Hei,haluaisin tietää onko BERBERINSKINKKI sopiva aloittelialle ja paljonko se maksaisi.
Liskoista
2
518
Vastaukset
- leeko_
Berberinskinkin hinta riippuu hieman paikkakunnasta (ainakin oman kokemuksen mukaan pienemmillä syrjäisillä paikkakunnilla isommat hinnat), mutta siinä 50e ympärillä se hinta pyörii. Huomattavasti kalliimmaksi tuleekin sitten terraario ja tarvittavat lamput, joten skinkkiin ja tarvikkeisiin olisi hyvä varata ainakin 300,00e, tietysti tämä hinta saattaa alittua jos sattuu löytämään tarvikkeita käytettynä. Ainakin terraarion myynti ilmoituksia kannattaa tiirailla ahkerasti, sillä uusi berberille sopiva terraario kustantaa n. 200e.
Siitä en mene sanomaan mitää varmaa sopiiko berberi aloittelijoille, mutta miksipä ei. - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hei,
täällä Tampereen seudulla olen maksanut 100 euroa aikuisesta berberistä.
Berberi oppii kyllä hyväksymään ihmisen melko helposti. Esim. omani tulevat kyllä kädelle, kun haluavat jalottelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471