menetin paljon (kaksos naisen)

surullinen mies

kyseinen nainen. minun ystäväni. hiekkalaatikolta saakka olen tuntenut tämän iku nuoren, melkein nelikympisen suupalti.
hän erosi viime keväänä ja riensin heti hänen tuekseen, annoin itsestäni kaiken, pistin sen hetkisen suhteenkin poikki, jotta olisin voinnut olla enenmän tukena naiselle ja hänen tyttärelleen.
miksi näin tein, olen teini iästä saakka rakastanut tätä ihmistä ja nyt taas menetin hänet, kuulin että hänellä on suhde, ystävät eivät vain tienneet kertoa miten vakava suhde on, hänellä ja miehellä on välimatkaa asuvat eri paikkakunnilla. aattelin ottaa hyödyn irti ja olla yhteydessä naiseen enemmän jos saisin hänet kiinnostumaan itsestäni.. ANTAKAA TOIMINTA VINKKEJÄ MINULLE miten toimisin kyseisen kaksosnaisen suhteen HALUAAN VAIN HÄNET EN MUUTA NAISTA PYSTY RAKASTAMAAN, NE HÄNEN ILOISET RUSKET SILMÄNSÄKIN,
HYMY, ILOISUUS, VAIKKIN KOVIA KOKENUT IHMINEN.
t surullinen mies

9

3078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosnainen.

      Ei sinua voi auttaa. Jos kaksosnainen käyttäytyy tuolla tavalla, et tule koskaan saamaan häntä omaksesi romanttisessa mielelssä. Pidä siis hänet ystävänä.

      Minä ainakin olen sellainen, että jos joku mies tuntuu minusta "vain" ystävältä, ei tunne tule koskaan muuttumaan. En voi antaa intohimoani sinne, minne se ei kuulu. Rakkauteni annan ystävillekin, platonisena tietenkin.

      En tiedä, oletteko koskaan tunteistasi puhuneet, mutta omasta puolestani voin sanoa, että ahdistun valtavasti ja poistun suorastaan huonovointisena, jos minun ystäväksi ajattelemani mies alkaa osoittamaan romanttista kiinnostustaan. Erityisen nopein jaloin karkaan, mikäli haistan ilmassa vähääkään mustasukkaisuuden tuoksua.

      Tunteesi vaikuttavat kyllä suorastaan pakonomaisilta, jos olet valmis uhraamaan omat ihmissuhteesi naisen takia, joka ei ilmeisesti ole edes tietoinen tunteistasi. Ehkä sinun olisi vain parasta chillailla ja muistella kaksosnaisen ruskeita silmiä välimatkan takaa.

      • Twinnie

        Jos kaksosnaisen tunteet sinua kohtaan ovat puhtaasti platonisia, ne eivät koskaan tule muuttumaan romanttisiksi.

        Olen itse kaksonen ja jos kemiat eivät heti kohtaa romanttisella ja seksuaalisella tasolla, niin ei tule myöskään tulevaisuudessa tapahtumaan. Kaksosen intohimo ja syvempi mielenkiinto tiettyä ihmistä kohtaan näkyvät välittömästi.

        Ei siis kannata kiduttaa itseään, sillä se on todennäköisesti turhaa kaksosnaisen kohdalla.


      • kakskaks+

        Olen eri mieltä. Minä kaksosnainen ihastun ja rakastun helposti. Jos joku mies olkoon vaikka ystävä alkaa osoittamaan tunteitaan tai flirttailee niin se on menoa. Wauh, sinulle mies elä anna periksi. Tämä nainen ei varmaan tiedä tunteistasi. Se on kuules chätti-mies ken kanssa nyt kirjoittelee, ei vakavaa, sillä kaksosnainen rakastaa kirjoittamista ja chätti säpinää joka ei johda mihinkään.Iske elä jahkaa! ONNEA!


    • leimarit1

      Sinä kiltti,olen itse kaksonen ja olen aika rauhallinen tyyppi.Itse haluan ainakin turvallisen ja uskollisen miehen,(jonka olen jo saanut).Kaksonen vaatii turvallisuutta,huomioonottoa,kehumista,ennenkaikkea just kehumista,pistä mieleen se.Sitten kaksonen on yleensä pidetty henkilö,sä et saa olla mustasukkanen,koska kaksonen on uskollinen,sille ketä hän rakastaa.Kaksoset on yleensä hyvännäkösiä ja pukeutuu fiksusti joten kannattaa sinunkin pukeutua hyvin.Myös käyttäytyä hyvin.Luulisin että toiveesi toteutuu kun otat yhteyttä siihen naiseen ja kerrot tunteistasi häntä kohtaan,siitähän kaksoset nauttii.Onnea sinulle fiksu mies.

    • tätä...

      Mieti mitä elämäsi tulee olemaan jos et kerro hänelle tunteistasi?

      -Sinä jäät kärsimään itseksesi kun näet kuinka joku toinen mies vie hänet aina nenäsi edestä.

      -Sinä katkaiset omat suhteesi muihin ihmisiin hänen vuoksi, ja teet hallaa itsellesi, mitä hän ei huomioi.

      -Sinä annat rakkauttasi hänelle, siten että toivoisit saavasi häneltä vastarakkauta - mutta et saa.

      Sinun täytyy tehdä tilit selviksi hänen kanssaan. Et sinä voi uhrautua ja kärsiä toisen ihmisen vuoksi jos tukesi vuoksi toivot että hän rakastuisi sinuun!

      Sinun täytyy puhua hänelle tunteistasi NYT HETI!

