Millainen on näissä

merkeissä syntynyt?

Aurinko neitsyessä, skorpioni nousevana merkkinä ja kuu oinaassa. Kuinka paljon nuo nousu- ja kuumerkit vaikuttavat? Itse koen olevani äärimmäisen ristiriitainen ja hankala ihminen.

5

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonia

      Minullakin on aurinko neitsyessä ja noususkorpioni. Kuu kaloissa. Millä tavoin hankala koet olevasi? Kertoisitko tarkemmin?

      • kirjoittaja

        En oikein osaa selittää..Ristiriitainen kai lähinnä. Toisaalta haluan pitää kaiken aina kontrollissa ja toisaalta jos hellitän niin kontrolli katoaa täysin. Kaikki on aina joko-tai. Saatan muuttaa mielipiteeni hetkessä päinvastaiseksi jos jokin asia ei suju. Olen tosi mukava ja helppo niin kauan kunnes joku tekee jotain väärin, loukkaannun helposti ja hetkessä tunteeni voivat vaihtua täysin ja anteeksi on todella vaikea antaa, riippuen tapauksesta tietysti ja unohda en koskaan. Minusta nuo merkit ovat ainakin hankalassa maineessa ja tuntuu että niiden yhdistelmä näin on vielä vaikeampi.. Tuollaisia asioita mitkä tekevät välillä ihmissuhteista vaikeita.


    • on..

      siis muitakin, jotka tuntevat olonsa "oudoksi".
      Itse olen aurinko neitsyt, nouseva skorpioni ja kuu leijonassa. Hitto, että elämä on vaikeaa, itseään ei ymmärrä, eikä muut ymmärrä minua!

      • Cryz(NeitsytN)

        Meitä on näköjään muitakin "vaikeita" tapauksia.
        Itse olen nousevalta merkiltäni Skorpioni ja Muuten neitsyt, lisäksi olen vielä kuumerkiltäni Skorpioni joka tekee vielä hankalampaa kaikesta:(((

        olen myös vaikea ja toisten on vaikea ymmärtää ailahtelevaisuuttani:DDD *heh*


    • Cryz(NeitsytN)

      Meitä on näköjään muitakin "vaikeita" tapauksia.
      Itse olen nousevalta merkiltäni Skorpioni ja Muuten neitsyt, lisäksi olen vielä kuumerkiltäni Skorpioni joka tekee vielä hankalampaa kaikesta:(((

      olen myös vaikea ja toisten on vaikea ymmärtää ailahtelevaisuuttani:DDD *heh*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe