gallup: millainen on hyvä suutelija? :)

pusipusi..

Niin, kysymys näkyy jo otsikossa:) ja laittakaa ikä ja sukupuoli myös näkyviin..

itse olen 19-vuotias nainen, ja mahtavin suudelma omasta mielestä seuraavanlainen: ensin hellästi ja varoen, huulet vain tunnustelee toisiaan.. sitte pikkuhiljaa suudelma ikään kuin alkaa syvenemään ja vauhtiakin tulee hieman lisää.. huoh:) kieltä ei välttämättä tarvita, suudelman tempo vain kovenee kiihkon kasvaessa..:) juuri tällaisen suudelman sain eillen kokea..:) kiitos rakas! ;)

3

3011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on mahtavaa!

      Olen 22-vuotias mies ja mielestäni nainen on silloin hyvä suutelija kun...niin, mitähän kriteereitä tähän nyt sitten laittaisi?

      No tietysti siitä lähdetään, että nainen ei tupakoi ja hänen henkensä ei haise. Naisen tulisi myös tehdä käsillään jotain ettei seiso ihan tumput suorana. Siis ihan mitä tahansa. Voi vaikka hyväillä miehen käsivarsia tai rintaa tai ihan vaan laittaa kätensä miehen olkapäille. Kunhan ei vaan seiso kädet tiukasti sivuilla kuin joku tönkkösuolattu silakka.

      Itse tykkään siitä, että aloitetaan suht hissukseen. Nainen tuo huulensa aivan kiinni omiin huuliini mutta ei kuitenkaan kosketa. Tässä vaiheessa voi vielä kuiskata jotain tyyliin "mulla on ollut ikävä sun pehmeitä huuliasi".

      Nainen voisi esim. hieman nuolla huuliani ja antaa ihan sellaisia kevyitä ja hitaita suudelmia. Sitten voisi vähitellen tarjota kieltä, tämä ei tosin ole mikään pakollinen juttu. Muutenkin suudelmat voisivat pikku hiljaa muuttua aggressiivisemmiksi ja vaativammiksi.

      Ja hyvä suutelija tietty suutelee muuallekin kuin suulle. Kaula ja korvat toimivat ainakin minulle hyvin.

      • tyttö..

        se ettei tuo heti kieltä mukaan. varsinkin, jos on uusi tuttavuus. eli aloitetaan tyyliin hymyilyllä ja lähennytään. sitten huulet koskee toisiaan ja tulee sellanen hyvä rytmi siihen. myöhemmin suutelu muuttuu nopeammaksi ja sitten taas hitaaksi. kieli tulee sillai vähän mukaan ja pysyy siinä rytmissä myös. ei kuitenkaan mitään koko suun tutkimista sillä kielellä. olisi myös kiva, kun joku suutelisi myös ns näykkien (ei hampailla kuitenkaan!) huulta, esim alahuulta. se että huulet ei ole mitkään ihan löysät eikä liian märät. ja sitten se, että siinä on myös tunnetta eikä pelkästään pussailua laittaen huulet yhteen, se ei niinkään tunnu miltään. pakko sanoa tähän vielä, että tuo hengityksen hyväntuoksuisuus/tuoksuttomuus on tärkeä asia ;) sitä alkaa haluta suudella enemmän ja enemmän.

        mmmm =) ja nyt kaikki suudelmista nauttimaan!


    • ...

      suuteleminen on nykyään paljon kivempaa kun hommasin kielikorun =) hurraaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe