Soran hinta

exeli

Tähän voi kirjoitella, että mitä maa-aines on maksanut. Isälläni on soramonttu, jossa on siis oikeaa soraa, eikä mitään hiekkaa. Sora on erittäin hyvälaatuista ja maksaa montulta haettuna euron kuutio plus alv. (kuutio painaa noin 1800 kg tai hivenen päälle)
Minkälaisia hintoja rakentajilta peritään kun tämä aine kipataan sinne teidän rakennuspohjaan tai minne ikinä sitä tarvitsettekin.
Olen huomannut, että hinta herkästi kymmenkertaistuu matkalla.
Sijainti on Oulun yläpuolella, mutta koko maan hinnat kiinnostaa.

17

10506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinta

      kymmenkertaistuu kuljetusten takia.

    • automiess

      ajettu kymmeneen kilometriin soraa 4,65€ alv/m3

    • ei ole

      mikään soranmyyjien hintapalsta.

    • masa521

      itse laskeskelin tuossa että olen maksanut murskekuutiosta noin 13 euroo sisältää alvin! matka 16 km:ä liikennetraktorilla ajavat.

      • tuo meidänkin

        hintaa tuolle matkalle, kuorma-autolla tuotuna


    • 30 kilsan päähän

      Olen maksanu 350€ alveineen. Mitähän siinä tulis jotain 25m3, joten taitaa olla vajaat 15€/m3.
      Murskeesta otti kaveri saman hinnan, mutta ilmeisesti siinä jäi ajomatka hiukan lyhyemmäksi.

      • on sulle

        soraa tuotu kerta noin kova kuutiohinta


    • vihdissä

      Kuljetusmatka lienee 10-15 km ja rekallinen eli 40 tonnia maksaa 0-100 240 veroineen eli 6e/tn, 16-32 490 eli noin 12/tn, 0-18 myös 240 ja luulen, ettei tämän halvemmalla saa näillä suunnilla. Tai jos saa, olisin ihan iloinen tiedosta..
      hannu

    • ius

      Kaikenkaikkiaan tuli soraa ja sepeliä n. 500 tonnia ja hintaa tavaralle ehkä 4000 kuljetuksineen. Omalta tontilta olisi myös saanut mutta, kun en halunnut hienoa hiekkaa vaan mursketta ja sepeliä. Hyvä maa-aines perustusten alla on ehdottomasti halvan hintansa väärti.

      • stanan tollot

        Sepeli ei ole sitten mursketta?


      • Ite oot, ***tana
        stanan tollot kirjoitti:

        Sepeli ei ole sitten mursketta?

        No ei ole. Tai siis on ollut ennen kuin siitä on seulottu hienopää pois. Pks-seudulla poistetaan 5...6 mm pienemmät rakeet. Miten maalla toimitaan, sitä en tiedä.


    • 10 kasetillista

      400 tonnia mursketta 0-63mm 15km matkan päästä tuotuna oli siinä 2,5 tonttua ilman kuittia satakunnassa.

    • savonsora

      hinta on ollut kohdallaan, jopa edullista

    • beetfortti

      4 sattoo kuorma

      • SikahintaistaOn

        Kallista on sano manne...


    • nimetönnät

      täyttömaa perustus sisä ja ulkopuolinen, hiekkaa 41000 kg. 8,5 km, matka hintaa reilu 400e
      onko kova hinta?

    • Anonyymi

      Tunisiassa euro 9 per tonni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe