kuinka saan kopioitua windous:in tietokoneelleni
kun se puuttuu siitä? Tiedoista kiitollinen
kysymys
4
481
Vastaukset
- cczcc
1.irroita kiintolevy koneesta.
2.mene jonkun luo jolla on tietokone.
3.laita kiintolevy koneeseen.
4.laita windowslevy cd asemaan
5.kopioi winlevy kiintolevylle.
6.irroita kiintolevy ja mene kotiin.
7.laita kiintoley koneeseen kiinni.
8.käynnistä tietokone ja kas, asennus alkaa ja et enää tarvi tuota win asennuslevyä.
9.Jos tarvii laittaa koneelle win-lisäosia tai ajureita,kaikki on valmiiksi kiintolevyllä,ei tarvi koneen kysellä tuota asennusromppua.- ja..
lehmät lentää
- se onnistua
ja.. kirjoitti:
lehmät lentää
noinkin. Tokkasin kerran vahingossa kovalevyn toiseen koneeseen, kuin missä se oli asennettu. Käynnistäessä tuli tuiki tiheään ilmoituksia että se ja se komponentti on muuttunut ja haluanko windowsin muuttavan ne oikeiksi. No kun kämmi oli tapahtunut, niin vastasin kaikkiin "kyllä". Kappas vaan se käyttis on siitä pitäen toiminut tossa "väärässä" koneessa.
- klm80
se onnistua kirjoitti:
noinkin. Tokkasin kerran vahingossa kovalevyn toiseen koneeseen, kuin missä se oli asennettu. Käynnistäessä tuli tuiki tiheään ilmoituksia että se ja se komponentti on muuttunut ja haluanko windowsin muuttavan ne oikeiksi. No kun kämmi oli tapahtunut, niin vastasin kaikkiin "kyllä". Kappas vaan se käyttis on siitä pitäen toiminut tossa "väärässä" koneessa.
Uusia tietokoneita on myyty ennenkin siten että käyttislevy on kopioituna kiintolevylle ja kun ostaja menee laitteen kanssa kotiin ja käynnistää tietokoneen niin käyttöjärjestelmän asennus alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521