Kertokaa arvon palstalaiset, onko kukaan kokeillut Supermania haluttomuuteen ja jos on , niin onko ollut vaikutusta?
Itsellä on haluttomuutta ja tietenkin haluaisin haluta. Vehkeet kyllä toimii varsin hyvin, eikä siinä mitään ongelmaa, mutta seksi ei vain kiinnosta, sooloseksiä kyllä toisinaan harrastan.
Miehen haluttomuudesta!
5
2137
Vastaukset
- vaihtamineen
auttaa kyllä.
T. Nainen - anna-eliina
No jos olet parisuhteessa, niin kumppanista ja suhteenne ongelmistahan tuollainen miehen kohdalla yleensä kielii. Lopeta suhde, ja katso miten käy. Ei seksuaalisuus kuole, vaikka suhteen seksi kuolisikin.
- iitatilta
Meillä mies syö supermania. Tosin myös monivitamiineja ja kalaöljykaopselia. Raakaa kanamunaa myös juo ja syö paljon jugurttia, tuleepahan paljon täytettä ja raaka-ainetta pusseihin=haluaa enemmän ja pystyy kauemmin. Kukas ees tyhjillä säkeillä haluisi. Siitä sperman määrästäkin se on kiinni.
- miehelle
iitatilta kirjoitti:
Meillä mies syö supermania. Tosin myös monivitamiineja ja kalaöljykaopselia. Raakaa kanamunaa myös juo ja syö paljon jugurttia, tuleepahan paljon täytettä ja raaka-ainetta pusseihin=haluaa enemmän ja pystyy kauemmin. Kukas ees tyhjillä säkeillä haluisi. Siitä sperman määrästäkin se on kiinni.
superman ei auttanut ja ei taida auttaa mikään kun on lörppä niin on lörppä ja kun on mies joka ei puhu ongelmistaan eikä lähde lääkäriin niin tässä perheessä on kova puute:(
- selväks
miehelle kirjoitti:
superman ei auttanut ja ei taida auttaa mikään kun on lörppä niin on lörppä ja kun on mies joka ei puhu ongelmistaan eikä lähde lääkäriin niin tässä perheessä on kova puute:(
ettet aio seksittömässä liitossa kauaa olla. Kyllä lääkäriin menosta voisi olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983