      Jos hän karkaa sinun luotasi, sille sinä et voi tehdä mitään, mutta silloin sinun ei tarvitse ainakaan kärsiä enää hänen vuokseen ja voit lopultakin alkaa elää omaa elämääsi!

      Hän voi tulla myöhemmin sinun luoksesi, mutta sinä et voi jäädä odottamaan häntä ja toivomaan parasta, vaan sinun on alettava elämään omaa elämääsi! (Ehkäpä juuri tuo on yksi syy miksi hän ei ole ollut kiinnostunut sinusta muutenkuin ystävänä. Sinä et elä omaa elämääsi, vaan uhraat oman elämäsi ja omat suhteesi hänen puolesta.)

      Mies! Sanon tämän mies miehelle, sinä olet hukassa nyt, mutta sinä voit vielä löytää oman elämäsi!

      Mieti mitä kaikkea menetät jos et kerro hänelle tunteistasi? Sinä menetät valtavasti asioita elämässäsi.

      Mieti mitä menetät jos kerrot hänelle tunteistasi? Sinä ehkä menetät hänet, mutta pelastat sillä oman elämäsi jota sinä tarvitset! Parhaassa tapauksessa saat hänet kuitenkin omaksesi.

    • sinuhe

      itsekin kaksos naisena ajettelin muutama vuosi sitten etten ikinä voi rakastaa ja alkaa seususteleen yhden tuntemani miehen kanssa,jonka olin vuosia tuntenut[en tosinkaan hyvin]vaan kuinka kävi,tapasimme muutamia kertoja ja tunteet alkoi syventyä ja tässä sitä nyt asutaan saman katon alla ja ollaan kihloissa.en ikä päivänä vaihtais miestäni pois,enkä ole katunut päätöstän iettä aloin seurusteleen hänen kanssa.vahvoina pointteina miehessä on rauhallisuus ja se ihana huolenpito minusta.älä lannistu!tsemppiä sulle.

    • Minä täällä

      Anna naiselle aikaa toipua erosta rauhassa, mutta pysy lähellä koko ajan. Laita tekstari, meiliä tai pyydä vaikka kävelylle, kahville. Ole oma itsesi ja näytä että välität. Kaksosnaisena tiedän että roikkujat ja liikaa itseään tyrkyttävät miehet jäävät heti rannalle tai vaan kavereiksi. Muista kultainen keskitie kaikessa, liika on liika ja liian vähän on liian vähän. Tsemppiä sulle :)

    • kaksosnainen opastaa

      Olen kaksonen. Hmm. jos todella haluat hänet sinun pitää saada hänet. Miten, no jos vinkkejä kerron niin periksiantamattomuus mutta ei liiallinen ahdistelu. Sinun pitää saada tämä nainen tuntemaan että todella välität ja rakastat häntä. Kerro kuinka paljon palvot häntä ja kehu. Kerro kuinka kauan olet häntä rakastanut.Kaksosnainen hurmataan aidolla, rakkaalla ja rauhallisella olemuksella. Näytä kuinka kätesi kantavat hänet vaikeuksien yli, näytä kuinka lämmin ja avoin ennenkaikkea luotettava sylisi on.
      Mikään ei saa kaksoisnaista syttymään kuin mies joka on rauhallinen, iloinen, huumorintajuinen, sympaattinen, viisas, hyvä juttelemaan ja puhuu ja nauraa ja kiusoittelee paljon, mutta osoittaa myös sen että vain hän on maailmassa nainen jota tulenpalavasti rakastaa, mutta muista ei saa olla sitova eikä mustasukkainen. Älä ole masentunut, synkkä eläkä jahkaile menneitä. Keksi jotain piristävää, yllättävää. Kaksonen rakastaa yllätyksiä ja haskuutta. Esim.Vie hänet jonnekkin hauskaan paikkaan, jossa saa nauraa surut ja murheet pois. Jos tuon taidon osaat, olet jo voiton puolella, sillä kaksonen haluaa iloista elämää ympärilleen. (ei baarit, alkoholi liity hauskanpitoon)
      Eli soita hänelle ja ehdota tapaamista, aluksi juttelun merkeissä. Hurmaa hänet hymyllä, ilolla ja huumorintajulla. Kyllä se siittä, sillä hyvää kannattaa odottaa.

    • zwillinge

      Enpä ole aiemmin näihin viesteihin vastannut, mutta nyt oli pakko. Minulla tuli paha mieli puolestasi, koska vaikutat aidosti rakastuneelta.
      Luin nuo aiemmin kirjoitetut vastaukset ja osittain olen samaa mieltä kaikkien kanssa.
      Itse arvostan aitoja tunteita ja rehellisyyttä. Mielestäni tunteet kuuluu näyttää, olivat ne sitten negatiivisia tai positiivisia. Toki tulee huomioida tilanteet. Arvostan myös keskustelua ja suoraa puhetta.
      Olen itsekin helposti ihastuva, mutta erittäin harvoin rakastuva. En pitäisi mitenkään mahdottomana, että voisin rakastua pitkäaikaiseen ystävään. Tunteet voivat muuttua.
      Mikäli rakkautesi kohde on fiksu ja aito ystäväsi, ei hän anna rakkautesi horjuttaa ystävyyttänne, vaikka suhteenne ei seurusteluun johtaisikaan.
      Mikäli suhteenne kehittyy toivomallasi tavalla, niin muista näyttää tunteesi jatkossakin ja ole hellä hänelle. Myös hyvät keskustelut pitävät suhdetta kasassa.
      Toivon sinulle kaikkea hyvää.
      Terveisin: rakastunut nelikymppinen herkkä ja tunteellinen suupaltti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe