinitys rauta alumiinit suli, olin erittäin tyytyväinen einhelliin. mutta se oli joskus 1990 luvun alussa kun niitä asentelin

    • myyjä

      Mua potuttaa noi halvat ovenavaajat, kun pitäis myydä noita kalliimpia malleja. Kyllä ne on sitten huonoja mun mielestä vaikka meidän kalliit on tehty kiinassa, mutta niissä on laadun takeena amerikkalaisen firman nimi.

      Äläkää ostako pa..aa.

      • Harrastustyö

        Einhell on toiminut jo 13 vuotta. Tuli rakennettua nostoon alennusvaihde 2.5 kertainen 40-luvun mummon polkupyörän rattaista. Nousee ylös 55 sek. ja laskee 20 sek. Tojaovi on niin raskas. Meni alussa pari ruuvivahdetta tohjoksi. Uusimmassa onkin messinkinen ratas vaihdettu muoviseksi, lienee myös vahvempi.


      • 455556

        Nyt meni kettenrad akselista löysäksi. Pitää ostaa reservdel.


    • Anonyymi

      Meillä on einhell autotalli ovenavaaja joka on ollut meillä jo 4 vuotta ja muutaman vuoden toisella omistajalla eli ainakin tämä kestää eikä tarvii juosta vaihtamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe