En oikein pysty käsittämään tämän palstan negatiivisuutta. Itse olen muuttamassa Kouvolaan. Olen kyllä huomannut ajan myötä, että Kouvolasta löytyy yllättävän paljon ns. ylpeää väkeä. Mutta siinä samalla olen todennut, että näin on monessa muussakin kaupungissa, etenkin etelä-Suomessa sijaitsevissa kaupungeissa. Joten mitä ihmettä kaikki ihmiset valittaa?! Muihin tutustuminen riippuu aika pitkälti myös itsestään.. Jos joku kuvittelee löytävänsä mukavampaa seuraa esim Helsingistä niin onnea vaan! Itse olen asunut siellä monta vuotta eikä sen pinnallisempaa paikkaa voi löytyä... Että lopettakaahan nyt se narina.
Kummaa touhua.
13
904
Vastaukset
- .....
nimimerkki "maketheoriginal", joka vielä vähän aikaa sitten oli aivan räävitön kokonaisen kaupungin haukkuja.
Ennen sitä haukkui makena, ja oli vielä pahempi.- maketheoriginal
mun nimellä kaikkea, rekisteröidyin. palstan negatiivisuus lähtee täälä olevien ihmisten tyytymättömyydestä. laitoin asiallisesti lääkärikeskustelunkin pystyyn, mitä sain palkaksi kun kiinnitin huomiota kaupunkia vaivaavaan juttuun. paskaa niskaan. osaa en miellyttänyt ja toisten mielestä imago kärsii totuuksista.
- ...höpö
maketheoriginal kirjoitti:
mun nimellä kaikkea, rekisteröidyin. palstan negatiivisuus lähtee täälä olevien ihmisten tyytymättömyydestä. laitoin asiallisesti lääkärikeskustelunkin pystyyn, mitä sain palkaksi kun kiinnitin huomiota kaupunkia vaivaavaan juttuun. paskaa niskaan. osaa en miellyttänyt ja toisten mielestä imago kärsii totuuksista.
Jännä juttu, etteivät juttusi muuttuneet oikestaan miksikään rekisteröitymisen jälkeen.
Lääkärikeskustelu oli kieltämättä asiallinen, mutta kun rääyit samaan aikaan asiattomuuksia monissa muissa keskusteluissa, sait sitten siinäkin paskaa niskaan. - maketheoriginal
...höpö kirjoitti:
Jännä juttu, etteivät juttusi muuttuneet oikestaan miksikään rekisteröitymisen jälkeen.
Lääkärikeskustelu oli kieltämättä asiallinen, mutta kun rääyit samaan aikaan asiattomuuksia monissa muissa keskusteluissa, sait sitten siinäkin paskaa niskaan.sitten kun ei miellytä, käy niin että syytellään.
- maketheoriginal
esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista ja lopeta häirikkö.
- ...isä
esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista ja lopeta häirikkö.
Sinä se jaksat. Taidat olla niitä tyyppejä, joka koulussa aina kiusasi pienempiä. Sitten kun jonkun pikkuisen isoveli pani sinut järjestykseen, olit ensimmäisenä kaipaamassa opettajalle.
- hesafani
hassua että täällä kouvolassa joku make tai manetheor. saa ihmisen suurimman huomion. Osoittaa hyvin älyykkyystason täällä. "make" niin kuin kaikki muutkin nimimerkit olette yhtä tyhjän kanssa. Ajattelin että voisin kirjoittaa jatkossa yhtä vakuuttavasti ja typerästi mutta tunkiota ei viitsi kaivaa.!!!!!
- maketheoriginal
...isä kirjoitti:
Sinä se jaksat. Taidat olla niitä tyyppejä, joka koulussa aina kiusasi pienempiä. Sitten kun jonkun pikkuisen isoveli pani sinut järjestykseen, olit ensimmäisenä kaipaamassa opettajalle.
mikä sinussa piilee.
- maketheoriginal
hesafani kirjoitti:
hassua että täällä kouvolassa joku make tai manetheor. saa ihmisen suurimman huomion. Osoittaa hyvin älyykkyystason täällä. "make" niin kuin kaikki muutkin nimimerkit olette yhtä tyhjän kanssa. Ajattelin että voisin kirjoittaa jatkossa yhtä vakuuttavasti ja typerästi mutta tunkiota ei viitsi kaivaa.!!!!!
varsinkin naisilta ja hyvää palautetta. miehille olen sanonut, laittakaa mailia mulle jos on henk.koht. asiaa, muuten kannattaa pitää ne mölyt mahoissanne. yksikään ei ole laittanut, se kertoo naukujien tason varsinkin miespuolisten mikkihiiri piiperryksellenne.
- ...varmasti
varsinkin naisilta ja hyvää palautetta. miehille olen sanonut, laittakaa mailia mulle jos on henk.koht. asiaa, muuten kannattaa pitää ne mölyt mahoissanne. yksikään ei ole laittanut, se kertoo naukujien tason varsinkin miespuolisten mikkihiiri piiperryksellenne.
Aivan epäilemättä sinulle laittelevat postia nämä reija., aija., jessica., tarja., arja., ym. fan-clubisi jäsenet.
- maketheoriginal
...varmasti kirjoitti:
Aivan epäilemättä sinulle laittelevat postia nämä reija., aija., jessica., tarja., arja., ym. fan-clubisi jäsenet.
kouvolalaisten keksimiä naisia kun ei omia ole.
- havaitsija@
hesafani kirjoitti:
Jep. Koko tienoo on seonnut "maketheoriginalin" ympärille, koska kouvolalaiset ovat helposti provosoituvaa ...skasakkia!
Lisäksi tässä kouvolalaiset antavat taas hienon näytteen eräästä heimo-ominaisuudestaan, eli IHMISVAINOSTA, joka on hyvin hallussa Kouvolassa.
Eli otetaan yksi ihminen "näppeihin" ja sitten yritetään "puristaa se selkä seinää vasten" niin, ettei se vähän ajan kuluttua uskalla inahtaakaan! - port
No antaa kaikkien ihme kyyppäreiden jauhaa mitä haluaa. Ei siihen kannata mukaan lähteä. Eiköhän kaikki ne aiemmat kommentit ole vaan hyviä esimerkkejä siitä että kyseisellä henkilöllä on todella vähäinen aivotoiminta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228