vastaus viestiin: Taustoista By Seppo Saurio

theboxerofturkucity

vastaus viestiin: Taustoista
Kirjoittanut: Lukko By Seppo Saurio.

Okei vastaan tähän viestiin näin, en enää tahdo kommentoida saati sitten vastata kenellekkään mihinkään kysymyksiin sillä, mitä tahansa mä vastaankin, tai sanon niin tää koko vitun netti tuntuu olevan täynnä jotain ihme vitun hörhöjä. Jotka alkavat kun käyvät liian kateelliseksi mulle. Uhkailemaan mun henkeä julkisin Tappo, Hirtto ja lynkkaus lietsonta uhkauksin, Joten kommentoin näin asioitani enää toistaiseksi. Koska täällä netis mun julkisen maineen haukkumiset, mustamaalaaminen,julkinen mun sekopääksi, hulluksi panettelu ja sen sellaiseksi leimaaminen, sekä mun ja mun maineeni julkinen panettelu, tapon uhkaukset joita muhun on kohdistettu julkisesti, myös julkinen herja, mun maineeni lavastaminen erilaisiin valehteluihin, mun ottelu urani julkinen nokkiminen, sabotoiminen, pilaaminen sekä sen jatkuva julkinen ajo-jahti uhkailu, pelottelu , julkinen herja & mustamaalaus ovat nyt Menneet kuitenkin Poliisi asiaksi,

Tämä on kait myös semmoinen asia minkä olen päättänyt tällä kertaa olla peruttamatta, Mitä en aio todellakaan keskeyttää, vaan minkä vien tällä kertaa yhä ihan loppuun asti kunnes juttu vasta käynnistyy päälle kunnolla. Teidän tiedoksenne en siis ole peruttamassa tekemääni rikos-ilmoitusta, enkä aio vetää sitä takaisin, syylliset vastaavat myöhemmin sanomisistaan & uhkauksistaan. Tämä on myös mennyt nyt sellaiseksi rikos-lain alaiseksi asiaksi jo pidemmältä ajalta. Minkä kylläkin aion viedä loppuun asti niin että syylliset ovat selvillä, Henkilöt, Henkilöiden koti-osoitteet, nimet, etu & sukunimet, emaili osoitteet, ja IP- Osotteita myöten kaikki. asiat ovat yhä käynnissä Rikosilmoituksen puolella, ja tutkinta toistaiseksi Poliisin rikoslain alaisessa asiassa tutkinnassa yhä vieläkin. Juttu on vireillä Rikostutkinnassa ja kaikki mulle tulleet uhkaukset, herjat, julkiset tappamis, tappo, hirtto, lynkkaus lietsonta uhkaus viestit,,,jne.. Ovat tässä kyseisessä tapauksessa myös poliisin tutkinnassa. Voisin sanoa että myönnän olen tehnyt rikosilmoituksen asiasta, asiaa tutkitaan tällä hetkellä emaili osoitteita, Ip-Osotteita myöten. Muuta en halua vastata tänne nettiin enään t: Seppo Saurio. Kommenttejani en kommentoi enää ennen kuin tämä asia selviää lopullisesti. Sanoi sitten kuka tahansa mitä haluan asian selviävän perinpohjaisesti. Joten pistäkääpä viestiä lisää antakaa mulle todistus aineistoa lisää vain teille itsellenne siitä pian harmia syntyy vain jos saa sanoa. By Seppo Saurio.

Taustoista
Kirjoittanut: Lukko 24.1.2007 klo 13.16


Totatota.... Ihan sellainen pikkuriikkinen asia kiinnostais. Oletko KOSKAAN otellut? Eipä vaan tunnu tilastoista nimeäsi löytyvän. No pään paukuttaminen on ainakin ameriikan meiningillä hoidettu. Lupaan tulla kyllä heti katsomaan kun ottelet... pakkohan se on. Toivottavasti on nyrkkeily paremmilla kantimilla kuin suomen kielioppi ja ajatuksenjuoksu... muuten saattaa läski Sepillä tummua. Mut onnea nyt kuitenkin urallesi!!

Ps. Muista Seppo lääkkeet! ;)

0

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

        "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
        Suomussalmi
        704
        10100
      2. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        415
        4422
      3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

        Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
        Kajaani
        91
        3036
      4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

        ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
        Ikävä
        43
        2865
      5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

        Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
        Kotimaiset julkkisjuorut
        55
        2674
      6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

        Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
        Maailman menoa
        230
        2668
      7. Mitä ajattelet aina

        Kun hän tulee näköpiiriin?
        Ikävä
        153
        1855
      8. Luokatonta toimintaa

        Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
        Suomussalmi
        73
        1722
      9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        14
        1630
      10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

        Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
        Lapua
        6
        1433
      Aihe