Tähän voi kirjoitella, että mitä maa-aines on maksanut. Isälläni on soramonttu, jossa on siis oikeaa soraa, eikä mitään hiekkaa. Sora on erittäin hyvälaatuista ja maksaa montulta haettuna euron kuutio plus alv. (kuutio painaa noin 1800 kg tai hivenen päälle)
Minkälaisia hintoja rakentajilta peritään kun tämä aine kipataan sinne teidän rakennuspohjaan tai minne ikinä sitä tarvitsettekin.
Olen huomannut, että hinta herkästi kymmenkertaistuu matkalla.
Sijainti on Oulun yläpuolella, mutta koko maan hinnat kiinnostaa.
Soran hinta
17
11850
Vastaukset
- hinta
kymmenkertaistuu kuljetusten takia.
- automiess
ajettu kymmeneen kilometriin soraa 4,65€ alv/m3
- ei ole
mikään soranmyyjien hintapalsta.
- masa521
itse laskeskelin tuossa että olen maksanut murskekuutiosta noin 13 euroo sisältää alvin! matka 16 km:ä liikennetraktorilla ajavat.
- tuo meidänkin
hintaa tuolle matkalle, kuorma-autolla tuotuna
- 30 kilsan päähän
Olen maksanu 350€ alveineen. Mitähän siinä tulis jotain 25m3, joten taitaa olla vajaat 15€/m3.
Murskeesta otti kaveri saman hinnan, mutta ilmeisesti siinä jäi ajomatka hiukan lyhyemmäksi.- on sulle
soraa tuotu kerta noin kova kuutiohinta
- vihdissä
Kuljetusmatka lienee 10-15 km ja rekallinen eli 40 tonnia maksaa 0-100 240 veroineen eli 6e/tn, 16-32 490 eli noin 12/tn, 0-18 myös 240 ja luulen, ettei tämän halvemmalla saa näillä suunnilla. Tai jos saa, olisin ihan iloinen tiedosta..
hannu - ius
Kaikenkaikkiaan tuli soraa ja sepeliä n. 500 tonnia ja hintaa tavaralle ehkä 4000 kuljetuksineen. Omalta tontilta olisi myös saanut mutta, kun en halunnut hienoa hiekkaa vaan mursketta ja sepeliä. Hyvä maa-aines perustusten alla on ehdottomasti halvan hintansa väärti.
- stanan tollot
Sepeli ei ole sitten mursketta?
- Ite oot, ***tana
stanan tollot kirjoitti:
Sepeli ei ole sitten mursketta?
No ei ole. Tai siis on ollut ennen kuin siitä on seulottu hienopää pois. Pks-seudulla poistetaan 5...6 mm pienemmät rakeet. Miten maalla toimitaan, sitä en tiedä.
- 10 kasetillista
400 tonnia mursketta 0-63mm 15km matkan päästä tuotuna oli siinä 2,5 tonttua ilman kuittia satakunnassa.
- savonsora
hinta on ollut kohdallaan, jopa edullista
- beetfortti
4 sattoo kuorma
- SikahintaistaOn
Kallista on sano manne...
- nimetönnät
täyttömaa perustus sisä ja ulkopuolinen, hiekkaa 41000 kg. 8,5 km, matka hintaa reilu 400e
onko kova hinta? - Anonyymi
Tunisiassa euro 9 per tonni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569