Kertokaapa miten ton mastercardin luoton lyhennys tapahtuu??
Laittavatko tilisiirron kotiin??
Kiitokset asiallisista vastauksista etukäteen!!
Nordean Mastercard
5
1683
Vastaukset
- maxy
kerran kuukaudessa tulee tilisiirto kotio, ja vähintään laskussa näkyvä summa on maksettava mutta enemmänkin saa maksaa kerralla mikä haluaa
Entä kuinka käytännössä toimitaan, jos on sopinut suoraveloituksesta (esim. 5% luotosta), mutta haluaa maksaa pois koko luoton?
- maxy
Timontti kirjoitti:
Entä kuinka käytännössä toimitaan, jos on sopinut suoraveloituksesta (esim. 5% luotosta), mutta haluaa maksaa pois koko luoton?
siittäpä en osaa sanoa, taitaa olla ainoa keino silloin ottaa pankkiin yhteyttä ja kysyä sieltä..
voisin kuvitella että onnistuisi sillain, että maksaisi saman kuun suoraveloitus laskun viitenumerolla lopun summan - viitenro on tilinrosi
Timontti kirjoitti:
Entä kuinka käytännössä toimitaan, jos on sopinut suoraveloituksesta (esim. 5% luotosta), mutta haluaa maksaa pois koko luoton?
Luotto- ja maksuaikakorteissa yleensä se viitenro on henkilö/korttikohtainen, joten sitä samaa käyttämällä voit aina maksaa.
Eli käytännössä annat vaikka suoraveloituksen viedä se 5% päältä ja maksat itse samana pvänä loput laskusta pois.
Mutta minusta tuollaista maksusopimusta/suoraveloitusta ei kannata tehdä, varsinkin jos mielummin aina maksaa laskun heti eikä halua elää luotolla.
Joku jolla iso summa koko ajan luotolla tuo minimisumma/kk voi olla valinta.
Eli kukin tyylillään. viitenro on tilinrosi kirjoitti:
Luotto- ja maksuaikakorteissa yleensä se viitenro on henkilö/korttikohtainen, joten sitä samaa käyttämällä voit aina maksaa.
Eli käytännössä annat vaikka suoraveloituksen viedä se 5% päältä ja maksat itse samana pvänä loput laskusta pois.
Mutta minusta tuollaista maksusopimusta/suoraveloitusta ei kannata tehdä, varsinkin jos mielummin aina maksaa laskun heti eikä halua elää luotolla.
Joku jolla iso summa koko ajan luotolla tuo minimisumma/kk voi olla valinta.
Eli kukin tyylillään.Kiitos vastauksista! Suoraveloitussopimuksessa on se hyvä puoli, että jos sattuisi lasku hukkumaan tai unohtumaan tai maksaja olemaan matkoilla laskun erääntyessä, suoraveloitus hoitaa kuitenkin automaattisesti sen osan, joka vähintään kuuluu maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437