Olen hyvännäköinn nainen, ja olen täysin hullaantunut yhteen mieheen. Hän on varmaan yli 40v. Hän on niin ihana ja puoleensvetävä kaikin tavoin.
Voiko 25-vuotias tyttö saada
11
1193
Vastaukset
- voi aina saada miehen!
Tietysti. Mutta kemia sen kumminkin lopulta ratkaisee.
- gubbe vaan
Miksi et voisi saada? Naiselle ei ole saavutus eikä mikään saada miestä.
- kunhan vaan...
... hymyilet hänelle valloittavasti ja isket sitten silmää ;)
Saattaa olla tuon ikäsellä miehellä jo sen verran elämänkokemusta, että osaa kiertää naiset kaukaa ;)
- The Man
voit saada lyhyen seikkailun. Harvoin sen kummempaa tuolla ikäerolla.
- Marko........
Ei muuta kun annat jotain vinkkejä miehelle että mies tajuaa että olisit mahdollisesti kiinnostunut.
- V utti
Riippuu aika monesta muustakin tekijästä kuin vain iästä. Ei kuka tahansa 25-vuotias voi saada ketä tahansa 25-vuotiastakaa eikä kuka tahansa 25-vuotiaskaan voi saada ketä tahansa 40-vuotiasta näyttelijää, jääkiekkoilijaa, miljonääriä... tuskinpa se onnistuminen kuitenkaan ainakaan ikään kaatuu.
- Taasnäitä
Yleensä kukaan mies ei voi vastustaa sitä yhtä juttua mikä naisilla on.
- usko pois
Olkoot hyvännäköinen vanhempi tai nuorempi nainen kaikki hyvännäköiset naiset saa kenen miehen tahansa ikäerosta huolimatta.
Hyvännäköisen naisen pipari kelpaa vaikka 80 vuotiaalle vanhalle äikälle. - usko pois!!!
Olkoot hyvännäköinen vanhempi tai nuorempi nainen kaikki hyvännäköiset naiset saa kenen miehen tahansa ikäerosta huolimatta.
Hyvännäköisen naisen pipari kelpaa vaikka 80 vuotiaalle vanhalle äikälle. - Hefner
usko pois!!! kirjoitti:
Hyvännäköisen naisen pipari kelpaa vaikka 80 vuotiaalle vanhalle äikälle.Kerrankin asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164